قیمت گوشی دی ماه ۱۴۰۲

قیمت گوشی دی ماه 1402

قیمت گوشی در دی ماه 1402


در این دنیای پر هیاهوی فناوری اطلاعات، همیشه در جستجوی به ‌روزترین و مدرن‌ ترین ابزارها و دستگاه‌ ها هستیم. میلیون ‌ها نفر در سرتاسر جهان هر روزه بازیابی اطلاعات، ارتباط با دیگران، و انجام کار های روزمره را با استفاده از گوشی ‌های هوشمند انجام می ‌دهند.در این مقاله، از سایت مجله قصد داریم به بررسی و معرفی قیمت گوشی ‌ها در دی ماه ۱۴۰۲ بپردازیم و به کاربرانمان کمک کنیم تا تصمیم درستی برای خرید گوشی جدید خود بگیرند. پس با ما همراه باشید .

  • گروه اول گوشی ‌های سامسونگ

گوشی ‌های سامسونگ

با توجه به آمار رسمی، برند های گوشی هوشمند سامسونگ به عنوان برترین و پر فروش‌ترین برند ها در بازار ایران و سراسر جهان شناخته می ‌شوند و فروش آن بالا است به دلیل محصولات متنوعی که سامسونگ در این حوزه عرضه می‌کند و همچنین اعتماد مشتریان به این برندی که سال ‌ها در این صنعت فعالیت داشته است.

تولیدات سامسونگ شامل چهار دسته اصلی گوشی هوشمند است، شامل گوشی های پرچمدار سری S، سری A و سری M به علاوه گوشی های تاشو. در ادامه، لیست قیمت گوشی های سامسونگ در دی ماه ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

-(Samsung Galaxy A24)۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy A13) ۴.۷۰۰.۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy A14) ۱۵.۱۰۰.۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy A54) ۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy A73)۱۰.۴۰۰۰.۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy A34) ۱۰,۱۰۰,۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy A71) ۱۲.۹۰۰.۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy A53) ۶.۲۰۰.۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy A23) ۱۶.۴۰۰.۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy S20 FE) ۱۹.۰۵۰.۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy S21)۴۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان

-(Samsung Galaxy S23)مشخص نیست

  • گروه دوم گوشی ‌های آیفون اپل

گوشی ‌های آیفون اپل

لیست قیمت گوشی‌ های امروز با تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۱ را در ادامه مشاهده می‌کنید، که شامل محبوب ‌ترین و شاید بهترین برند گوشی ‌های هوشمند یعنی اپل است. گوشی‌ های شرکت اپل با نام تجاری آیفون (iPhone) عرضه می‌ شوند و به عنوان بخشی از تجارت کوپرتینو، سال ‌ها است که در بازار حضور دارند و معمولاً بهترین گوشی‌ های بازار را از نظر سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری ارائه می‌دهند. با این حال، به دلایلی مانند محدودیت ‌های مرتبط با برخی سرویس ‌ها، این گوشی ‌ها در ایران قادر به ارائه کارایی کامل نیستند و به همین دلیل، نمی‌توانند جزء گوشی‌ های بیشترین خریداری شده در بازار ایران قرار بگیرند. در ادامه، لیست قیمت گوشی ‌های آیفون در بازار دی ماه ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

-(Apple iPhone 13 CH)۳۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان

-(Apple iPhone 13 Pro) ۸۴.۲۰۰.۰۰۰ تومان

-(Apple iPhone 13 mini) ۲۷.۲۰۰,۰۰۰ تومان

-(Apple iPhone SE 2022) مشخص نیست

  • گروه سوم گوشی‌ های هواوی

گوشی‌ های هواوی

در این بخش از متن، به محصولات هواوی در لیست قیمت گوشی‌ های امروز در تاریخ دی ماه ۱۴۰۲ می ‌پردازیم. هواوی بدون شک در بازار های جهانی و بازار ایران جایگاهی برتر از سامسونگ داشته است. این برند چینی به آسانی عظمت سامسونگ را به چالش کشیده و حتی ادعای زیرکنش برند اپل را در بازار داشته است. با اینکه هواوی با پیشرفت ‌های خود مواجه است، به دلیل تحریم ‌های جهانی در سال ‌های اخیر با مشکلات عمده‌ ای در تولید و عرضه گوشی ‌های خود مواجه شده است. با این حال، این برند چینی در ایران همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

-(Huawei nova 10 SE) ۱۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

-(Huawei nova 9) ۹,۱۰۰,۰۰۰ تومان

-(Huawei nova 8i) ۵.۶۰۰.۰۰۰ تومان

-(Huawei Y70 A) ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

-(Huawei Y60 A) مشخص نیست

  • گروه پنجم گوشی ‌های شیائومی

گوشی ‌های شیائومی

با پیشروی و عرضه محصولات متنوع در دسته‌ ها و کاربرد های مختلف، شیائومی به عنوان موفق ‌ترین برند چینی در سطح جهان شناخته شده است و به رقیب جدید سامسونگ تبدیل شده است. این برند چینی نیز در ایران بسیار محبوب است. گوشی ‌های شیائومی به‌ طور کلی در چهار دسته کلی عرضه می‌شوند. سری شیائومی (Xiaomi) شامل محصولات شرکت مادر شیائومی است که عموماً بالارده هستند. سری Redmi شامل محصولات میان ‌رده و اقتصادی است. در ادامه لیست قیمت گوشی‌ های شیائومی در دی ماه ۱۴۰۲ را نیز مشاهده می‌کنید.

-(Xiaomi Mi Note 10 Pro) ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

-(Xiaomi Redmi Note 11 S) ۸,۵۹۰,۰۰۰ تومان

-(Xiaomi Redmi POCO C40)۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان

-(Xiaomi Redmi POCO X5) ۱۰,۹۰۰,۰۰۰ تومان

-(Xiaomi Redmi 12 )۳,۳۰۰,۰۰  تومان

-(Xiaomi Redmi 9A)۵,۵۰۰,۰۰ تومان

منبع:tejaratnews.com

امتیاز

موبایل

قیمت گوشی دی ماه 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *