فیلم های کمدی ۲۰۲۴ ؛ فیلم‌هایی که در سال جدید لبخند بر لبان شما می‌آورند

فیلم های کمدی 2024

فیلم های کمدی 2024


اگر به فیلم ‌ها و سریال‌ های کمدی علاقه مندید و می‌خواهید درباره فیلم‌ های کمدی ۲۰۲۴ بیشتر بدانید، همراه ما باشید. تا چند تا از  فیلم کمدی ۲۰۲۴ را برای شما معرفی کنیم. اکثر فیلم ‌های کمدی با هدف لبخند آوردن رو صورت مخاطبان ساخته می ‌شوند و معمولاً با پایانی خوش اتفاق می ‌افتند، هرچند چند استثناء نیز وجود دارد. کمدی یکی از قدیمی ‌ترین ژانر های فیلم و سریال است و برخی از نخستین فیلم ‌های صامت نیز در این ژانر بودند.

به نظر می ‌رسد، که در سال ۲۰۲۴ نیز بسیاری از فیلم ‌های کمدی منتشر می شوند، که برخی از آن ‌ها ادامه مجموعه ‌های معروفی هستند. در اینجا، ما نیز قصد داریم در ادامه این مقاله‌ از سایت مجله به معرفی برخی از فیلم ‌های کمدی سال ۲۰۲۴ بپردازیم و درباره داستان آنها صحبت کنیم.

فیلم های کمدی و خند دار در سال ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴، لیستی از ۱۰ فیلم کمدی خارجی را برای بررسی در این قسمت آماده کرده ‌ایم. این فیلم‌ ها بر اساس تاریخ انتشارشان به ترتیب معین شده ‌اند.

۱)    فیلم Mean girls

فیلم Mean girls

فیلم Mean girls

این فیلم کمدی ۲۰۲۴ یک اثر موزیکال است ،که براساس یک فیلم مشهور با همین نام تولید شده است. تاریخ انتشار آن در تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ بوده و کارگردانی آن توسط سامانتا جین (Samantha Jayne) و آرتورو پرز جونیور (Arturo Perez Jr) انجام شده است. بازیگران اصلی این فیلم شامل انگوری رایس و کلویی اولی‌ای کراوالیو می‌باشند. داستان فیلم درباره گروه دختران معروف یک مدرسه است، که پس از ورود یک دانش‌آموز جدید، با مشکلاتی روبرو می‌شوند، که باعث تعارض بین رئیس گروه و این دانش‌آموز می‌شود. این فیلم نوشته تینا فی (Tina Fey) است.

۲)    فیلم Miller s girl

فیلم Miller s girl

فیلم Miller s girl

فیلم درام و کمدی ‌ای است که در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ منتشر شده است. این فیلم توسط کارگردان جید هالی بارتلت (Jade Halley Bartlett) ساخته شده است و بازیگران اصلی آن شامل مارتین فریمن و جنا اورتگا می‌باشند. داستان این فیلم با پیروی از یک نویسنده جوان و استاد او را دنبال می‌کند. پس از تعیین یک پروژه برای نویسنده جوان، اتفاقاتی رخ می‌دهد که آن دو به دنبال حفظ چیز هایی هستند که برای هرکدام از آنها مهم است. مدت زمان این فیلم حدود یک ساعت و سی دقیقه می‌باشد.

۳)    فیلم ghostbusters : frozen empire

فیلم ghostbusters : frozen empire

فیلم ghostbusters : frozen empire

فیلمی خنده دار و ماوراطبیعی به نام Ghostbusters: Afterlife می‌باشد که در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ منتشر شده است. کارگردانی این فیلم توسط گیل کنان (Gil Kenan) انجام شده و بازیگران اصلی آن شامل پل راد و فین ولفهارد هستند. این فیلم بخش پنجم از مجموعه Ghostbusters است و ادامه داستان فیلم Ghostbusters: Afterlife که در سال ۲۰۲۱ تولید شد می ‌باشد. داستان این فیلم درباره خانواده اسپنگلر است که قصد دارند، از Summerville به نیویورک سیتی سفر کرده و با گروه Ghostbusters اصلی برای مبارزه با یک نیروی اهریمنی که در آنجا آزاد شده است، همکاری کنند.

۴)    فیلم the fall guy

فیلم the fall guy

فیلم the fall guy

این فیلم کمدی در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شده است و توسط کارگردان دیوید لیچ (David Leitch) ساخته شده است. بازیگران اصلی این فیلم شامل رایان گاسلینگ و امیلی بلانت می ‌باشند. این فیلم براساس یک سریال با همین عنوان تولید شده است و داستان آن یک بدلکار را دنبال می‌کند که در یک فیلم جدید با بازیگر مشهوری که سابقاً بدلکار او بوده است، ملاقات می‌کند. پس از ناپدید شدن این بازیگر، تولید فیلم ممکن است در خطر قرار بگیرد و بدلکار داوطلب می‌شود تا به آنها کمک کند تا بازیگر گمشده را پیدا کنند.

۵)    فیلم if

فیلم the fall guy

فیلم the fall guy

در سال ۱۴۰۳، فیلم کمدی سینمایی “IF” به کارگردانی جان کرازینسکی منتشر شد. این فیلم که بازیگرانی مانند رایان رینولدز، کیلی فلمینگ و خود جان کرازینسکی را در بر می‌گیرد، داستان دختری به نام بیا را روایت می‌کند که قادر است دوستان خیالی افراد دیگر را که IF ها نامیده می‌شوند، ببیند. او در ادامه متوجه می ‌شود که همسایه ‌اش نیز همین توانایی را دارد.

۶)    فیلم bad boys 4

فیلم bad boys 4

فیلم bad boys 4

فیلم جدیدی به نام “پسران بد ۴” که توسط عادل العربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) کارگردانی شده است، در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد. این فیلم، نسخه جدید و خنده داری از مجموعه فیلم های “پسران بد” است که فیلم Bad Boys for Life در سال ۲۰۲۰ تولید شده است. تاکنون، عنوان اصلی این فیلم هنوز مشخص نشده است. فیلم های قبلی در این مجموعه، که به رده ‌بندی R تعلق دارند و برای کودکان مناسب نیستند، توسط مایکل بی (Michael Bay) کارگردانی شده بودند. در صورتی که فیلم های قبلی این مجموعه را تماشا نکرده اید، میتوانید قبل از اکران فیلم جدید، آن ها را مشاهده و با کاراکتر های آن ها آشنا شوید.

۷)    فیلم Deadpool 3

فیلم Deadpool 3

فیلم Deadpool 3

در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳، فیلم کمدی اکشنی جدیدی منتشر خواهد شد که به کارگردانی شان لوی (Shawn Levy) ساخته شده است. این فیلم، بر اساس کاراکتر Deadpool از دنیای کمیک‌ های مارول ساخته شده است و عنوان اصلی آن هنوز اعلام نشده است. فیلم‌ های قبلی این مجموعه، از جمله پرفروش ‌ترین فیلم‌ های سال بوده و رده‌ بندی R را دریافت کرده ‌اند، به همین دلیل برای کودکان مناسب نیستند. در این فیلم، رایان رینولدز در نقش Deadpool و هیو جکمن در نقش Wolverine حضور دارند.

۸)    فیلم boraderlands

فیلم boraderlands

فیلم boraderlands

فیلم علمی تخیلی و کمدی جدیدی که توسط ایلای راث (Eli Roth) کارگردانی شده است، در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد. این فیلم براساس مجموعه بازی ‌های ویدیویی با همین نام ساخته شده است. داستان این فیلم درباره یک قانون شکن بدنام است، که برای یک ماموریت به سیاره خود باز می‌گردد. او در این سفر با یک تیم غیر منتظره اتحاد می‌کند و مجبور می ‌شود با هیولا های بیگانه مبارزه کند تا دختر گمشده را پیدا کرده و از او محافظت کند. بازیگران اصلی این فیلم شامل کیت بلانشت، کوین هارت و جک بلک هستند.

۹)    فیلم Beetlejuice 2

فیلم Beetlejuice 2

فیلم Beetlejuice 2

فیلم فانتزی و کمدی جدیدی که توسط تیم برتون (Tim Burton) کارگردانی شده است، در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد. این فیلم، ادامه فیلم دیگری است که در سال ۱۹۸۸ تولید شده بود و هنوز داستان آن به طور دقیق مشخص نشده است. در این فیلم، کاراکترهای بیتل‌جوس و لیدیا دیتز حضور دارند و گفته می‌شود جنا اورتگا در نقش استرید دیتز به ایفای نقش پرداخته است. بازیگران اصلی این فیلم شامل مایکل کیتون، وینونا رایدر، کاترین اوهارا، جنا اورتگا و ویلم دفو هستند.

۱۰)   فیلم Beverly hills cop :axel f

 فیلم Beverly hills cop :axel f

فیلم Beverly hills cop :axel f

فیلم کمدی جدیدی که توسط مارک مالوی (Mark Molloy) کارگردانی شده است، قسمت چهار مجموعه فیلم Beverly Hills Cop است. بازیگران اصلی این فیلم شامل ادی مورفی، تیلور پیج و جوزف گوردون لویت هستند. داستان فیلم درباره کاراگاه اکسل فولی است که به Beverly Hills برگشته است. وقتی خطر به جان دخترش تهدید می‌کند، او و فولی با همکار جدید و دوستان قدیمی خود همکاری می‌کنند تا این مشکل را حل کنند.

منبع:techrato.com

سخن پایانی

در این مقاله از سایت مجله، ما به طور خلاصه به شما درباره برخی از جدید ترین فیلم ‌های کمدی سال  ۲۰۲۴پرداختیم و با داستان آنها آشنا شدیم. پس از اکران این فیلم ‌های طنز عالمانه، شما می‌توانید نظرات خود را در مورد آنها را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، اگر به ما فیلم دیگری در سبک کمدی برای سال ۲۰۲۴ که خنده ‌دار است ، پیشنهاد می‌دهید. از اینکه تا انتهای مقاله بهترین فیلم ‌های کمدی سال ۲۰۲۴ همراه ما بودید، سپاسگزاریم.

امتیاز

دانستنی ها

فیلم های کمدی 2024 ؛ فیلم‌هایی که در سال جدید لبخند بر لبان شما می‌آورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *