آموزش صفر تا صد خرید از اپ استور در ایران

آموزش صفر تا صد خرید از اپ استور در ایران

آموزش صفر تا صد خرید از اپ استور در ایران


راه‌ های خرید از اپ استور در ایران چگونه است؟ آیا امکان پرداخت با ریال در اپ استور وجود دارد؟ این سوالات از جمله سؤالات متداولی هستند، که توسط کاربران ایرانی از محصولات اپل مطرح می‌شوند. دسترسی به اپ استور یکی از مهم ‌ترین مسائل کاربران ایران است؛ زیرا با آدرس IP ایران امکان ایجاد حساب کاربری در این فروشگاه وجود ندارد و بالا تر از همه، کاربران ایرانی امکان پرداخت با استفاده از درگاه ‌های بین‌المللی ندارند.با توجه به تحریم ‌های مختلف علیه ایران، خدمات و سرویس ‌های اپل در ایران در دسترس نیستند. با این حال، برخی از نهاد ها و ارگان ‌های واسط توانسته ‌اند از طریق یک مسیر میانبر این محدودیت ‌ها را دور زده و دغدغه اصلی کاربران ایرانی را برطرف کنند. برای استفاده از سرویس ‌های اپ استور در ایران، شما باید از طریق سایت ‌های واسط ایرانی حساب خود را شارژ کنید. فرایند شارژ کردن حساب اپ استور در ایران از طریق گیفت کارت اپل و همچنین آیتونز امکان‌پذیر است. در ادامه این مقاله از سایت مجله، درباره نحوه خرید از اپ استور در ایران و راهکارهای موجود بیشتر بحث خواهیم کرد.

نحوه خرید از اپ استور (App Store)

کلیک روی گزینه Redeem (ردیم)

کلیک روی گزینه Redeem (ردیم)

شرکت اپل نرم‌ افزار ها و برنامه ‌های خود را برای محصولات خود در داخل اپلیکیشن ‌ها و فروشگاه‌ های انحصاری ارائه می‌ دهد. با این حال، به دلیل تحریم ‌های ایران، کاربران ایرانی برای دسترسی و نصب نرم‌افزار های این شرکت باید از طریق سایت‌ های واسط برای ایجاد اپل آیدی استفاده کنند. در حال حاضر، امکان ایجاد اپل آیدی با آدرس یا آی پی ایران وجود ندارد.بعد از ایجاد اپل آیدی، کاربران ایرانی برای خرید از اپ استور و پرداخت هزینه نرم ‌افزار ها و اپ‌ های خریداری شده باید از درگاه ‌های بین‌المللی، مانند کارت ‌های اعتباری و پی پال، استفاده کنند. اما ایرانیان امکان پرداخت با این درگاه‌ ها را ندارند. با این حال، خدمات مربوط به افتتاح حساب و صدور کارت ‌های بین‌المللی توسط سایت ‌های پرداخت ارزی ایرانی ارائه می ‌شود.

معرفی اپ استور (App Store)

اپ استور یک فروشگاه آنلاین است، که نرم ‌افزار ها و برنامه‌ های انحصاری اپل را ارائه می‌دهد و همچنین نرم ‌افزار هایی را که بر روی سیستم این شرکت پشتیبانی می ‌شوند. در اپ استور مجموعه ‌ای گسترده و متنوع از اپلیکیشن ‌ها وجود دارد. آمار اخیر نشان می ‌دهد که بیش از ۲٫۲ میلیون برنامه در این فروشگاه برای مشترکین اپل قرار گرفته است. همچنین باید توجه داشت، که تمامی برنامه ‌ها در اپ استور موجود نیستند و برخی از آنها رایگان هستند. اما برای خرید برنامه‌ های پولی از فروشگاه، شما باید از گیفت کارت مخصوص آن یا درگاه‌ های بین ‌المللی استفاده کنید.

چگونه در اپ استور نرم ‌افزار پولی را خریداری کنیم؟

برای خرید از اپ استور، شما باید مراحل زیر را طی کنید: ابتدا باید حساب اپل آیدی خود را با استفاده از گیفت کارت آیتونز شارژ کنید. سپس نرم ‌افزار یا اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید. در آخر باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. با این حال، باید توجه داشت که تمامی این روش‌های پرداخت در ایران قابل استفاده نیستند!

روش‌ های خرید از اپ استور

خرید از اپ استور برای ایرانیان چالش برانگیز است، زیرا تحریم ‌ها و محدودیت ‌ها باعث شده ‌اند که از خدمات و سرویس‌ های این پلتفرم محروم شوند. برای خرید از اپ استور در کلیت، می‌توانید از یکی از روش ‌های زیر استفاده کنید:

  1. استفاده از گیفت کارت اپل: شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت اپل، حساب خود را شارژ کنید و از آن به عنوان روش پرداخت استفاده کنید.
  2. استفاده از کارت ‌های اعتباری: در صورت داشتن کارت اعتباری بین‌المللی، می‌توانید آن را در اپ استور استفاده کنید و هزینه مورد نیاز را پرداخت نمایید.
  3. استفاده از سایت ‌های واسط ایرانی: برخی از سایت ‌ها و واسط‌های ایرانی قادر به شارژ کردن حساب اپل آیدی شما هستند و شما می‌توانید از آنها برای خرید از اپ استور استفاده کنید.

خرید از اپ استور با گیفت کارت اپل

یکی از بهترین و ساده ‌ترین راه‌ها برای خرید از اپ استور و پرداخت هزینه‌ های مربوطه، استفاده از گیفت کارت اپل است. شما می‌توانید گیفت کارت ‌های اپل را از فروشگاه‌ های واسط ایرانی با پرداخت معادل ریالی آن ‌ها، تهیه کنید. پس از خرید و دریافت کد دیجیتال گیفت کارت، باید مراحل زیر را انجام دهید

– وارد شدن به اپ استور

– کلیک روی گزینه Redeem (ردیم)

کلیک روی گزینه Redeem (ردیم)

کلیک روی گزینه Redeem (ردیم)

– وارد کردن مشخصات گیفت کارت

– انتقال اعتبار از گیفت کارت به حساب اپ استور به میزان مورد نظرتان

– خرید بازی یا اپلیکیشن پولی بدون پرداخت هزینه

خرید از اپ استور با کارت‌ های اعتباری (مجازی)

یک روش دیگر برای خرید از اپ استور استفاده از کارت‌ های اعتباری مجازی است. کارت‌ های اعتباری مجازی بین ‌المللی مانند کارت ‌های ویزا، مستر و پی پال می‌توانند برای شارژ کردن اپل آیدی استفاده شوند. پس از خرید هرکدام از این کارت ‌ها و وارد کردن اطلاعات آنها، می‌توانید به راحتی نرم ‌افزارها و بازی ‌های پولی مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید از اپ استور با استفاده از کارت ‌های اعتباری باید مراحل زیر را طی کنید: وارد اپ استور شده و در پایین صفحه روی گزینه “Add Funds To Apple ID” کلیک کنید، گزینه “کردیت کارت اعتباری” را انتخاب کنید و اطلاعات کارت بانکی شامل تاریخ اعتبار، CVV2 و شماره کارت را وارد کنید.

خرید از App Store از طریق سایت ‌های پرداخت ارزی

متأسفانه هیچ یک از روش ‌های فوق در ایران در دسترس نمی‌باشد و برای خرید از App Store نیاز به استفاده از خدمات سایت ‌های واسط دارید. به زبان ساده ‌تر، برای خرید نرم ‌افزارهای مورد نظر از App Store، باید از سایت ‌های واسط استفاده کنید. در این سایت ‌ها، تمام خدمات مربوط به افتتاح حساب PayPal، صدور کارت مستر یا ویزا و غیره با کارمزد مناسب ارائه می‌شود.

منبع:www.plaza.ir

سخن پایانی

برای خرید از App Store در داخل ایران، شما نیاز به یک اپل آیدی غیر ایرانی دارید تا بتوانید از خدمات این فروشگاه استفاده کنید. اما برای پرداخت هزینه نرم‌ افزارهای خریداری شده، شما باید گیفت کارت آیتونز یا اپل را تهیه کنید. برای این کار، شما باید درخواست خود را در یک سایت پرداخت ارزی معتبر ثبت کرده و هزینه صدور گیفت کارت را همراه با کارمزد سایت مورد نظر پرداخت کنید.امیدواریم که مطالب ما مفید واقع شده باشد.

امتیاز

دانستنی ها

آموزش صفر تا صد خرید از اپ استور در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *