آخرین اخبار فصل سوم زخم کاری ؛ زخم کاری ۳ کی پخش می شود؟

آخرین اخبار فصل سوم زخم کاری ؛ زخم کاری ۳ کی پخش می شود؟

آخرین اخبار فصل سوم زخم کاری ؛ زخم کاری ۳ کی پخش می شود؟


سریال “زخم کاری” یکی از سریال ‌های موفق و محبوب در ژانر اجتماعی و رازآلود است ،که با رویکرد نوآورانه‌ ای، توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. این سریال بر اساس رمان “بیست زخم کاری” نوشته ی محمود حسینی ‌زاده و اثر ویلیام شکسپیر ساخته شده است. فصل اول این سریال در سال ۱۴۰۰ تولید و پخش شد. هم ‌اکنون جزئیات فصل سوم این سریال، از جمله داستان و زمان انتشار و بازیگران آن، لو رفته است. اگر علاقه ‌مند به سریال “زخم کاری” هستید،همراه ما باشید که در ادامه این مقاله از سایت مجله، بیشتر درباره جزئیات فصل سوم این سریال بدانید.

آشنایی کلی با سریال زخم کاری

آشنایی کلی با سریال زخم کاری

آشنایی کلی با سریال زخم کاری

سریال “زخم کاری” یکی از سریال‌ های بسیار محبوب در ژانر اجتماعی است و بازیگران معروفی در آن حضور دارند. داستان این سریال حول محور مالک، دلال یک هلدینگ خانوادگی معروف، می‌چرخد. سریال به شکلی طراحی شده است که جذابیت خاص خود را برای جمهور خاصی به ارمغان می‌آورد. کاراکتر سمیرا، همسر مالک در سریال “زخم کاری”، اعتقاد دارد که حقوقی که به شوهرش پرداخت می‌شود، ناجوانمردانه ‌است و با میزان کار و تلاش او همخوانی ندارد. به همین دلیل پیچیدگی بین آنها افزایش می‌ یابد و قتل حاج عمو، مدیرعامل هلدینگ، در نهایت رقم خورده است. با توجه به میزان خشونت و قتل در این سریال، توصیه می‌شود که کودکان تحت نظر در تماشای آن مدیریت دقیقی داشته باشند. همچنین، در سریال “زخم کاری” ناهنجاری ‌های اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود و مصرف مواد مخدر و الکل آشکار است.

بازیگران سریال زخم کاری

با عنوان دیگر “زخم کاری”، این سریال از حضور چهره های معروف قدرتی بهره برده است، که باعث شده تا محبوبیت خوبی در میان مخاطبان ایجاد کند.میتوان با بررسی بازیگران معروفی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ‌رو، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی متوجه میشویم که این سریال محبوب و پرطرفداری است، که تا به امروز در دو فصل تولید و ساخته شده است و فصل دوم آن در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده است.

داستان و زمان انتشار فصل سوم زخم کاری

فصل دوم سریال “زخم کاری” هم اکنون در حال پخش است و کامبیز دیرباز، یکی از بازیگران سریال، اعلام کرده است که فصل سوم این سریال در حال آماده ‌سازی است و همچنین اشاره کرده است، که فصل سوم سریال “زخم کاری” با تغییرات مختلفی همراه خواهد بود و زمان انتشار آن به زودی اعلام خواهد شد. وی با بیان این مطلب بر مخاطبان تاکید کرده است، که در انتظار رخداد های جذاب و کاراکتر های هیجان انگیز این سریال باشند و چالش ‌های متنوعی را تجربه کنند. در نتیجه، پس از پایان فصل دوم، سریال “زخم کاری” تمام نخواهد شد و بلافاصله فصل سوم آن پخش خواهد شد.

خلاصه ای از زندگی نامه کارگردان زخم کاری

پس از تولید مستند‌ های جذاب، محمد حسین مهدویان وارد حوزه ساخت سریال‌ های هیجان انگیز شد. اولین فیلم او با نام “ایستاده در غبار” توانست با شخصیت ‌پردازی و داستان جذابی که داشت، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و در چندین جشنواره از جمله بهترین کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی، نامزد دریافت جایزه شود.

پروژه بعدی مهدویان یک فیلم سینمایی با نام “ماجرای نیمروز” بود. که در آن نیز همان احساس و هیجان فیلم قبلی حاکم بود. علاوه بر فیلم‌ های معرفی شده، مهدویان فیلم‌ هایی همچون “رد خون”، “لاتاری”، “درخت گردو” و “شیشلیک” را تولید کرد. اما دو فیلم آخر معرفی شده (لاتاری و شیشلیک) به اکران نرسیدند.

پس از موفقیت فیلم ‌های قبلی، این کارگردان شروع به ساخت سریال “زخم کاری” کرد. این سریال پس از دو فصل موفق، که فصل دوم آن همچنان در حال پخش است، به فصل سوم رسیده است. “زخم کاری” به عنوان یکی از سریال‌ های پرطرفدار شبکه نمایش خانگی شناخته شده و به دلیل فیلمنامه جذاب و حضور بازیگران معروف، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است..

مروری از فصول پیشین

مالک، مردی با گذشته‌ ی سخت و دردناک اما جاه‌طلب است، که تلاش می‌کند. تا به آرزو ها و قدرتی که می‌خواهد دست یابد. در این راه، او با بسیاری از افراد دشمن و رقبایی روبرو می‌شود. به پایان راه، زمانی که مالک فکر می‌کند همه چیز خوب پیش می‌رود، با یک خنجر از پشت حمله می‌شود و به نظر می‌رسد که او کشته شده است. میثم، تنها فرزند مالک و مادرش سمیرا که از هوش و زیرکی برخوردار است، در فراق پدر، تلاش می‌کنند تا دارایی‌ هایشان را حفظ کنند. اما تلاش آنها همواره با مشکلات مواجه می‌شود و فردی خطرناک تهدید های وحشتناکی علیه آنها دارد. میثم، که بی‌ تجربه و بی‌ پناه است، سعی می‌کند پاتوق پدر را ادامه دهد اما زندگی خود را از دست می‌دهد.

حدس هایی برای فصل سوم

حدس هایی برای فصل سوم

حدس هایی برای فصل سوم

به چه خواهیم رسید در فصل سوم؟ همانطور که قبلاً اشاره کردیم، فیلمنامه فصل سوم برگرفته از نمایشنامه “ریچارد سوم” است. این نمایشنامه داستان حیله و توطئه برادر گوژپشت و بدقیافه پادشاه را حکایت می‌کند که در نهایت به سرنوشتی تاریک و خفت بار می ‌رسد. حال در سریال “زخم کاری”، کاراکتر گوژپشت بدقیافه کیست؟

علاوه بر این، آیا در پایان فصل سوم شاهد مالک با چشمان قرمز و چهره افسرده در حال سوگواری تنها پسرش و بی ‌محلی کردن سمیرا و طلوعی هستیم؟ آیا تمام این اتفاقات نمونه ای از دامی است. که مالک برای طلوعی برنامه‌ ریزی کرده است؟ آیا قاتل میثم سرنوشتی تاریک در انتظارش خواهد بود؟ گفتنی است، تمام این سوالات در فصل سوم پاسخ داده خواهند شد.

نقد فصل سوم زخم کاری

فصل سوم این سریال هنوز شروع نشده است، بنابراین نمی‌توانیم نقدی از محتوای آن داشته باشیم. طبق دو فصل گذشته، فصل سوم براساس یکی از نمایشنامه ‌های دیگر شکسپیر ساخته شده است. فصل اول با فیلمنامه و داستانی تحسین برانگیز بود، اما فصل دوم نه تنها از لحاظ محتوا به مذاق مخاطب خوش نیامد، بلکه به جذابیت فصل اول نیز نرسید. با این حال، با توجه به هیجاناتی که در داستان فصل سوم پیش آمده، احتمالاً فصل سوم دارای هیجانات زیادی خواهد بود و نمرات آن در سریال “زخم کاری” بالا خواهد بود.

منبع:گهر

سخن پایانی

در این مقاله، ما همراهی شما را در معرفی و بررسی سریال “زخم کاری” فصل سوم داشتیم. به گفته سازندگان، فصل سوم این سریال به زودی پخش خواهد شد و ما قادر خواهیم بود به ادامه ماجرا شاهدیم. آیا شما نظر خاصی درباره فصل جدید دارید؟ چگونگی آن را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

1/5 - (2 امتیاز)

دانستنی ها

آشنایی کلی با سریال زخم کاریفصل سوم زخم کاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *