سریال ملکه طلاق ؛ داستان، بازیگران، تاریخ انتشار

سریال ملکه طلاق ؛ داستان، بازیگران، تاریخ انتشار

سریال ملکه طلاق ؛ داستان، بازیگران، تاریخ انتشار


سریال کره ‌ای “ملکه طلاق”، یک محصول از کشور کره جنوبی است و در سال ۲۰۲۴ به تماشاگران ارائه خواهد شد. در این مقاله، با سریال “Queen of Divorce” بیشتر آشنا خواهیم شد. این سریال کره ‌ای، درام و حقوقی را در خود جای داده است و کارگردانی آن توسط “پارک جین سوک” انجام شده است. پخش اولین قسمت از سریال “ملکه طلاق” در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲) از شبکه JTBC رقم خواهد خورد و پخش آن به پایان خواهد رسید در تاریخ ۷ مارس ۲۰۲۴ (۱۷ اسفند ۱۴۰۲). در این سریال، بازیگرانی مانند “لی جی آه”، “کانگ کی یونگ”، “کیم سون یونگ”، “نا یونگ هی” و “سئو هه وون” نقش آفرینی می‌کنند. سریال “ملکه طلاق” کره‌ای، به طول ۱۲ قسمت خواهد بود. در ادامه این مقاله از سایت مجله ، به معرفی کوتاهی از سریال “ملکه طلاق” می ‌پردازیم و درباره داستان و بازیگران آن صحبت می‌کنیم.

داستان سریال ملکه طلاق

داستان سریال “Queen of Divorce” درباره شخصیتی به نام کیم سا را است. که عروس یک خانواده که صاحب یک موسسه حقوقی بزرگ است و پس از خیانت همسرش، او به عنوان رئیس یک دفتر حل و فصل طلاق شد و با دونگ کی-جون که یک مشاور حقوقی است.همکاری می‌کند. برای دنبال کردن داستان بیشتر، می‌توانید سریال “Queen of Divorce” را تماشا کنید.

بازیگران سریال ملکه طلاق

در این قسمت، با بیوگرافی برخی از بازیگران سریال کره ‌ای “ملکه طلاق” و نقش ‌هایی که در آن ایفا کرده‌اند، آشنا می‌شویم.

لی جی آه در نقش کیم سا-را

لی جی آه در نقش کیم سا-را

لی جی آه در نقش کیم سا-را

لی جی آه، بازیگری اهل کره جنوبی، در تاریخ ۶ اوت ۱۹۷۸ (۱۵ مرداد ۱۳۵۷) در سئول (Seoul) به دنیا آمد.یکی از آثار اخیر لی جی آه، سریال The Penthouse: War in Life است. که در آن نقش‌ آفرینی کرده است.لی جی آه در سریال ملکه طلاق به عنوان کیم سا را (Kim Sa-ra) نقش ایفا کرده است.

کانگ کی یونگ در نقش دونگ کی جون

کانگ کی یونگ در نقش دونگ کی جون

کانگ کی یونگ در نقش دونگ کی جون

کانگ کی یونگ، بازیگری است، که در تاریخ ۱۴ اکتبر ۱۹۸۳ (۲۲ مهر ۱۳۶۲) در کره جنوبی به دنیا آمد.در فواصل زمانی اخیر، کانگ کی یونگ در سریال‌های Extraordinary Attorney Woo و The Uncanny Counter حضوری فعال داشته و نقش ‌های مهمی را بازی کرده است.وی نیز در سریال Queen of Divorce، به عنوان دونگ کی جون (Dong Ki-joon) به نمایش گذاشته شده است.

کیم سون یونگ در نقش سون جانگ می

کیم سون یونگ در نقش سون جانگ می

کیم سون یونگ در نقش سون جانگ می

کیم سون یونگ، بازیگری اهل کره جنوبی، در تاریخ ۱۰ آوریل ۱۹۷۶ (۲۱ فروردین ۱۳۵۵) به دنیا آمد.یکی از آثار اخیر کیم سون یونگ، سریال Doona! است که در سال ۲۰۲۳ تولید شده است و او در آن حضور داشته است.در سریال ملکه طلاق، کیم سون یونگ نقش سون جانگ می (Son Jang-mi) را بازی کرده است.

نا یونگ هی در نقش چا هی وون

نا یونگ هی در نقش چا هی وون

نا یونگ هی در نقش چا هی وون

نا یونگ هی، بازیگری است، که در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۱۹۶۱ (۲۹ شهریور ۱۳۴۰) در کره جنوبی به دنیا آمد.یکی از آثاری که نا یونگ هی در آن نقش ایفا کرده است، سریال Queen of Tears است.همچنین، وی در سریال Queen of Divorce نیز در نقش چا هی وون (Cha Hee-won) حضور داشته است.

سئو هه وون در نقش کانگ بوم

سئو هه وون در نقش کانگ بوم

سئو هه وون در نقش کانگ بوم

سئو هه وون، بازیگری است، که در تاریخ ۴ نوامبر ۱۹۹۳ (۱۳ آبان ۱۳۷۲) در کره جنوبی به دنیا آمد.یکی از آثاری که سئو هه وون در آن نقش ‌هایی ایفا کرده است، سریال May I Help You؟ می ‌باشد.وی نیز در سریال ملکه طلاق، نقش کانگ بوم (Kang Bom) را بازی کرده است.

سخن آخر

در این مقاله، از سایت مجله  به بررسی سریال Queen of Divorce می ‌پردازد و درباره داستان و بازیگران آن صحبت می‌کند.اگر علاقه ‌مند به سریال ‌های درام حقوقی هستید و می‌خواهید با داستان و کاراکتر های سریال آشنا شوید، می‌توانید آن را تماشا کنید…برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد سریال ملکه طلاق، می‌توانید از بخش دیدگاه‌ های سایت مجله استفاده کنید.همچنین، اگر سریالی را دیده ‌اید که در این سایت مقاله ‌ای از آن وجود ندارد، می ‌توانید عنوان آن را در یک کامنت ذکر کنید تا آن را به سایت اضافه کنیم.نهایتاً، از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم.

1/5 - (1 امتیاز)

دانستنی ها

داستان سریال ملکه طلاقسریال ملکه طلاق ؛ داستان، بازیگران، تاریخ انتشارکانگ کی یونگ در نقش دونگ کی جون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *