راهکارهای زیبایی معروفترین سلبریتی‌های ایرانی

راهکارهای زیبایی معروفترین سلبریتی‌های ایرانی

راهکارهای زیبایی معروفترین سلبریتی‌های ایرانی


به طور قطع، شما هم متوجه شده اید که برخی از هنرپیشه‌های ایرانی به صورت ناگهانی جوان تر و با ظاهری متفاوتی به روی صحنه می‌آیند. این تغییرات حتماً دلایل خاصی دارند. در جوامع مدرن امروزی، توجه بسیار زیادی به زیبایی و ظاهر گرفته شده است و این سبب شده است که بسیاری از افراد به عمل جراحی زیبایی روی می‌آورند. در حقیقت، این روند به گونه‌ای شدید شده که عمل جراحی زیبایی به مد پیوسته ای تبدیل شده و انجام آن می‌تواند جایگاه اجتماعی فرد را تعیین کند.

بازیگران به جزئیات چهره خود بسیار اهمیت می‌دهند زیرا چهره، ابزار مهم ترین کارشناسان نمایش هنری است. داشتن چهره‌ای جوان و پرجذابیت، به بازیگران کمک می‌کند به جامعه هنری نزدیک‌تر شوند. به همین دلیل، بسیاری از بازیگران به روش‌های مختلفی برای به دست آوردن چشمانی جذاب و گیرا اقدام می‌کنند. تزریق چربی به پشت پلک، یکی از روش‌های مورد استفاده در این زمینه است.

در ایران نیز جراحی زیبایی و پلاستیک یکی از محبوب ترین روش های بهبود ظاهر برای افراد عادی و سلبریتی ها محسوب می‌شود. بسیاری از بازیگران با انجام جراحی های مختلف، نواقص چهره خود را بهبود داده و هیچگاه به نظر سالمتی شان آسیب نمی‌رساندند، به طوری که همیشه جوان و زیبا به نظر می‌آیند.

عمل زیبایی بینی بازیگران ایرانی

عمل زیبایی بینی بازیگران ایرانی

عمل زیبایی بینی بازیگران ایرانی

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی، یکی از پرطرفدارترین روش‌های بهبود شکل و ظاهر بینی است که با هدف تغییر شکل بینی از طریق تغییرات در استخوان یا غضروف بینی انجام می‌شود. بسیاری از بازیگران و نام‌آوران سینمای ایران با انجام جراحی زیبایی بینی، شکل بینی خود را بهبود بخشیده‌اند.

شیلا خداداد، نیوشا ضیغمی، الناز شاکردوست، شبنم قلی‌خانی، پرستو صالحی، کتایون ریاحی، آرام جعفری و بسیاری از هنرمندان دیگر در زمینه بازیگری، جراحی زیبایی بینی انجام داده‌اند. این روش به طور گسترده‌ای در بین خانم‌های بازیگر مشهور استفاده می‌شود و مردانی مانند امید زندگانی، سپند امیرسلیمانی، کامبیز دیرباز، حسام نواب‌صفوی، برزو ارجمند و حمید گودرزی نیز جراحی زیبایی بینی را تجربه کرده‌اند.

از آنجا که هرمان رجبی، جواد رضویان، یوسف صیادی، علیرضا خمسه، رضا کیانیان و بسیاری دیگر به دلیل داشتن بینی بزرگ معروف هستند، در حالی که این ویژگی ظاهری ممکن است نقش مهمی در شخصیت آن‌ها داشته باشد، این هنرمندان هیچ اعتقادی به جراحی زیبایی بینی ندارند و بینی خود را به عنوان یک قسمت از هویت و شخصیت خود می‌پذیرند.

بیشتر بخوانید : فهرست جوایز  و افتخارات بازیگران محبوب ایرانی 

پروفایلو صورت بازیگران ایرانی

ژل های تزریقی پروفایلو (Profhilo) می توانند بهبود ظاهر پوست شما را ایجاد کنند و نواحی افتاده و پیر شده پوست را بهبود بخشید. هدف اصلی این روش، بهبود نواحی پیر شده و افتاده ی پوست است و با استفاده از پروفایلو می توانید پوست خود را مستحکم کرده و بالا ببرید. بسیاری از افراد جهت بهبود نواقص چهره خود و زیباسازی آن از این روش استفاده می کنند و حتی بازیگران نیز از آن بهره می برند.

جراحی زیبایی پلک یا افتادگی پلک بازیگران ایرانی

جراحی زیبایی پلک یا افتادگی پلک بازیگران ایرانی

جراحی زیبایی پلک یا افتادگی پلک بازیگران ایرانیجراحی زیبایی پلک یا افتادگی پلک بازیگران ایرانیجراحی زیبایی پلک یا افتادگی پلک بازیگران ایرانی

رفع افتادگی پلک از جمله عمل‌های محبوب است که به فرد کمک می‌کند ظاهر جوان‌تری داشته باشد. افتادگی پلک نقش مهمی در شکل دهی صورت دارد و باعث ظاهر خسته و پیرتر فرد می‌شود. کاهش حجم چشم‌ها، تاثیر و نقش آنها را کم کرده و باعث ظاهر جذاب‌تری می‌شود.

در صنعت سینما و تلویزیون، جراحی رفع افتادگی پلک به عنوان یکی از عمل‌های محبوب شناخته می‌شود و با استفاده از آن، هنرمندان دوست داشتنی خود را جوان‌تر و زیباتر نشان می‌دهند. بین این هنرمندان می‌توان به بهاره رهنما، نیکی کریمی، لعیا زنگنه و شیلا خداداد اشاره کرد که با تکنیک جراحی افتادگی پلک، زیبایی و جوانی چهره خود را حفظ کرده و همچنان در صنعت ستاره محسوب می‌شوند.

لیفت پوست با نخ بازیگران و سلبریتی های ایرانی

لیفتینگ پوست با نخ از جمله روش‌های مورد استفاده برای رفع چین و چروک پوست صورت و کاهش علائم پیری است. این روش به خصوص برای افرادی که قبلاً جراحی لیفتینگ داشته‌اند و در حال حاضر با افتادگی پوست مواجه هستند، مناسب است. لیفتینگ پوست با نخ از جمله پرطرفدارترین روش‌های امروزی برای بهبود چهره است، که فرم پوست صورت را بهبود می‌دهد و در بین بازیگران شناخته شده است. بسیاری از بازیگران مشهور ایرانی تغییرات اخیر در چهره خود را به کاربرد این روش برمی‌گردانند.

بیشتر بخوانید : نکات طلایی مراقبت از پوست 

لمینت و کامپوزیت بازیگران و سلبریتی های ایرانی

“لمینت و کامپوزیت دندان” یکی از “روش های درمانی – زیبایی” نوین برای رفع “مشکلات ظاهری دندان” و ایجاد یک “طرح لبخند” مناسب و جذاب است. بسیاری از چهره ها زیبایی لبخند و چهره خود را مدیون “روش های درمانی” همچون “لمینت و کامپوزیت” هستند. “شبنم قلی خانی”، “بهنوش بختیاری”، “دریا مرادی دشت”، “امین حیایی”، “متین ستوده”، “بهاره رهنما”، “مرجانه گلچین”، “سحر قریشی”، “سودابه بیضایی”، “هادی کاظمی”، “رضا رشیدپور”، “نفیسه روشن”، “اکرم محمدی”، “لاله اسکندری”، “مجید مشیری”، “امیریل ارجمند”، “فلور نظری”، “شراره رخام”، “نرگس محمدی”، “الناز حبیبی”، “پرستو صالحی”، “شبنم فرشادجو”، “لیندا کیانی”، “محمدرضا گلزار”، “شهاب حسینی”، “لیلا اوتادی”، “فریبا نادری”، “روناک یونسی”، “امیر نوری”، “مهران غفوریان” و… جزو “هنرمندانی” هستند که از “روش درمانی کامپوزیت و لمینت” استفاده کرده اند.

کاشت گونه بازیگران ایرانی

از زمان‌های دور، “استخوان‌های گونه بزرگ و قوی” نماد “آرایش” بوده‌اند. با افزایش سن ، بافت‌های روی استخوان گونه “لاغ و فرو می‌روند” و باعث می‌شوند که گونه‌ها “تخت‌تر و نامشخص‌تر” به نظر بیایند. “برجسته‌سازی گونه” عملی است که در آن گونه‌ها روی صورت فرد “بیشتر برجسته” می‌شود. عمل “کاشت گونه” یکی از “جراحی های مورد توجه” بازیگران ایرانی است و چهره آنان را  جذاب می سازد.

تزریق ژل لب بازیگران ایرانی

تزریق ژل پرکننده به لب یک فرایند زیبایی است که باعث افزایش حجم و بهبود شکل لب ها می شود. بسیاری از ستارگان سینما و تلویزیون از این روش جهت به دست آوردن صورتی جذابتر مثل مائده اقبالی، شراره رخام، سحر قریشی، تینا آخوند تبار و پرستو صالحی استفاده کرده اند. با این حال، باید توجه داشت که نتایج به دست آمده از تزریق مواد پرکننده چندان دائمی نیستند.

تزریق چربی به پشت چشم در بازیگران ایرانی

تزریق چربی به منظور رفع گودال‌ها و خطوط تیره پشت پلک، یک روش محبوب است. در این روش، چربی از بدن فرد جمع‌آوری شده و در ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود تا باعث شفاف شدن و لطیف شدن پوست زیر چشم شود.

تزریق فیلر و چربی بازیگران ایرانی

استفاده از فیلرها و تزریق چربی، روش‌هایی هستند که بسیاری از افراد جهت رفع مشکلات صورتی همچون خطوط و چین‌های صورت، خطوط ناحیه چشم، خطوط ابرو، خطوط لبخند و شل شدگی پوست به کار می‌برند. تزریق چربی باعث بهبود ظاهر صورت و کاهش علائم پیری به شکلی طبیعی و زیبا می‌گردد.

بازیگران به دلیل موقعیت برجسته‌ای که دارند، نسبت به عموم جامعه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. این امر باعث شده است که در حال حاضر تزریق چربی برای سلبریتی‌ها به شکلی رایج و پرطرفدار محسوب شود. فاطمه گودرزی، لعیا زنگنه، زهرا سعیدی، مرجانه گلچین و پوراندخت مهیمن از هنرمندانی هستند که جهت افزایش جذابیت خود، از روش تزریق چربی بهره گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید : راز های داشتن مو های زیبا برای زنان و مردان 

مزوتراپی بازیگران ایرانی

درمان مزوتراپی، یک روش بی‌درد و بدون نیاز به بی‌حسی است که در آن پزشک با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و ویتامین‌ها را برای جوان‌سازی پوست تزریق می‌کند. این روش با مصرف سرم‌ها، ویتامین‌ها و مواد مغذی دیگر، باعث تقویت و جوان شدن پوست می‌شود. علاوه بر اینکه این روش در بین عموم مردم محبوبیت دارد، بلکه در بین بازیگران زن ایرانی نیز از جمله کسانی هستند که از این روش برای زیبایی صورت استفاده کرده‌اند و باعث شده‌اند چهره‌شان به شکل طبیعی و جوانی بخشیده شود.

کلام آخر

سلبریتی ها و هنرمندان از جمله افرادی هستند که ظاهر آنها بسیار اهمیت دارد چراکه اکثر افراد آنها را میشناسند و انتظار دارند چهره آنها از نظر ظاهری زیبا و بی نقص باشد . از نظر شما زیبا ترین و جذاب ترین سلبریتی ایرانی چه کسی است ؟

امتیاز

چهره هازیبایی

بازیگران چگونه زیبا میشوند ؟عمل های جراحی زیبایی بازیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *