در سفر به کیش اگر به این مکان ها نروید پشیمان میشوید ، معرفی بهترین پاساژ کیش

در سفر به کیش اگر به این مکان ها نروید پشیمان میشوید ، معرفی بهترین پاساژ کیش

در سفر به کیش اگر به این مکان ها نروید پشیمان میشوید ، معرفی بهترین پاساژ کیش


در کیش تعداد زیادی مراکز خرید وجود دارد، اما آیا پیدا کردن بهترین مراکز خرید کیش وظیفه‌ای آسان است؟ جزیره به مدت‌های طولانی یکی از بهترین مقاصد خرید مردم بوده و به‌عنوان اولین منطقه آزاد ایران، فرصت خوبی برای یک خرید اقتصادی به مسافرانش می‌داده است؛ اما در این همه مرکز خرید و پاساژها، چگونه باید انتخاب کرد؟ با توجه به زمان محدودی که هرکسی در سفر به کیش دارد، حتما داشتن اطلاعات کاربردی تا حد زیادی می‌تواند در انتخاب به شما کمک کند. به همین دلیل در این مقاله، تلاش می‌کنیم با معرفی بهترین مراکز خرید کیش، مسیر انتخاب را برای شما تا حدی آسان کنیم.

بهترین مراکز خرید کیش کدام هستند؟

در کیش، خرید کردن یکی از فعالیت‌های اصلی مسافران به حساب می‌آید و به همین دلیل روزبه‌روز تعداد مراکز خرید و پاساژهای آن افزوده می‌شود. می‌توان گفت که تعداد پاساژهای خوب کیش زیاد نیست؛ اما بهترین مراکز خرید کیش عبارت‌اند از: مرکز خرید پردیس، پادنا، دامون، کیش، مروارید، سارینا، زیتون، مرجان، رویا، ونوس، بهکیش، برند سنتر و پانیذ.

مرکز خرید پردیس ۱

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس ۱

مرکز خرید پردیس ۱ یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید در کیش است که در سال ۱۳۷۱ افتتاح شد. این مرکز خرید، شاید بهترین مرکز خرید کیش نباشد؛ اما در دو طبقه ساخته شده است و حدود ۲۰۰ واحد تجاری در آن وجود دارد. مرکز خرید پردیس ۱ انواع پوشاک و کالاهای آرایشی و بهداشتی، وسایل الکترونیکی و کالاهای دیگر را شامل می‌شود. در واقع این مرکز خرید مکان مناسبی برای یک خرید اقتصادی است و در تورهای کوتاه مدت مانند تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز، انتخاب مناسبی برای گردش و خرید است.

آدرس مرکز خرید پردیس ۱: جزیره کیش، بلوار فردوسی، روبه‌روی پارک هنگام

امکانات مرکز خرید پردیس ۱: رستوران، کافی‌شاپ، اجرای موزیک و جنگ شادی

ساعات کاری مرکز خرید پردیس: ۹:۳۰ صبح تا ۱:۴۵ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۱ شب

بیشتر بخوانید : معرفی۶ کشور ارزان برای مسافرت

مرکز خرید پردیس ۲

مرکز خرید پردیس ۲ تقریباً ۷ سال پس از مرکز خرید پردیس ۱ در سال ۱۳۷۸ تأسیس شد. این مرکز خرید مشابه شعبه قدیمی‌اش به‌طوری که از نظر فضایی از آن کوچکتر است، با ۴ طبقه ساخته شده است و حدود ۲۳۰ واحد تجاری در آن فعالیت می‌کنند. مرکز خرید پردیس ۱ و پردیس ۲ با فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند. در هوای کمی سردتر، معمولاً مسافران در فضای بین این دو پاساژ، برای استراحت و تفریح پس از خرید‌هایشان می‌نشینند. حتی اگر با تور کیش مرداد سفر کردید، هنوز می‌توانید از فضای بین این دو پاساژ برای استراحت میان خریدها استفاده کنید.

در پردیس ۲ همچنان می‌توانید انواع کالاها و محصولاتی مثل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و خوراکی را پیدا کنید. همچنین برای راحتی بیشتر مسافران، کافی‌شاپ و رستوران نیز در این پاساژ وجود دارد.

آدرس مرکز خرید پردیس ۲: جزیره کیش، بلوار فردوسی، میدان پردیس

امکانات مرکز خرید پردیس ۲: زمین بازی کودکان، کافی‌شاپ، رستوران

ساعات کاری مرکز خرید پردیس ۲: ۹:۳۰ صبح تا ۱:۴۵ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۱ شب

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس

بازار ونوس یکی از مراکز خرید نسبتاً قدیمی کیش است. این مرکز خرید که در دو طبقه ساخته شده است، حدود ۳۰۰ مغازه را در خود جای داده است. قیمت مناسب و شهرت خوب بازار ونوس، باعث شده که بسیاری از مسافران کیش آن را در لیست بهترین پاساژهای کیش قرار دهند، هرچند که این مرکز خرید به‌طور کامل نوساز و مدرن نیست!

از جمله امکانات بازار ونوس می‌توان به وجود زمین بازی کودکان اشاره کرد. همچنین در این مرکز خرید می‌توانید انواع کالاها و محصولاتی مثل پوشاک بانوان و کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر کالاها را به‌راحتی پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید ونوس: خیابان سنایی، بازار بین‌المللی ونوس

امکانات مرکز خرید ونوس: زمین بازی کودکان

ساعات کاری مرکز خرید ونوس: ۱۰ صبح تا ۱ بعدازظهر و ۴ بعدازظهر تا ۱۰ شب

مرکز خرید بهکیش

احتمالاً فکر می‌کنید بیشتر افرادی که به کیش برای خرید می‌روند، برای خرید لباس و اکسسوری می‌آیند؛ اما همیشه این‌طور نیست. خرید لوازم خانگی و برقی نیز در کیش بسیار محبوب است و مرکز خرید بهکیش یکی از مراکز خرید است که افراد، آن را به عنوان مرکزی برای فروش لوازم خانگی شناخته‌اند. جالب است بدانید که خرید لوازم خانگی و جهیزیه در کیش به قدری محبوب شده است که ممکن است بسیاری برای مدیریت هزینه‌های خود به سراغ تور اقساطی کیش بروند تا با آرامش بیشتری بتوانند خرید کنند. در هر صورت در بهکیش شما می‌توانید بیشتر کالاهای برقی و لوازم خانگی برندهای معروف را پیدا کنید و همچنین از امکانات رفاهی و تفریحاتی که برای شما در نظر گرفته‌اند، از جمله سینما ۴ بعدی، رستوران و هایپرمارکت استفاده کنید.

آدرس مرکز خرید بهکیش: بلوار سنایی

امکانات مرکز خرید بهکیش: زمین بازی کودکان، سینما ۴ بعدی، رستوران، هایپرمارکت

ساعات کاری مرکز خرید بهکیش: ۹:۳۰ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۱ شب

مرکز خرید پادنا

مرکز خرید پادنا

مرکز خرید پادنا

مرکز خرید پادنا یا هوم سنتر پادنا کمی نسبت به دیگر بازارهای خرید کیش تفاوت دارد و به همین دلیل، برخی ادعا دارند که پادنا بهترین مرکز خرید کیش است. اجناس این مرکز خرید بیشتر شامل لوازم خانگی مانند میز و مبلمان می‌شود. شاید خرید لوازم خانگی در سفر انتخاب مناسبی نباشد؛ اما از آنجایی که در مرکز خرید پادنا اجناس وارداتی با کیفیت و به قیمت مناسب‌تر به فروش می‌رسند، مخاطبان خاص خودش را دارد. البته این روزها، بسیاری برای خرید لوازم منزل به سراغ جزیره قشم هم می‌روند تا شاید خرید اقتصادی‌تری داشته باشند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر تصمیمی، حداقل یک‌بار این دو جزیره را از ابعاد مختلف باهم مقایسه کنید.

آدرس مرکز خرید پادنا: جزیره کیش، میدان هرمز، بلوار ایران

امکانات مرکز خرید پادنا: کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ اختصاصی

ساعت کاری مرکز خرید پادنا: ۹ صبح تا ۱:۳۰ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون، یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش است و اگر شما به نیت یک سفر خاص و لوکس با تور کیش هتل ترنج به جزیره آمده‌اید، می‌توانید بهترین انتخاب را کنید. پاساژ دامون در سال ۱۳۹۱ رونمایی شد. مرکز خرید دامون در ۲ طبقه ساخته شده و بیش از ۱۰۰ فروشگاه در آن وجود دارد. طبقه دوم مرکز خرید دامون، به یک فودکورت بزرگ اختصاص یافته و انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود و غذاهای چینی را در رستوران‌هایش می‌توانید امتحان کنید. همچنین توجه داشته باشید که دامون یک مرکز خرید با قیمت مناسب در کیش محسوب نمی‌شود.

آدرس مرکز خرید دامون: جزیره کیش، منطقه دامون ساحلی، خیابان وصال

امکانات مرکز خرید دامون: فودکورت

ساعت کاری مرکز خرید دامون: ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

مرکز تجاری کیش

در حال حاضر، مرکز تجاری کیش را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز خرید کیش عنوان کرد که در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید. در مرکز تجاری کیش بیش از ۴۵۰ واحد تجاری وجود دارد که غالباً در آن‌ها پوشاک، کیف و کفش، لوازم صوتی تصویری، لوازم بهداشتی آرایشی و لوازم خانگی به فروش می‌رسد. اگر مرکز تجاری کیش را بهترین پاساژ کیش عنوان نکنیم، بدون شک آن‌ را می‌توان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پاساژهای کیش معرفی کرد. تعدادی از هتل‌های خوب کیش هم نزدیک این مرکز خرید قرار دارند.

آدرس مرکز تجاری کیش: جزیره کیش، بلوار ساحل، خیابان فردوسی

امکانات مرکز تجاری کیش: محوطه بازی کودکان، کافی‌شاپ

ساعت کار مرکز تجاری کیش: ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر و ۵:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

بازار بزرگ مروارید

بازار بزرگ مروارید از سایر بازارهای کیش است که در سال ۱۳۷۳ احداث شد. در معماری بازار بزرگ مروارید از نمادهای هخامنشی استفاده شده است که این موضوع، زیبایی خاصی به بازار بخشیده است. علاوه بر معماری و قدمت بازار مروارید، کالاها نیز قیمت مناسبی دارند و این بازار به عنوان یکی از بازارهای ارزان کیش شناخته می‌شود. بنابراین اگر علاقه‌مندید یک سفر مقرون به صرفه به کیش داشته باشید، باید در کنار روش‌های ارزان‌تر سفر به کیش، آدرس بازارهای ارزان کیش را نیز بدانید.

آدرس بازار بزرگ مروارید: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار تهران، بلوار مروارید

امکانات بازار بزرگ مروارید: اینترنت وای‌فای، سالن رستوران، کافی‌شاپ

ساعت کاری بازار بزرگ مروارید: ۹ صبح تا ۱:۳۰ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۱ شب

مرکز خرید سارینا ۱

سارینا ۱ از مجلل‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود که ۱ طبقه پارکینگ، ۱ طبقه نمایشگاه، ۱ طبقه خدماتی و ۷ طبقه اداری (مجموعاً ۱۰ طبقه) دارد. واحدهای تجاری این مرکز خرید همگی از برندهای مشهور خارجی هستند، بنابراین سارینا ۱ جزو مراکز خرید ارزان کیش محسوب نمی‌شود. گرچه درباره احداث واحد دیگر سارینا ۲ نیز صحبت‌هایی شده است، اما به نظر می‌رسد هنوز این پروژه به اتمام نرسیده است.

آدرس مرکز خرید سارینا ۱: جزیره کیش، بلوار خیام، روبه‌روی هتل ارم

امکانات سارینا ۱: رستوران‌های سریع‌غذا، بولینگ، سالن ماساژ، سینما ۴ بعدی

ساعت کاری سارینا ۱: ۹ صبح تا ۱:۳۰ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

 

بازار بین‌المللی زیتون

بازار بین‌المللی زیتون

بازار بین‌المللی زیتون

بازار بین‌المللی زیتون، یکی از بازارهای قدیمی و شناخته‌شده کیش است که در سال ۱۳۷۶ راه‌اندازی شد. در این مرکز خرید، بیش از ۱۰۰ غرفه وجود دارد که اغلب به فروش کالاهایی مانند لباس‌ها، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی اختصاص داده شده‌اند. بازار بین‌المللی زیتون از بازارهای ارزان کیش به‌شمار می‌آید. با این‌حال، هرچند که این بازار از دیگر بازارهای این شهر قدیمی‌تر است، اما هنوز هم طرفداران خود را دارد.

آدرس بازار بین‌المللی زیتون: جزیره کیش، بلوار ساحل

امکانات مرکز خرید زیتون: رستوران و کافی‌شاپ

ساعت کاری بازار بین‌المللی زیتون: ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۱ شب

بازار بزرگ مرجان

اگر به‌دنبال خرید اجناس خارجی با هزینه مناسب هستید، بازار بزرگ مرجان را از دست ندهید. این بازار واحدهای تجاری، اداری و سوئیت دارد که بیشتر غرفه‌ها و فروشگاه‌های آن در طبقه اول و در دو سالن جدا قرار گرفته‌اند. بازار مرجان یکی از بازارهای ارزان کیش به‌شمار می‌رود که در سال ۱۳۷۰ افتتاح شد. با این حال، کیفیت کالاهای این بازار نسبت به گذشته کاهش یافته است. در اطراف این بازار نیز تعدادی از تفریحات رایگان کیش قرار گرفته‌اند که پس از خرید از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید.

ساعات کار بازار مرجان: ۱۰ صبح تا ۱ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۱۰ شب

امکانات بازار مرجان: کافی‌شاپ، پارک ساحلی، آکواریوم

آدرس بازار مرجان: جزیره کیش، جاده جهان، بازار مرجان

مجتمع رویا مال

مجتمع تجاری و اداری رویا مال یکی دیگر از بهترین بازارهای کیش است که ۲ طبقه اول آن به واحدهای تجاری اختصاص داده شده‌اند. این مجتمع، علاوه بر نوسازی و ظاهر مدرن، تنوع بسیار خوبی دارد و در فروشگاه‌هایش کالاهایی نظیر لباس‌ها، اسباب‌بازی، لوازم الکترونیکی، زیورآلات، کیف و کفش، لوازم خانگی و مواد خوراکی به فروش می‌رسد. همچنین در پشت‌بام این مجتمع، یک رستوران با نمایی بسیار عالی ایجاد شده است.

آدرس مجتمع رویا مال: جزیره کیش، خیابان رودکی

امکانات مجتمع رویا مال: فودکورت و کافی‌شاپ

ساعات کاری مجتمع رویا مال: ۹ صبح تا ۱:۳۰ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

کوروش برند سنتر

این مجموعه خرید کیش را بسیاری به دلیل فعالیت برندهای معروف مانند آدیداس شناخته‌اند که پیش از این در ایران فعالیت داشت. با اینکه اکنون برخی از این برندهای لوکس دیگر در ایران حضور ندارند، اما هنوز این پاساژ یکی از بهترین مراکز خرید کیش و البته با سطح قیمتی گران محسوب می‌شود. به نظر می‌آید کوروش برند سنتر، یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید کیش باشد.

آدرس کوروش برند سنتر: جزیره کیش، نوار ساحلی مرجان، جنب برج‌های طلایی کیش

امکانات کوروش برند سنتر: شهربازی، کافی‌شاپ و رستوران

ساعت کار کوروش برند سنتر: ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۶ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

بازار عرب‌های کیش

بازار عرب‌های کیش

بازار عرب‌های کیش

بازار عرب‌های کیش یا همان بازار صفین، یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش است که می‌توان هرچیزی را در آن یافت. این مرکز خرید به اندازه وسعت چندانی ندارد؛ اما به دلیل حاکم بودن زبان عربی و نمایش برخی از فرهنگ‌های بومی منطقه، برای هر مسافری جذاب خواهد بود و به‌طور کلی از جاهای دیدنی کیش به شمار می‌آید. بازار صفین جزو بازارهای قدیمی کیش تلقی می‌شود، از این رو انتظار یک ظاهر لوکس و مدرن از آن نداشته باشیم.

آدرس بازار عرب‌های کیش: کیش، میدان سعدی، محله عرب‌ها، خیابان لارک، خیابان هامور

ساعت کار بازار عرب‌های کیش: ۱۰ صبح تا ۱ ظهر و ۴ بعدازظهر تا ۱۰ شب

بازار مریم کیش

بازار مریم یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که از قدیمی‌ترین‌های این جزیره محسوب می‌شود. این مجموعه خرید دیدنی که در خیابان سنایی قرار دارد، در سال ۱۳۶۹ به بهره‌برداری رسید. بازار مریم با معماری سنتی و ۵۲ غرفه، اولین بازار روبازی است که بعد از انقلاب اسلامی در جزیره کیش ساخته شده است. این بازار با فضای دل‌نشین و نورپردازی جذاب و محیط زیبایش، از مراکز خریدی است که هر مسافر در سفر به کیش، از آن بازدید می‌کند. غرفه‌های متنوعی نظیر فروش کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی در این بازار مشاهده می‌شود که به مسافران امکان خریدی ارزان‌تر را می‌دهد.

آدرس بازار مریم کیش: کیش، خیابان سنایی

امکانات بازار مریم کیش: رستوران و کافی‌شاپ، برگزاری جُنگ و قرعه‌کشی شبانه (حدود ساعت ۲۲:۰۰ شب)

ساعت کاری بازار مریم کیش: ۱۰ صبح تا ۱ ظهر و ۴ بعدازظهر تا ۱۰ شب

مرکز خرید پانید کیش

مرکز خرید پانید کیش

مرکز خرید پانید کیش

مرکز خرید پانیذ کیش که با نام بازار پانیذ هم شناخته می‌شود، در فاصله‌ای میان مراکز خرید پردیس و هایپرمارکت کیش قرار دارد. بازار پانیذ که از مراکز خرید قدیمی کیش نیز محسوب می‌شود، دارای ۲ طبقه است که در آن مغازه‌های متنوعی نظیر فروش کیف و کفش، پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تزیینی و دکوری دیده می‌شود. این بازار از جمله ارزان‌ترین مراکز خرید کیش است که می‌توان اقلام خوبی را با قیمت مناسب در آن پیدا کرد.

آدرس مرکز خرید پانید کیش: کیش، خیابان فردوسی

امکانات مرکز خرید پانید کیش: کافی‌شاپ، کافی‌نت

ساعت کاری مرکز خرید پانید کیش: ۹٫۵ صبح تا ۲ ظهر و ۵ عصر تا ۱۱ شب

سخن آخر

اگر قصد خریداری به جزیره سفر دارید، مناسب است از قبل برنامه‌ریزی دقیقی برای سفرتان انجام داده و برخی اطلاعات را پیشاپیش به دست آورید؛ اطلاعاتی نظیر اینکه آیا محل اقامتتان نزدیک به مراکز خرید قرار دارد یا خیر؟ یا اینکه آیا پاساژهایی که قصد خرید از آن‌ها را دارید، برای تامین نیازهای خود جای مناسبی هستند یا خیر؟ البته می‌توانید بخش قابل توجهی از برنامه‌ریزی را به عهده آژانس‌ها بگذارید و به تجربه و تخصص آن‌ها اعتماد کنید. برای این منظور کافی است به صفحه تور کیش مراجعه کنید و توری که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

در جزیره کیش بیش از ۵۰ مجموعه خرید وجود دارد که در این مقاله، شما را با برخی از بهترین‌ پاساژهای کیش آشنا کرده‌ایم. این مراکز خرید به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره شناخته می‌شوند و همواره با استقبال گردشگران مواجه هستند. برای رسیدن به بهترین مراکز خرید کیش، می‌توانید خودرو اجاره کنید یا از خدمات تاکسی‌ها بهره ببرید.

برای خرید بیلیت سفر کیش به سایت مستر بلیت مراجعه کنید !

امتیاز

مسافرت

از کیش چی بخریم ؟کیش کجا برم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *