بهترین هتل های ارزان استانبول

بهترین هتل های ارزان استانبول

بهترین هتل های ارزان استانبول


استانبول آنقدر دیدنی است که گردشگران فرصت زیادی برای اقامت در هتل نخواهند داشت؛ از این جهت بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند جستجوی یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول را به عهده بگیرند تا در کنار بهره‌برداری از امکانات واجب و ضروری، هزینه‌های سفر خود را هم کاهش دهند. در این مقاله، قصد داریم لیستی از هتل‌های اقامتی ارزان استانبول را به اطلاعتان برسانیم تا بتوانید بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول را که با تمام شرایط و انتظاراتتان سازگار هستند، پیدا کنید.

هتل‌های سلطان حمید، سانتا سوفیا، یونیون هتل پورت، آتلانتیس رویال، باسیلیسیس، اپل تری و ننا از جمله هتل‌های ۳ ستاره خوب استانبول می‌باشند. تقریباً تمام هتل‌های خوب ۳ ستاره استانبول در منطقه فاتح و بی‌اغلو واقع شده‌اند. به عبارت دیگر، در این دو ناحیه، تراکم هتل‌ها بسیار زیاد است و به دلیل وجود خیابان استقلال و میدان تکسیم در مرکز شهر، بسیاری از ساختمان‌هایی که در این منطقه مشاهده می‌شود، هتل هستند.

با احتساب این موضوع، مسافران بیشترین سود را از میزان بیشتر هتل‌های مرکز شهر استانبول به‌دست می‌آورند؛ زیرا تراکم بالای هتل‌ها در این نواحی به شما انتخاب‌های گسترده‌تری می‌دهد و رقابت بین هتل‌های ۳ ستاره خوب در استانبول از نظر کیفیت و موقعیت تشدید می‌شود، که در نتیجه استانداردهای هتل‌ها در این مناطق بالاترین سطح را خواهد یافت.

البته باید به‌خاطر داشته باشیم که برخی از امکانات مانند استخر و اسپا در برخی از هتل‌های ۳ ستاره ممکن است وجود نداشته باشد. اگر در تورهایی مانند تور استانبول مرداد ثبت‌نام کرده‌اید و داشتن امکانات مثل استخر برایتان مهم است، بهتر است هتل ۳ ستاره با استخر را به‌عنوان انتخاب کنید که البته کمی دشوارتر ممکن است باشد.

 

هتل سلطان حمید (Sultan Hamit Hotel)

هتل سلطان حمید (Sultan Hamit Hotel)

هتل سلطان حمید (Sultan Hamit Hotel)

هتل سلطان احمد یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که در یکی از مناطق قدیمی شهر واقع شده است. این هتل به عنوان یک مقصد مناسب برای سفرهای تفریحی و کاری شناخته می‌شود؛ زیرا به بسیاری از مراکز اداری و گردشگری دسترسی دارد؛ به عنوان مثال، با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به مسجد ایاصوفیه، موزه توپقاپی و مسجد سلطان احمد دسترسی پیدا کنید. همچنین از هتل سلطان حمید، می‌توان به راحتی به بازار بزرگ و ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی دسترسی یافت. اتاق‌های هتل سلطان حمید مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، قهوه‌ساز و چای‌ساز، اینترنت رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. همچنین با درخواست خدمات ترانسفر در این هتل می‌توان به راحتی فاصله ۴۶ کیلومتری تا فرودگاه را طی کرد.

امتیاز هتل سلطان حمید در گوگل: ۴٫۵ از ۵

امتیاز هتل سلطان حمید در بوکینگ: ۹٫۲ از ۱۰

امتیاز هتل سلطان حمید در تریپ‌ادوایزر: ۳٫۵ از ۵

آدرس هتل سلطان حمید: محله فاتح، روبروی پارک سلطان احمد، خیابان عَلِمدار

بیشتر بخوانید : مسافرت حرفه ای با کمترین هزینه 

هتل یونیون پورت (هتل یونیون هتل پورت)

هتل اتحادیه پورت یکی از هتل‌های نزدیک به تقسیم استانبول است، با این حال، پنجره‌های عایق و مکان قرارگیری این هتل باعث شده است که شلوغی این منطقه مزاحم استراحتتان نشود. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در نظرات مهمانان پیشین این هتل دیده می‌شود، نظافت مثال‌زدنی اتاق‌ها و محیط آن است. نزدیک‌ترین ایستگاه حمل‌ونقل عمومی به این هتل، تراموا پارک فیندیکلی است که زحمت رفت‌وآمد شما را به صفر می‌رساند و با یک کارت استانبول می‌توانید از آن استفاده کنید. به طور کلی، این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های اقتصادی استانبول دانست.

 

امتیاز هتل یونیون پورت در گوگل: ۴٫۸ از ۵

امتیاز هتل یونیون پورت در بوکینگ: ۹٫۸ از ۱۰

امتیاز هتل یونیون پورت در تریپ‌ادوایزر: ۵ از ۵

آدرس هتل یونیون پورت: محله بی‌اغلو، میدان تقسیم، خیابان مجلس مبوسان

 

هتل تانگو (هتل تانگو)

هتل تانگو (هتل تانگو)

هتل تانگو (هتل تانگو)

اگر دنبال هتلی هستید که با اقامت طولانی‌مدت در آن هزینه‌های سفرتان سر به فلک نزند و در عین حال در نواحی مرکزی استانبول واقع شوید، پیشنهاد می‌کنیم هتل تانگو را انتخاب کنید. این هتل انواع مختلفی از اتاق‌های تک‌تخته و سه‌تخته را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که در هر کدام از آن‌ها یک حمام جداگانه، تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم تهویه‌ی هوا و گرمایشی همراه با میز مطالعه وجود دارد. همچنین بعضی از اتاق‌های هتل تانگو دارای یک بالکن کوچک هستند. مهمانان هتل تانگو می‌توانند غذای خود را از رستوران این هتل با قیمت مناسب سفارش دهند. از آن‌جایی که مسافران هتل تانگو معمولاً برای چند شب اقامت می‌کنند، توصیه می‌شود اقدام به رزرو اتاق در این هتل را قبل از زمان سفر کنید.

 

امتیاز هتل تانگو در گوگل: ۳٫۹ از ۵

امتیاز هتل تانگو در بوکینگ: ۸٫۲ از ۱۰

امتیاز هتل تانگو در تریپ‌ادوایزر: ۳٫۵ از ۵

آدرس هتل تانگو: خیابان دولاپدره، استانبول

 

هتل آتلانتیس رویال (هتل آتلانتیس رویال)

هتل آتلانتیس رویال از جمله بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که در نزدیکی مسجد ایاصوفیه و بازار ادویه استانبول واقع شده است. این هتل دارای امکانات مختلفی از جمله خدمات ترانسفر به فرودگاه، خشک‌شویی، آسانسور، صبحانه‌ حلال، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق‌های خانوادگی است؛ همچنین یکی از امتیازات بالایی که هتل آتلانتیس رویال کسب کرده، از آن افرادی هستند که در سفر دونفره‌شان مهمان این هتل بوده‌اند.

 

طبق نظرات کاربران، اینترنت پرسرعت این هتل نیازهای مسافران را رفع می‌کند و اگر در طول سفرتان فقط به اینترنت نیاز دارید، با اقامت در این هتل نیازی به خرید سیمکارت در ترکیه نخواهید داشت. بهتر است در هتل آتلانتیس رویال اتاق‌هایی را رزرو کنید که بالکن دارند تا بتوانید از مناظر دیدنی شهر استانبول لذت ببرید.

 

امتیاز هتل آتلانتیس رویال در گوگل: ۴٫۱ از ۵

امتیاز هتل آتلانتیس رویال در بوکینگ: ۹٫۲ از ۱۰

امتیاز هتل آتلانتیس رویال در تریپ‌ادوایزر: ۴٫۵ از ۵

آدرس هتل آتلانتیس رویال: مرکز استانبول، خیابان دیزداریه چشمسی

 

هتل باسیلیسیس (هتل بسیلیسیس)

قابل ذکر است که هتل بسیلیسیس واقع در استانبول در نزدیکی مسجد ایاصوفیه، حمام جاله اوغلو، مسجد سلطان احمد و کاخ توپقاپی قرار دارد. اقامت در این هتل شما را در معرض بسیاری از مهم‌ترین جاهای دیدنی استانبول قرار می‌دهد. همچنین هتل باسیلیسیس تا میدان تقسیم حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد. کارکنان این هتل غذای گیاهی و حلال را برای مسافران فراهم می‌کنند و اگر برای سفرهای کاری به استانبول می‌روید، این هتل دارای امکاناتی مانند دستگاه کپی و فکس است.

 

امتیاز هتل بسیلیسیس در گوگل: ۴٫۶ از ۵

امتیاز هتل بسیلیسیس در بوکینگ: ۹٫۲ از ۱۰

امتیاز هتل بسیلیسیس در تریپ‌ادوایزر: ۵ از ۵

آدرس هتل بسیلیسیس: محله فاتح استانبول، خیابان زینت سلطان

هتل ایبیس استانبول توزلا (هتل ایبیس استانبول توزلا)

هتل ایبیس استانبول علی‌رغم بسیاری از هتل‌های برتر ۳ ستاره استانبول، در جنوب‌شرقی این شهر واقع شده است و فاصله کمی تا مهم‌ترین بنادر استانبول را داراست. این هتل از پنداره‌های زیبایی از شهر و ترافیک کشتی‌ها به بنادر را به نمایش می‌گذارد. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، سرویس اتاق، تسهیلات برای معلولین، دستگاه قهوه و چای در هر اتاق و صبحانه معروف آن اشاره کرد.

 

امتیاز هتل ایبیس استانبول توزلا در گوگل: ۴٫۲ از ۵

امتیاز هتل ایبیس استانبول توزلا در بوکینگ: ۷٫۹ از ۱۰

امتیاز هتل ایبیس استانبول توزلا در تریپ‌ادوایزر: ۴ از ۵

آدرس هتل ایبیس استانبول توزلا: جنوب‌شرقی استانبول، منطقه گوزلی‌عالی

 

هتل اپل تری (هتل درخت سیب)

همانند دیگر بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول که تاکنون معرفی کرده‌ایم، هتل اپل تری در منطقه فاتح واقع شده است؛ بنابراین با کمتر از یک کیلومتر پیاده‌روی از این هتل به جاذبه‌های مهم دسترسی خواهید داشت؛ البته هتل اپل تری یک تفاوت اساسی با سایر بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول دارد و آن هم تعداد اتاق‌های محدودش است، به طوری که این هتل فقط ۱۹ اتاق دارد. این تعداد کم اتاق باعث شده است که کیفیت خدمات به حداکثر برسد و در اتاق‌های این هتل بهترین امکانات را پیدا کنید.

 

امتیاز هتل اپل تری در گوگل: ۴٫۶ از ۵

امتیاز هتل اپل تری در بوکینگ: ۹٫۱ از ۱۰

امتیاز هتل اپل تری در تریپ‌ادوایزر: ۴٫۵ از ۵

آدرس هتل اپل تری: منطقه فاتح استانبول

بیشتر بخوانید : معرفی۶ کشور ارزان برای مسافرت

هتل ننا (هتل نینا)

امکانات و موقعیت خوب هتل ننا را کنار گذارده، معماری جالب آن نمایان می‌شود که در میان بسیاری از هتل‌های ۳ ستاره خوب استانبول، تکرار نشده است. این هتل ترکیبی از هنر ساختمان‌سازی ترکی و بیزانسی را نشان می‌دهد. اگر به دنبال اتاق‌های دارای منظره‌های زیبا هستید، پیشنهاد لست‌سکند به شما انتخاب هتل ننا است؛ چرا که از اتاق‌های این هتل می‌توان به گنبد مسجد سلطان احمد نگاه کرد و در تراس‌های آن هتل می‌توانید هنگام صبحانه خوردن، از مناظر دیدنی شهر لذت ببرید. از امکانات این هتل می‌توان به بوفه‌ای با غذاهای ترکی و بین‌المللی، آسانسور، خدمات خشکشویی، دستگاه قهوه و چای در تمام اتاق‌ها و سرویس رفت‌وآمد به فرودگاه اشاره کرد.

 

امتیاز هتل ننا در گوگل: ۴٫۵ از ۵

امتیاز هتل ننا در بوکینگ: ۹ از ۱۰

امتیاز هتل ننا در تریپ‌ادوایزر: ۴٫۵ از ۵

آدرس هتل ننا: محله فاتح، خیابان دیوان یولو

 

هتل امپرس زو (هتل امپراتور زو)

هیچ کدام از بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول به اندازه هتل امپرس زو از آرامش برخوردار نیستند. این هتل کمتر از ۱۰۰۰ متر از مسجد ایاصوفیه فاصله دارد و در کنار آن خانه‌های قدیمی و رها شده‌ای وجود دارد که برخی از آن‌ها دارای قدمت چندصد ساله هستند. هر یک از اتاق‌ها در هتل امپرس زو دکوراسیون خود را دارند و در طراحی آن‌ها از عناصر معماری سنتی، اسلامی و ترکی استفاده شده است. محیط تاریخی، فضاسازی دیدنی، مهمان‌نوازی برتر و امکانات کامل این هتل باعث شده است که بعضی از افرادی که تورهای بلندمدتی مثل تور استانبول ۷ شب و ۸ روز را خریداری می‌کنند، این هتل را انتخاب کنند.

 

امتیاز هتل امپرس زو در گوگل: ۴٫۶ از ۵

امتیاز هتل امپرس زو در بوکینگ: ۹٫۱ از ۱۰

امتیاز هتل امپرس زو در تریپ‌ادوایزر: ۴٫۵ از ۵

آدرس هتل امپرس زو: مرکز استانبول، خیابان آکبیک

هتل رویال توپهانه (هتل رویال توپهانه)

هتل رویال توپهانه (هتل رویال توپهانه)

هتل رویال توپهانه (هتل رویال توپهانه)

در فهرست بهترین هتل‌های اقتصادی استانبول، هیچ‌یک به اندازه هتل رویال توپهانه به بندر مرکزی استانبول نزدیک نیستند. در اطراف این هتل به جز جاذبه‌های تاریخی، انواع مختلفی از کافه و رستوران‌ها را می‌بینید که تا ساعات پاسی از شب باز هستند؛ بنابراین برای افرادی که به زندگی شبانه علاقه دارند، هتل رویال توپهانه بهترین هتل ۳ ستاره استانبول محسوب می‌شود.

 

لازم به ذکر است که این هتل تا میدان تکسیم حدود ۲ کیلومتر و تا کاخ دلما باغچه حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. کافی است از هتل رویال توپهانه چند قدم به سمت ایستگاه مترو بروید تا به راحتی از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید.

 

امتیاز هتل رویال توپهانه در گوگل: ۴٫۲ از ۵

امتیاز هتل رویال توپهانه در بوکینگ: ۸٫۶ از ۱۰

امتیاز هتل رویال توپهانه در تریپ‌ادوایزر: ۴ از ۵

آدرس هتل رویال توپهانه: مرکز استانبول، خیابان مومهانه

 

هتل اومیا (هتل عمیه)

نقطه قوت هتل اومیا، راهنمایی گردشگری مهمانانش است که توسط کارکنان متعهد آن انجام می‌شود؛ اما به جز آن، خدمات جامعی ارائه می‌دهد و در کل برای هر نوع سفری مناسب است. مثلاً در این هتل حتی دستگاه فکس و کپی و امکان تبادل ارز هم وجود دارد یا در منوی غذای آن غذای گیاهی و حلال هم دیده می‌شود. از آن‌جایی که هتل اومیا در طول سال تخفیفات بسیاری را شامل حال مهمانان خود می‌کند، گزینه مناسبی برای تور استانبول ۵ شب و ۶ روز به حساب می‌آید.

 

امتیاز هتل اومیا در گوگل: ۴٫۹ از ۵

امتیاز هتل اومیا در بوکینگ: ۹٫۵ از ۱۰

امتیاز هتل اومیا در تریپ‌ادوایزر: ۵ از ۵

آدرس هتل اومیا: منطقه فاتح استانبول

 

هتل سانتا سوفیا (هتل سنت سوفی)

هتل سانتا سوفیا یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که یکی از اصلی‌ترین دلایل شهرتش رستوران معروف آن است. رستوران این هتل در طبخ غذاهای آمریکایی حرف اول را در استانبول می‌زند. بعضی از اتاق‌های این هتل به مناظر دریا اشراف دارند و برخی دیگر از بالکن برخوردارند. جالب است اشاره کنم که هتل سانتا سوفیا کمتر از ۵۰ متر با هتل اومیا فاصله دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، قیمت اقتصادی اتاق‌های آن است؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین هتل‌های اقتصادی استانبول هستید، هتل سانتا سوفیا را در اولویت‌هایتان قرار دهید.

 

امتیاز هتل سانتا سوفیا در گوگل: ۳٫۵ از ۵

امتیاز هتل سانتا سوفیا در بوکینگ: ۸٫۳ از ۱۰

امتیاز هتل سانتا سوفیا در تریپ‌ادوایزر: ۳ از ۵

آدرس هتل سانتا سوفیا: مرکز استانبول، خیابان پیر لوتی

 

هتل آتیک پالاس (هتل عتیقه‌پالاس)

هتل آتیک پالاس یکی از موقعیت‌های خوب و بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی در استانبول فاصله دارد. اتاق‌های متناسب این هتل برای سفرهای دو نفره بسیار مناسب هستند و قیمت اقتصادی آن‌ها به کاهش هزینه‌های سفر شما کمک می‌کند. چینش وسایل، نظم، نظافت و امکانات اتاق‌های هتل آتیک پالاس بیشترین رضایت مهمانان را در نظرات این هتل ثبت کرده است و خدمات این هتل ۳ ستاره را به خدمات هتل‌های ۵ ستاره و لوکس نزدیک می‌سازد.

 

امتیاز هتل آتیک پالاس در گوگل: ۳٫۳ از ۵

امتیاز هتل آتیک پالاس در بوکینگ: ۹٫۳ از ۱۰

امتیاز هتل آتیک پالاس در تریپ‌ادوایزر: ۳ از ۵

آدرس هتل آتیک پالاس: مرکز استانبول، محله عثمان بی

اقامت در هتل‌های ۳ ستاره اصطبول با خرید تور

شاید یکی از مشکل‌ترین بخش‌های سفر، مراحل رزرو هتل و یافتن اتاق خالی در هتل‌های مورد نظر باشد. به خصوص اگر قرار باشد در فصول پربازدید به استانبول سفر کنید؛ زیرا در این فصول اغلب ظرفیت بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول به سرعت پر می‌شود. به همین دلیل بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند با خرید تور استانبول، این مراحل را از روی شانه‌های خود بردارند.

 

آخرین کلام

در این مطلب تعدادی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول را معرفی کردیم که از نظر امکانات و طراحی، تقریباً با هر سلیقه‌ای هم‌خوانی دارند. اگر از آن دسته از مسافران هستید که اقامت در هتل‌های باکلاس و امکانات لوکس برایتان بسیار مهم است اما از نظر مالی محدودیت دارید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید تور اقساطی استانبول، برخی از هزینه‌هایتان را تسهیل کنید و در هتل‌های سطح بالا اقامت کنید. اگر تا به حال در هر یک از هتل‌هایی که معرفی کردیم، اقامت داشته‌اید، می‌توانید تجربیات خود را با سایر کاربران لست‌سکند به اشتراک بگذارید و آن‌ها را راهنمایی کنید.

برای اطلاع از تور های استانبول به وبسایت آژانس آسمان هفتم مراجعه کنید .

 

امتیاز

مسافرت

ترکیهجاذبه گردشگری ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *