جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن و مرد جهان در سال ۲۰۲۳

جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن و مرد جهان در سال 2023

جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن و مرد جهان در سال 2023


در این بخش با جذاب‌ترین هنرپیشگان زن و مرد جهان آشنا می‌شویم. دنیای سینما، به ویژه هالیوود، پر از ستارگان زیباست که دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. از میان این افراد مشهور، هر ساله تعدادی از آن‌ها به عنوان جذاب‌ترین‌ها از دید مردم جهان انتخاب می‌شوند. بازیگران هالیوود نیز در کشور ما تعداد زیادی طرفدار دارند. در ادامه با زیباترین و جذاب‌ترین هنرپیشگان هالیوودی آشنا می‌شویم.

جذاب‌ترین هنرپیشگان زن جهان ۲۰۲۳

این یک مطلب سرگرمی است درباره جذاب‌ترین ستارگان هالیوودی در ایران، بدون تفکیک جنسیت! البته مشخص است که این فهرست بر پایه سلیقه است و تنها “جذابیت” و “زیبایی” به عنوان معیار انتخاب در نظر گرفته شده است. بدون شک این لیست کامل نیست، اما به عنوان یک مطلب جذاب، لذت ببرید.

مارگو رابی

مارگو رابی

مارگو رابی

“مارگوت الیزابت رابی” یک هنرپیشه و تهیه‌کننده سینما اهل استرالیاست که در تاریخ ۲ جولای ۱۹۹۰ متولد شد. در سال ۲۰۱۷، مجله تایم نام او را در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان قرار داد و مجله فوربس نیز او را در فهرست ۳۰ هنرپیشه زیر ۳۰ سال خود جای داد. دوره حرفه‌ای هنری “مارگوت الیزابت رابی” از سال ۲۰۰۷ شروع شد، زمانی که در همان سال برای بازی در فیلم “آی.سی.یو” آزمون داد و با توجه به استعداد واضح او، کارگردان این فیلم تصمیم به استخدام او گرفت و او اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد.

بیشتر بخوانید : بیوگرافی مارگو رابی درباره زندگی شخصی و هنری اش و لیست بهترین فیلم هایش

جنیفر لارنس

“جنیفر شرویدر لارنس” هنرپیشه، تهیه‌کننده آمریکایی، در ۱۵ اوت ۱۹۹۰ در ایالت کنتاکی به دنیا آمد. نخستین نقش بزرگ او با حضور در مجموعه تلویزیونی “بیل انگوال” به اجرا درآمد. سپس در فیلم‌هایی چون “دشت سوزان” و “زمستان استخوان‌سوز” توانایی واقعی او توسط منتقدان تحسین شد. در سن ۲۳ سالگی، “جنیفر لارنس” جوان‌ترین هنرپیشه‌ای بود که تاکنون سه بار برای دریافت جایزه اسکار نامزد شده بود.

اسکارلت جوهانسون

“اسکارلت اینگرید جوهانسون”، هنرپیشه، خواننده، مدل و تهیه‌کننده اهل آمریکا، متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴، یکی از زیباترین زنان هالیوود است که تاکنون دو بار به عنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا توسط مجله اسکوایر انتخاب و معرفی شده است. اولین فعالیت هنری “اسکارلت جوهانسون” به سال ۱۹۹۴ با بازی در فیلم “شمال” بازمی‌گردد و پس از آن، با حضور در فیلم “مانی ولو” توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

کایرا نایتلی

کایرا نایتلی

کایرا نایتلی

“کایرا کریستینا نایتلی”، هنرپیشه، متولد ۲۴ مارس ۱۹۸۵ در شهرک پدینگتون لندن، یکی از بازیگران مشهور هالیوود است که از دوران کودکی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلف شرکت کرده و تعداد زیادی از جوایز معتبر را به دست آورده است. “نایتلی” در سن ۸ سالگی به فعالیت حرفه‌ای خود پایان داد و در دهه ۹۰ در چندین فیلم و پروژه تلویزیونی شرکت کرد. وی در سن ۲۰ سالگی برای بازی در فیلم “غرور و تعصب” نامزد جایزه‌های اسکار و گلدن گلوب شد.

ناتالی پورتمن

“ناتالی هرشلا پورتمن”، هنرپیشه، تهیه‌کننده آمریکایی، در تاریخ نهم ژوئن ۱۹۸۱ در شهر بیت‌المقدس به دنیا آمد. قبل از ایفای نقش ماتیلدا در فیلم “لئون: یک حرفه‌ای”، تجربیات متعددی در صحنه‌های تئاتری داشته و از سن ۱۱ سالگی به‌طور حرفه‌ای وارد این عرصه شده است. “ناتالی” تحصیلات خود را با موفقیت به پایان رساند و در دانشگاه هاروارد در رشته روان‌شناسی تحصیل کرد. وی موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم “قوی سیاه” شد.

شارلیز ترون

“شارلیز ثرون”، بازیگر و تهیه‌کننده آفریقای جنوبی-آمریکایی، متولد هفتم اوت ۱۹۷۵ است. “شارلیز ترون” در سن پانزده سالگی شاهد درگذشت پدر خود بود. پدرش در وضعیت مستی به او و مادرش حمله کرد و مادرش برای دفاع از خود با یک اسلحه شلیک کرد و او را کشت. اولین حضور وی در مقابل دوربین در سن نوزده سالگی بود. او در مجموع تاکنون نامزد جوایز مختلفی بوده است، از جمله جایزه اسکار برای بازی در فیلم “هیولا”. در این فیلم، “شارلیز ترون” نقش آیلین وورنوس، قاتل زنجیره‌ای آمریکایی، را بازی کرده است. او در سال ۲۰۰۸ به عنوان سفیر صلح انتخاب شد.

مگان فاکس

مگان فاکس

مگان فاکس

“مگان فاکس”، هنرپیشه و مدل، در ۱۶ مه ۱۹۸۶ در ایالت تنسی آمریکا به دنیا آمد. او اولین تجربه بازیگری خود را در سن شانزده سالگی با بازی در فیلم “تعطیلات در آفتاب” داشت. در سال‌های بعد، در مجموعه‌های مختلفی نقش‌های فرعی ایفا کرد و در سال ۲۰۰۷ برای بازی در فیلم “تغییر شکل دهندگان” انتخاب شد. این فیلم به دلیل فروش بالایش، باعث افزایش شهرت بسیاری برای “مگان فاکس” شد.

امبر هرد

“امبر لارا هرد”، در بیست‌و‌دوم آوریل ۱۹۸۶ در شهر آستین، تگزاس آمریکا به دنیا آمد. او ابتدا با بازی در ویدئو کلیپ‌های موسیقی خوانندگان مختلف تجربه تصویری خود را آغاز کرد و سپس در نقش‌های فرعی در سریال‌های کوتاهی مانند “جک و بابی” حضور پیدا کرد.

اما واتسون

“اما واتسون”، بازیگر انگلیسی، در پانزدهم آوریل ۱۹۹۰ در شهر پاریس به دنیا آمد. او در سن پانزده سالگی نقش هرمیون گرنجر در سری فیلم‌های “هری پاتر” را به عهده گرفت و تا سال ۲۰۱۱ در این سری فیلم‌ها به ایفای نقش پرداخت. نام او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان “پرفروش‌ترین بازیگر زن دهه” ثبت شده است. در دهه گذشته، فیلم‌های او در سراسر جهان بیش از ۵٫۴ میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

آنجلینا جولی

“آنجلینا جولی” در چهارم ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس به دنیا آمد. “آنجلینا” حرفه بازیگری خود را از سال ۱۹۸۲ شروع کرد و در سن هفت سالگی در یک قسمت از کمدی “نگاهی به بیرون” حضور یافت. وی در سال ۱۹۹۸ در فیلم تلویزیونی “جیا” نقش‌آفرینی کرد و برای این نقش جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. در سال ۱۹۹۹ در درام زندگی‌نامه‌ای “دختر، از هم‌گسیخته” حضور یافت و در این فیلم نقش یک دختر روانی به نام سوزانا کایسن را بازی کرد که پس از خودکشی در بیمارستان روانی به هوش می‌آید. وی برای این نقش جایزه اسکار را دریافت کرد و به ستاره هالیوود تبدیل شد.

مونیکا بلوچی

“مونیکا آنا ماریا بلوچی”، متولد سی‌ام سپتامبر ۱۹۶۴ در امبریا، یکی از دهکده‌های ایتالیا، است. چهره منحصربه‌فرد ایتالیایی او باعث می‌شود که تهیه‌کنندگان به عنوان بازیگر به او دعوت کنند. اولین حضور هالیوودی‌اش در نقش “عروس دراکولا” در فیلم “دراکولای برام استوکر” به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا بود. شهرت جهانی “بلوچی”، با فیلم “مالنا جوزپه تورناتوره” آغاز شد. او با بازی خیره‌کننده‌اش در “مالنا” نشان داد که چگونه با حرکات بدن و چهره‌اش می‌تواند درخششی منحصربه‌فرد داشته باشد.

بیشتر بخوانید :بیوگرافی فلورنس پیو؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن و لیست بهترین فیلم های او

جذاب ترین بازیگران مرد جهان ۲۰۲۳

در پایان مقاله نیز با جذاب‌ترین بازیگران مرد هالیوودی از دید مردم جهان آشنا خواهیم شد. چه به طرفداری آن‌ها پرداخته باشید یا نه، میلیون‌ها نفر عاشق چهره و بازی این افراد هستند. در این لیست، معمولاً نام‌هایی مانند کیانو ریوز، لئوناردو دی‌کاپریو و تام هیدلستون دیده می‌شود.

کیانو ریوز

“کیانو ریوز” در دوم سپتامبر ۱۹۶۴ در بیروت، لبنان به دنیا آمد. والدین وی از این رو نام “کیانو” را به او دادند که در زبان بومیان هاوایی به معنای نسیم خنک بر فراز کوه است. فعالیت بازیگری او در دوران مدرسه با بازی در تئاتر‌های مختلف آغاز شد، و سپس به تلویزیون دعوت شد تا در سریال کمدی “آویزان شدن به” بازی کند.

مایکل فاسبندر

“مایکل فاسبندر” در دوم آوریل ۱۹۷۷ در شهر هایدل برگ در کشور آلمان به دنیا آمد. او در آغاز حرفه بازیگری خود چندان موفق نبود. ظاهر جذاب و خیره‌کننده ایرلندی او، لبخند زیبای او که باعث شد به او لقب “نهنگ” داده شود و قد ۱۸۳ سانتی‌متری اش توجه همه را به خود جلب می‌کرد. بازی در فیلم “۱۲ سال بردگی” باعث شد که در سال ۲۰۱۴ نامزد جایزه اسکار شود، اما نتوانست این جایزه را بدست آورد. در سال ۲۰۱۵، “فاسبندر” نقش استیو جابز را در فیلم “استیو جابز” ایفا کرد. او برای این نقش نامزد جوایز گلدن گلوب، اسکار، بفتا و جایزه انجمن بازیگران فیلم شد، اما هیچ یک از این جوایز را بدست نیاورد.

تام هاردی

“ادوارد توماس هاردی”، متولد پانزدهم سپتامبر ۱۹۷۷ در هامراسمیت، لندن، انگلستان است. اولین موفقیت رسمی او به سال ۱۹۹۹ برمی‌گردد، زمانی که در یک مسابقه تلویزیونی به عنوان سوپرمدل برتر انتخاب شد. “تام هاردی” مدتی بعد توانست نقشی در سریال “جوخه برادران” را به دست آورد. اولین حضور “هاردی” در سینما با فیلم “سقوط شاهین سیاه” به کارگردانی “ریدلی اسکات” در سال ۲۰۰۱ رقم خورد. او در این فیلم جنگی نقشی فرعی و کوتاه داشت. او برای فیلم “بازگشته” نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

جیمز فرانکو

“جیمز فرانکو” بازیگر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی، متولد نوزدهم آوریل ۱۹۷۸ است. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان در سال ۱۹۹۶، به دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس رفت و قصد داشت در رشته ادبیات انگلیسی تحصیل کند. اما یک سال درس خواند و سپس به کلاس‌های بازیگری رابرت کارنیگ در پلی‌هاس وست پیوست. “فرانکو” پس از بازیگری، به دانشگاه بازگشت و در سال ۲۰۰۸ مدرک خود را گرفت. او همچنین در رشته نمایش‌پردازی دانشگاه کلمبیا و رشته کارگردانی دانشگاه نیویورک فارغ‌التحصیل شد. در سال ۲۰۱۸ برای فیلم “هنرمند فاجعه” جایزه بهترین بازیگر مرد را از مراسم جوایز گلدن گلوب به دست آورد.

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال

“جیکوب بنجامین جیلنهال” متولد نوزدهم دسامبر ۱۹۸۰، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. “جیک” حرفه‌اش را در یازده سالگی با بازی در فیلم “حقه‌بازان شهر” آغاز کرد. او در این فیلم نقش پسر “بیلی کریستال” را بازی کرد. اما فیلمی که باعث شد نام او به گوش برسد، فیلم “دنی دارکو” بود که در آن “جک” نقش یک بیماری روانی را بازی کرد. او در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ برای بازی در فیلم‌های “عشق و دیگر داروها” و “شب‌گرد” نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او و خواهرش اولین خواهر و برادری هستند که در قرن بیست و یک هر دو نامزد دریافت جایزه اسکار شدند.

متیو مک کانهی

“متیو مک کانهی” در سال ۱۹۶۹ در شهر اووالد واقع در تگزاس ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. در اوایل حرفه بازیگری خود در فیلم “مات و مبهوت” درخشید و توجه مردم را جلب کرد. تقریباً دهه‌ی‌ای از زمانی که در فیلم‌های کمدی-رومانتیک بازی می‌کرد، سپری شد و پس از پنجاه سالگی، با تغییر شدید در سبک نقش‌های خود، به سرعت به یکی از بازیگران برجسته‌ی سینما تبدیل شد. او برای بازی در نقش اصلی مرد در فیلم “باشگاه خریداران دالاس” جایزه اسکار را از آن خود کرد.

کیلیان مورفی

کیلیان مورفی

کیلیان مورفی

“کیلیان مورفی” بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده ایرلندی، متولد ۲۵ مه ۱۹۷۶ در کورک است. او ابتدا با بازیگری در تئاتر، فیلم‌های کوتاه و مستقل در اواخر دهه‌ی ۹۰ میلادی شروع کرد. پس از ایفای نقش در تئاتر، به سرعت “مورفی” جوان توسط “دنی بویل” تایید شد و نقشی در فیلم وحشتناک “۲۸ روز بعد” به او داده شد، که یکی از پرفروش‌ترین آثار سال شد و به “مورفی” موفقیت‌های چندگانه، از جمله نامزدی در جوایز امپایر، به همراه داشت.

لئوناردو دی کاپریو

“لئوناردو ویلهم دی کاپریو”، متولد ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در لس آنجلس، بازیگر، تهیه‌کننده و نویسنده آمریکایی است. پس از ورودش به عرصهٔ تلویزیون، توانست در چندین مجموعه دسته چندم حضور داشته باشد، اما با ایفای نقش یک فرد معلول ذهنی در فیلم “چیزی که گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد”، موفق شد نام خود را در صحنه‌ی هنری ثابت کند. او پس از چهار بار نامزدی به عنوان بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در اسکار، در سال ۲۰۱۵ جایزه اسکار را برای بازی در فیلم “بازگشته” از آن خود کرد. بهترین فیلم‌های او شامل “بازگشته”، “جزیره شاتر”، “یک روز در هالیوود”، “گرگ‌های وال‌استریت”، “پرواز” و “تایتانیک” هستند.

برد پیت

“برد پیت” در ۱۸ دسامبر ۱۹۶۴ در اوکلاهاما، کشور آمریکا به دنیا آمد. نقش او در تیتراژ پایانی فیلم “پسر کنار ساحل” اولین نقش بازیگری او بود که به تایید رسید. در سال ۱۹۹۱ در فیلم “تلما و لوئیز” نقش کوچکی بازی کرد. از سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ به یک ستاره برجسته تبدیل شد. در سال ۲۰۰۷، برای بازی در نقش “جسی جیمز” در فیلم “قتل جسی جیمز توسط رابرت ردفورد بی‌جرات” جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد جشنواره ونیز را به خود اختصاص داد.

هیو جکمن

هیو جکمن

هیو جکمن

“هیو مایکل جکمن” به دنیا در تاریخ ۱۲ اکتبر ۱۹۶۸ در شهر سیدنی استرالیا آمد. وی به عنوان یک بازیگر و تهیه‌کننده استرالیایی شناخته می‌شود. پس از اتمام تحصیلات دانشگاه در رشته روزنامه‌نگاری، تصمیم گرفت تا در آکادمی هنرهای زیبای غرب استرالیا به تعلیم درام و تئاتر بپردازد. پس از این دوره و شرکت در چند نقش کوچک در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف، “جکمن” ستاره اصلی در سال ۱۹۹۹ درخشید. در آن زمان، “برایان سینگر” او را برای نقش اصلی در فیلم “مردان ایکس” انتخاب کرد و این نقش باعث شد “هیو جکمن” در هالیوود محبوبیتی بالقوه پیدا کند.

برای آشنایی با بهترین فیلم های ۲۰۲۳ اینجا کلیک کنید !

جیمی درنان

“جیمی درنان” در سال ۱۹۸۲ در شمال ایرلند متولد شد. پس از فارغ‌التحصیلی از کالج، وارد یک دانشگاه محلی شد. در دوران تحصیل، پیشنهاد مدلینگ از یک آژانس به او داده شد. “درنان” سریعاً به لندن رفت و همچنین به حرفه بازیگری و مدلینگ پرداخت. وی در سال ۲۰۰۶ نقشی در فیلم “ماری آنتوانت” به دست آورد و پس از آن به فیلم “سایه‌هایی در خورشید” ملحق شد، که بازی‌اش در این فیلم نیز توجه مردم را جلب کرد.

مقالات بیشتر راجب چهره های مشهور در وبسایت برترین ها 

3.7/5 - (22 امتیاز)

چهره ها

بازیگران محبوببازیگران مشهورمحبوبترین بازیگران خارجیهنرمندان مشهور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *