پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران


تعدادی از خانم‌ها علاقه دارند تا یک عطر و ادکلن زنانه منحصر به فرد داشته باشند، در حالی که برخی دیگر تمایل دارند با آشنایی با ترندهای جهانی، از بین عطرهای زنانه پرفروش و محبوب در جهان انتخاب کنند. اگر شما هم به عطرهای پرطرفدار در جهان علاقه دارید و می‌خواهید پوشش عطری خود را به ترندهای جهانی نزدیک‌تر کنید، خواندن ادامه این مقاله ممکن است به شما کمک کند!

“تام فورد بلک ارکید”

"تام فورد بلک ارکید"

بلک ارکید، یک عطر کاملاً گرم و شیرین از تام فورد است که در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد. این عطر زنانه با بوی شلوغ و هیجان‌انگیز، در دسته‌بندی بویایی شرقی وانیلی قرار می‌گیرد. مناسب استفاده شبانه‌روزی در مراسم و مهمانی‌های رسمی برای خانم‌های با سبک کلاسیک و شیک می‌باشد. اغلب خانم‌های متشخص سنگین و جذاب اعتقاد دارند که بلک ارکید، محبوب‌ترین ادکلن زنانه است و می‌تواند انتخابی بسیار جذاب و لذت‌بخش برای مناسبات لوکس و عاشقانه باشد. این عطر زنانه دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا است و به همین دلیل، استفاده از آن در فضاهای باز و در شرایط هوای سرد توصیه می‌شود. تنوع رایحه‌های موجود در بلک ارکید باعث شده تا خانم‌های با سلیقه اختصاصی نیز به این عطر علاقه مند شوند. بوی ترنج، پرتقال ماندارین، لیمو ترش و گل یاس در کنار عناصری نظیر گل یلانگ، انگور سیاه، لاله مردابی، ارکیده، ادویه‌های معطر، میوه‌ها، کهربا، وانیل، رایحه‌های نعناع هندی، خس‌خس، چوب صندل سفید، شکلات و نت‌های دودی، در این عطر گرم و شیرین ترکیب شده‌اند.

بیشتر بخوانید : ادو پرفیوم چیست؟

“کالوین کلین ایفوریا زنانه”

"کالوین کلین ایفوریا زنانه"

“کالوین کلین ایفوریا زنانه”

یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در ایران، کالوین کلین ایفوریا زنانه یا همان سی کی یوفوریا نام دارد! این عطر آمریکایی در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و در دسته‌بندی بویایی شرقی گلی قرار دارد. با وجود گرمای رایحه‌ای که دارد، ایفوریا به خوبی توانسته است بدون ایجاد سردرد برای خود یا افراد اطرافیانش، تبدیل به انتخاب محبوب خانم‌ها برای فضاهای سرپوشیده شود. عناصر لطیف و پودری موجود در این عطر، اجازه آزاردهی به دیگران را نمی‌دهد! ایفوریا دارای بازخورد اجتماعی خوبی است و تقریباً ماندگاری مناسب یک عطر را ارائه می‌دهد. عطر از رایحه مطبوع انار شروع شده و با ورود به نت‌های میانی، عناصر مانند لاله مردابی و ارکیده حضور پیدا می‌کنند. نت پایانی با ترکیب روایحی مانند مشک، کهربا، بنفشه و چوب ماهون به پایان می‌رسد و هیچ خانمی با سلیقه‌ای نمی‌تواند از جذابیت این عطر گذر کند.

“شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم”

کوکو مادمازل، یک ادکلن ملایم، شرقی و گل‌آراسته است که به مدت طولانی در بالای لیست پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در جهان قرار داشته است. خانم‌های جوان یا میان‌سال که به دنبال یک انتخاب شیک و متمایز برای عطر خود هستند، قطعاً به این ادکلن باسلیقه نگاه می‌کنند. کوکو مادمازل از سال ۲۰۰۱ که توسط برند فرانسوی شنل معرفی شد، جاودانه توانسته است جایگاه برجسته‌ای در میان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای زنانه جهان را کسب کند. نت‌های ابتدایی این ادکلن با ترکیب ترنج، پرتقال و گریپ‌فروت آغاز می‌شود. در نت‌های میانی، روایحی از سرخالو، رز و یاس مشهود هستند. نت‌های پایانی با ترکیب وانیل گرم و دلنشین، مشک، نعناع هندی و خس‌خس به پایان می‌رسند تا این ادکلن دلپذیر برای هر فصلی را به ما عرضه کند.

“تیری موگلر آلین ادو پرفیوم”

یک ادکلن گرم و پرطرفدار دیگر از تیری موگلر که در سال ۲۰۰۵ معرفی شد و با رایحه گل‌آراسته‌اش، نظر خانم‌های جوان و پرانرژی را به خود جلب کرد. این ادکلن می‌تواند در مناسبات خاص و رسمی، بسیار مؤثر باشد و باعث تألق شما در هر جلسه شود. تیری موگلر آلین ادو پرفیوم، با ترکیب سه رایحه ساده اما جذاب در سه نت ابتدایی، میانی و پایانی خود، تعداد زیادی از خانم‌ها را به خود جلب کرده است. پخش بو و ماندگاری بالا به همراه اثر خیره‌کننده‌ای که این ادکلن به استایل شما می‌بخشد، آن را به یک انتخاب لاکچری تبدیل کرده است که نمی‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید. در این ادکلن باکلاس، بوی یاس و کهربا در کنار روایح دودی به خوبی ترکیب شده‌اند تا به طور فوق‌العاده توجه علاقه‌مندان به عطرهای تلخ را به خود جلب کنند.

“لانکوم لا ویه اِست بِله”

"لانکوم لا ویه اِست بِله"

“لانکوم لا ویه اِست بِله”

لا ویه اِست بِله، ادکلنی کاملاً گرم، با بوی میوه‌ها و گل‌های شیرین دارد که در سال‌های اخیر به یکی از ادکلن‌های پرفروش و مورد توجه زنانه تبدیل شده است. این ادکلن محصول سال ۲۰۱۲ از برند فرانسوی لانکوم است و می‌تواند برای استفاده در جشن‌های شبانه یا مناسبات رسمی توسط خانم‌های بالای ۲۵ سال، یک گزینه متناسب باشد. لا ویه اِست بِله از سال ۲۰۱۲ تا به امروز، به عنوان ادکلن امضا تعداد زیادی از خانم‌های با سلیقه را به خود جلب کرده است و با بوی دلپذیری که به جا می‌گذارد، توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند! به یاد داشته باشید که این ادکلن زنانه دلنشین، نیاز به حداقل ۳۰ تا ۴۵ دقیقه برای نمایش جذابیت خود دارد. انگور فرنگی سیاه، گلابی، زنبق، یاس، شکوفه پرتقال، دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و پرالین، از جمله روایح شیرین و دلنشینی هستند که در این ادکلن زنانه به زیبایی ترکیب شده‌اند.

“لالیک آمیتیس”

آمیتیس، یک ادکلن ملایم، متعادل، گل‌آراسته و میوه‌ای از برند فرانسوی لالیک است که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد. این ادکلن زنانه، پرطرفدارترین ادکلن در بین خانم‌های جوان و دلیر که به دنبال انتخابی مناسب برای روزمره خود هستند، محسوب می‌شود. اگر به بوی گل‌آراسته و میوه‌های شیرین علاقه دارید، قطعاً این ادکلن زنانه می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. در نت ابتدایی این ادکلن، بوی انگورفرنگی سیاه، توت سیاه، توت‌فرنگی، شاه‌توت و بلوبری حس می‌شود. در نت میانی، روایح گل رز و یلانگ به همراه فلفل و گل صدتومانی ظاهر می‌شوند. در نت پایه یا پایانی، بوی ماندگار و شیکی از مشک و وانیل به همراه روایح دودی حاکم است تا نتیجه نهایی، با یک ادکلن زنانه دل‌نشین و ملایم روبرو شویم.

“لانوین اکلت زنانه”

"لانوین اکلت زنانه"

“لانوین اکلت زنانه”

لانوین اکلت نیز در دسته‌ی پرفروش‌ترین ادکلن‌های زنانه در ایران قرار دارد و بسیاری از خانم‌هایی که علاقه‌مند به عطرهای خنک، سبک و لطیف هستند، این ادکلن گل‌فام و گیاهی را ترجیح می‌دهند. این ادکلن فرانسوی در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد و به سرعت به عنوان یکی از امضای بسیاری از خانم‌های جوان و دختران نوجوان و پرشور برای استفاده روزانه شناخته شد. تنوع بوها و رایحه‌های جذابی که در این ادکلن خنک ترکیب شده‌اند، باعث می‌شود تا با استفاده از آن، حس تازگی و سرزندگی را تجربه کنید، حسی مشابه با قدم‌زدن در یک باغ گل بهاری! روایح خطی و دلنشین این ادکلن شامل بوی مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس و یاس بنفش هستند.

“ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم”

ادکلن ورساچه کریستال نویر، که بسیاری آن را با نام ورساچه مشکی می‌شناسند، یک ادکلن کاملاً گرم، شرقی و گل‌آراسته است که کمپانی ایتالیایی‌اش در سال ۲۰۰۴ برای خانم‌های بسیار شیک‌پوش، دارای سلیقه‌ی خاص و علاقه‌مند به استایل‌های رسمی و کلاسیک به بازار عرضه کرد. این ادکلن در جمع ادکلن‌های پر طرفدار زنانه در سراسر جهان قرار دارد که با بوی فوق‌العاده خود، می‌تواند در مهمانی‌های شبانه یا مناسبات ویژه‌ای جذابیت و شکوه شما را افزایش دهد. بوی هل، زنجبیل و فلفل در نت آغازی این ادکلن دلنشین با یکدیگر ترکیب شده‌اند. در نت میانی، روایح گاردنیای یاسمنی در کنار نارگیل، شکوفه پرتقال و گل صدتومانی حضور دارند. در نت پایانی هم بوی مشک، کهربا و چوب صندل سفید با روایح دودی تلفیق شده‌اند تا این ادکلن شیک و دلنشین، انتخاب اول برای شب‌های سرد زمستانی بسیاری از خانم‌ها باشد.

بیشتر بخوانید : معرفی ادکلن بلو شنل یکی از معروف ترین ادکلن  های مردانه

“لالیک لامور”

لالیک لامور، یک ادکلن خنک و بسیار لطیف برای استفاده روزانه برای همه گروه‌های سنی است. این عطر فرانسوی در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد و در دسته بویایی گل‌فام و چوبی جای می‌گیرد. خانم‌های علاقه‌مند به ادکلن‌های زنانه لطیف و گلی، علاقه زیادی به این ادکلن ملایم و سبک دارند و ادعا می‌کنند با استفاده از آن روی پوست یا لباس، حس خوش‌حالی از یک گل‌فروشی بزرگ به آنها می‌دهد. در نت آغازی این ادکلن، با روایح ترنج، بهارنارنج و گل رز مواجه می‌شویم. در نت میانی، بوی یاس، گاردنیای یاسمنی و گل مریم حضور دارد. در نت پایانی نیز بوی مشک و سدر به همراه رایحه شیک چوب صندل سفید خودنمایی می‌کنند تا به راحتی نتوان از این ادکلن زنانه پرطرفدار و محبوب دنیا چشم‌پوشی کرد.

“تیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم”

تیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم، یک ادکلن کاملاً معتدل و چهارفصل است که در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت فرانسوی خود به بازار عرضه شد. معمولاً خانم‌های جوان، پرانرژی و خاص‌پسند که به روایح خطی و ادکلن‌های دارای خط بو علاقه دارند، تمایل زیادی به این ادکلن زنانه دارند. رایحه انجیر به همراه برگ انجیر، درخت انجیر و خاویار در این ادکلن غیرمعمول خودنمایی می‌کنند. پخش بو و رایحه کاملاً منحصربه‌فرد و معتدل تیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم باعث می‌شود تا شما بازخوردهای اجتماعی مثبتی از این ادکلن بگیرید.

خرید بهترین عطر و ادکلن از فروشگاه عطر افشان 

امتیاز

عطر و ادکلن

10 ادکلن برتر جهانمعرفی ادکلن زنانه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *