بهترین برند طلا و جواهر ایرانی ، با کیفیت ترین طلا

بهترین برند طلا و جواهر ایرانی ، با کیفیت ترین طلا

بهترین برند طلا و جواهر ایرانی ، با کیفیت ترین طلا


قبل از خرید هر نوع زیورآلاتی، باید در مورد بهترین نام تجاری جواهرات ایرانی اطلاعات کاملی داشته باشید. خرید جواهر و طلا به‌خصوص در کشور ما یکی از مورد علاقه‌ترین فعالیت‌ها به‌ویژه برای بانوان است. این محصولات نه تنها ارزش زیبایی را دارند بلکه به‌عنوان یک پس‌انداز هم در نظر گرفته می‌شوند، بنابراین حین خرید، به نام تجاری آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید. خرید آنلاین طلا از شرکت‌های معتبر تضمینی برای اصالت محصول خریداری شده شماست. این نوع جواهرات معمولاً از زیبایی، انحصاری بودن و مقاومت بالا برخوردار هستند.

چرا باید از برندهای معتبر خرید کنیم؟

چرا باید از برندهای معتبر خرید کنیم؟

چرا باید از برندهای معتبر خرید کنیم؟

طلا و جواهر یکی از کالاهای گران قیمت و شیک محسوب می‌شوند که داشتن آنها برای افرادی که به زیبایی اهمیت می‌دهند، بخشی از زندگی آنهاست. به همین دلیل، در ایران و جهان بسیاری از شرکت‌های تولید جواهرات به‌وجود آمده‌اند تا بهترین و زیباترین جواهرات را برای خانم‌های با سلیقه طراحی و ارائه کنند.

معمولاً شرکت‌هایی که در تولید طلا و جواهر مشهور هستند، در این زمینه تخصص دارند و طراحی جواهرات را در سبک‌های مشخصی انجام می‌دهند. داشتن استایل خاص و طراحی جواهرات با کیفیت، مستحکم و درعین حال زیبا، علاقه‌مندی افراد را به خرید و استفاده از جواهرات ساخته شده توسط برندهای معتبر افزایش داده است. این مسئله برای انواع برندهای جواهرات ایرانی نیز اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید : بهترین روش سرمایه گذاری روی طلا چیست ؟ سرمایه گذاری در طلا و نکات مهم آن

بهترین برندهای طلا کدامند؟

حالا که با اهمیت خرید از بهترین برندهای جواهرات آشنا شدید، بهتر است چندین فروشگاه معتبر و فعال را که میتوان به عنوان بهترین برند طلا در ایران نام برد  معرفی کنیم. در ادامه چندین نام تجاری معتبر و زیبا در حوزه جواهرات ایرانی را برای شما معرفی می‌کنیم.

مغازه طلا و جواهر اورو

مغازه طلا و جواهر اورو

مغازه طلا و جواهر اورو

یکی از مجموعه‌های با اعتبار که در زمینه تولید و فروش جواهرات فعالیت می‌کند و همیشه سعی دارد بهتر از روز گذشته خدمت به مشتریان کند و محصولات با سبک زیبا و اشکال متنوعی را به ارمغان آورد، مغازه طلا و جواهر اورو می‌باشد.

این مغازه آنلاین، علاوه بر ایجاد یک محیط امن برای خرید آنلاین، گزینه‌هایی مانند پرداخت اقساطی برای خرید طلا را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

جواهرافروشی کیا گالری

این مرکز با سابقه‌ای بیش از ۱۰ سال و با نوآوری‌های زیبایی که داشته، توانسته در بازار رقابتی کشورمان بین فروشگاه‌های برتر نام تجاری طلا و جواهرات ایرانی جایگاهی بیابد. از محبوب‌ترین طراحی‌های این مجموعه می‌توان به ترکیب طلا و چرم اشاره کرد که توانسته طرفداران زیادی در میان مردم به خود جلب کند.

علاوه‌بر قیمت مناسب، خدماتی مانند گارانتی مادام‌العمر، تعویض یا بازگشت کالای خریداری شده بدون دریافت هزینه اضافی و… به عنوان دلایلی برای محبوبیت این جواهرفروشی آمده است.

شرکت طلا و جواهر پارتینه مظفریان

این شرکت با سابقه طولانی و به صورت خانوادگی در زمینه تولید طلا و جواهرات فعالیت داشته است. مجموعه پارتینه مظفریان از سال‌های گذشته در بازار حضور داشته و در حال حاضر در هتل استقلال فعالیت می‌کند، به نحوی که از بهترین نام تجاری جواهرات ایرانی به‌شمار می‌آید.

جواهرسازی گوهربین

جواهرسازی گوهربین

جواهرسازی گوهربین

از بین دیگر برندهای ایرانی که بیشترین طرفدار را به خود جلب کرده، می‌توان به گوهربین اشاره کرد. از عوامل اصلی شناخته‌شدن این مجموعه طراحی و ساخت طلاهای منحصر به‌فرد و خاص است که با تمامی سلیقه‌ها سازگاری دارد. این شرکت معتبر در تهران، در خیابان ولیعصر واقع شده است.

جواهرسازی کشتی آرای

شاید آگاه باشید که شرکت‌های برجسته طلاسازی کشور در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان فعالیت می‌کنند. کشتی آرای از جمله شرکت‌های معتبر در اصفهان است که به‌عنوان بهترین نام تجاری جواهرات ایرانی معرفی می‌شود. این مجموعه نیز به‌صورت خانوادگی مدیریت می‌شود و با توجه به سلیقه‌های مختلف مردم در مناطق مختلف کشور، تلاش در طراحی سبک‌های خاص و پسندیده را داشته است. از این رو همواره با استقبال بسیاری از افراد همراه بوده است.

شرکت ساخت طلا طلوع یاس سپاهان

برای معرفی بهترین نام تجاری طلا ایرانی می‌توان از شرکت ساخت طلوع یاس نام برد. این مجموعه نیز همانند شرکت کشتی آرای در استان اصفهان مستقر است و از سال ۱۳۷۶ به فعالیت حرفه‌ای در حوزه طراحی و تولید طلا و جواهر پرداخته است. نام تجاری این شرکت یاس آوا است و علاوه‌بر فعالیت در داخل کشور، یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های صادرکننده جواهرات به خارج از کشور می‌باشد.

جواهرسازی رستاک

از بین شرکت‌های ساخت طلا و جواهر که با تولید سنگ‌های گران‌قیمت و قیمت مناسب موفق به جلب مشتری‌های زیادی بین خانم‌ها و آقایان شده‌اند، می‌توان به شرکت جواهرسازی رستاک اشاره کرد. اگر به استفاده از سنگ‌ها در جواهرات علاقه دارید، پیشنهاد می‌شود کارهای خاص و زیبای این مجموعه را بررسی نمایید.

شرکت ساخت جواهرات دُورنو

از نمونه‌های دیگر برند‌های جواهرات ایرانی که اعتبار و طرفداران زیادی دارند، می‌توان به مجموعه دُورنو اشاره کرد. خلاقیت و ذوق طراحان این شرکت در ساخت گوشواره‌های یاقوت، حلقه ازدواج، گردنبند‌های برلیان و… باعث علاقه‌مندی افراد به دُورنو شده است. گالری دُورنو در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع شده است.

بیشتر بخوانید : انگشتر نشان طلا چیست ؟ دلیل استفاده انگشتر نشان طلا

شرکت تولید جواهرات زمردی

علاوه ‌بر مجموعه‌های تازه تأسیس که در حوزه ساخت طلا و جواهرات به شهرت دست یافته‌اند، شرکت‌های با سابقه نیز وجود دارند که از گذشته تاکنون با ارائه زیورآلات خاص‌ و شیک توانسته‌اند همچنان در لیست بهترین نام تجاری جواهرات جاودانه باقی بمانند.

از مهم‌ترین این شرکت‌ها مجموعه زمردی است که از سال ۱۲۵۰ تا به امروز با خلاقیتی که در طراحی جواهرات داشته، با موفقیت سلیقه افراد مختلف را تشخیص داده و زیورآلات مناسب آنها را تولید نموده است. این شرکت طلاسازی در بازار کوچک زرگرها در بازار بزرگ تهران واقع شده است.

‌جمع‌بندی

انتخاب طلا در میان بهترین نام تجاری جواهرات ایرانی، می‌تواند دشوار باشد. زیرا مجموعه‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و انتخاب شرکتی که بهترین و باکیفیت‌ترین طلا و جواهرات را تولید کند کاری مهم است.

از آنجایی که طلا به‌علاوه از لحاظ زیبایی، به جنبه‌ی پس‌انداز هم می‌پردازد، باید از برندهایی خرید نمایید که طلاهای جذاب، شیک و همچنین مستحکم تولید نمایند تا بتوانید از آن بهره‌برداری طولانی‌مدت داشته باشید. انتخاب خرید آنلاین از مجموعه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

طلا و جواهر

اکسسوری طلاخرید طلاطلا 18 عیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *