چگونه دکوراسیون جذاب در ؟فروشگاه اسباب بازی ایجاد کنیم

چگونه دکوراسیون جذاب در ؟فروشگاه اسباب بازی ایجاد کنیم

چگونه دکوراسیون جذاب در ؟فروشگاه اسباب بازی ایجاد کنیم


یک فروشگاه اسباب‌بازی یک مکان محبوب برای کودکان است که بیشتر از سایر مکان‌ها به همراه والدینشان در آن حضور دارند. بنابراین، بهتر است نحوه چیدمان، طراحی داخلی، و دکوراسیون این فروشگاه اسباب‌بازی به گونه‌ای باشد که مهمتر از همه، به سلیقه کودکان مناسب باشد. در ادامه، ایده‌هایی برای دکوراسیون فروشگاه اسباب‌بازی را برای شما گردآوری کرده‌ایم.با مجله همراه باشید .

طراحی دکوراسیون فروشگاه اسباب‌بازی

طراحی دکوراسیون فروشگاه اسباب‌بازی

طراحی دکوراسیون فروشگاه اسباب‌بازی

دکوراسیون فروشگاه اسباب‌بازی باید جذاب و ترغیب‌کننده باشد تا مشتریان را به ورود به فروشگاه ترغیب کند. به همین دلیل حضور یک طراح دکور برای طراحی ضروری است. باید با متریال‌ها آشنا شوید و از هماهنگی و ترتیب رنگ‌ها اطلاع داشته باشید تا یک دکوراسیون و ویترین تبلیغاتی جذاب و مداوم برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید  : بهترین رئالیتی شو خارجی ؛ معرفی ۲۰ عنوان از ریلیتی شوهای برتر

طراحی داخلی فروشگاه اسباب‌بازی با ایده‌ای از جنگل

هدف اصلی این فروشگاه پس از بازسازی، ایجاد یک تصویر دقیق از محیط زندگی حیوانات وحشی است. افزودن یک تصویر زمینه بزرگ از جنگل به مشتریان و افراد حاضر در محیط فروشگاه انگیزه می‌دهد تا وارد فروشگاه شوند. رنگ‌های چوبی در دکوراسیون که به شکل تپه‌ها و کوهستان‌ها برش داده شده‌اند، برای هماهنگی با طبیعت انتخاب شده‌اند و فضای شادی را ایجاد می‌کنند. تغییر مشهود تنها در منطقه میانی و به عبارتی جزیره میانی این فروشگاه انجام شده است. در وسط این فروشگاه، پس از طراحی داخلی جدید، شباهت‌هایی به چند خانه درختی برای پرندگان دیده می‌شود. در زیر درختان، عروسک‌های مختلفی از پرندگان و حیوانات قرار گرفته‌اند.

رنگ بندی و نورپردازی دکوراسیون مغازه اسباب بازی فروشی

رنگ بندی و نورپردازی دکوراسیون مغازه اسباب بازی فروشی

رنگ بندی و نورپردازی دکوراسیون مغازه اسباب بازی فروشی

رنگ‌آمیزی و نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه اسباب‌بازی بسیار مهم است. به عنوان مثال، می‌توانید از رنگ پس‌زمینه سفید که به سمت خاکستری روشن می‌پیچد، برای دیوارها و قفسه‌ها استفاده کنید. این رنگ به تنهایی نه‌تنها نور را به خوبی منعکس می‌کند بلکه اسباب‌بازی‌ها و لوازم کودکان را نیز بهتر مشخص می‌کند. اما در همان زمان باید به استفاده از رنگ‌های شاد و روشن در اسباب‌بازی‌ها و لوازم کودکان نیز توجه داشته باشید. بنابراین، استفاده از یک رنگ خنثی مانند سفید به عنوان پس‌زمینه کلی دکوراسیون و دیوارها به دلیل افزایش دیده شدن اسباب‌بازی‌ها و لوازم مورد نیاز کودکان توصیه می‌شود.

ایجاد فضای پرانرژی

دکوراسیون داخلی فروشگاه اسباب‌بازی برای کودکان باید فضایی با انرژی مناسب برای آنها ایجاد کند. کودکان عاشق فضاهای پر رنگ و جذاب هستند و این امر به آنها انرژی می‌دهد. استفاده از رنگ‌های متنوع و متفاوت، شکل‌ها و موسیقی در بخش‌های مختلف دکوراسیون داخلی فروشگاه اسباب‌بازی فروشی می‌تواند جذابیت آنها را افزایش داده و آنها را درگیر محیط کند.

چیدمان و طرح بندی پلان دکور مغازه اسباب بازی فروشی

چیدمان و طرح بندی پلان دکور مغازه اسباب بازی فروشی

چیدمان و طرح بندی پلان دکور مغازه اسباب بازی فروشی

چیدمان و برنامه‌ریزی مناسب مغازه اسباب‌بازی فروشی نقش بسیار مهمی در تسهیل رفت‌وآمد مشتریان و جلب توجه آن‌ها ایفا می‌کند. اگر چیدمان و پلان کف فروشگاه به درستی طراحی شده باشد، احتمالاً تعامل بیشتر و فروش بهتری خواهید داشت. در مغازه اسباب‌بازی، چون تعداد زیادی اجناس وجود دارد، چیدمان باید به گونه‌ای باشد که مشتریان، به ویژه کودکان، بتوانند به راحتی اجناس را مشاهده کنند و گمراه نشوند. ارتفاع کودکان کمتر از افراد بزرگ‌تر است، بنابراین باید تدابیر ویژه‌ای برای قرار دادن اجناس در قسمت‌های پایینی قفسه‌ها اتخاذ کنید و اجناس حجیم‌تر را در بالای قفسه‌ها قرار دهید. در واقع، قسمت‌های بالایی از قفسه‌ها به عنوان فضای انباری عمل می‌کنند. انواع مختلفی از چیدمان و پلان وجود دارد، از جمله چیدمان خطی، پلان‌های اتومبیلرانی یا حلقه‌ای، چیدمان‌های آزاد، هندسی و زاویه‌ای. بهترین انتخاب چیدمان بر اساس متراژ فروشگاه شماست. برای جلب توجه کودکان کوچک‌تر و والدین آن‌ها، بهترین گزینه چیدمان آزاد است، زیرا این امکان را به شما می‌دهد که محصولات و اسباب‌بازی‌ها را به شکل خلاقانه‌تری نمایش دهید. اما باید به خاطر داشته باشید که چیدمان آزاد نباید به معنای انتظارات ناپایداری، به هم ریختگی و نظم نباشد. این تنها به این معنی است که باید محصولات را به نحوی ترتیب دهید که جذابیت و شکل مناسبی داشته باشند، اما به همان اندازه به دقت و نظم نیاز دارند.

بیشتر بخوانید : ۲۸ مورد از بهترین گیاهان دارویی برای رویش و رشد مو

نکته مهم:

اگر کالاها به فروش نمی‌رسند، آن‌ها را جابجا کنید!

عجیب است که چگونه فقط با جابجا کردن یک محصول به مکانی دیگر، می‌توانید به طور ناگهانی جذابیت آن را برای مشتریان افزایش دهید. قفسه‌ها باید کالاهای متنوعی را به نمایش بگذارند بدون اینکه فضا شلوغ به نظر برسد. نمایش عروسک‌های حیوانات می‌تواند احساس زندگی، هیجان و شخصیت را به مشتریان القا کند. باید قفسه‌هایی داشت که هم اسباب‌بازی‌های کوچک و هم بزرگ را به صورت همزمان نمایش دهند. همچنین کابینت‌ها و کمدهای انباری را برای نگه‌داری مقدار زیادی از اسباب‌بازی‌های پرفروش تعبیه کنید.

حرف آخر:

هنگامی که یک دنیای اسباب‌بازی برای کودکان ایرانی ایجاد می‌کنید، فراموش نکنید که مغازه شما باید توجه کودکان، نوجوانان و والدین آن‌ها را جلب کند. اطمینان حاصل کنید که طراحی داخلی و دکور مغازه اسباب‌بازی فروشی شما از لحظه ورود افراد به داخل، احساس ورود به یک دنیای بازی و شادی واقعی را به آن‌ها القا می‌کند.

منبع : کیدزلند 

امتیاز

دانستنی ها

چیدمان فروشگاهفروشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *