چگونه مانند کیت میدلتون لباس بپوشیم؟

چگونه مانند کیت میدلتون لباس بپوشیم؟

چگونه مانند کیت میدلتون لباس بپوشیم؟


کیت میدلتون یکی از زیبا‌ترین و جذاب‌ترین خانم‌های خانواده‌ی سلطنتی انگلستان است. او در هر موقعیتی بسیار مدرن و زیبا ظاهر می‌شود و نمادی از استایل مخصوص خود را ایجاد کرده است. در این مقاله به بررسی جامع استایل کیت میدلتون از لباس‌های شب تا لباس‌های روزانه‌اش می‌پردازیم و به شما آموزش می‌دهیم که چگونه مانند او لباس بپوشید.

یقه اسکی

یقه اسکی

یقه اسکی

یقه اسکی لباسی است که در کمد همه‌ی خانم‌ها وجود دارد. کیت میدلتون یقه اسکی را با یک کت رنگ روشن می‌پوشد. این یک روش ساده برای داشتن استایل گرم و در عین حال شیک است و با بسیاری از استایل‌ها ست می‌شود. در صورتی که نخواهید یقه اسکی سیاه بپوشید، رنگ دلخواه دیگری مانند سفید، خاکستری یا هر نوع آبی را انتخاب کنید. انتخاب‌ها بی‌نهایت هستند و احتمالاً دوست داشته باشید یقه اسکی خود را با لباس‌های دیگری که دارید هم بپوشید.

پیراهن A-Line

یکی دیگر از انتخاب‌های کلاسیک در مجموعه لباس‌های کیت میدلتون، پیراهن‌های A-line هستند. این پیراهن‌ها با کمربند دور کمر و دامن گشاد برای هر رویدادی مناسب به نظر می‌رسند. فرقی نمی‌کند که لباس با آستین بلند، با قد متوسط یا دارای یقه قایقی را انتخاب کنید این نوع پیراهن در هر صورت زیباست. کیت میدلتون در مواقع مختلف از این پیراهن استفاده می‌کند و استایل بسیار زیبا و دلپذیری ایجاد می‌کند.

کفش‌های پاشنه بلند رنگ نود

کفش‌های پاشنه بلند رنگ نود

کفش‌های پاشنه بلند رنگ نود

یک روش ساده برای استفاده از کفش‌های پاشنه بلند رنگ نود برای نمایش زیبایی و جلب توجه است. کیت میدلتون اغلب هنگام داشتن استایل یک رنگ از این نوع کفش‌ها استفاده می‌کند تا تمرکز زیادی روی کفش نباشد. این کفش‌های پاشنه بلند با نوک باریک با انواع مختلف لباس‌ها از جیر تا ابریشم ست می‌شوند و قابل استفاده در موقعیت‌های مختلف هستند و هرگز از مد نمی‌آیند.

کت چهار دکمه

شکوه و افتخار خود را با یک کت چهار دکمه به نمایش بگذارید. این کت‌ها با دکمه‌های برجسته و مدل یقه‌ی روی هم روی تن همه‌ی افراد زیبا به نظر می‌رسند. یکی از پالتوهای پشمی یا کت‌های زیبا را انتخاب کنید و ببینید که همه جا تحسین شما را جلب می‌کنند. برای استایل راحت دکمه‌های کت را باز کنید یا برای نمایش استایل زیبا دکمه‌ها را ببندید.

کت و دامن کوتاه

با استفاده از دامن کوتاه شکل ساعت شنی برای خود ایجاد کنید. فرقی نمی‌کند که مدل A-line یا مدادی را انتخاب کنید، در هر صورت اندامی مانند عروسک باربی خواهید داشت. برای ایجاد این ترکیب مناسب‌تر است یک کت و دامن ست را با یکدیگر انتخاب کنید. سپس کت و دامن خود را با اکسسوری‌هایی مانند کمربند یا کلاه تکمیل کنید. این ترکیب برای مهمانی‌ها و مجالس عالی است و شما با پوشیدن این استایل شیک‌ترین خانم خواهید بود.

کلاه فروسی

کلاه فروسی

کلاه فروسی

برای روزهای سرد از کلاه فروسی استفاده کنید. کیت میدلتون اغلب هنگامی از این کلاه استفاده می‌کند که به مناطق سردسیر اطراف انگلستان می‌رود. او با پوشیدن این کلاه استایل بسیار شیکی به خود می‌بخشد. فرقی نمی‌کند که کلاه بزرگ یا کوچک باشد، در هر صورت این اکسسوری زیبا روی سر جلوه‌ای خاصی ایجاد می‌کند و به گرم ماندن در هوای سرد کمک می‌کند.

کت سبز بلند

کیت میدلتون از رنگ سبز به ویژه برای کت‌های سبز بلند بسیار استفاده می‌کند. فرقی نمی‌کند که کت پالتوی پشمی چهارفصل یا کت دارای حاشیه‌ی ژرف باشد، در هر صورت برای همه یک انتخاب کلاسیک به شمار می‌رود. یکی از ترنچ کت‌های کمربنددار یا یک کت دوخته شده با اندازه‌ی مناسب را انتخاب کنید و استایلی مشابه با کیت میدلتون ایجاد کنید.

این لباس زمستانی را با رنگ‌های مشابه، اکسسوری‌های برجسته یا یک شال ساده برای ایجاد استایل زمستانی شیک تکمیل کنید.

پیراهن گیپور یا توری

برای افزایش شکوه و جلوه در لباس‌های خود از پیراهن‌های گیپور استفاده کنید. این پیراهن‌ها بسیار شیک هستند و هرگز از مد رفته نمی‌شوند. آن‌ها مناسب برای مراسم‌های مختلف مانند عروسی یا مهمانی‌ها هستند. بی‌تفاوت است که آیا از گیپور در قسمت کوچکی از لباس خود استفاده می‌کنید یا کل لباس شما گیپوری باشد، در هر صورت این استایل زیبا و درخشان است.

بهتر است با دقت از جزئیات اکسسوری‌ها در این نوع لباس‌ها استفاده کنید زیرا این جزئیات ظریف جلوه‌ی خاصی به لباس شما می‌دهند. بی‌توجه به اینکه این لباس را برای چه مناسبتی انتخاب می‌کنید، همچنان با این لباس‌ها احساس شکوه و بزرگی خواهید کرد.

کلاه پیل باکس

کلاه پیل باکس یکی از اکسسوری‌های ویژه‌ی کیت میدلتون است که اغلب در مراسم‌های سلطنتی می‌پوشد و زیبایی استایلش را تکمیل می‌کند. کیت میدلتون اغلب رنگی را انتخاب می‌کند که با لباس‌هایش همخوانی داشته باشد و آن را با طرح‌های توری یا گل‌دار ترکیب می‌کند. اگر قصد دارید به یک مراسم عروسی بروید، این کلاه ممکن است گزینه‌ی مناسبی برای تکمیل استایل شیک شما باشد.

کت بلیزر و شلوار جین

کیت میدلتون به دلیل استایل خاص خود شهرت دارد و استایل کژوال او هم از این قاعده مستثنی نیست. یک جفت شلوار جین کمربنددار و کت بلیزری که با دقت دوخته شده باشد، اجزای ضروری کمد لباس هستند. این ترکیب را با یک یقه اسکی، تیشرت یا بلوز متناسب ترکیب کنید.

بوت بلند تا زانو یا کفش پاشنه بلند را هم به این ترکیب اضافه کنید. برای داشتن استایل کژوال دکمه‌های کت را باز گذاشته و از چند اکسسوری استفاده کنید. اگر به یک مناسبت رسمی می‌روید دکمه‌های کت بلیزر را ببندید و یک کیف دستی همراه خود داشته باشید.

امتیاز

فشنچهره ها

آموزش فشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *