آموزش بهترین روش های دانلود رایگان از یوتیوب

آموزش بهترین روش های دانلود رایگان از یوتیوب

آموزش بهترین روش های دانلود رایگان از یوتیوب


پس از ورود به یوتیوب با میلیون ها ویدئو سرگرم کننده و آموزشی روبه رو می شوید که شاید زمان کافی برای دیدن همه آنها نداشته باشید و بخواهید آنهارا دانلود کرده تا در زمان دیگری مشاهده کنید .در این شرایط سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش می آید این است که «چگونه می‌توان ویدئوهای یوتیوب را دانلود کرد؟»راه های زیادی برای دانلود ویدئو های یوتیوب وجود دارد که ما در این مقاله از مجله تعدادی از آنها را برای شما آورده ایم .

دانلود با وبسایت Y2Mata

دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از روش Y2Mata بسیار آسان است و نیازی به پیچیدگی‌های زیادی ندارد. این وب‌سایت با حذف مراحل پیچیده‌ای مانند ساخت اکانت و ثبت‌نام ، دانلود فیلم از یوتیوب را بی‌دردسر کرده است. کافی است به وب‌سایت Y2Mata مراجعه کنید و لینک ویدئو را در کادر وسط صفحه وارد کنید، سپس روی دکمه “Start” کلیک کنید. فایل دانلودی با چندین کیفیت مختلف برای شما فراهم می‌شود. کافی است کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و دکمه دانلود را بزنید. به همین راحتی، کار شما به پایان خواهد رسید و می‌توانید فیلم موردنظر خود را دانلود کنید.

دانلود با وبسایت Savefrom

رابط کاربری جذاب وب‌سایت Savefrom در همان نگاه اول شما را مجذوب خواهد کرد؛ اما گول ظاهر آن را نباید بخورید. توجه داشته باشید در صورت استفاده رایگان از این وب‌سایت، شما فقط قادر به دانلود با کیفیت محدود هستید. بعد از انتخاب کیفیت پایین، پنجره‌ای باز می‌شود که در آن شما می‌توانید کیفیت K4  یا سایر کیفیت‌ها را انتخاب کنید. از آنجا که این وب‌سایت فرمت‌های باکیفیت را در نسخه رایگان ارائه نمی‌دهد، به دلیل رابط کاربری ساده‌اش می‌توان آن را در رده وب‌سایت‌های برتر برای دانلود ویدئو از یوتیوب قرار داد. از این روش می‌توانید به سادگی و با انتخاب کیفیت موردنظر ویدئوهای دلخواه خود را دریافت کنید.

دانلود با وبسایت Ddownr

در وب‌سایت Ddownr نیز مانند سایر وب‌سایت‌ها، شما قادر خواهید بود با کپی و پیست کردن آدرس لینک ویدئو، به سادگی کیفیت موردنظرتان را دانلود کنید. بعد از انتخاب گزینه دلخواه، ویدئو به شما در قالب یک فایل زیپ تحویل داده می‌شود. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که این وب‌سایت به شما امکان دانلود ویدئوهایی که حق کپی‌رایت دارند را نمی‌دهد. برای انجام این کار، شما به نسخه پریمیوم وب‌سایت نیاز خواهید داشت. به همین دلیل، مشترک شدن در نسخه پریمیوم این وب‌سایت تا زمانی که گزینه‌های جذاب دیگری در دسترس باشند، تصمیم هوشمندانه‌ای نخواهد بود.

دانلود با وبسایت FlyDownloader.com

از جمله مزیت‌های وب‌سایت FlyDownloader.com این است که شما می‌توانید ویدئو کامل یا فایل صوتی مربوط به ویدئو در یوتیوب را دانلود کنید. روش دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از این وب‌سایت به این صورت است که بعد از وارد کردن لینک ویدئو در صفحه اصلی وب‌سایت، لینک دانلود مستقیم فایل یوتیوب برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید گزینه دلخواه خود را دانلود کنید و آن را در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید. با استفاده از این روش، قادر خواهید بود تمامی محتوای ویدئویی مورد نظرتان را به سادگی و با کیفیت دلخواه دریافت کنید.

دانلود با وبسایت GiveFastLink.com

ورود به وب‌سایت GiveFastLink.com نیز بدون نیاز به ساخت اکانت و ثبت‌نام صورت می‌گیرد، اما این بار با امکان دانلود ویدئو با فرمت MP3 و سایر فرمت‌های مختلف. بنابراین، این وب‌سایت نیز به لیست وب‌سایت‌های پرطرفدار برای دانلود ویدئوها اضافه می‌شود. برای دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از سایت GiveFastLink کافیست فرمت موردنظر خود را انتخاب کنید و بلافاصله ویدئو به صورت رایگان دانلود خواهد شد. با این روش، می‌توانید به سرعت و بدون هیچ محدودیتی ویدئوهای موردنظر خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید :آموزش رفع ریپورت تلگرام

اضافه کردن پسوند و پیشوند

یک راه‌حل ساده و کارآمد برای دانلود ویدئوها از یوتیوب تغییر دادن آدرس ویدئو است یعنی با اضافه کردن پیشوند یا پسوندی ،آدرس ویدئو در یوتیوب را تغییر می دهید. با استفاده از این روش، شما می‌توانید به سادگی ویدئوهای موردنظر خود را دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید .این روش ساده و قابل استفاده برای دانلود در لحظه است .

اضافه کردن پسوند PP

در واقع، برای دانلود فایل یوتیوب کافی است پس از کپی کردن آدرس مربوطه به انتهای کلمه” Youtube” در آدرس، حرف “pp ” را اضافه کنید. به عبارتی، شما باید حرف “pp ” را بین “Youtube ” و پسوند دامنه قرار دهید. به‌عنوان مثال، اگر آدرس یوتیوب “http://www.Youtube.com/parspack”  باشد، شما باید این لینک را به” http://www.Youtubepp.com/parspack “تغییر دهید. پس از وارد کردن لینک دوم در مرورگر، به طور خودکار به صفحه دانلود فایل هدایت خواهید شد. این یک راه ساده و موثر برای دانلود ویدئوها از یوتیوب است که با کمترین زحمت به شما کمک می‌کند بدون استفاده از نرم‌افزارها یا وب‌سایت‌های خاص، فایل‌های موردنظرتان را دریافت کنید.

اضافه کردن پیشوند vb

علاوه بر اضافه کردن پسوند “” pp شما می‌توانید قبل از کلمه “Youtube ” در آدرس لینک، پیشوند “vd ” را قرار دهید. با اضافه کردن حرف “vd ” مستقیماً به صفحه دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم هدایت خواهید شد. به عنوان مثال، اگر لینک یوتیوب شما آدرس “http://www.Youtube.com/parspack”  است، با اضافه کردن پیشوند “vd” به صورت زیر، می‌توانید فایل را دانلود کنید:

“http://www.vdYoutube.com/parspack”

با استفاده از هر کدام از این دو روش، شما قادر خواهید بود به سرعت و با سادگی ویدئوهای موردنظر خود را از یوتیوب دریافت کنید به‌راحتی از آنها استفاده کنید.

استفاده از ربات تلگرام

در صورتی که از تلگرام استفاده می کنید نیاز به طی کردن مراحل پیچیده برای دانلود فیلم از یوتیوب نیست. کافی است آیدی ربات تلگرام “youtibot ” را جستجو وبه تلگرام خود اضافه کرده سپس دستور “/start ” را وارد کنید.آدرس ویدئوی مورد نظرتان را از یوتیوب کپی کرده و در ربات Paste کنید. پس از اینکه Enter را فشار دادید و پیام شما به ربات ارسال شد، در کمتر از چند ثانیه ویدئو در دو کیفیت متفاوت برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید هر کدام از گزینه‌ها را که برایتان مناسب است انتخاب کرده و صبر کنید تا دانلود شود. این روش قابل اجرا در اندروید، iOS و همچنین تلگرام دسکتاپ ویندوزاست.

MP4Downloader Pro

یکی از نرم‌افزارهای رایگان بسیار خوب که برای دانلود هر نوع ویدئویی از یوتیوب وجود دارد  MP4 Downloader Pro است. نرم‌افزار را دانلود کنید و برای دانلود فیلم از یوتیوب، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ابتدا آدرس ویدئو را از یوتیوب کپی کنید.
  2. پس از نصب و ورود به نرم‌افزار، بر روی گزینه “Paste URL ” که به رنگ سبز است کلیک کنید.

۳٫ سپس روی دکمه “Start ” کلیک کنید.

۴٫ ویدئو شما در حال دانلود است و بعد از اتمام دانلود، می‌توانید روی “Open Folder”کلیک کنید تا تمام ویدئوهایی که دانلود کرده‌اید را ببینید.

K4Video Downloader

نرم‌افزار K4Video Downloader یک برنامه سبک و آسان است که می‌تواند دانلود فایل های بزرگ از یوتیوب را برای شما ساده تر کند. برای دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از نرم‌افزار K4Video Downloader مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید.
  2. سپس لینک ویدئوی مورد نظرتان را از یوتیوب کپی کنید.
  3. وارد نرم‌افزار شده و در بالای سمت چپ بر روی گزینه “Paste Link ” کلیک کنید.
  4. کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید و محل ذخیره فایل را مشخص کنید.
  5. در نهایت دکمه “Download ” را بزنید تا دانلود آغاز شود.

با استفاده از این نرم‌افزار، شما می‌توانید به راحتی تمام ویدئوهای یوتیوب و اینستاگرام را با فرمت‌های مختلف دانلود کنید. همچنین، قابلیت دریافت زیرنویس و دانلود ویدئوهای سه‌بعدی و ۳۶۰ درجه نیز در این نرم‌افزار وجود دارد.

دانلود ویدیوهای یوتیوب کار پیچیده ای نیست و با این روش هایی که گفته شد صد در صد می توانید ویدیو مورد نظر خود را در یوتیوب دانلود کنید . در صورتی که روش دیگری برای دانلود ویدیوهای یوتیوب می شناسید با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع :https://www.didogram.com

امتیاز

دانستنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *