معرفی سریال با شوهرم ازدواج کن؛داستان ،بازیگران و نمرات

معرفی سریال با شوهرم ازدواج کن؛داستان ،بازیگران و نمرات

معرفی سریال با شوهرم ازدواج کن؛داستان ،بازیگران و نمرات


سریال با شوهرم ازدواج کن “Marry My Husband” یکی از جدیدترین و پرمخاطب‌ترین آثار سینمای کره است که اخیراً منتشر شده است. این سریال علاوه بر کره، در کشورهای مختلفی به اکران رسیده و در مدت کوتاهی توانسته استقبال مثبت بینندگان را جلب کند. ژانر سریال “Marry My Husband” کمدی، درام و فانتزی است که ترکیب مجموعه‌ای برتر، از چندین ژانر محبوب سینما را به تصویر می‌کشد و اثری جذاب و دیدنی را به ارمغان می‌آورد.

کارگردانان این سریال، پارک ون-گوک (Park Won-guk)و هان جین-سئون (Han Jin-seon)هستند.

اولین قسمت از سریال “Marry My Husband” در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد. این سریال به صورت آنلاین در کره‌جنوبی و همچنین در کشورهای دیگر مانند آمریکا، انگلیس و آلمان نیز منتشر شده است. تاکنون، ۱۶ قسمت از این سریال پخش شده است . هر قسمت سریال “Marry My Husband” حدود ۱ ساعت زمان دارد. با توجه به ژانر رمانتیک، این سریال دارای صحنه‌های عاشقانه بسیاری است و روند داستان نیز پیچیده است. همچنین، به دلیل مواردی نظیر خیانت و مرگ، تماشای این سریال به افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی‌شود. با مجله همراه باشید تا به نقد و بررسی این سریال بپردازیم.

داستان سریال با شوهرم ازدواج کن

داستان سریال با شوهرم ازدواج کن

داستان سریال با شوهرم ازدواج کن

داستان سریال “با شوهرم ازدواج کن” حول محور زنی به نام جی-وون است که با مردی به نام پارک مین هوان ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را شکل داده‌اند. جی-وون به طور کلی از زندگی خوبی برخوردار است و سعی می‌کند به همسرش کمک کند و زندگی مشترک مطلوبی را برای خود و همسرش ایجاد کند. اما اتفاق جالبی رخ می‌دهد که جی-وون خود را در حال مشاهده خیانت شوهرش با دوست نزدیکش می‌بیند. خیانت در زندگی زناشویی آنها، باعث بروز بحث و درگیری بین آنها می‌شود در نهایت درگیری فیزیکی بین جی-وون و همسرش به قتل جی-وون منجر می‌شود. اما داستان زمانی جذاب می شود که جی-وون خود را در ۱۰ سال پیش می‌بیند، درست زمانی که به‌تازگی با پارک مین هوان آشنا شده است. حالا او قصد دارد از این شانس برای انتقام‌گیری از همسرش استفاده کند. این موضوع سبب می‌شود تا جی-وون با ماجراها و چالش‌های عجیب و غریبی روبه‌رو شود، که…

بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن

پارک مین یونگ

پارک مین یونگ

پارک مین یونگ

پارک مین یونگ (Park Min-young) بازیگر مشهور کره ای است که در تاریخ ۴ مارس ۱۹۸۶ در سئول، کره جنوبی متولد شد. پارک مین یونگ از سال ۲۰۰۶ به بازیگری مشغول است و تاکنون در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های موفق نقش داشته است.

او در سال ۲۰۰۶ با سریال “High Kick!  ” به شهرت رسید و از آن پس در سریال‌های مختلفی همچون “I Am Sam”، “Sungkyunkwan Scandal”، “City Hunter”، “Healer” و “What’s Wrong with Secretary Kim” به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر سریال‌ها، پارک مین یونگ در فیلم‌های پرطرفداری نیز حضور داشته است.پارک مین یونگ با بازیگری موفق در نقش‌های متنوع و استعداد در بازیگری،  طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

بیشتر بخوانید :معرفی سریال میان مرد و زن ( between him and her )؛ داستانی واقع گرایانه از یک عشق مدرن

نا این-وو

نا این-وو

نا این-وو

نا این-وو در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۴ (معادل ۲۶ شهریور ۱۳۷۳) در کره متولد شده است. او را می‌توان یکی از بازیگران نسل جدید سینما و تلویزیون کره‌ای دانست که اخیراً فعالیت خود را در این حوزه‌ها آغاز کرده است. نا این-هوو تاکنون در چندین فیلم و سریال نقش‌آفرینی کرده است و با بازی توانا و استعداد خود موفق به جلب توجه شده است. برخی از آثار مهمی که وی در آنها حضور داشته است عبارتند از River Where the Moon Rises 2021و At A Distance, Spring Is Green 2021.

 سونگ ها-یوون

 سونگ ها-یوون

سونگ ها-یوون

سونگ ها-یون (Song Ha-yoon) بازیگر پرطرفدار کره ای است. او در تاریخ ۲ دسامبر  ۱۹۸۶ در کره جنوبی متولد شد. سونگ ها-یون به عنوان یک بازیگر پرطرفدار و محبوب در صنعت سینما و تلویزیون کره ای شناخته می شود. او در سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال تلویزیونی “دیوار” به شهرت رسید. همچنین در سریال های دیگری مانند “مامور قصاب” و “دیامانت ها دریاچه” نیز نقش آفرینی کرده است. سونگ ها-یون با استعداد و ظاهر جذاب خود، مورد تحسین بسیاری از طرفداران قرار گرفته است.

لی یی-کیونگ

لی یی-کیونگ

لی یی-کیونگ

لی یی-کیونگ (Lee Yi-kyung) بازیگر کره‌ای است که در تاریخ ۸ ژانویه ۱۹۸۹ در کره جنوبی به دنیا آمد. او بیشتر برای نقش‌های کمدی و تلویزیونی خود شناخته می‌شود. لی یی-کیونگ در سال۲۰۱۳ با فیلم “My Love from Another Star” به شهرت رسید. از جمله مهم‌ترین آثار لی یی-کیونگ می‌توان به Baby Beside Me 2017 و Descendants of the Sun 2016 اشاره کرد.

گونگ مین جونگ

گونگ مین جونگ 

گونگ مین جونگ

گونگ مین جونگ  زادهٔ ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۶. او به خاطر ایفای نقش در فیلم شبی تنها کنار دریا (۲۰۱۷) و مجموعه‌های تلویزیونی همسر آشنا (۲۰۱۸) و خوراکی شیرین (۲۰۲۰) شناخته می‌شود. شهرت او به خاطر حضور در مجموعه کمدی رمانتیک دهکده ساحلی چاچاچا (۲۰۲۱) افزایش پیدا کرد.

نمره سریال با شوهرم ازدواج کن

سریال کره‌ای ” با شوهرم ازدواج کن” از ابتدای سال ۲۰۲۴ پخش شده است و تاکنون تنها چند قسمت ابتدایی آن نمایش داده شده است. در این مدت کوتاه، این سریال به استقبال فراوانی از طرف مخاطبان رسیده و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای تبدیل شده است.

همچنین، سریال “ازدواج با شوهرم” در سایت IMDb نمره ۸٫۴ از ۱۰ را کسب کرده است. این نمره نشان می‌دهد که سریال در بین مخاطبان بسیار پرطرفدار است و مورد تحسین قرار گرفته است. با توجه به اینکه هنوز قسمت‌های زیادی از این سریال پخش نشده است، بدون شک نمره و موفقیت آن در آینده می‌تواند تغییر کند.

در صورتی که این سریال را مشاهده میکنید نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

منبع : حس خوب

3.6/5 - (7 امتیاز)

دانستنی ها

فیلم و سریالمعرفی سریال با شوهرم ازدواج کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *