راهنمای کامل عطر های هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش ‌عطر طبیعت

راهنمای کامل عطر های هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش ‌عطر طبیعت

راهنمای کامل عطر های هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش ‌عطر طبیعت


با عطرهای هرمس ژاردن، شما می‌توانید خود را در یک سفر احساسی فراموش ‌نشدنی فرض کنید. عطرها در اینجا با تنظیمات عجیب و غریب و زیبایی‌های بی‌پایان طبیعت ترکیب شده‌اند. وارد جهان جذاب و دلنشین هرمس ژاردن شوید، جایی که عطر های ویژه با زیبایی‌های باغ‌ها و مناظر خیره‌کننده همراه است. هر عطر هرمس ژاردن، با نمایان کردن جنبه‌ای خاص از شگفتی‌های طبیعت، لحظاتی زودگذر از طراوت و ظرافت طبیعت را به تصویر می‌کشد.

هرمس، با استادی بی‌نقص در تولید محصولات مختلف و خلاقیت بی‌نظیرش در تولید محصولات لوکس، توانسته است هنر خود در زمینه مد و لوازم جانبی به عطرها هم برساند. کالکشن ژاردن نمایان‌گر تعهد بی‌ تزلزل هرمس به بهترین طراحی و تولید، نوآوری‌های بی‌پایان و سنت عطرسازی است؛ این کالکشن ما را به دنیایی از عطر، شکوفه و آرامش سرسبز می‌برد.

در این مقاله از سایت مجله آنلاین قصد داریم اسرار مخفی انواع عطر های هرمس ژاردن را کشف کنیم و نت ‌هایی را بررسی نماییم که با دقت برای ساختارهای پیچیده بویایی این عطرها انتخاب شده‌اند. از جذابیت ‌های بی نظیر و پرانرژی زاردن ان مدیترانه تا جلوه‌ های عمیق و آرام زاردن سور له نیل را احساس کنیم و در جادوی داستان‌هایی گام برداریم که در هر عطر از مجموعه هرمس ژاردن پنهان شده‌اند.

مشخصات مجموعه ی هرمس ژاردن

مشخصات مجموعه ی هرمس ژاردن

آن ژاردن ان مدیترانه که در سال ۲۰۰۳ وارد بازار شد، دارای اجزایی از جمله مرکبات، پرتقال، سرو کوهی و مشک است.آن ژاردن سور له نیل که در سال ۲۰۰۵ تولید شد، شامل گریپ ‌فروت، گل صدتومانی و مشک به عنوان اجزای برجسته می‌باشد. عطر آن ژاردن آپرس لا موسن که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، از زنجبیل، خس‌خس و گشنیز به عنوان نت‌های اصلی تشکیل شده است.

آن ژاردن سور له توا که در سال ۲۰۱۱ تولید شد، دارای علف، سیب، گل رز و مشک است. عطر آن ژاردن د موسیو لی که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، حاوی کامکوات، یاس و نعناع می‌باشد. در سال ۲۰۱۹ عطر آن ژاردن سور لا لگون با ترکیبی از گل سوسن، تمشک و نارنگی ماندارین وارد بازار شد. آخرین عطر این مجموعه که با نام آن ژاردن آ سیتر در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، دارای نت‌های مرکباتی، پسته و ترکیبات سبز است.

معرفی عطر های هرمس ژاردن

در این بخش قصد داریم که عطر های هرمس ژاردن را بهتون معرفی کنیم. اگر علاقه مند به این عطر ها هستید با ما همراه باشید.

آن ژاردن ان مدیترانه

آن ژاردن ان مدیترانه

عطری است که به شما احساس غرق شدن در سواحل آفتاب ‌دار دریای مدیترانه را القا می‌کند و انگار که بانساط و شادابی یک باغ خوش‌بو و دریایی را در خود جای داده است. آمیزه این عطر با نت ‌های سبز برگی و مرکبات شروع می‌شود و فضایی شاداب و منور را ایجاد می‌کند که یادآور نسیم‌های ساحلی است.

این آمیزه به تدریج به شیرینی تازه انجیر می‌رسد و لایه ‌های خامه‌ای و نظم آلای در ادامه طعم و رایحه عطر را تغییر می‌دهد. با افزودن عمق و پیچیدگی به آن ژاردن ان مدیترانه، نت‌های سرو، سدر و سرو کوهی به طور واضح آشکار می‌شوند که تمایل به رایحه‌های پویا و چوبی در فضاهای مدیترانه‌ای را نشان می‌دهند. حضور رنگ‌های خاکی و زمینی خاص این نت‌ها، قدرت عطر را افزایش می‌دهد و تاثیر بسزایی در پایه این عطر دارد که در نهایت میزان طراوت لایه ابتدایی را تعادل می‌دهد.

آن ژاردن سور له نیل

آن ژاردن ان مدیترانه

عطر است که به شما احساس سفری جذاب در امتداد رودخانه نیل را القا می‌کند و منظره‌های پوشیده از سبزی، غنای گیاهی شگفت‌انگیز منطقه و انرژی شادمان‌کننده یک باغ مصری را به ذهن می‌آورد.

شروع آمیزه این عطر با انفجاری از تازگی آغاز می‌شود که نت‌های مرکباتی شاداب و منور در آن برجسته‌اند. اثر ابتدایی آن ژاردن سور له نیل واقعاً شاداب کننده است، همچنان که به یک باغ آفتابگیر منتقل می‌شوید، باغی که از بوی تازه و ترش لیموترش و انبه‌های سبز و آبدار پر شده است.

 طی تکامل آمیزه این عطر، به قلب سبز و ویژه آن می‌رسیم: نت‌های لاله مردابی در مرکز تصویر قرار دارند و لایه‌های استوایی و دریایی ویژه به این عطر جذابیت می‌بخشند. با افزودن ته‌ تراکم‌های چوبی و آروماتیک، آن ژاردن سور له نیل به حالتی کثیف و غنی تر می‌رسد.

 روایح دودی، چوب سامور و درخت نخل ترکیبات دودی و گرم خاکی‌زمینی می‌سازند که با نت‌های شاداب مرکباتی و شیرین نت‌های میوه‌ای تلفیق می‌شوند. این عناصر اصلی به نمایش ژرف و تعادل بالقوه آن ژاردن سور له نیل می‌رسند، همچنین احساس آرامش در یک باغ پر از شادابی را نیز ایجاد می‌کنند.

عطر آن ژاردن سور له نیل، یک ترکیب میوه‌ای و منحصربه‌فرد است که از بین مجموعه عطرهایم، این را به‌عنوان عطر موردعلاقه‌ام انتخاب می‌کنم. عاشق نت‌های بی‌رقیق و شگفت‌انگیز این عطر هستم که با توجه به هماهنگی و ترکیبات ویژه‌ای که دارند، یک عطر منحصربه‌فرد و ویژه را به وجود می‌آورند.

آن ژاردن آپرس لا موسن

آن ژاردن آپرس لا موسن

عطر است که تصویر فضای جادویی پس از باران ‌های موسمی در هند را به زندگی می‌کشد و تأثیر دگرگون‌کننده و شادابی‌بخش باران‌های استوایی را بازتاب می‌دهد. این عطر مانند یک اثر نقاشی، منظره‌ای واضح از یک باغ سبز را پس از پایان باران به تصویر می‌کشد؛ زمانی که زمین از بارندگی خیس شده و هوا حالتی میان طراوت، گرمی و آرامش را القا می‌کند.

آغاز آن ژاردن آپرس لا موسن با انفجاری از نت‌های ادویه‌ای و آروماتیک آغاز می‌شود، درحالی که حس باطراوت و سرزندگی از گشنیز تازه ادامه پیدا می‌کند و با نت گرم و زنجبیل ادویه‌ای تلفیق می‌شود. این ترکیب بویایی زننده و پرانرژی، یک حس شادابی و زندگی‌ای ایجاد می‌کند و خاطره طراوت پس از باران را بر جای می‌گذارد.

در ادامه، با گسترش آمیزه آن ژاردن آپرس لا موسن، ترکیب مختصری از عناصر گل‌فام و آبی مشهود می‌شود. آرومای آرامبخش و ظریف لاله مردابی، جلوه‌ای ظریف و گل‌فام و همچنین سرزندگی آبزی به این عطر اضافه می‌شود. نت‌های لاله مردابی با نت سبز گشنیز ترکیب شده و حسی از گلبرگ‌های شبنم خورده و بازتاب قطرات باران روی برگ‌ها را به تصویر می‌کشند.

خس‌خس که نت امضای این عطر است، حالتی خاکی و دودی به آوردن آدمس له موسن می‌بخشد که تابحالِ خاک‌های مرطوب و پوشش‌های گیاهی سرسبز را به نمایش می‌گذارد. نت‌های لطیف و هوس‌برانگیز مشک هم زمینه ملایمی را می‌سازند و گرمای کلان و هوس‌برانگیزی خاص این آورده را تقویت می‌کنند.

آن ژاردن آپرس لا موسن یکی از عطر‌هایی است که بین ترکیب‌های طراوت‌بخش، ظرافت گل‌فام و رگه‌های خاک‌های زمینی، تعادلی ویژه ایجاد می‌کند. در واقع، این عطر اساس یک باغ زیبا پس از بارانهای فصلی را در خود جای داده است، هنگامی که طبیعت دوباره شاداب و پرانرژی می‌شود. آن ژاردن آپرس لا موسن را می‌توان به عنوان یک عطر نشاط‌آور و آرامبخش توصیف کرد که شما را در گردش هاله‌ای آرام و عمیق به سوی ساکن‌گاه بازنشین و آرام خود می‌برد.

آن ژاردن سور له توا

آن ژاردن سور له توا

عطری است که شخصیت یک باغ پنهان در مناطق بلندارتفاع پاریس را به تصویر می‌کشد. این عطر فضایی بازیگوش و شاداب از یک پناهگاه مخفی در میان چشم‌انداز شلوغ و پرهیاهوی شهری به ذهن می‌آورد، که شما را دعوت می‌کند تا به داخل آن فضا پناه ببرید و از آن لذت ببرید. آغازین آن ژاردن سور له توا با حالتی انفجاری و پرانرژی شروع می‌شود و نت‌های تازه و آبدار سیب در این لایه آغازی برجسته هستند.

بوی تازه و شیرینی از سیب به خوبی در این عطر حس می‌شود و حالت میوه‌ای و شاداب آن را تا آخرین لحظه حفظ می‌کند. با پیشرفت آمیزه‌های آن ژاردن سور له توا، ترکیبی جذاب از نت‌های گل‌فام آروماتیک و شاداب در آن آشکار می‌شود. گل رز و مگنولیا به عنوان نت‌های اصلی درون مرکز این عطر قرار می‌گیرند و بوی لطیف و جذاب خود را به این رایحه دلپذیر افزوده می‌کنند. نت‌های گل‌فام به آن ژاردن سور له توا زیبایی، ظرافت و همچنین رمانتیسمی خاص اضافه می‌کنند که خاطره‌ای از باغ‌های پرشکوفه و شگفت‌انگیز را به ذهن می‌آورند.

برای ایجاد ترکیب نت‌های میوه‌ای و گل‌فام در آن، آن ژاردن سور له توا از عناصر گیاهی و علفی استفاده می‌کند. نت‌های ریحان و علف در واقع سبب ایجاد یک حالت آروماتیک و سبز در این عطر شده‌اند، تا به یادآوری ساقه‌ها و برگ‌های تازه بریده شده بپردازند. آن ژاردن سور له توا عطری است که شادی و انرژی جوانی خود را منعکس می‌کند و احساس آرامش و خوشبختی بی‌مانندی را به شما منتقل می‌کند. این عطر با جلوه‌های جذاب و فریبنده‌اش، یک باغ پنهان را به تصویر می‌کشد، جایی که طبیعت در نقاط غیرمنتظره خودش را نمایان می‌سازد.

له ژاردن د موسیو لی

له ژاردن د موسیو لی

عطری است که شما را به سفری شاعرانه در میان یک باغ چینی می‌برد، با تعادل و هماهنگی بین طبیعت و انسان الهام گرفته شده است. در این عطر، احساس سادگی، آرامش و فراموشی را می‌توان احساس کرد و حس آرامش در آن مشهود است. با وجود نام “موسیو”، این عطر به عنوان یک اسانس کاملاً جندی (منحصر به فرد برای هر دو جنس) شناخته می‌شود.

نت‌ های مرکباتی از رایحه کامکوات وارد آمیزه‌ی این عطر شده‌اند و انرژی و شادابی خنکی را القا کرده‌اند، همانطور که یک شروع درخشان و دلپذیر را به وجود آورده‌اند.

همزمان با گسترش آرایه رایحه‌های له ژاردن د موسیو لی، ترکیبی ظریف و اصیل از عناصر گیاهی و گلی آشکار می‌شود. لاله مردابی، چای سبز و یاس در این عطر تلفیق می‌یابند و حالتی ملایم و آرامش‌بخش در لایه‌ی میانی این عطر خلق می‌کنند. لاله مردابی، برگزیده‌ای از حیات آبزی و مدیته ای رویایی است که بوی خاص و آرامش‌بخش حوضچه‌های ساکن و گل بلند شده را به یاد می‌آورد. چای سبز رایحه‌ای گیاهی و دلپذیر به عطر اضافه می‌کند، در حالی که یاس با پیچیدگی و شکوه خود را به این عطر اضافه می‌کند و عطر را با رایحه‌های گلی بهبود می‌دهد.

در این مقاله ما سعی کردیم راهنمای کامل و به طور جامع به معرفی این مجموعه بپردازیم.سپاسگذاریم که با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.

منبع:hamsaco.com

امتیاز

عطر و ادکلن

راهنمای کامل عطر های هرمس ژاردنمشخصات مجموعه ی هرمس ژاردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *