معرفی ۱۰ مدل انگشتر مردانه گران قیمت جواهر برای مردان لاکچری

معرفی 10 مدل انگشتر مردانه گران قیمت جواهر برای مردان لاکچری

معرفی 10 مدل انگشتر مردانه گران قیمت جواهر برای مردان لاکچری


انگشتر مردانه گران‌قیمت اصولاً انگشترهایی هستند که با نگین‌های الماس و جواهر مزین شده باشند. انگشتر از جمله محدوده‌ای از اکسسوری‌ها است که مردان با هر سبک استایل و سلیقه‌ای به آن علاقه دارند. انگشترهای مردانه تنوع بسیار بالایی در طراحی و مدل دارند. یکی از مورد توجه‌ترین انواع انگشتر آقایان، انگشتر مردانه گران‌قیمت است. در واقع تحقیقات نشان می‌دهد که مردان به انگشترهای لوکس و با ارزش بالا علاقه دارند. در این مقاله از سایت زر، تفاوت بین انگشتر و حلقه مردانه را بررسی خواهیم کرد و سپس مدل‌های زیبایی از انگشتر مردانه گران‌قیمت را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تفاوت میان انگشتر مردانه جواهر و حلقه مردانه

تفاوت میان انگشتر مردانه جواهر و حلقه مردانه

تفاوت میان انگشتر مردانه جواهر و حلقه مردانه

زمانی که نوشتن مقاله را آغاز کردم، یاد چند سال پیش افتادم. زمانی که قرار بود برای نامزدم حلقه ازدواج انتخاب کنم. شاید آشنایی من با سبک‌های مختلف طراحی انگشترهای مردانه و تفاوت آن‌ها با حلقه ازدواج مردانه به همین زمان باز می‌گردد. در عرف جامعه‌مان، اکسسوری‌های جواهر برای مردان محدود است و بیشتر شامل دستبند، گردنبند، انگشتر، دکمه و ساعت می‌شود. اما در این میان یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن تفاوت میان انگشتر مردانه و حلقه ازدواج مردانه است. یادم می‌آید زمانی که برای خرید حلقه‌های ازدواج با همسرم پشت ویترین یکی از لوکس‌ترین جواهرفروشی‌ها ایستاده بودیم، همسرم از من پرسید: «می‌دانی تفاوت میان حلقه ازدواج و انگشتر مردانه چیست؟» کمی فکر کردم اما در پاسخ مردد بودم. او گفت حلقه‌های مردانه معمولاً به شکل جالب‌توجهی ساده‌تر از انگشترهای مردانه هستند. دلیل آن هم واضح است، حلقه باید همیشه همراه یک مرد باشد، بنابراین باید ساده، راحت و بدون ایجاد اختلال در حرکت دست‌ها طراحی شود. اما انگشترها معمولاً لوکس‌تر هستند، جزئیات بیشتری دارند و دارای سنگ‌های جواهر بیشتری هم هستند. شاید به همین دلیل است که یک انگشتر مردانه گران‌قیمت بسیار چشم‌نوازتر از یک حلقه ازدواج مردانه گران‌قیمت به نظر می‌رسد.

اکنون که سال‌ها از آن جریان می‌گذرد و من به صورت حرفه‌ای روی طراحی جواهرات کار می‌کنم، به خوبی متوجه این تفاوت‌ها هستم. بنابراین اگر تصور می‌کنید که هیچ فرقی میان یک حلقه ازدواج مردانه و یک انگشتر مردانه گران‌قیمت طلا یا جواهر وجود ندارد سخت در اشتباه هستید.

انگشترهای مردانه عموماً با طراحی کلاسیک همراه هستند. چرا که می‌توان چنین انگشترهایی را با سبک‌های مختلف استایل پوششی مردان به راحتی ست کرد. ضمن این که مدل‌های کلاسیک انگشترهای جواهر مردانه همه‌پسندتر بوده و مورد پسند اکثر مردان با هر سلیقه‌ای واقع می‌شود. البته در میان انواع مدل‌های انگشتر مردانه گران‌قیمت، انگشترهایی با طراحی مدرن یا مینیمال نیز دیده می‌شود. با این حال اغلب انگشترهای گران‌قیمت از ظاهری لاکچری و پرزرق و برق برخوردار هستند. همچنین برخی از مدل‌های انگشتر مردانه را می‌توان به جای حلقه ازدواج نیز مورد انتخاب قرار داد. این مسئله به ویژه در مورد انگشترهای با طراحی مینیمال و کلاسیک بیشتر دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید :انگشتر در هر انگشت چه معنی میدهد؟

انگشتر رولکس مردانه طلا و جواهر تک تخمه برلیان

انگشتر رولکس مردانه طلا و جواهر تک تخمه برلیان

انگشتر رولکس مردانه طلا و جواهر تک تخمه برلیان

انگشتر مردانه رولکس طلا و جواهر الماس یکی از پرطرفدارترین طرح‌های اکسسوری‌های مردانه، به ویژه در طراحی انگشتر، محسوب می‌شود. این محصول دارای طراحی کلاسیکی است و قسمت تاج آن با یک الماس تک‌تخمه در مرکز و دیواره‌ها به صورت پلکانی مشهور رولکس طراحی شده‌اند. با توجه به این که استفاده از یک الماس تک‌تخمه در طراحی حلقه‌های ازدواج نمادی از استحکام و دوام رابطه عاشقانه و تأهل است، این انگشتر زیبای مردانه می‌تواند به عنوان یک جایگزین خوب برای حلقه ازدواج مورد استفاده قرار گیرد.

در این انگشتر مردانه گران‌قیمت، از طراحی سه‌بعدی تاج انگشتر استفاده شده است. همان‌طور که مشاهده می‌شود، تاج انگشتر متشکل از دو مربع است که مربع مرکزی بالاتر قرار گرفته و محل نصب نگین برلیان است، و مربع پایینی با حاشیه‌های تراش خورده پلکانی، باعث زیبایی و هماهنگی با طرح رولکسی دیواره‌ها می‌شود.

 

انگشتر طلا مردانه با طرح رجال الماس‌تراش باگت و برلیان

انگشتر مردانه گران‌قیمت به نظر همگان یک انگشتر با ظاهر لوکس و با تعداد زیادی از نگین‌های گران‌قیمت است. همان‌طور که از تصویر این انگشتر مشخص است، تعداد الماس‌های به کار رفته در ساخت آن بسیار زیاد است و این حجم بالای نگین‌های الماس باعث درخشندگی خارق‌العاده‌ای برای این انگشتر مردانه می‌شود، علاوه بر اینکه ظاهر آن بسیار لوکس و جذاب است.

ترکیب الماس و طلا‌ی زرد در این انگشتر یک ترکیب بسیار زیبا و درخشان تولید می‌کند. تاج این انگشتر مردانه به صورت ترکیبی از دایره‌های متحد‌المرکز و مربعی که در مرکز این دوایر قرار گرفته است، طراحی شده است. الماس‌های به کار رفته در آن نیز با تراش‌های برلیان و باگت طراحی شده، که ظاهر آن را کمی پیچیده‌تر و جذاب‌تر می‌کند. دیواره‌های انگشتر نیز به صورت پهن و به شکل پلکانی طراحی شده‌اند و این شکل از طراحی دیواره‌ها باعث زیبایی و جذابیت بیشتر انگشتر می‌شود.

 

مدل انگشتر طلا‌ی رزگلد با نگین الماس‌تراش برلیان

محصولی که مشاهده می‌کنید یک مدل انگشتر مردانه با طراحی مدرن و جذاب است. از طلا‌ی رزگلد در ساخت این انگشتر استفاده شده و بنابراین انتخاب آن برای کسانی که به دنبال یک انگشتر مردانه گران‌قیمت با ظاهری متفاوت و خاص هستند، مناسب خواهد بود. وجود الماس‌های تراش برلیان در اندازه‌های بزرگ و کوچک نه تنها باعث درخشش بی‌نظیر این انگشتر می‌شود بلکه ترکیب آن با طلا‌ی رزگلد بسیار خیره‌کننده خواهد بود.

همانند اکثر انگشترهای مردانه، دارای طراحی کلاسیکی است و تاج انگشتر به صورت مربعی طراحی شده است. در قسمت مرکزی تاج، یک مربع ساخته‌شده از طلا‌ی رزگلد دیده می‌شود که در میانه آن، یک الماس تک‌تخمه تراش برلیان قرار داده شده است. اطراف این مربع را شیارهای توخالی تشکیل می‌دهند که داخل آن‌ها الماس‌های تراش برلیان در اندازه‌های متوسط روی خطوط محیطی و بزرگ در قسمت رأس‌ها به صورت ریلی قرار گرفته‌اند.

طراحی دیواره‌های این انگشتر نیز بسیار جالب است. دیواره‌ها متناسب با قسمت تاج به صورت پهن طراحی شده و هرچه به قسمت پایین رکاب نزدیک‌تر می‌شویم، از پهنای آن کاسته می‌شود. در بخش میانی رکاب، یک بخش توخالی قرار داده‌شده است که در دو طرف آن، دو شیار یک اندازه واقع‌شده‌اند که با الماس‌های تراش برلیان کاملاً پر شده‌اند. این محصول را می‌توان هم با استایل‌های رسمی و هم با سبک‌های نیمه رسمی ست کرد.

 

انگشتر مردانه با الماس تراش برلیان طرح رجال

انگشتر مردانه با الماس تراش برلیان طرح رجال

انگشتر مردانه با الماس تراش برلیان طرح رجال

انگشتر طرح رجال به عنوان یکی از با ارزش‌ترین و لوکس‌ترین طرح‌های جواهرات مردانه شناخته می‌شود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، استفاده بسیار زیاد از الماس‌های تراش برلیان، به این انگشتر مردانه ظاهری بسیار لاغر و با شکوه می‌بخشد.

طراحی این انگشتر نیز با جلوه‌ای چشم‌نواز و بزرگترین حجم ممکن انجام شده است، این باعث می‌شود که این انگشتر برای آقایان با دستان قوی و انگشت‌های محکم، انتخابی مناسب باشد. ترکیب طلای زرد و الماس‌های تراش برلیان، به آن یک براقت و درخشندگی فوق‌العاده می‌بخشد و ظاهری انگشتر گران‌قیمت و مردانه به وجود می‌آورد.

تاج این انگشتر به شکل مربع طراحی شده است که بخش مرکزی آن کمی فروکش کرده و از الماس‌های برلیان بزرگتر استفاده شده است. در بخش خارجی نیز یک مربع برجسته طراحی شده که روی اضلاع آن کامل با الماس‌های تراش برلیان پوشیده شده است.

دیواره‌های این انگشتر هماهنگ با تاج به شکل پهن طراحی شده‌اند، که در تمام بخش‌های دیواره ردیف‌های منظمی از الماس‌های تراش برلیان قرار گرفته‌اند و این باعث می‌شود این انگشتر مردانه دارای جلوه‌ای بسیار لوکس و باشکوه باشد.

 

انگشتر مردانه با الماس تراش برلیان پایه رولکسی

اگرچه برخی از آقایان انگشتر مردانه‌ای با ظاهری شاداب، لوکس و درخشان را ترجیح می‌دهند، اما انگشترهایی هم وجود دارند که با ظاهری ساده نیز می‌توانند ارزشمند باشند. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک انگشتر مردانه پایه رولکسی است. همان‌طور که قبلاً هم بیان شد، رولکس یک برند معروف ساعت‌سازی و جواهرات سوئیسی است. از این‌رو، استفاده از طرح رولکسی در این انگشتر نمادی از این برند مشهور است که محدودیت‌هایی در تولید محصولاتش دارد و به همین دلیل قیمت آن‌ها بالا می‌باشد.

این انگشتر با طراحی ارگونومیک و ظاهری جذاب، به عنوان یکی از راحت‌ترین انگشترهای مردانه شناخته می‌شود. تاج آن به شکل دایره‌های هم‌مرکز طراحی شده است که در مرکز آن یک الماس تک‌تخمه برلیان قرار دارد. حاشیه بیرونی دایره مرکزی نیز با الماس‌های تراش برلیان پوشیده شده است و این باعث درخشش شگفت‌انگیز این انگشتر مردانه می‌شود. همچنین ترکیب طلای زرد و سفید در طراحی آن زیبایی و جذابیت بیشتری به آن بخشیده است.

دیواره این انگشتر نیز با پهنای بسیار بزرگ‌تر در قسمت تاج طراحی شده است، که با تاج هماهنگی خوبی دارد. هرچه به قسمت انتهایی رکاب نزدیک‌تر می‌شویم، پهنای دیواره کاهش می‌یابد. ترکیب طلای سفید و الماس‌های تراش برلیان آن را به یک انگشتر فوق‌العاده و متشخص می‌کند که با هر استایل رنگی از نظر پوشش، مناسب است.

بیشتر بخوانید:ضرر طلا برای مردان 

انگشتر مردانه با الماس تراش برلیان و پرنس طرح رجال

انگشتر مردانه با الماس تراش برلیان طرح رجال

انگشتر مردانه با الماس تراش برلیان طرح رجال

شاید بتوان این محصول را یکی از باارزش‌ترین طرح‌های انگشترهای گران‌قیمت مردانه دانست، این انگشتر یک طراحی فول نگین با ظاهری درخشان و بسیار با اعیان است. همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد، طرح رجال از جمله طرح‌های بسیار لوکس و مجلل به‌شمار می‌رود که از تعداد زیادی نگین‌های گران‌قیمت جواهر برخوردار است.

ظاهر این انگشتر بسیار بزرگ و متفاوت طراحی شده است و تاج آن یک مربع بزرگ است که درون آن سه ردیف با فاصله‌های منظم شامل سه مربع قرار دارند. هر یک از این مربع‌ها دارای ۹ الماس تراش برلیان می‌باشد که با نوار باریک ساخته‌شده از طلای سفید از حاشیه کنار متمایز می‌شوند. همچنین مربع‌های کوچک نیز تو رفتگی کمی دارند. حاشیه‌های میانی مربع‌های داخل تاج و همچنین محیط آن نیز از الماس‌های تراش برلیان پوشیده شده‌اند.

دیواره‌های این انگشتر نیز به هماهنگی با تاج به‌شکل پهن طراحی شده‌اند، که هرچه به قسمت انتهایی رکاب نزدیک‌تر می‌شویم، پهنای آن کاهش می‌یابد. ترکیب طلای سفید و الماس‌های تراش برلیان در این انگشتر، آن را به یک طرح فوق‌العاده و جذاب تبدیل کرده است که با هر استایل رنگی از نظر پوشش، مناسب است.

 

خرید انگشتر مردانه گران‌قیمت با طرح زر!

بسیار خب! با محصولات بسیار لوکس و چشم‌نواز آشنا شدید، حالا زمان آن رسیده است که به مزایای خرید آنلاین انگشتر مردانه گران‌قیمت با طرح زر در سایت زر بپردازیم. شما می‌توانید همه محصولات معرفی شده را به‌صورت کاملاً سفارشی از نظر مواد ساخت (طلا یا پلاتین)، رنگ (طلای زرد، سفید، رزگلد)، نوع، اندازه، تعداد و تراش نگین‌های جواهر و همچنین میزان طلای به‌کاررفته در ساخت انگشتر، خریداری نمایید. به زبان ساده‌تر، امکان خرید محصولات انتخابی و متناسب با بودجه و سلیقه‌ی شما وجود دارد.

پس اگر به دنبال یک انگشتر مردانه گران‌قیمت با ظاهری زیبا و لوکس، طراحی متناسب با سلیقه‌ی شما هستید، می‌توانید همین الآن اقدام کنید.

برای مشاهده قیمت لحظه ای طلا کلیک کنید !

5/5 - (1 امتیاز)

طلا و جواهر

انگشتر گران قیمت مردانهزیباترین انگشتر طلا برای مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *