گوشواره میخی طلا: معرفی ۱۲ مدل از جذاب ترین گوشواره های زنانه و دخترانه

گوشواره میخی طلا: معرفی 12 مدل از جذاب ترین گوشواره های زنانه و دخترانه

گوشواره میخی طلا: معرفی 12 مدل از جذاب ترین گوشواره های زنانه و دخترانه


فهرست محتوا

گوشواره میخی طلا برای استفاده روزمره از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره به شمار می‌رود. در این مقاله، به معرفی برخی از زیباترین مدل‌های گوشواره‌های میخی طلا و جواهر زنانه و دخترانه در سایت زر پرداخته‌ایم تا با خرید بهتر و آشنایی با این محصولات کمک کنیم.

گوشواره میخی طلا نوعی محبوب و مورد علاقه در بین انواع گوشواره‌ها به حساب می‌آید. اگر مثل من به تاریخ و تاریخچه علاقه‌مند هستید، این سؤال ممکن است برایتان پیش بیاید که گوشواره چرا به وجود آمد و چه کاربردی داشت؟ اگر سنگ‌نگاره‌های تاریخی را دیده یا سری به موزه‌ها زده باشید، در میان اجساد باقی‌مانده از گذشته، می‌توانید گوشواره‌هایی را ببینید.

در گذشته، استفاده از گوشواره در کشورهای مختلف، معانی متعددی داشت. در ایران (دوران آشوری و در منطقه بین‌النهرین کنونی) و مصر، گوشواره‌ها برای تمییز دادن طبقات اجتماعی مردان بهره می‌بردند. در یونان، گوشواره میان زنان ثروتمند رواج داشت و نشان دهنده میزان ثروت آنان بود. در روم، مردم از گوشواره‌ها برای نمایان دادن جایگاه اجتماعی‌شان استفاده می‌کردند. امروزه گوشواره‌ها جزء زیورآلات زینتی و تزئینی محسوب می‌شوند. گرچه دیگر نشان‌دهنده جایگاه اجتماعی افراد نیستند، اما می‌توانند تا حدودی نمایانگر ثروت افراد باشند. بااین‌حال، هنوز هم گوشواره‌ها می‌توانند پیام‌ها و مفاهیمی را در دل خود نهفت کنند. این مفاهیم می‌توانند ریشه در جنس‌های جواهر استفاده‌شده داشته باشند یا به‌دلیل طراحی نمادین گوشواره‌ها شکل گرفته باشند.

اگر شما هم مثل من به مفهوم و معنای پنهان در زیورآلات و داستان‌های اساطیری در دل هر جواهر اهمیت می‌دهید و دوست دارید از زیورآلاتی استفاده کنید که در کنار زیبایی و ارزش، حاوی مفهومی خاص باشند، این مقاله برای شما نوشته‌شده است! در ادامه، جواهراتی خاص را بررسی خواهم کرد .

گوشواره میخی طلا و جواهری از قلب آسمان‌ها

گوشواره میخی طلا و جواهری از قلب آسمان‌ها

گوشواره میخی طلا و جواهری از قلب آسمان‌ها

چه میزان آشنایی با خدایان یونان باستان دارید؟ بدون شک، نام آپولو یا آپولون را شنیده‌اید. او یکی از خدایان المپی در فرهنگ یونان باستان بود. آپولون، خدای خورشید و نور بود و به همین دلیل در آسمان زندگی می‌کرد. یونانیان باور داشتند که یاقوت کبود سنگی است که از سوی آپولون به زمین فرستاده شده؛ به همین جهت این سنگ قادر به برقراری ارتباط با حس‌های برتر انسان مانند ششم است. این گوهر در دیگر کشورها به‌عنوان سنگی پرقدرت محسوب می‌شد و باور داشتند که می‌تواند ثروت را به سوی خود جذب کند؛ به همین جهت یاقوت کبود به نماد ثروت و قدرت تبدیل شد و در میان اعضای خانواده‌های سلطنتی یا اشراف‌زادگان به‌وفور استفاده می‌شد.

اگر تمایل دارید جواهری داشته باشید که نماد صداقت، وفاداری، نیکوکاری و حقیقت باشد، می‌توانید گوشواره میخی طلا با سنگ یاقوت را انتخاب کنید. این نوع گوشواره نه‌تنها می‌تواند ظاهر شما را زیبا، اصیل، گران‌قیمت و سلطنتی نشان دهد، بلکه می‌تواند حسادت و چشم‌زخمی را از شما دور نگه‌دارد و همواره عشق و محبت را به‌سوی شما جلب کند.

گوشواره میخی طلا برای استفاده روزانه نیز بسیار مناسب است زیرا این مدل گوشواره‌ها از نظر اسپرتی و زیبایی بسیار جذاب هستند.

بیشتر بخوانید :۴ پیشنهاد برای خرید جذاب ترین هدیه طلا و جواهر برای خانم ها ، هدیه مناسب روز زن

گوشواره میخی طلا با نگین یاقوت کبود و الماس تراش برلیان مدل edf1231

برش اشکی یکی از محبوب‌ترین و زیباترین برش‌ها برای جواهرات است. برای این گوشواره میخی از دو یاقوت برش اشک به‌عنوان جواهر اصلی استفاده شده است. درخشندگی یاقوت کبود با طلای سفید آمیخته شده است و طراحی آن مانند طراحی اشکی شکل یاقوت کبود است.

روی قاب طلای سفید یاقوت با الماس‌های برش برلیان تزئین شده که براقیت و جلوه کار را افزایش می‌دهد. بخش بالایی این گوشواره شبیه طرح‌های زیبای نقش‌بسته روی دیوارهای کلیساهای باستانی به نظر می‌رسد و به همین جهت ظاهر کلی این گوشواره کلاسیک و شکیل خواهد بود.

گوشواره میخی طلا و پیشکشی برای خدای کریشنا

گوشواره میخی طلا و پیشکشی برای خدای کریشنا

گوشواره میخی طلا و پیشکشی برای خدای کریشنا

این‌بار سراغ هند و خدایان باستانی آن می‌رویم. کریشنا یکی از خدایان باستانی هندوها بود. هندوها باور داشتند که اگر یاقوت سرخ را به عنوان پیشکش به خدای کریشنا ارائه دهند، در زندگی آینده‌شان به عنوان یک پادشاه یا امپراتور متولد می‌شوند؛ به همین دلیل، ارتباط نزدیکی با یاقوت سرخ داشتند. شاید افسانه‌های قدیمی بوده باشند؛ اما براساس این باورها و شایعات، افسانه‌ها شکل گرفته‌اند. یاقوت سرخ در انواع گوشواره‌های میخی می‌تواند حس آرامش و انرژی را به‌همراه داشته باشد. این گوهر آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است و برخی اعتقاد دارند که می‌تواند خشم و غضب را کنترل کند.

گوشواره میخی طلا و جواهر با سنگ آبی‌یاقوت و الماس تراش برلیان مدل edf1337

این طرح گوشواره مدل edf1337 را بین گوشواره‌های مجلسی و اسپرت می‌نشاند. در این گوشواره، سنگ آبی‌یاقوت به عنوان نگین اصلی در وسط قرار گرفته است و قاب آن از طلا به رنگ زرد ساخته شده است. این قاب در چهار گوشه‌اش بخش‌هایی دارد که نگین اصلی را به خوبی نگه‌داری می‌کند.

سبک طراحی این گوشواره مانند اشعه‌های خورشید در نقاشی‌ها و تصاویر به نظر می‌رسد. ترکیب این طرح با یاقوت آبی، حس خورشیدی و دلنشینی را به همراه دارد. بخش‌های شعاع‌های این طراحی با الماس‌های تراش برلیان زیبا تزئین شده‌اند.

گوشواره میخی طلا و هم‌نشینی با دانشمندان و پادشاهان

در گذشته، ارزش سنگ‌ها و جواهرات بر اساس خصوصیات و باورهایی که به آنها نسبت داده می‌شد، تعیین می‌شد. برای مثال، برای سنگ آمیتیست در باورهای گذشته، قدرت افزایش هوش و دانایی به آن نسبت داده می‌شد. در باورهای مصریان باستان نیز، سنگ آمیتیست ارتباطی با جاودانگی داشته و باعث محافظت از دارنده‌اش در برابر نفرین جادوگران می‌شد.

اکنون همچنان انرژی‌درمانی با استفاده از سنگ‌ها رواج دارد. سنگ آمیتیست می‌تواند انرژی‌های منفی را از خود دور کند و احساسات نامطلوب مانند اضطراب، افسردگی، غم و آشفتگی را کاهش دهد.

 

گوشواره میخی طلا با سنگ آمیتیست و الماس تراش برلیان مدل edf1177

این گوشواره از آمیتیست‌های برش مارکیز با رنگ بنفش تشکیل شده است. این مرواریدها بدون قاب و در یک طراحی ساده قرار گرفته‌اند و به خوبی درخشان می‌شوند. بخش کوچکی از طلا به رنگ سفید در یکی از انتهاهای آن وجود دارد. زیبایی آمیتیست‌ها به همراه طلای سفید این گوشواره را شیک، ساده و زیبا می‌سازد.

گوشواره میخی جواهر با سنگ آمتیست و الماس تراش برلیان طرح گل (گل‌گونه) مدل edf1229

طرح‌های گل و شکوفه‌ها آرامش و زیبایی طبیعت را به‌خود دارند؛ به همین دلیل استفاده از طراحی گل در تولید طلا و جواهر محبوبیت زیادی دارد. گوشواره‌ای با طرح خاص و دوست‌داشتنی مدل flower از آمیتیست‌های برش مارکیز ساخته شده است که به‌شکل‌های گل‌گونه شده‌اند. الماس‌های تراش برلیان در وسط گل نقش دانه‌های آن را ایفا می‌کنند.

 

گوشواره میخی طلا با مرواریدهای دریایی

گوشواره میخی طلا با مرواریدهای دریایی

گوشواره میخی طلا با مرواریدهای دریایی

موجودات دریایی پری دریایی موجودات افسانه‌ای هستند که در هر افسانه ظاهری خاص دارند و قدرت‌ها و خصوصیات گوناگونی به آنها نسبت داده می‌شود. یکی از ویژگی‌های مشترک آنها داشتن اشک‌هایی ویژه است؛ برخی افسانه‌ها می‌گویند که اشک‌های پری‌های دریایی باعث جاودانگی آنها می‌شود و گاهی پس از فروافتادن، به مروارید زیبا و خاص تبدیل می‌شوند.

اگرچه امروزه می‌دانیم که مروارید از داخل صدف‌ها به‌دنیا می‌آید، اما همچنان علاقه‌مندیم از این گوهر زیبا در زیورآلات خود استفاده کنیم. مروارید معمولاً برای طراحی گوشواره‌های میخی طلا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوشواره میخی طلا با مروارید و الماس تراش برلیان مدل edf1332

در این گوشواره، مروارید‌های سفید به شکل قلبی در وسط قرار گرفته‌اند و با طلا سفید احاطه شده‌اند. بخش‌های قلبی از ریسمان‌های کوتاه آویزان هستند، اگرچه این مدل گوشواره طلا آویز نیست و نگین آن کمی پایین‌تر از لبه گوش قرار می‌گیرد. بخش‌های شعاع‌های مانند گوشواره از الماس‌های تراش برلیان زینت‌بافی شده‌اند که به براقیت و درخشش آن کمک می‌کنند.

گوشواره میخی طلا با نگین مروارید و الماس تراش برلیان و مارکیز مدل edf1232

تابه‌حال به شمع‌هایی که از سقف‌ها یا بخش‌هایی از دیوار آویزان می‌شوند، نگاه کردید؟ این طرح گوشواره میخی طلا مشابه به یک شاخه یخ‌زده در دل زمستان به نظر می‌آید. این شاخه دارای تکه‌های یخ آویزان و گلبرگی که پیش از سقوط بر روی شاخه یخ زده است.

دو بخش از این گوشواره دارای مروارید هستند. قسمت بالایی و قسمتی که روی لبه گوش قرار می‌گیرد، مرواریدی دارد و این مروارید با هلالی از طلای سفید احاطه می‌شود. بخش طلایی آن مجهز به الماس‌های برش برلیان است که در طراحی گلبرگ‌های الماسی به‌کار رفته‌اند و همچنین دو قطعه الماس تراش مارکیز نیز از هلال الماسی آویزان شده‌اند. مروارید دیگری از این گوشواره آویزان است و بخش پایین‌ترین آن را تشکیل می‌دهد.

 

گوشواره میخی طلا و روشنایی در شب

آیا تاکنون به چراغ‌هایی نگاه کردید که از سقف یا بخش‌های دیوار آویزان می‌شوند؟ این طرح گوشواره میخی طلا مشابه به یک شاخه یخ‌زده در قلب زمستان به نظر می‌آید. یک شاخه که قطعات یخی از آن آویزان شده و گلبرگی که پیش از سقوط روی شاخه یخ زده است.

دو بخش از این گوشواره دارای مروارید هستند. بخش بالایی و بخشی که روی لاله گوش قرار می‌گیرد، مرواریدی دارد و این مروارید با یک هلال از طلا سفید احاطه شده‌اند. در بخش طلا‌ای کار الماس‌های برش برلیان قرار دارند که به طرح گلبرگ‌های الماسی شکل می‌دهند و همچنین دو قطعه الماس تراش مارکیز نیز از هلال الماسی آویزان هستند. مروارید دیگری از این گوشواره آویزان است و بخش پایینی آن را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید :قیمت خرید طلا چگونه محاسبه میشود؟

گوشواره میخی طلا و همراهی عشق و سلامتی

آیا تا به حال به چراغ‌هایی نگاه کرده‌اید که از سقف‌ها یا بخش‌هایی از دیوار آویزان می‌شوند؟ این مدل گوشواره میخی طلا مشابه به یک شاخه یخ‌زده در دل زمستان به نظر می‌آید. یک شاخه که تکه‌های یخ آویزان و گلبرگی که پیش از سقوط بر روی شاخه یخ زده است.

دو بخش از این گوشواره دارای مروارید هستند. بخش بالایی و بخشی که روی لبه گوش قرار می‌گیرد، مرواریدی دارد و این مروارید با هلالی از طلای سفید احاطه می‌شود. بخش طلایی کار حاوی الماس‌های برش برلیان است که در طراحی گلبرگ‌های الماسی به‌کار رفته‌اند و همچنین دو قطعه الماس تراش مارکیز نیز از هلال الماسی آویزان شده‌اند. مروارید دیگری از این گوشواره آویزان است و بخش پایینی آن را تشکیل می‌دهد.

 

 

گوشواره میخی طلا و سنگی فروافتاده از بهشت

گوشواره میخی طلا و سنگی فروافتاده از بهشت

گوشواره میخی طلا و سنگی فروافتاده از بهشت

آیا دوست دارید یک جواهری داشته باشید که از دست فرشتگان بهشتی لیز خورده و به زمین افتاده است؟ زمرد را انتخاب کنید. این سنگ با صفات راستی و حقیقت شناخته می‌شود. افسانه‌ها می‌گویند که این سنگ بهشتی قدرت نمی‌دهد تا دروغ بگویید یا حقیقت را پنهان کنید. این سنگ می‌تواند به‌نوعی احساس کنونیت و حقیقت‌طلبی را به دارنده آن منتقل کند.

قصه‌ها و افسانه‌های قدیمی بسیاری درباره یک شهر افسانه‌ای وجود دارند. این شهری است که تمام ساکنان آن ثروتمند هستند. خانه‌ها در این شهر از طلا ساخته شده و با جواهر زمرد تزئین شده‌اند. در این شهر افسانه‌ای هیچ نقصی مثل دروغ‌گویی، دورویی، دزدی یا دشمنی وجود ندارد. این شهر آرمانی نمایی از قدرت و عدالت زمرد در بین مردم باستان است.

 

گوشواره میخی طلا جواهر زمرد و الماس تراش برلیان مدل edf1269

اگر به گوشواره‌های سلطنتی علاقه دارید، این مدل برای شما مناسب است. طراحی اصیل این گوشواره میخی ظاهری ارزشمند و گران‌قیمت به آن می‌بخشد. زمرد بیضی‌شکل در بخش بالایی گوشواره قرار گرفته و حلقه‌ای از طلای سفید مزین‌ شده با الماس دور آن را در برگرفته است.

ریسه‌ای از الماس‌ها و طلای سفید از این بخش آویزان شده تا به بخش دوم گوشواره برسد. بخش پایینی از زمردی برش اشکی تشکیل شده است. دو قطعه الماس تراش برلیان نیز روی این زمرد آویزان شده‌اند.

گوشواره میخی طلا و دنیای عرفان و معنویت

سنگ آبی فیروزه به عنوان یک جواهر معنوی شناخته می‌شود. این سنگ در روایات بسیاری آمده و همواره درباره نیکوبختی و روزی‌بخش بودن آن صحبت می‌شود. رنگ آبی آسمانی این سنگ احساس آرامش و سکون را به دارنده آن منتقل می‌کند. برای افرادی که به دنبال طلسمی برای خوش‌شانسی هستند تا بخت و اقبال خوب را به سمت خود جذب کنند، فیروزه انتخابی مناسب است.

 

گوشواره میخی طلا زرد با نگین فیروزه و برلیان تراش برلیان طرح پروانه مدل edf1152

برای گوشواره میخی اسپرت مدل edf1152 از فیروزه صورتی استفاده شده است. این فیروزه اشکی شکل برش خورده و به شکل پروانه‌ای طلایی آویزان شده است. بر روی بال‌های پروانه الماس‌هایی ریز و درشت قرار گرفته‌اند. این گوشواره برای همه سنین مناسب است؛ اما برای بانوان جوان جلوه بیشتری دارد.

گوشواره میخی طلا و ترکیب مفاهیم و زیبایی‌ها

همیشه لازم نیست که در یک گوشواره میخی طلا فقط یک گوهر شاخص وجود داشته باشد. یک گوشواره زیبا می‌تواند از ترکیب چندین سنگ و جواهر زینتی تشکیل شود. در این صورت مفاهیم و معانی مختلف در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و خواص این سنگ‌ها به هم اضافه می‌شود و زیبایی‌ها با هم ترکیب می‌شوند. این نوع گوشواره‌ها مناسب همه سلیقه‌ها و افراد می‌باشند.

 

گوشواره میخی طلا با نگین توپاز، یاقوت و الماس مدل edf1196

در این گوشواره میخی طلا از توپاز به‌عنوان نگین اصلی و مرکزی استفاده شده است. حلقه‌ای از الماس مسیری گلبرگی شکل را حول این توپاز ایجاد کرده‌اند. در میانه این گلبرگ‌ها قطعات دایره‌ای و برش خورده یاقوت آبی قرار گرفته‌اند. ترکیب این سه جواهر با یکدیگر ظاهری استثنایی و زیبا به این گوشواره داده است.

برای مشاهده قیمت لحظه ای طلا اینجا کلیک کنید !

 

امتیاز

طلا و جواهر

زیبا ترین گوشواره طلا زنانهگوشواره طلا لاکچری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *