۹ استایل جذاب با جوراب شلواری زنانه برای تابستان و زمستان ۱۴۰۳

۹ استایل جذاب با جوراب شلواری زنانه برای تابستان و زمستان 1403

۹ استایل جذاب با جوراب شلواری زنانه برای تابستان و زمستان 1403


خانم‌ها و دختران جوان به دو دسته‌ی علاقه‌مند به جوراب شلواری و از آن نفرت‌کننده تقسیم می‌شوند! جوراب‌شلواری زنانه تنها یک لباس کوچک و تزیینی نیست، بلکه می‌تواند اندکی گرما فراهم کرده و از خراش‌های جزئی پاها محافظت کند. این نوع جوراب شلواری باعث نمایش پاهای شما برجسته‌تر می‌شود و در نهایت به استایل شما جلال و زیبایی می‌بخشد. در این مقاله از مجله آنلاین مگ به نکات اساسی پوشیدن جوراب شلواری زنانه پرداختیم و همچنین ۵ سبک تابستانی و ۴ سبک زمستانی با انواع جوراب شلواری زنانه را به شما پیشنهاد دادیم.

ایجاد توازن در استایل با جوراب شلواری زنانه

ایجاد توازن در استایل با جوراب شلواری زنانه

ایجاد توازن در استایل با جوراب شلواری زنانه

هنگامی که یک جوراب شلواری انتخاب می‌کنید، همه چیز به توازن و هماهنگی مربوط می‌شود به این معنا که مقدار پوست بدن و ضخامت جوراب شلواری باید با هم همخوانی داشته باشند. به سه مثال زیر توجه کنید:

۱- هرگز جوراب شلواری مات را زیر لباس کوتاه بدون آستین نپوشید، زیرا لباس‌های کوتاه یا کراپ زنانه بیشترین قسمت‌های بدن را نمایان می‌سازند، بنابراین جوراب شلواری مات با این نوع لباس سنگین و اضافی ناهماهنگ به نظر خواهد رسید.

۲- لباس پشمی با آستین بلند برای ترکیب با جوراب شلواری نود و ساده مناسب نیست، زیرا لباس پشمی گرم، نرم و بسیار ضخیم است که این ویژگی‌ها با ظاهر شفاف جوراب شلواری bare look سازگار نیست.

۳- جوراب شلواری Shaping برای بهبود فرم شکم، باسن، ران و ساق پاها گزینه‌ی عالی است، بنابراین استفاده از جوراب شلواری گن‌دار یا فرم‌دهی با لباس ماکسی سایز بزرگ اشتباه خواهد بود، زیرا لباس بزرگ، جلوه‌ای که این جوراب شلواری به شکم و پاهای شما ایجاد می‌کند را مخفی می‌کند.

بیشتر بخوانید : ۶ ایده‌ی عالی برای استایل پیراهن هاوایی مردانه

بایدها و نبایدهای استفاده از جوراب شلواری زنانه

بایدها و نبایدهای استفاده از جوراب شلواری زنانه

بایدها و نبایدهای استفاده از جوراب شلواری زنانه

به‌خاطر داشته باشید که همواره نوع جوراب شلواری را با وضعیت مناسب هماهنگ کنید. به دو نمونه زیر توجه کنید:

هرگز یک جوراب شلواری زیبا را با یک ست کت و دامن نپوشانید. ست کت و دامن لباسی فرمال است که به شما یک ظاهر حرفه‌ای می‌دهد، در حالی‌که جوراب شلواری زیبا بیشتر برای استایل‌های کژوال و دخترانه مناسب است بنابراین این دو با هم سازگار نیستند.

با لباس‌های کتان از جوراب شلواری خود دوری کنید، زیرا لباس‌های کتان یکی از بهترین انتخاب‌های تابستانی هستند که نیازی به جوراب شلواری ندارند و همچنین جوراب شلواری بلند با لباس‌های کتان خوب سازگار نیست.

برای انتخاب بهترین جوراب شلواری باید به خوبی فرم بدن خود را بشناسید. جوراب شلواری به شما کمک می‌کند تا پاهای خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید.

جوراب شلواری خود را با جنس و سیلوئت لباس یا دامن خود هم‌رنگ ست کنید. یک لباس پشمی گرم با جوراب شلواری پنتی ضخیم یا یک لباس شب شیک با جوراب شلواری بسیار شفاف را تصور کنید. هماهنگی در این دو استایل باعث زیباتر شدن آن‌ها می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، جوراب شلواری می‌تواند به بهترین شکل ممکن اندام شما را نشان دهد. اگر به دنبال بهترین تاثیر هنگام استفاده از آن هستید، در این بخش چند نکته مهم و کاربردی را به شما یادآوری می‌کنیم.

جوراب شلواری سفید یا رنگ روشن، پاهای شما را سنگین و بزرگ‌تر نشان می‌دهد بنابراین بهتر است آن را با یک لباس و کفش هم‌رنگ ست کنید تا همچنان به قد بلندتر به نظر برسید. یک سایز مناسب به شما کمک می‌کند که به‌راحتی جوراب شلواری روشن خود را ست کنید و همچنان زیبا و بلندقد به نظر برسید.

جوراب شلواری تیره را با کفش رنگ روشن ست نکنید زیرا این کار پاهای شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

اگر نمی‌خواهید پاهای خود را برجسته کنید، از جوراب شلواری با سطح براق یا چاپ بزرگ دوری کنید.

جوراب شلواری مناسب با سایز خود را خریداری کنید، نه کوچک‌تر و نه بزرگ‌تر. برای یک انتخاب دقیق جدول اندازه‌های جوراب شلواری را بررسی کنید و از فروشنده راهنمایی لازم را بخواهید.

برای دستیابی به بهترین ظاهر و استایل زنانه، سعی کنید رنگ جوراب شلواری و لباس‌تان با هم هم‌رنگ باشند.

بیشتر بخوانید : ترند جدید سال ۲۰۲۴ ! لباس طرح حیوانات جدید ترین فشن سال

۵ مدل جوراب شلواری زنانه و نکات پوشیدن آن‌ها

۵ مدل جوراب شلواری زنانه و نکات پوشیدن آن‌ها

۵ مدل جوراب شلواری زنانه و نکات پوشیدن آن‌ها

پیشنهاد می‌دهیم انواع مختلف جوراب شلواری زنانه را امتحان کنید و در کمد لباس خود داشته باشید تا بتوانید هر زمان که خواستید جوراب شلواری مناسب را با توجه به موقعیت، لباس و فرم بدن خود انتخاب و استایل کنید.

۱- جوراب شلواری معمولی

یک جوراب شلواری مناسب برای هر موقعیت را انتخاب کنید. ضخامت جوراب شلواری‌های معمولی متفاوت است، از ۱۵ دنیر برای فوق‌العاده شفاف تا ۱۰۰ دنیر برای مات.

برای نشان دادن پاهایتان کشیده‌تر، رنگ جوراب شلواری را با رنگ کفش‌هایتان هماهنگ کنید.

اگر می‌خواهید بیشتر لاغر به نظر برسید، جوراب شلواری مات یک انتخاب مناسب است.

برای استایل اسمارت، از جوراب شلواری مات با رنگ‌های خنثی و بافت‌های طبیعی استفاده کنید.

۲- جوراب شلواری زمستانی

یک جوراب شلواری زمستانی با ضخامت بالای ۱۵۰ دنیر در فصل‌های سرد، به شما راحتی و زیبایی می‌بخشد.

رنگ جوراب شلواری زمستانی را با رنگ کفش‌هایتان همسان کنید.

جوراب شلواری مات باعث کشیده‌تر و لاغر تر نمایش دادن پاهای شما می‌شود.

۳- جوراب شلواری گن‌دار

اگر به دنبال زیبایی اندام خود هستید، ما به شما جوراب شلواری Shaping را پیشنهاد می‌کنیم که منحنی‌های طبیعی بدن شما را بهترین شکل نمایش می‌دهد.

رنگ جوراب شلواری فرم‌دهنده را با کفش‌هایتان همسان کنید تا پاهایتان کشیده‌تر به نظر بیایند.

برای استایل اسمارت، از جوراب شلواری مات با رنگ‌های خنثی و بافت طبیعی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : ۸ پیشنهاد عالی برای داشتن بهترین استایل کاری زنانه

۴- جوراب شلواری نود

اگر پوستتان آفتاب‌زده است، جوراب شلواری نود و شفاف مناسب شما است زیرا این جوراب شلواری ظاهری یکدست، برنزه و درخشان به پاهای شما می‌بخشد.

اگر پوستتان آفتابی شده است، جوراب شلواری نود و شفاف مناسب شماست زیرا این جوراب شلواری ظاهری یکنواخت، برنزه و درخشان به پاهای شما افتخار می‌آورد.

رنگ جوراب شلواری نود را با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید تا استایلتان ظاهری طبیعی داشته باشد.

۵- جوراب شلواری فانتزی

از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های جوراب شلواری زنانه، جوراب شلواری فانتزی هستند که شامل مدل‌های رنگارنگ، توری و مزین‌شده با نگین هستند.

اگر می‌خواهید پاهای خود را ظریف‌تر نشان دهید، بهتر است مدل‌هایی با طرح‌های ساده‌تر را انتخاب کنید.

۵ استایل با جوراب شلواری زنانه در فصل تابستان

۵ استایل با جوراب شلواری زنانه در فصل تابستان

۵ استایل با جوراب شلواری زنانه در فصل تابستان

جوراب شلواری شفاف یک قطعه با نور گرم و بسیار انیق است که زیبایی ویژه‌ای به هر لباسی می‌بخشد. این قطعه برای لایه‌بندی سبک در آب‌وهوای گرم بهار و تابستان بسیار مناسب است.

در این بخش برای الهام بخشیدن به شما ۵ روش عالی برای استایل با جوراب شلواری شفاف با هر لباسی را آورده‌ایم.

۱- استایل جوراب شلواری قرمز

۱- استایل جوراب شلواری قرمز

۱- استایل جوراب شلواری قرمز

اگر شخصیت جسوری دارید و علاقه‌مند هستید که متفاوت دیده شوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن همه چشم‌ها به سمت شما بچرخد ما استایل با جوراب شلواری قرمز گرمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به دنبال یک استایل هم‌رنگ و تک‌رنگ برای یک مهمانی یا جشن تولد هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که جوراب شلواری قرمز شفاف خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند، کت قرمز و شلوارک زنانه متناسب کنید تا به این ترتیب یک استایل شیک و جذاب داشته باشید. انتخاب کت زنانه مارسیانو بدون شک یک انتخاب دقیق است زیرا یک کت انیق و جذاب است که با سیلوئت زیبا و جذبه‌ی خود، فرم اندام شما را بهترین شکل به نمایش می‌گذارد. یک شلوارک زنانه ساده بهترین تکمیل کننده برای کت شما خواهد بود. این یک ترکیب خاص و بسیار تأثیرگذار است.

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم یک جوراب شلواری زنانه مدل فیشنت را انتخاب کنید. این مدل دارای نقوش نگین‌دار، با فاق باز و به رنگ گرم قرمز است.

۲- استایل جوراب شلواری توری گیپور

پارچه توری یا گیپور زنانه به خوبی در هر استایلی هماهنگ می‌شود. تنها نکته اصلی درباره پارچه توری این است که جوراب شلواری گیپور نازک و زنانه را با چیزی خاص‌تر بپوشیم تا در همه جنبه‌ها، تعادل استایل را به خوبی حفظ کنیم. یک شلوارک چرم زنانه این تعادل را به استایل شما می‌بخشد.

چرم و پارچه‌ی تور سال‌هاست که در دنیای مد و لباس کنار هم استفاده می‌شوند زیرا مهم نیست که چگونه آن‌ها را مدل می‌دهید به هر صورت در شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند.

برای تناسب‌اندام بیشتر سعی کنید از یک کاپشن طرح‌دار یا ژاکت چرم پف‌دار ساده در استایلتان استفاده کنید. بهتر است که یک جفت کفش براق و حداقلیستیل را با یک شلوارک چرم یا دامن کوتاه پلنگی ست کنید.

در ابتدا بسیاری از الگوهای متفاوت ممکن است چالش‌برانگیز و پیچیده به نظر برسند اما وقتی به درستی متعادل شوند، خروجی یک استایل بسیار شیک و منحصر به فرد خواهد بود.

پیشنهاد ما یک ژاکت چرم پف‌دار کوتاه است. اگر نمی‌دانید چگونه آن را استایل کنید، مشکلی ندارد زیرا ما آیتم‌های مکمل آن را نیز برای انتخاب راحت شما آورده‌ایم.

یک دامن زنانه پلنگی آستردار به زیبایی با ژاکت چرم شما هماهنگ می‌شود. یک دامن کوتاه انتخاب کنید تا جوراب شلواری گیپورتان به خوبی دیده شود.

یک جوراب شلواری توری گیپور استایل شما را کامل می‌کند.

۳- استایل جوراب شلواری زنبوری

آیا چیزی جذاب‌تر از جوراب شلواری توری یا گیپور وجود دارد؟ باید بگوییم بله، جوراب شلواری زنبوری یا تور ماهی که هیچ‌گاه از مد خارج نمی‌شود و بین طراحان لباس محبوب است زیرا بافت و عمق را به خوبی به انواع استایل‌ها می‌بخشند. یک جوراب شلواری شبکه‌ای به سرعت ظاهر شما را خاص و برجسته می‌کند.

جوراب شلواری زنبوری یک آیتم جذاب برای استایل مهمانی شبانه شما است. آن را می‌توانید با یک جاکت اورسایز و یک جفت کفش نوک‌تیز زنانه متناسب کنید. در کمد لباس هر خانم جوانی باید یک جاکت زنانه اچ اند ام وجود داشته باشد زیرا می‌توان از آن در انواع استایل‌ها و سبک‌های پوششی استفاده کرد. همچنان خاص و شیک به نظر خواهد رسید.

ما برای این استایل جاکت اچ اند ام چهارخانه و خاکستری رنگ را انتخاب کردیم.

این جاکت را با یک دامن زنانه کوتاه و چسب به تن به هماهنگی کنید.

یک جوراب شلواری فانتزی برای این استایل عالی است. ما جوراب شلواری زنانه مدل فیشنت را پیشنهاد می‌کنیم.

۴- استایل با جوراب شلواری مشکی کلاسیک

جوراب شلواری به‌عنوان جایگزینی برای شلوارهای زنانه یا یک پوشاک ناقص برای دامن‌های کوتاه به کار می‌رود. اگر به جوراب شلواری مشکی کلاسیک علاقه‌مند هستید، با یک انتخاب ساده می‌توانید از استایل‌های معمولی و تکراری خود فاصله بگیرید و به یک سطح بالاتر بروید.

جوراب شلواری مشکی خود را با یک تاپ زنانه بپوشید. یک استایل شیک و جسورانه برای زمانی که می‌خواهید مانند یک سلبریتی در هر مهمانی بدرخشید.

قطعا برای یک استایل خاص و چشم‌نواز دخترانه به یک بلوز آستین پف‌دار مشکی نیاز دارید. آستین‌های این بلوز از جنس تور نازک است.

برای ایجاد هماهنگی با بلوز، یک جوراب شلواری زنانه اکسلنس به پا کنید. در این استایل جسورانه و خاص نیازی به پوشیدن هیچ‌گونه دامن یا شلوارکی نیست.

انتخاب یک جفت کفش زنانه نوک‌تیز که جزو ترندهای سال جاری هستند، یک گزینه هوشمند برای این استایل جذاب است.

۵- استایل گل‌دار با جوراب شلواری صورتی

۵- استایل گل‌دار با جوراب شلواری صورتی

۵- استایل گل‌دار با جوراب شلواری صورتی

اگر از طرفداران حداکثر‌گرایی هستید که از جلب نظر دیگران نمی‌ترسید، ما ترکیب کردن جوراب شلواری صورتی با یک مجموعه گلدار که یک تطبیق ایده‌آل بهاری است را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از انواع اکسسوری مانند کیف و گوشواره برای افزودن لایه، بعد و جذابیت بیشتر غافل نشوید. انتخاب یک پالتو طولانی زنانه برای افزودن لایه اضافی بر این استایل ضروری است.

در همان مرحله اول، جسورانه و بدون هیچ شکی پیراهن زنانه پرگل را بپوشید. سعی کنید در این انتخاب به وجود تم رنگی جوراب شلواری در میان گل‌های پیراهن توجه کنید.

جوراب شلواری زنانه صورتی را به پا کنید. این یک ترکیب بسیار چشم‌گیر است.

البته نیم‌بوت زنانه اچ‌اند‌ام که هم‌رنگ با جوراب شلواری زنانه شما است، به این جذابیت افزوده خواهد شد. هم‌رنگی نیم‌بوت و جوراب شلواری باعث کشیده و بلند نمایش دادن پاهای شما می‌شود.

این استایل حداکثر‌گرایانه به این سادگی تکمیل نمی‌شود به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سراغ یک پالتو طولانی زنانه به رنگ نارنجی و یک کیف زنانه از جنس ساتن با طرح گلدار بروید.

۴ استایل با جوراب شلواری زنانه و دامن در فصل زمستان

در این بخش به شما ۴ ایده‌ی جذاب پیشنهاد می‌کنیم تا یک استایل زمستانی با جوراب شلواری ضخیم را به خوبی برای خود طراحی کنید.

برای دستیابی به یک استایل زمستانی کافی است که در کمد لباس خود یک جوراب شلواری مشکی ضخیم یا هر رنگ تیره‌ی دیگری مانند سرمه‌ای، قهوه‌ای یا خاکستری داشته باشید.

۱- استایل جوراب شلواری با دامن گلدار

آیتم‌های اصلی: کاپشن یا سوئیشرت زنانه، دامن با الگوی گل، جوراب شلواری نازک و یک جفت بوت مشکی

شما می‌توانید یک دامن میدی با الگوی گل را با یک جوراب شلواری نازک به خوبی استایل کنید. برای ایجاد تعادل در این استایل کافی است جوراب شلواری تیره خود را با یک کاپشن یا سوئیشرت زنانه هماهنگ کنید. برای هماهنگی بیشتر، انتخاب کاپشن یا سوئیشرت با رنگ روشن مناسب است. استفاده از یک جفت بوت مشکی این استایل را کامل می‌کند. احتمالاً در کمد لباس زنانه شما یک سوئیشرت مناسب دارید. اگر ندارید، ما توصیه می‌کنیم که یک سوئیشرت آستین بلند با طرح جذاب گلدار خریداری کنید. این آیتم با هر استایلی سازگار است. یک دامن میدی با پس‌زمینه‌ی تیره و الگوی گل را انتخاب کنید.

جوراب شلواری نازک خود را به پا کنید تا ظرافت و زنانگی استایل‌تان به نمایش درآید.

۲- استایل با جوراب شلواری زنانه و دامن چهارخانه

آیتم‌های اصلی: ژاکت یا سوئیت زنانه خاکستری، دامن با الگوی شطرنجی کوتاه، جوراب شلواری ساده مشکی، یک جفت بوت چلسی

شما می‌توانید یک جوراب شلواری تاریک‌تر را با یک سوئیت زنانه با رنگ خنثی و هماهنگ با جوراب‌تان ست کنید. این انتخاب به توازن دادن استایل شما در قسمت پایین لباس کمک می‌کند. یک دامن کوتاه با الگوی شطرنج، بخش بالا و پایین استایل شما را به خوبی هماهنگ می‌کند. یک جفت بوت چلسی را پوشیده تا زیبایی این استایل بیشتر مشهود شود. اگر در کمد لباس زنانه‌تان یک سوئیت یا ژاکت مناسب ندارید، توصیه می‌شود یک سوئیت خاکستری با طراحی ساده و کلاسیک بخرید. دامن زنانه با الگوی شطرنجی و طرح منحصر به فرد خود می‌تواند این استایل را از یکنواختی بیرون بکشد، به همین دلیل باید گفت که این کار باعث تاثیر مثبتی بر روی انتخاب می‌شود. جوراب شلواری ساده با یک دامن کوتاه، پاهای شما را کشیده و زیبا نمایان می‌دهد.

۳- استایل با جوراب شلواری مات و دامن پلیسه

۳- استایل با جوراب شلواری مات و دامن پلیسه

۳- استایل با جوراب شلواری مات و دامن پلیسه

موارد اصلی: سوئیت زنانه، دامن معطر چینی، جوراب شلواری ساده مشکی، کفش ورنی زنانه

می‌توانید جوراب شلواری تیره را با یک سوئیت زنانه تیره‌تر متحد کنید. کافیست برای تعادل در این استایل، یک دامن معطر چینی با رنگ روشن را انتخاب و پوشیده شود. بهترین کفش برای این استایل کفش ورنی است که زنانگی آن را بیشتر می‌کند. یک سوئیت زنانه اورسایز با رنگ مشکی انتخاب نمایید. یک دامن پلیسه زنانه با رنگ کرم می‌تواند این استایل را از یکدستی خارج کند و به همراه طرح و رنگ، به استایل شما افزوده شود. جوراب شلواری زنانه پنتی با ضخامت بالا، یک انتخاب مناسب برای روزهای سرد سال است.

۴- استایل با جوراب شلواری و دامن کوتاه و بوت بلند

یکی از روش‌های مجموعه کردن جوراب شلواری که برای فصل پاییز مناسب است، استایل‌بخشی است که آن را با بوت‌های بلند تا زانو متصل می‌کند. اگر قصد دارید آن را برای فصل‌های سردتر سال پوشیده شود، ما به شما یک چاکت چرمی پیشنهاد می‌کنیم. دامن جین جینز زنانه برای پوشیدن زیر چاکت چرم زنانه، یک گزینه بسیار مناسب است. یک جوراب شلواری زنانه نیمه‌ضخیم انتخاب کنید تا با نیم‌شفافیت آن، کمی از رنگ پوست‌تان نمایان شود. یک جفت بوت زنانه بلند را به تطابق با ترند امسال انتخاب نمایید. این بوت چرم به استایل شما اعتماد و قدرت افزوده خواهد شد.

سخن پایانی

جوراب شلواری همواره یک پارچه مد و پرطرفدار در بین زنان و دختران جوان بوده و همچنان است. این نوع جوراب را می‌توانید در تمام فصول سال استفاده کنید زیرا در انواع ضخامت‌ها در بازار موجود هستند. تنها کافی است به چند مورد مانند هم‌رنگی جوراب شلواری با کفش‌ها توجه داشته باشید.

منبع: دیجی کالا مگ

امتیاز

فشن

استایلاستایل جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *