۴ پیشنهاد برای خرید جذاب ترین هدیه طلا و جواهر برای خانم ها ، هدیه مناسب روز زن

3 پیشنهاد برای خرید بهترین هدیه طلا و جواهر برای خانم ها ، هدیه مناسب روز زن

3 پیشنهاد برای خرید بهترین هدیه طلا و جواهر برای خانم ها ، هدیه مناسب روز زن


همواره خرید هدیه روز زن چالش‌برانگیز است؛ به ویژه اگر قصد دارید برای همسرتان هدیه اولین روز زنش را بخرید یا پس از سال‌ها هدیه‌هایی که برایش خریده‌اید، در جستجوی چیزی متفاوت باشید تا او را سورپرایز کنید.

اغلب بانوان علاقه‌مند به جواهرات و زیورآلات طلا هستند. در این مقاله به شما ایده می‌دهم و کمک می‌کنم تا بهترین هدیه روز زن را از میان زیورآلات طلا انتخاب کنید و همسرتان را خوشحال کنید.

چرا زیور آلات طلا انتخاب های مناسبی هستند؟

چرا زیور آلات طلا انتخاب های مناسبی هستند؟

چرا زیور آلات طلا انتخاب های مناسبی هستند؟

پیش از آنکه بخواهید راهکارها و راهنمایی‌های لازم برای تهیه هدیه روز زن را فرا بگیرید، بهتر است بدانید که چرا این نوع هدایا بسیار مناسب و محبوب هستند؟

پیش از هر چیز همه ما به خوبی می‌دانیم که خانم‌ها عاشق زیورآلات و اکسسوری‌ها، به خصوص از نوع طلا هستند و استفاده از آن‌ها باعث ایجاد حس بهتری در آن‌ها می‌شود.

بنابراین تعجبی ندارد که این دسته از هدایا، از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما برای خرید هدیه روز زن باشند.

علاوه بر آن، با توجه به اهمیت دنیای مد و فشن در زندگی امروزی و نقش مهم اکسسوری‌ها در تکمیل استایل افراد، زیورآلات انتخاب‌های بسیار هوشمندانه‌ای به شمار می‌روند که جذابیت خاصی خواهند داشت.

بنابراین به راحتی می‌توان گفت که در صورت در نظر گرفتن فاکتورها در انتخاب شان، اکسسوری‌های طلا در اکثر مواقع مورد پسند خانم‌ها واقع خواهند شد و کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که از این قبیل کادوها خوشش نیاید.

جالب است بدانید که در کنار جذابیت و ارزش مالی بالای طلا، این زیورآلات روی سلامتی نیز تأثیر مثبت دارند و در صورت استفاده، حال فیزیکی و روحی فرد را بسیار بهبود می‌بخشند.

هدیه روز زن طلا بخرم؟

استفاده از طلا برای خانم‌ها، حس خوب و لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورد. از آنجایی که این جواهرات تأثیر زیادی در استایل خانم‌ها دارند و استایل آن‌ها را الگانت‌تر می‌کنند، علاقه‌مندان زیادی هم پیدا کرده‌اند؛ چرا که امروزه، توجه به استایل اهمیت زیادی پیدا کرده و به همین دلیل طراحی و ساخت جواهرات جدید نیز متنوع‌تر و فراوان شده و برای هر نوع سلیقه‌ای جذاب است.

طلا بهترین انتخاب هدیه روز زن برای جوان‌تازه‌عروس‌ها نیز هست. معمول است که برای جوان‌تازه‌عروس و به مناسبت روز زن او، توسط عروسکی طلا خریداری می‌شود.

طلا فواید زیادی برای خانم‌ها دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طلا روی بدن خانم‌ها جذابیت زیادی دارد و ظاهر آن‌ها را شیک‌تر می‌کند

طلا برای سلامتی فیزیکی و روحی مفید است

به عنوان یک سرمایه‌گذاری با ارزش است و در بحران‌های مالی بسیار کاربردی و نجات‌بخش است

نکته مهم: قبل از هر چیز، این نکته را در نظر بگیرید که سلیقه شخصی که قرار است برای او هدیه بخرید، بسیار مهم است و باید حتماً آن را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید : معرفی برترین برند های الماس در دنیا 

نکاتی مهم هنگام خرید طلا هدیه روز زن

اگر قصد خرید جواهرات طلا برای نامزد و یا همسرتان را دارید، مناسب است به نکات زیر توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید:

تاثیر رنگ پوست برای خرید هدیه روز زن

رنگ پوست، یکی از مهمترین عوامل تعیین‌کننده برای انتخاب رنگ جواهرات است. همانطور که می‌دانید، جواهرات به رنگ‌های مختلفی از جمله: زرد، نقره‌ای، صورتی و … عرضه می‌شوند.

رنگ پوست افراد با یکدیگر فرق دارد. افرادی که پوستی با تن سرد دارند، رگ‌های قسمت زیرین مچ دست یا روی مچ دست آن‌ها آبی یا بنفش هستند. افرادی که تن پوست آن‌ها گرم است، رگ‌های‌شان به رنگ سبز هستند.

برای خانم‌هایی که رنگ پوست‌شان تن سرد است، جواهرات نقره‌ای را انتخاب کنید.

برای خانم‌هایی که رنگ پوست‌شان تن گرم است، جواهرات زرد را انتخاب کنید.

جواهرات صورتی، یکی از رنگ‌هایی است که با هر رنگ پوستی هماهنگی دارد و زیبا می‌شود.

با رعایت این نکات، می‌توانید جواهراتی را برای خانم‌هایتان با توجه به رنگ پوست‌شان انتخاب کرده و آن‌ها را درخشان و جذاب‌تر کنید.

قیمت جهانی طلا را از سایت گلد مشاهده کنید .

پیشنهاد اول: گردنبند طلا، بهترین هدیه روز زن

پیشنهاد اول: گردنبند طلا، بهترین هدیه روز زن

پیشنهاد اول: گردنبند طلا، بهترین هدیه روز زن

گردنبند جواهر طلا بانوان، یکی از زیورآلاتی است که تقریبا هر خانمی آن را دوست دارد. در ادامه با ویژگی‌های یک گردنبند خوب بیشتر آشنا می‌شوید.

تاثیر شکل و اندازه گردن، شکل صورت و فرم بالاتنه در انتخاب گردنبند طلا بانوان:

گردنبند طلا، تنوعی زیادی دارد و هر خانمی با هر شکل گردن و بالاتنه‌ای را راضی و خوشحال می‌کند.

برای گردن بلند، بهتر است گردنبندهایی را انتخاب کنید که زنجیر کوتاهی دارند. اگر گردن کوتاهی دارید، گردنبند آویز طلا با زنجیر بلند در حدود ۴۰ تا ۶۶ سانتی‌متر بهترین انتخاب است.

طول زنجیر باید با قد تناسب داشته باشد؛ یعنی برای افرادی که قد کوتاه دارند، طول تقریبی ۴۰ تا ۴۵ مناسب است؛ برای خانم‌های با قد بلند، هر طولی برای گردنبند مناسب است.

بانوانی که صورت گرد دارند، بهتر است از گردنبند جواهر طلا با طول بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی‌متر استفاده کنند تا صورت‌شان بصورت کشیده‌تر به نظر برسد.

برای فرم صورت مربعی، مناسب است گردنبند چوکر یا طوق را امتحان کنند تا بلندی گردن‌شان بیشتر آشکار شود.

برای فرم صورت قلبی، از گردنبندهای کوتاهتر با طول ۴۰-۵۰ سانتی‌متر استفاده کنند.

اگر بالاتنه بانوانی نازک و کوچک است، گردنبندهای بلند و لایه‌لایه مناسب برای آن‌ها هستند.

برای اندام گلابی شکل، گردنبندهای بلند با طول تقریبی ۴۰-۶۰ سانتی‌متر مناسب هستند.

اگر بانوانی اندام ورزشکاری دارید، هیچ محدودیتی در انتخاب گردنبند طلا نخواهید داشت؛ اما این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چه گردنبند بلندتر باشد، قد او بیشتر به نظر می‌رسد.

برای اندام ساعت شنی، مناسب است گردنبندی که در قسمت دکلته قرار می‌گیرد را انتخاب کنید تا ویژگی‌های بالاتنه بیشتر آشکار شده و جذاب‌تر به نظر برسد.

برای اندام مثلثی (بر عکس اندام گلابی)، یعنی بالاتنه پهن، مناسب است از گردنبندهای بلند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :آشنایی با انواع مختلف مدل های زنجیر طلا -طلا شناسی حرفه ای

پیشنهاد دوم: انگشتر طلا، سورپرایز ویژه‌ی هدیه روز زن

پیشنهاد دوم: انگشتر طلا، سورپرایز ویژه‌ی هدیه روز زن

پیشنهاد دوم: انگشتر طلا، سورپرایز ویژه‌ی هدیه روز زن

انگشتر طلا بانوان، دست را زیباتر می‌کند و به راحتی با هر اکسسوری دیگری ست می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های یک انگشتر خوب بیشتر آشنا می‌شوید.

تاثیر فرم دست و فرم انگشت بر انتخاب انگشتر زنانه:

انگشتر طلا باید با فرم دست و انگشت منطبق باشد.

برای خانم‌هایی که دست کوچک دارند، مناسب است انگشترهای نازک را انتخاب کنید. اگر همسر یا نامزد شما علاقه‌مند به انگشترهای نگین‌دار است، سنگ یا نگین‌های کوچک گرد، بیضی شکل یا شکل قلب برای این فرم دست پیشنهاد مناسبی هستند.

برای خانم‌هایی که دست بزرگ دارند، مناسب است انگشترهای بزرگ با جزئیات بیشتر را انتخاب کنید.

برای انگشت کوتاه، اگر خانمی دوست دارد تا انگشتش به نظر کشیده‌تر بیاید، حلقه‌های باریک و نازک را انتخاب کنید. نگین‌های کشیده یک انگشتر برای ظاهر کشیده‌تر انگشت‌های کوچک مناسب هستند.

برای انگشت بلند، انگشترهای پهن و یا انگشترهای با نگین‌های گرد مناسب هستند.

برای انگشت قلمی و باریک، اگر خانمی دوست دارد تا انگشتش پهن به نظر بیاید، انگشترهای با سنگ‌های کوچک یا حلقه‌های قطور می‌تواند به خواسته او نزدیک‌تر شود.

برای انگشت پهن، انگشترهای پهن و نامتقارن یا حلقه‌های ضخیم و قطور انتخاب مناسبی هستند.

پیشنهاد سوم: دستبند طلا، پرطرفدارترین هدیه روز زن

پیشنهاد سوم: دستبند طلا، پرطرفدارترین هدیه روز زن

پیشنهاد سوم: دستبند طلا، پرطرفدارترین هدیه روز زن

دستبند طلا زنانه، یکی از جواهراتی است که در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد و محبوب است. در ادامه با خصوصیات یک دستبند خوب بیشتر آشنا می‌شوید.

تأثیر شکل مچ دست در انتخاب دستبند زنانه:

دستبند طلا باید با فرم مچ دست سازگار باشد تا ظاهری شیک‌تر و جذاب‌تری داشته باشد.

برای مچ دست لاغر و باریک، دستبندهای نازک و ظریف بهترین انتخاب هستند.

برای مچ دست پهن یا گرد، می‌توانید هم دستبندهای نازک و ظریف و هم دستبندهای پهن را انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید انتخاب‌های بهتری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به نمایشگاه جواهرات سر بزنید و در وبسایت دیجی‌زرگر، هر محصولی را همراه با جزئیات آن مثل عیار، وزن، مشخصات ظاهری و … ببینید. حتی می‌توانید به صورت آنلاین، محصولات را از نظر شکل ظاهری، وزن و قیمت آن‌ها، با یکدیگر مقایسه کنید.

پیشنهاد های دیگر برای خرید هدیه طلا برای بانوان

پیشنهاد های دیگر برای خرید هدیه طلا برای بانوان

پیشنهاد های دیگر برای خرید هدیه طلا برای بانوان

اگر فردی که کادو تولد زنانه طلا به او اختصاص دارد، جوان یا علاقه‌مند به شعر است، این هدیه باعث شادی و تعجب او می‌شود. تصور کنید طرح شعری را سفارش دهید که برای آن فرد یا شما محبوب است؛ قطعاً سورپرایز می‌شود.

یکی از دلایلی که خرید طلا کادو تولد زنانه برای افراد ارزشمند است، جلوه طلا روی پوست است. معمولاً بهتر است رنگ سفید برای افرادی که پوست روشنی دارند، انتخاب شود. در هر حال سلیقه افراد متفاوت است. حتی فردی با رنگ پوست کمی تیره نیز ممکن است به طلای سفید علاقه مند باشد. جدا از رنگ، طلا با طرح شعر هدیه‌ای خاص و منحصربه‌فرد است. به جز شعر، اسم دلخواه انگلیسی هم مناسب است.

منبع دیجی زرگر 

دستبند چرم و طلا با تاریخ دلخواه:

یکی دیگر از پیشنهادات جذاب، دستبند چرم و طلا با تاریخ دلخواه است. ترکیب طلا با چرم یا سنگ نیز امروز طرفداران زیادی دارد و کادو تولد زنانه طلا همیشه انتخاب خوبی است. این هدیه هم با توجه به قیمت، کادوی مناسبی است. برای نمونه تاریخ به دنیا آمدن دختر یا همسر خود را روی این دستبند حک کنید. بسیار جالب است که فردی کادوی خود را باز کند و با تاریخ خاصی روی دستبند رو به رو شود. دست بند همیشه همراه فرد است و با هر بار نگاه کردن به آن حس خوبی در او ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید : ضرر انگشتر طلا برای مردان چیست ؟ 

سخن آخر

با مطالعه این پست، شما می‌توانید انتخاب بهتر و هوشمندانه‌تری برای خرید هدیه روز زن برای همسر و نامزدتان داشته باشید. با توجه به امکان پرداخت قسطی طلا از طریق دیجی‌زرگر، می‌توانید به خرید طلا به عنوان هدیه‌ای ویژه و باارزش فکر کنید.

نکات مهم این مقاله

بیشتر خانم‌ها، جواهرات و زیورآلات طلا را دوست دارند. بنابراین، بهترین هدیه روز زن می‌تواند از بین زیورآلات طلا انتخاب شود.

طلا نیز به عنوان گزینه‌ی مناسبی برای تازه عروس‌ها در روز زن است. معمول است که داماد برای هدیه روز زن به تازه عروس خود، طلا را خریداری می‌کند.

طلا باعث جذابیت بیشتر بر روی بدن خانم‌ها می‌شود و به ظاهر آن‌ها شیکی و جذابیت می‌بخشد.

همچنین، طلا به عنوان یک سرمایه‌ی ارزشمند محسوب می‌شود و در بحران‌های مالی کاربردهای بسیاری دارد و می‌تواند نقش نجات‌دهنده‌ای را ایفا کند.

رنگ پوست، یکی از عوامل مهم در تعیین رنگ طلا است. همانطور که می‌دانید، طلا در رنگ‌های متنوعی مانند زرد، سفید، رزگلد و غیره وجود دارد.

گردنبند طلا برای خانم‌ها یکی از زیورآلات محبوب است و تقریباً هر خانمی از آن لذت می‌برد. در ادامه با ویژگی‌های یک گردنبند خوب بیشتر آشنا خواهید شد. گردنبند طلا دارای تنوع بسیاری است و می‌تواند هر فرم گردن و بالاتنه‌ای را به خوشحالی و رضایت پذیری تغییر دهد.

انگشتر طلا نیز دست را زیباتر می‌کند و به راحتی با سایر جواهرات ست می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های یک انگشتر خوب بیشتر آشنا خواهید شد. انگشتر طلا باید با توجه به فرم دست و انگشت مناسب انتخاب شود.

دستبند طلا نیز یکی از مورد علاقه‌های زنان است و در بین آن‌ها محبوبیت زیادی دارد. در ادامه با ویژگی‌های یک دستبند خوب بیشتر آشنا خواهید شد. دستبند طلا باید با توجه به فرم مچ دست مناسب انتخاب شود تا ظاهری شیک و جذاب‌تر داشته باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار طلا به سایت www.tala.ir مراجعه کنید .

 

4.5/5 - (23 امتیاز)

طلا و جواهر

خرید هدیه برای خواهرخرید هدیه برای دوست دخترخرید هدیه برای نامزدخرید هدیه برای همسرمدل های مختلف طلا برای هدیه به خانم هاهدیه با ارزشهدیه طلا

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *