مشخصات ساعت هوشمند هواوی بند ۸ Huawei Band

مشخصات ساعت هوشمند هواوی بند 8 Huawei Band

مشخصات ساعت هوشمند هواوی بند 8 Huawei Band


مدل Band 8 ساعت هوشمند هوآوی است، که با طراحی بسیار نازک، پایش علمی خواب و عمر باتری طولانی در برجستگی‌ های خود را نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند همزمان از زیبایی و فناوری برخوردار است. در ادامه این مقاله از سایت مجله، با مشخصات بیشتر مدل Band 8 آشنا خواهید شد.

طراحی ساعت هوشمند هوآوی  Band 8

طراحی ساعت هوشمند هوآوی  Band 8

طراحی ساعت هوشمند هوآوی  Band 8

ساعت هوشمند Huawei Band 8 با یک صفحه نمایش AMOLED بدون حاشیه عرضه می‌شود. این صفحه نمایش ۱٫۴۷ اینچی و رزولوشن ۳۶۸ × ۱۹۴ پیکسل دارد. همچنین، نمایشگر همیشه روشن (Always on display) است. ساعت Huawei Band 8 با ابعاد ۵۷۸ میلیمتر مربع، ضخامت ۸٫۹۹ میلیمتر و وزن ۱۴ گرم (بدون بند) عرضه می‌شود. بند های این ساعت در رنگ‌ های متنوع موجود است و جدا کردن و نصب آنها بسیار آسان است. همچنین، ساعت Huawei Band 8 دارای قفل بند سگکی ساده است. برای این ساعت هوشمند، واچ ‌فیس ‌های متعددی طراحی شده است، تا شما بتوانید آن را به سلیقه و شخصیت خودتان شخصی ‌سازی کنید. به طور کلی، طراحی Huawei Band 8 همزمان با ظرافت و زیبایی، لطافت را به نمایش می‌گذارد.

مشخصات ساعت هوشمند هوآوی بند ۸

مشخصات ساعت هوشمند هوآوی بند 8

مشخصات ساعت هوشمند هوآوی بند ۸

ساعت هوشمند Huawei Band 8 با قابلیت ‌های متعدد و متنوع، به شما امکان زندگی هوشمند را می ‌دهد. این ساعت قادر است، به شما اطلاعات مربوط به تماس‌ ها و شبکه ‌های اجتماعی را منتقل کند و همچنین امکان ارسال پیام‌ های سریع را فراهم می‌کند. فعالیت ‌هایی نظیر تنظیم الارم، تایمر، استاپ واچ و استفاده از چراغ قوه نیز در این ساعت وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از طریق ساعت اطلاعات مربوط به وضعیت آب‌ و هوا، طلوع و غروب خورشید یا ماه را نیز مشاهده کنید. در صورت گم‌ شدن گوشی، قابلیت یافتن گوشی (Find Phone) در این ساعت قرار دارد. به علاوه شما می‌ توانید با استفاده از گزینه Remote Shutter از راه دور عکس بگیرید. ساعت هوشمند Huawei Band 8 همچنین قابلیت کنترل موسیقی را دارد، به این صورت که شما می‌توانید در شرایط مختلف، مانند در حین رانندگی یا ورزش، موسیقی را کنترل کرده و به آهنگ مورد نظر خود گوش دهید. این ساعت با اندروید ۶٫۰ به بالا و iOS 9.0 به بالا سازگار است و می‌توانید آن را به گوشی هوشمند خود متصل کنید، تا به امکانات گوشی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، Huawei Band 8 برای تحمل شرایط سخت و ناهموار ساخته شده است و دارای ضدآبی با مقاومت در برابر فشار استاتیک آب تا ۵۰ متر (برای ۱۰ دقیقه) می‌باشد. با این حال، باید توجه داشت که این ساعت مقاوم در برابر آب شور و فعالیت‌ه ایی مانند شیرجه زدن یا غواصی نیست. همچنین در عملکرد صحیح ساعت، تماس با آب شور از جمله آب دریا و اقیانوس باید از جمع‌آوری دستگاه خودداری کنید و بعد از استفاده، دستگاه را به خوبی خشک کنید.

قابلیت‌ های ورزشی و سلامت در هوآوی Band 8

قابلیت‌های ورزشی و سلامت در هوآوی Band 8

قابلیت‌های ورزشی و سلامت در هوآوی Band 8

هوآوی Band 8 دارای قابلیت ‌های سلامت و ورزشی بسیاری است. این ساعت هوشمند دارای سنسور های شتاب ‌سنج، ژیروسکوپ و سنسور نوری ضربان قلب است. با استفاده از این سنسور ها، شما می‌توانید به وضعیت سلامت و فعالیت ورزشی و فیزیکی خود نظارت کنید. یکی از ویژگی ‌های سلامت Band 8، ردیابی سطح اکسیژن خون است. با استفاده از فناوری Smart TruSeenTM 5.0، این ساعت به شما امکان می ‌دهد سطح اکسیژن خون (SpO2) را ردیابی کنید. بنابراین در صورتی که سطح اکسیژن خونتان پایین‌تر از حد ایده‌آل باشد، ساعت هوآوی Band 8 به شما هشدار خواهد داد تا بتوانید در کوتاه ‌ترین زمان ممکن سلامتی خود را بهبود بخشید. همچنین، این ساعت هوشمند قادر است ضربان قلب شما را ردیابی کند و در صورت نامعمول بودن، به شما اطلاع دهد. در Band 8، داده‌ های ضربان قلب برای ۷ روز گذشته در یک نمودار نمایش داده شده و محدوده طبیعی ضربان قلب برای شما ارائه می‌شود.مچ بند هوشمند هوآوی Band 8 با فناوری Huawei TruSportTM، قابلیت بیش از ۱۰۰ حالت تمرینی مختلف را برای حفظ تناسب اندام شما دارد. با فعالیت‌ هایی مانند دویدن، پیاده‌روی یا شنا، این مچ بند قادر است شما را تشخیص داده و همچنین در هنگام شنا، ضربان قلبتان را نظارت کند. علاوه بر این، این ساعت هوشمند داده‌ های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد، که شامل شاخص توانایی دویدن (RAI)، بار تمرین هفتگی، ریکاوری و مصرف اکسیژن بیشینه (VO2 Max) است. همچنین، طرح اجرای هوش مصنوعی در اپلیکیشن Huawei Health به شما کمک می‌کند، تا از هر قدمی که بر می‌دارید، بهره‌ وری بیشتری ببرید.مچ بند هوشمند هواوی Band 8 با فناوری Huawei TruRelaxTM، تمرینات تنفسی کاهنده اضطراب را ارائه می‌دهد تا بتوانید از این طریق اضطراب خود را کاهش داده و زندگی را آسان‌ تر کنید. همچنین، یادآور های فعالیت در اپلیکیشن Huawei Health به طور مداوم کار می‌کنند تا شما را با انگیزه نگه داشته و در طول روز سلامت و فعال باقی بمانید. این ساعت هوشمند قادر است، چرخه قاعدگی خانم‌ ها را ردیابی کرده و قاعدگی بعدی و شروع دوره باروری را از قبل پیش‌بینی کند. در نهایت، نصب اپلیکیشن Huawei Health روی گوشی خود می‌تواند به شما امکان پیگیری برنامه ورزشی و سلامت خود را بدهد.

باتری ساعت هوآوی بند ۸

باتری ساعت هوشمند هوآوی مدل Band 8 دارای ظرفیت ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این باتری در طی ۴۵ دقیقه به حداکثر ظرفیت شارژ خود می‌رسد که ۳۰% سریع‌تر از مدل‌ های دیگر است. با شارژ سریع ۵ دقیقه ‌ای، این ساعت می‌تواند تا ۲ روز قابل استفاده باقی بماند و هنگامی که به ‌طور کامل شارژ شود، می‌تواند بسته به نوع استفاده شما، تا ۹ الی ۱۴ روز شارژدهی داشته باشد. همچنین، وقتی که سیستم نمایشگر همیشه روشن (AOD) فعال باشد، عمر باتری تا ۳ روز خواهد بود.

منیع:technolife.ir

سخن پایانی

هوآوی Band 8 به‌عنوان یکی از مدل ‌های محبوب و باکیفیت از ساعت ‌های هوشمند هوآوی می‌باشد که قابلیت ‌ها و امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. قیمت آن نیز با توجه به مشخصات و قابلیت ‌هایی که دارد، قابل توجیه است.سپاسگذاریم که با همراه بودید امیدواریم که مطالب مفید واقع شده باشد.

4.2/5 - (4 امتیاز)

تکنولوژی

باتری ساعت هوآوی  بند 8مشخصات ساعت هوشمند هواوی بند 8 Huawei Band

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *