بهترین و معروف ترین میم کوین‌ های ارز دیجیتال کدامند؟

بهترین و معروف ترین میم کوین‌ های ارز دیجیتال کدامند؟

بهترین و معروف ترین میم کوین‌ های ارز دیجیتال کدامند؟


در این مطلب، بهترین میم کوین های آینده دار که امروزه محبوبیت فراوانی بین تریدرهای حوزه ارزهای دیجیتال یافته‌ اند و به خاطر حمایت سلبریتی ها و افراد مشهوری همچون ایلان ماسک از آن‌ ها، به راهی برای کسب سود از طریق سرمایه گذاری تبدیل شده‌اند، را در این مقاله از سایت مجله آنلاین معرفی می ‌کنیم.در سرمایه گذاری، یکی از مشکلات بزرگ، درک ارزش بنیادین دارایی ‌های دیجیتال، به خصوص رمز ارزهاست. اما روند اخیر ظهور و رشد میم کوین ‌ها، این امر را پیچیده ‌تر کرده است، زیرا سرمایه گذاری دیگر محدود به خرید بیت کوین نیست. برای بسیاری از سرمایه‌ گذاران، ارزش بیت کوین در عرضه محدود ۲۱ میلیون واحدی آن نهفته است. از طرفی، اتریوم به جهت معرفی قرارداد های هوشمند ارزشمند است. اما رمز ارزهای مانند میم کوین ‌ها که عرضه در گردش در حد کوآدریلیون (۱۰ به توان ۱۵) واحدی دارند، ارزش خود را از چه چیزی می‌گیرند؟ با وجود بی ‌جواب بودن این سوال، بسیاری هنوز به سرمایه گذاری در آن‌ها فکر می‌کنند. به همین دلیل، در این مطلب، لیست بهترین ارزهای میم کوین جدید در کوین مارکت کپ را معرفی می‌کنیم.

میم کوین چیست؟

میم کوین چیست؟

میم کوین چیست؟

میم کوین یا میم توکن، در واقع نوعی ارز دیجیتال است. که از شوخی‌ های اینترنتی الهام گرفته شده است. هر ارزی به غیر از بیت کوین به آن آلت کوین معروف است و میم کوین ‌ها نیز استثنایی نیستند. این رمز ارزها ویژگی‌ های مشابه بیت کوین دارند، اما از الگوریتم اجماع یا حتی قرارداد هوشمند متفاوتی استفاده می‌کنند.اما دلیل محبوبیت میم کوین‌ ها چیست؟ به طور ساده، دلیل آن اثر عمومی است. چهره‌ هایی همچون ایلان ماسک و مارک کیوبن (Mark Cuban) نه تنها این نوع رمز ارزها را معروف کرده ‌اند، بلکه بر روی قیمت و ارزش آن ‌ها نیز تأثیر گذاشته ‌اند. به عنوان مثال، زمانی که ایلان ماسک در برنامه SNL دوج کوین را “فریب” خواند، قیمت این ارز دیجیتال نیم ساعتی پس از آن با یک سقوط ۳۰ درصدی مواجه شد. اما در انتهای همان هفته، زمانی که آقای ماسک در توییتی از همکاری خود با توسعه‌ دهندگان DOGE برای بهبود کارکرد سیستم تراکنش ‌های این رمز ارز خبر داد، قیمت دوج کوین کمی بهبود یافت.علاوه بر این، مارک کیوبن مالک باشگاه دالاس مارویکس، در ماه آوریل گفته بود. که این باشگاه درصدد تکمیل ۶۰,۰۰۰ تراکنش دوج کوین است و دلیل پشتیبانی او از این رمز ارز را کاربرد آن در خرید محصولات باشگاه می‌دانست.

ایا در بازار میم کوین ها سرمایه گذاری کنیم؟

سرمایه‌ گذاری در هر بازار، از جمله بازار ارز های دیجیتال، سهام و فارکس، با مزایا و ریسک ‌هایی همراه است. با این حال، با توجه به ماهیت خاص ارز های دیجیتال و نوسانات بسیار زیاد، بازار ارز های دیجیتال دارای ریسک بیشتری نسبت به سایر بازار ها است. این موضوع به خصوص درباره میم کوین‌ ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. زیرا بسیاری از میم کوین‌ ها پس از فروشنده ‌ایجاد شده و شور و هیجان اطراف آنها، ارزش خود را از دست می‌دهند. اما این بدان معنی نیست که سرمایه‌گذاری در میم کوین ‌ها هیچ مزیتی ندارد. برای بررسی مزایا و ریسک ‌های سرمایه‌گذاری در میم کوین ‌ها، بیایید به آن ‌ها نگاهی بیندازیم.

مزایای سرمایه گذاری در میم کوین ها

باوجود نوسانات زیاد میم کوین‌ها، بیشتر آنها ارزش سرمایه‌گذاری در کوتاه‌مدت را دارند. اگر بتوانید به‌موقع میم کوین‌هایی که پتانسیل خوبی دارند را شناسایی و اقدام کنید، ممکن است سود خوبی حاصل کنید. زمانی که جوّ پیرامون یک میم کوین داغ است و روند صعودی دارد، بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و کسب سود است. شیبا اینو میتواند به عنوان مثالی برای این موضوع باشد. آنهایی که در مارس ۲۰۲۱ شیبا را خریدند و فقط در چند ماه آن را به فروش رساندند، سود چشمگیری به دست آوردند.

ریسک های سرمایه گذاری در میم کوین ها

سرمایه‌گذاری در میم کوین ‌ها، همانند یک سرمایه‌گذاری دیگر، ریسک ‌ها و تحدید های خود را دارد و بنابراین باید با احتیاط و با عقلانیت روی آنها سرمایه‌گذاری کرد. برخی از این ریسک ‌ها شامل موارد زیر هستند:

  1. ماهیت میم کوین: میم کوین ‌ها اغلب به عنوان شوخی اینترنتی خلق شده ‌اند و از میم‌ های اینترنتی الهام گرفته ‌اند. بنابراین، طبیعت واقعی و قابلیت استفاده‌ی مشخصی ندارند.
  2. ارزش و سودمندی: بسیاری از میم کوین ‌ها ارزش بازار کمی دارند و کاربرد های منحصربه‌فردی ندارند.
  3. ریسک بالا: سرمایه‌گذاری بدون تحقیق کامل در میم کوین ‌ها خطرناک است و بیشتر به شرط‌بندی شباهت دارد تا به یک سرمایه‌گذاری واقعی. بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ های غیرعقلانی در میم کوین‌ها منجر به ضرر‌های قابل توجهی شده‌اند.
  4. کلاهبرداری: احتمال کلاهبرداری در میم کوین ‌ها رایج است. بسیاری از پروژه ‌ها با استفاده از روش راگ پول (Rug Pull) و جمع‌ آوری سرمایه از کاربران در فروش اولیه، پس از آن، میم کوین خود را رها می‌کنند و ناپدید می ‌شوند. مثالی از این موضوع، میم کوین اسکویید گیم (Squid Game) است. که سازندگان آن، به طور ناگهانی توکن ‌ها را از گردش خارج کرده و با پول کاربران گریختند.
  5. آسیب ‌پذیری امنیتی: میم کوین ‌ها عموماً از فناوری ‌های امنیتی پیشرفته استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل، در معرض خطرات هک قرار دارند. به این ترتیب، احتمال دسترسی به اطلاعات شخصی یا سرقت از کیف پول ‌های متصل به میم کوین‌ ها بسیار زیاد است.

برای سرمایه‌ گذاری در میم کوین ‌ها، ابتدا باید تمام آنهایی که پتانسیل بالایی دارند را شناسایی کرده و تحقیقات کاملی درباره آنها انجام دهید. در ضمن، باید به انگیزه مردم و میزان طرفداری میم کوین ‌ها گوش کرده و آنهایی که در آستانه محبوبیت وایرال قرار دارند، شناسایی کنید، تا هنگامی که توکن ‌ها منتشر می ‌شوند به آنها سرمایه‌گذاری کنید. همچنین، می‌توانید به انجمن ‌ها و گروه‌ های آنلاین مرتبط با این حوزه بپیوندید و اخبار آنها را پیگیری کنید تا در لحظه ‌ای که سرمایه ‌گذاری مناسب است، در جریان باشید.حتماً از تنوع در سبد سرمایه ‌گذاری خود استفاده کنید و تمام پولتان را روی یک میم کوین خاص ریسک نکنید. همچنین، با استفاده از استراتژی‌ های مدیریت ریسک، میتوانید از سرمایه ‌تان محافظت کنید و حتی اگر سود نکنید، با کمترین ضرر خارج شوید. از قاعده ۱ درصد استفاده کنید، به این معنی که تنها یک درصد از سرمایه‌تان را برای سرمایه‌گذاری در میم کوین اختصاص دهید. حتی بهترین میم کوین‌ ها هم ممکن است ارزش خود را ناگهان از دست بدهند یا در معرض کلاهبرداری باشند. بنابراین، تنها مبلغی را در سرمایه‌ گذاری قرار دهید که تحمل از دست دادن آن را دارید.

بیشتر بخوانید:بهترین مانیتور برای ترید (Trade) کدامند؟

چگونه میتوانیم لیست میم کوین های ارز دیجیتال را پیدا کنیم؟

برای دسترسی به لیست جدید ترین میم کوین ‌ها، می‌توانید از وب‌ سایت‌های معتبری مانند کوین مارکت کپ، کوین گکو و دیگر صفحات وب مربوط به ارز های دیجیتال استفاده کنید. این وب‌ سایت ‌ها به‌ روزرسانی ‌های مرتبی انجام می‌دهند و لیست ترند شده‌ی میم کوین‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

چگونه میم کوین های جدید بخریم ؟

برای خرید میم کوین های جدید، ابتدا باید تحقیقات مورد نیاز را به‌صورت شخصی انجام داده و اطلاعات کافی را کسب کنید. در ادامه، نیاز دارید یک کیف پول ارز دیجیتال را که پشتیبانی از میم کوین مورد نظرتان را دارد، تهیه کنید. معمولاً تراست ‌والت یا متامسک به عنوان گزینه ‌های برتر محسوب می‌شوند. سپس، می‌توانید از روش ‌های مختلفی برای خرید میم کوین استفاده کنید. سه روش عمده شامل پیش‌فروش و ICO، خرید از صرافی ‌های مرکزی و خرید از صرافی‌ های غیرمرکزی است. روش اول مستقیماً از صفحه رسمی پروژه صورت می‌گیرد و روش دوم و سوم نیازمند خرید از صرافی ‌ها است. با این حال، به دلیل تحریم‌های شدید بر روی کشور ما و محدودیت‌های مرتبط با صرافی‌ها و وب‌سایت‌های مرتبط با میم کوین، امکان خرید مستقیم از صفحه رسمی پروژه و صرافی‌ های بزرگی مانند کوکوین، کوین بیس و بایننس برای کابران ایرانی، به خصوص در داخل ایران، وجود ندارد. احراز هویت خریدار و ریسک از دست دادن سرمایه در این شرایط بسیار بالاست.

لیست بهترین میم کوین ها در کوین مارکت کپ

به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، در حال حاضر ۴۶۳ میم کوین در سایت CoinMarketCap لیست شده‌ اند. در طی ۲۴ ساعت گذشته، با کاهش ۲٫۵۷ درصدی، مجموع ارزش بازار میم کوین‌ ها به نزدیکی ۱۸ میلیارد دلار رسیده است، طبق اطلاعات ارائه شده توسط این سایت. با این حال، بر اساس نمودار زیر، در بین ده رمزارز برتر، ارزهای DOGE Coin، Shiba Inu، Floki، Rich Quack رشد قابل توجهی داشته‌اند.گاهی اوقات این نوع کاهش قیمت‌ ها، فرصتی مناسب برای سرمایه‌ گذاری در نظر گرفته می‌ شود. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که این مقاله توصیه سرمایه‌گذاری نیست و صرفا به معرفی برترین میم کوین‌ ها در وبسایت CoinMarketCap می‌پردازد. لذا، قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، تحقیقات دقیق و جامع را انجام داده و اطمینان حاصل کنید.

دوج کوین (doge)

دوج کوین (doge)

دوج کوین (doge)

دوج کوین (Dogecoin)، اولین میم کوین برتر در این فهرست است، که در حال حاضر با ارزش بازار ۱۰٫۲ میلیارد دلار، به عنوان یکی از بهترین و محبوب ‌ترین میم کوین‌ ها برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۳، دوج کوین توسط بیلی مارکوس (Billy Marcus) و جکسون پالمر (Jackson Palmer) به صورت شوخی با بیت کوین و نمایش سادگی ساخت یک رمز ارز مبتنی بر بلاکچین، ایجاد شد. این رمز ارز برای اجماع در شبکه خود از مکانیزم اثبات کار استفاده می‌کند، اما الگوریتم هشینگ دوج کوین متفاوت از بیت کوین است و از الگوریتم Scrypt استفاده می‌کند.تامین دوج کوین در گردش محدود نمی‌شود و به دلیل زمان بلاک ۱ دقیقه‌ای که به ماینرها اجازه استخراج ۱۰,۰۰۰ واحد DOGE در هر دقیقه را می‌دهد، در سال ۲۰۱۵، ابتدا ۱۰۰ میلیارد واحد از آن استخراج شد. در ادامه، جامعه این ارز دیجیتال تصمیم گرفت که این تعداد را به ۵ میلیارد واحد در سال محدود کند. کاهش تامین مستقیماً تأثیراتی را بر روی قیمت دارد و به افزایش قیمت کمک می‌کند.از این رو، ثبات و پایداری قیمت دوج کوین به دلیل تعداد کوین ‌های تولید شده در روز، دشوار است. همچنین، باید توجه داشت که این ارز دیجیتال در هیچ پروژه رمزارزی مهمی استفاده نشده است و بنیاد قوی ندارد.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (Shiba Inu)، دومین میم کوین برتر در لیست بهترین میم کوین‌ های وبسایت کوین مارکت کپ برای سرمایه گذاری است. این ارز دیجیتال، که به عنوان “قاتل دوج کوین” شناخته می ‌شود، با هدف آزمایش در ساخت جامعه خود متمرکز و غیر متمرکز، راه‌ اندازی شده است. تیم پشتیبان رمزارز SHIB نیز در تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم محصول جامع شامل یک صرافی غیر متمرکز، چند توکن و یک جامعه قدرتمند است. رمزارز SHIB یک توکن ERC20 است. که از سگ نژاد شیبا اینو برای نمایانگر آن استفاده می‌کند. به تازگی، به لطف محبوبیت دوج کوین، قیمت‌ های آن به صورت نجومی رشد کرده است. در حال حاضر، عرضه کل شیبا اینو برابر با ۱ کادریلیون واحد است و ۳۹۴ تیلیارد واحد از آن در گردش قرار دارد. نیمی از عرضه این ارز دیجیتال به منظور تامین نقدینگی در صرافی یونی سواپ قفل خواهد ماند و نیمی دیگر به والت هم ‌بنیان‌گذار اتریوم، ویتالیک بوترین، ارسال شده است. البته، چندی پیش ویتالیک بوترین بخش اعظم این توکن‌ ها را به یک خیریه اهدا کرد و از پروژه ‌های دیگر خواست توکنی بدون موافقت او ارسال نکنند.اکنون نمی‌توان تصمیم گرفت. که آیا خرید شیبا اینو در حال حاضر می‌تواند سرمایه‌گذاری مناسبی باشد یا خیر. قیمت توکن SHIB در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۶ آبان ۱۴۰۰) به سقف تاریخی خود ۰٫۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار رسید و از آن زمان تا الان با توجه به قیمت فعلی آن ۰٫۰۰۰۰۱۰۰۶ دلار، شاهد یک ریزش ۸۸٫۶۳ درصدی بوده است.

فلوکی (FLOKI)

فلوکی (FLOKI)

فلوکی (FLOKI)

فلوکی که از سگ نژاد شیبا اینوی الهام گرفته شده، یک میم کوین دیگر است. که توسط طرفداران و اعضای جامعه توکن شیبا اینو ساخته شده است. این توکن چهار هدف برای خود تعریف کرده است که عبارتند از: ساخت یک بازی متاورس مبتنی بر ان ‌اف ‌تی به نام والهالا، ارائه مجموعه ‌ای از محصولات مالی غیر متمرکز تحت عنوان فلوکی ‌فای (FlokiFi)، راه ‌اندازی یک بازارچه ان‌ اف‌ تی به نام فلوکی ‌پلیسز (FlokiPlaces) و ایجاد یک پلتفرم برای تولید محتوا و آموزش به نام دانشگاه فلوکی (University of Floki).جامعه طرفداران این ارز دیجیتال، خود را “وایکینگ ‌های فلوکی” می ‌نامند، ایلان ماسک که از نام یکی از وایکینگ‌ های شهیر الهام گرفته است، برای آنها بزرگ داشت سگ است.فلوکی در حال حاضر با مارکت کپ ۳۲۱,۳۹۶,۴۶۳ دلار، به عنوان سومین میم کوین برتر در بازار قرار دارد، پس از دوج کوین و شیبا اینو. عرضه حداکثر و ماکزیمم این توکن ۲۰ تریلیون واحد است، در حالی که ۹,۷۱۱,۳۲۳,۴۸۰,۴۳۲ واحد (حدود ۴۹ درصد) از این مقدار در حال حاضر در گردش قرار دارد.

سیف مون (SAFEMOON)

سیف مون (SAFEMOON)

سیف مون (SAFEMOON)

سیف مون (Safemoon)، که مدت‌ ها در رده‌ های برتر میم کوین ‌های کوین مارکت کپ قرار داشت، همچنان به عنوان یکی از بهترین و محبوب ‌ترین گزینه‌ های سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو توسط تریدر ها شناخته می‌ شود. در مارس ۲۰۲۱، ارز دیجیتال سیف مون توسط جان کارونی (John Karony) به عنوان یک توکن دیفای در بایننس اسمارت چین راه‌ اندازی شد. این پروژه به طور کامل توسط جامعه آن هدایت می ‌شود و بر اساس عملیات پاداش ‌دهی ثابت و قفل ‌شده لیکوییدیتی متمرکز است.عرضه کل رمز ارز سیف مون در حال حاضر برابر با ۱۰۰۰ تریلیون واحد (۱ کادریلیون) است و تقریباً نیمی از این مقدار در گردش قرار دارد. اما برخی از کارشناسان معتقدند که به دلیل دریافت ۱۰ درصد کارمز از فروشنده هنگام فروش هر واحد سیف مون و توزیع ۵ درصد از این مقدار به بقیه هولدر ها، این پروژه شباهتی به طرح پانزی دارد. با این حال، وجود بیش از ۲ میلیون کاربر بر روی این پلتفرم نشان‌ دهنده محبوبیت آن در میان سرمایه‌گذاران است.

مونا کوین (MONA)

مونا کوین (MONA)

مونا کوین (MONA)

MonaCoin، که چهارمین ارز در لیست بهترین میم کوین ‌های کوین مارکت کپ قرار دارد، در سال ۲۰۱۳ توسط توسعه ‌دهنده ‌ای به نام مستعار Mr.Watanabe آغاز به کار کرد و میم الهام‌ گرفته شده از صورت گربه است. هویت این توسعه‌ دهنده هنوز مشخص نیست.توکن MONA خود را به عنوان اولین دارایی دیجیتال ژاپنی معرفی کرده است و در چندین فروشگاه آنلاین و فیزیکی در ژاپن قابل استفاده است. در عرضه کل MonaCoin، ۱۰۵ میلیون واحد وجود دارد، که با توجه به رقبای میم کوینی خود بسیار متفاوت است و در حال حاضر ۶۵ میلیون واحد از آن در گردش است. همچنین، این توکن دارای تأییدیه آژانس خدمات مالی ژاپن (FCA) است.مونا کوین، اگرچه در دسته میم کوین‌ ها قرار می‌گیرد، اما به طور متفاوت از سایر رقبای خود برخی مزایایی مانند ثبات نسبی قیمت، کاربرد در دنیای واقعی و تاییدیه قانونی دارد.

هوج فایننس (HOGE)

هوج فایننس (HOGE)

هوج فایننس (HOGE)

هوج فایننس، که برادر دوج کوین تحت حوزه دیفای فعالیت می‌کند، دنیای میم ‌ها را با ییلد فارمینگ ترکیب کرده است. این توکن ERC20 در فوریه ۲۰۲۱ راه ‌اندازی شده است و هدف آن، بهبود زیر ساخت ‌های دیفای اتریوم است. رمز ارز HOGE، میم توکن پروتکل Hoge Finance است که به صورت کلی ۱ تریلیون واحد عرضه شده است و از این تعداد، حدود ۴۰۶ میلیارد واحد در حال حاضر در گردش است. عرضه این توکن دارای مکانیزم ضد تورم است، به این معنا که با گذر زمان، عرضه کل آن کاهش خواهد یافت.با وجود نسبتاً جدید بودن هوج کوین، توانسته توجه سرمایه‌ گذاران را به خود جلب کند و در جمع بهترین میم کوین‌ های حال حاضر قرار گیرد. این پروژه در مراحل اولیه راه خود قرار دارد و دارای پتانسیل بالایی برای بهبود است.

بیبی دوج کوین (Baby Doge)

بیبی دوج کوین (Baby Doge)

بیبی دوج کوین (Baby Doge)

بیبی دوج کوین، یک میم کوین جدید و محبوب بین طرفداران دوج کوین است و برروی بایننس اسمارت چین ساخته شده است. این رمزارز، با سیستم استیکینگ ارز دیجیتال هوشمند یکپارچه، یک آلت کوین فوق‌العاده ضد تورم است و ۵ درصد از کارمزد تمام تراکنش‌ ها را به صورت مستقیم به کیف پول هولدر ها واریز می‌کند.قیمت بیبی دوج کوین در هفته‌ های اخیر عملکرد خوبی داشته و به نظر می ‌رسد که این روند همچنان ادامه پیدا می‌کند. از نظر ویژگی‌ های فاندامنتال، بیبی دوج کوین به لطف زمان بلاک ۵ ثانیه‌ای، کارمزد کمتر، تراکنش سریع ‌تر و مقیاس ‌پذیری بیشتر نسبت به دوج کوین، برتری دارد. امکان تعیین تعداد کوین ‌های در گردش و ارزش بازار بیبی دوج مشخص نیست، اما براساس ادعای توسعه‌دهندگان، در حال حاضر حدود ۵۰ تیلیارد واحد از کل عرضه ۴۲۰ کادریلیون در گردش است و با توجه به قیمت فعلی، در جایگاه ۲۵۶۶ در لیست ارز های برتر قرار دارد و رتبه ۲۱ را در لیست بهترین میم کوین‌ها دارا است.

مینی هالیوود دوج (MOLLDOGE)

یک میم کوین جدید، که با نام مینی هالیوود دوج (Mini Hollywood Doge) به کوین مارکت کپ اضافه شده است. این توکن نیز همچنین برروی بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است و با عرضه کل ۱ تیلیارد واحد و قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۷۱۷۸ دلار، رتبه ۲۹۵۲ را در بین رمز ارز های برتر به خود اختصاص داده است.هدف اصلی این پروژه، استقرار یک پروژه میم کوین غیرمتمرکز است، اما در عین حال اهداف کاربردی حقیقی را نیز در نظر گرفته است. مینی هالیوود دوج به عنوان یک پروژه سرگرم‌ کننده شناخته می‌ شود، اما با توجه به نظر جامعه رمزارز، دارای یک ماموریت جدی برای همکاری با سازمان‌های خیریه است تا برای پروژه‌ های میم توکن آینده لانچ‌پ دی فراهم شود.

ای آی شیبا (SHIBA)

ای آی شیبا (SHIBA)

ای آی شیبا (SHIBA)

شبکه بایننس اسمارت چین، رمز ارزی با نام AiShiba (مخفف SHIBAI) را میزبانی می‌کند که از هوش مصنوعی برای انجام تراکنش ‌های خود استفاده می‌کند. این توکن با هدف ترکیب یک پروژه غیر متمرکز با هوش مصنوعی در نوامبر ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱) شروع به کار کرد. هدف اصلی AiShiba، کمک به افراد عادی در درک نحوه کار AI است.با توجه به وبسایت رسمی این پروژه، AiShiba در برابر سایر پروژه ‌های مشابه، امکانات خلاقانه ‌ای مانند پاداش ‌های مشارکت، توکن ‌های NFT، صرافی ‌های غیر متمرکز و بسیاری دیگر را در نقشه راه خود در نظر گرفته است، که در صورت عملی شدن آن‌ها، می‌تواند به افزایش چشمگیر قبولی این توکن توسط عموم کمک کند.AiShiba، رمزارزی است که در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) راه‌اندازی شده و در همان روز به قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۷۸ دلار رسید. در حال حاضر، این توکن با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۲ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده یک کاهش تقریبا ۹۵ درصدی نسبت به قیمت سقف ثبت‌شده در اولین روز عرضه آن است.

باب (BOB)

باب (BOB)

باب (BOB)

همانطور که ظهور دوج کوین به مثابه آغاز ارزهای مشابه با تم سگ شد، احتمالاً پرونده (PEPE) که از پِپِ چینی (Pepe the Frog) الهام گرفته شده، می‌تواند به عنوان یک نقطه شروع برای ساختار ارزهای مشابه استفاده شود. یکی از این ارز ها، باب (BOB) است، اما باب فقط یک توکن در یک زنجیره بلاکی نیست!ارز باب به حساب توئیتری “باب اینجاست تا توضیح بدهد” مرتبط است. این ربات با استفاده از هوش مصنوعی، به کاربران پاسخ می‌دهد در صورتی که با @ExplainThisBob تگ شوند. عملکرد آن تا حدی قابل قبول است ،که حتی توجه ایلان ماسک را جلب کرده است. اشاره به BOB در یکی از توییت‌های صاحب توئیتر، یکی از علل رشد چشمگیر قیمت ارز دیجیتال مربوط به آن است.

میلو اینو (MILO)

میلو اینو (MILO)

میلو اینو (MILO)

Milo Inu (نام کامل: Milo Inu)، یکی از میم کوین های جدید است، که روی بلاکچین بازی ‌های خانگی ساخته شده است. با نماد MILO،  این توکن دارای سقف عرضه‌ی ۶۹۰ تریلیون واحد است و در حال حاضر هیچ واحدی در گردش نیست. تیم پروژه Milo Inu قصد دارد با همکاری تیم انیمیشن داخلی خود، یک برند جهانی را ایجاد کند. انیمیشن‌ های این پروژه بصورت NFT عرضه می‌شوند و همچنین بازی‌ های گیم ‌فای و محصولات فیزیکی نظیر عروسک ‌ها و مجسمه ‌ها به مارکت کریپتو ارائه می ‌شوند. یکی از عواملی که در رشد ارزیابی Milo Inu نقش بسیار مهمی دارد، دنیای Milo است. در دنیای Milo، کاربران می ‌توانند خانه‌ های شخصی خود را بسازند و از ارز دیجیتال Milo برای خرید و فروش خانه ‌ها استفاده کنند. در آینده، این پروژه قصد همکاری با هنرمندان معروف، شرکت ‌های غذا و نوشیدنی و برند های معروف لباس را دارد، تا برای افزایش محبوبیت این میم کوین ، مجسمه و عروسک‌ هایی بسازند.

منبع:exbito.com

کلام آخر

میم کوین های جدید عرضه شده در بازار، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، لیست بلند بالایی دارند و درباره برخی از آن‌ ها، هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه کلی، میزان در گردش، قیمت فعلی و مارکت کپ در دسترس نیست.

لیست

لیست

اگرچه سرمایه ‌گذاری در پروژه ‌های جدید به عنوان یک فرصت عالی برای سود آوری در نظر گرفته می ‌شود، اما همزمان با آن، ریسک از دست دادن سرمایه نیز بسیار بالا است. میم کوین ‌های جدید همچنین از این قاعده مستثنی نیستند و به طور کلی، بسیاری از افراد تازه کار به دلیل حمایت از اینفلوئنسر هایی مانند ایلان ماسک، وارد بازار شده و سود قابل توجهی به دست آورده ‌اند. با این حال، شاهد ضرر کرده‌ های بسیاری بوده ‌ایم که به دلیل طمع، به موقع از بازار خارج نشده و سود خود را ذخیره نکرده بودند.نوسان قیمت از مشخصه ‌های قابل توجه هر بازار جدید، به خصوص در حوزه کریپتوکارنسی است. بنابراین، قبل از سرمایه ‌گذاری در پروژه ‌های جدید، حتما اطلاعات کاملی درباره آن‌ها را مطالعه کنید و تنها میزانی سرمایه را وارد پروژه مورد نظر کنید که در صورت از دست دادن آن، برای شما مشکل ایجاد نکند.

امتیاز

تکنولوژی

بهترین میم کوین هابهترین و معروف ترین میم کوین‌ های ارز دیجیتال کدامند؟معرف ترین میم کوین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *