بهترین سریال های چینی ۲۰۲۳؛ معرفی ۹ عنوان برتر

بهترین سریال های چینی 2023؛ معرفی 9 عنوان برتر

بهترین سریال های چینی 2023؛ معرفی 9 عنوان برتر


سریال های چینی همواره با داستان‌های شگفت‌انگیز، بازیگران با استعداد و کارگردانانی برجسته، جای خود را در صنعت سریال سازی جهانی باز کرده‌اند. هر سال که میگذرد سریال های چینی رشد کرده و جذابیت بیشتری برای افراد علاقه مند به فیلم و سریال پیدا می کنند.

در این مقاله از مجله آنلاین ، به بررسی بهترین سریال های چینی سال ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت. تعدادی از این سریال ها بر اساس ارزیابی ها و بازخوردهای مثبت مخاطبان  شناخته شده اند. در این مقاله، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ۹ عنوان از بهترین سریال های چینی سال ۲۰۲۳ را با شما به اشتراک بگذاریم.

سریال مسیر خانه (The Journey Home)

سریال مسیر خانه (The Journey Home)

سریال مسیر خانه (The Journey Home)

سریال مسیر خانه (The Journey Home) یکی از بهترین سریال‌های چینی سال ۲۰۲۳ است که ژانر درام، عاشقانه و کمدی را در بر می‌گیرد. داستان این سریال در مورد دو شخصیت به نام‌های گوی شیائو و لو یان چن است که در زمین بازی مدرسه راهنمایی به هم آشنا می‌شوند. عشق آن‌ها در نگاه اول شکل می‌گیرد و همراه با رشد و بزرگ شدن، احساسات آن‌ها نیز به شدت تقویت می‌شود. آرزویشان این است که تا آخر عمر، با هم باشند اما سرنوشت دیگری برای آن‌ها رقم خورده.شرایط خانوادگی گوی شیائو تغییر می‌کند و لو یان چن به عنوان یک افسر پلیس ویژه آموزش می‌بیند که او را به یک بخش کاملاً متفاوت از کشور می‌برد.

اگرچه آن‌ها اکنون در دو جهان متفاوت زندگی می‌کنند، عشق آن‌ها هنوز قوی است و آن‌ها به حفظ یک رابطه از راه دور علاقه‌مندند. سریال “مسیر خانه” علاوه بر جذابیت عاشقانه، برای طرفداران سریال‌های کمدی نیز بسیار جذاب خواهد بود.

سریال سرنوشت غیرطبیعی (Unnatural Destiny)

سریال سرنوشت غیرطبیعی (Unnatural Destiny)

سریال سرنوشت غیرطبیعی (Unnatural Destiny)

سرنوشت غیرطبیعی (Unnatural Destiny) یکی دیگر از بهترین سریال‌های چینی سال ۲۰۲۳ است که توسط ژانگ هوانگ بین و جیانگ تیان هانگ کارگردانی شده است. این سریال در ژانر‌های تاریخی، کمدی، عاشقانه و رزمی به تماشاگران خود پیشنهاد می شود. با پخش ۲۴ قسمت، داستان این سریال یکی از بهترین سریال‌های کمدی چینی را روایت می‌کند.

داستان این سریال درباره دو شهر به نام‌های “مو شی” و “شوان‌یو” است که برای چند نسل درگیر جنگ و تنش‌ها بوده‌اند و همواره در تلاش برای فتح یکدیگر بوده‌اند. حاکم شهر “مو شی” دختری به نام “یه ژائونان” دارد که از کودکی او را به عنوان یک پسر معرفی کرده و لباس پسرانه بر او پوشانده است، تا روزی برسد که بتواند به شهر حکمرانی کند.

یک روز، “یه ژائونان” در حال سقوط از یک صخره است، اما “لیو شوان مینگ”، ارباب شهر “ژوانیوئه”، او را نجات می‌دهد و جنسیت واقعی او را می فهمد. این سریال دارای داستانی بسیار جذاب است و یکی از بهترین سریال‌های چینی در سبک رزمی می‌باشد.

سریال خودت را دریاب

سریال خودت را دریاب

سریال خودت را دریاب

خودت را دریاب  به کارگردانی دینگ زیگوانگ طی ۴۰ قسمت ساخته شد. خود را دریاب موفق شد تا یکی از برترین مجموعه‌های چینی امسال شود و ژانر آن عاشقانه و درام است.

داستان درباره زنی به نام شو هونگ دو است که در حرفه خود توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند اما اتفاقی باعث می‌شود که او بخواهد از شهر و آدمهایش دور شود. در روستایی که هونگ دو به آن نقل مکان می‌کند، افرادی از جمله شیه ژی یائو حضور دارند که مثل او فکر می‌کنند. این آشنایی باعث عوض شدن زندگی هر دو می‌شود.

سریال قهرمانان وولین

سریال قهرمانان وولین

سریال قهرمانان وولین

عنوان بعدی در لیست سریال‌های جدید چینی برای سال ۲۰۲۳، سریال “قهرمانان وولین” به کارگردانی ژو دونگ نینگ است. این سریال یکی از بهترین سریال‌های رزمی چینی با بازیگران برجسته‌ در این لیست است. داستان آن نیز جذابیت بسیاری دارد که توانسته نظر بینندگان را به خود جلب کند.

داستان این سریال درباره یک دختر به نام یه شی است که بسیار فردی دلسوز است و آرزوی تبدیل شدن به قهرمان هنرهای رزمی را دارد. او در تلاش است تا به این آرزو برسد و امیدوار است که توانایی‌های خود را اثبات کند.

اما یه شی به تدریج با نیمه تاریک دیگر انسان‌ها روبرو می‌شود و متوجه می‌شود که رسیدن به قهرمانی کار دشواری است. با اتفاقاتی که رخ می‌دهد، او با یی آشنا می‌شود و زندگی او به کل تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید :بهترین فیلم های موسیقی محور

سریال وعده در تابستان

سریال وعده در تابستان

سریال وعده در تابستان

عنوان بعدی در لیست سریال‌های جدید چینی برای سال ۲۰۲۳، سریال وعده در تابستان است که برگرفته از رمان معروف چینی ارباب شیطان مرا نبوس (Master Devil Don’t Kiss Me) است.این سریال جدید مدرسه‌ای توانسته نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و به عنوان یکی از بهترین سریال‌های عاشقانه چینی در لیست قرار گیرد.

داستان این سریال درباره‌ی یک جوان حساس نسبت به ارتباط و لمس با جنس مخالف است که همه به آن به عنوان یک بیمار نگاه می‌کنند. اما زمانی که با دختری جوان به نام چو شیا آشنا می‌شود، او متوجه می‌شود که این حساسیت یک مسئله طبیعی نیست. چو شیا به طور تصادفی وارد خانه‌ی هان چی لو می‌شود و می تواند او را از این حساسیت نجات دهد.

با درخواست مادر هان چی لو، تلاش برای از بین بردن این حساسیت آغاز می‌شود که پس از مدتی به یک رابطه‌ی عاشقانه تبدیل می‌شود. همچنین، چو شیا به تدریج به راز عجیب بیماری هان چی لو پی می‌برد. سریال “وعده در تابستان” نیز به عنوان یکی از بهترین سریال‌های عاشقانه در این لیست قرار دارد.

سریال من روت کراش دارم

سریال من روت کراش دارم

سریال من روت کراش دارم

عنوان بعدی سریال من روت کراش دارم است که درباره زنی به نام روان لیو ژنگ است. پس از اتمام تحصیلات پزشکی، او به خانه‌اش بازمی‌گردد و در بیمارستان با همسر سابق خود، یعنی نینگ ژی چیان که پزشک است، روبه‌رو می‌شود. آن‌ها تصمیم می‌گیرند رابطه‌ی جدیدی را با یکدیگر آغاز کنند.

سریال “من روت کراش دارم” یکی دیگر از بهترین سریال‌های چینی سال ۲۰۲۳ است که توسط کارگردان یانگ ساخته شده است. این سریال اجتماعی در ژانر عاشقانه، درام و پزشکی قرار دارد و به زندگی گذشته و آینده یک زوج شکست خورده می‌پردازد که قصد دارند فرصتی دوباره برای خود به وجود آورند.

سریال عشقی که بهم دادی

سریال عشقی که بهم دادی

سریال عشقی که بهم دادی

عنوان بعدی در لیست سریال‌های جدید چینی برای سال ۲۰۲۳، سریال “عشقی که بهم دادی” است که به کارگردانی دینگ یینگ ژو با تألیفی از شی دینگ رو ساخته شده است. این سریال به اصلیت رمان “The Hope You Gave Me” برمی‌گردد. اگر به دنبال یک داستان ساده و جذاب با عناصر کمدی هستید، با این سریال می‌توانید مشغول شوید. داستان “عشقی که بهم دادی” درباره دختری به نام مین هی است که عاشق مردی به نام شین کی می‌شود اما برای ماندن کنار او، مجبور به گفتن یک دروغ است. پس از مدتی وقتی از دروغ خود پشیمان می‌شود به دلیل بیماری قلبی شین کی بازهم به دروغ خود ادامه داده و حقیقت را به او نمی‌گوید. تا زمانی که حقیقت فاش می‌شود و این زوج از هم جدا می‌شوند. پس از گذشت ۵ سال، آن‌ها بار دیگر با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

سریال لیگ نجیب زادگان

سریال لیگ نجیب زادگان

سریال لیگ نجیب زادگان

عنوان هشتم لیست سریال‌های چینی برای سال ۲۰۲۳، سریال “پیمان نجیب زاده” یا همان “لیگ نجیب زادگان” است. این سریال که با بیست و نه قسمت در طول یک فصل پخش شده است، براساس رمان “The Mystery of Zhang Guo” اثر دا فنگ گوا گو ساخته شده است. این مجموعه یکی از سریال‌های تاریخی و مهیج به شمار می‌رود که جذابیت بسیاری دارد و می‌توانید آن را تماشا کنید.

داستان این سریال برتر چینی درباره دو مرد به نام‌های ژانگ پینگ و لان جیو است. این دو شخص در زندگی‌های متفاوتی قرار دارند، اما یک وجه مشترک آنها را به هم نزدیک می‌کند: توانایی بالا در حل مسائل پیچیده این توانایی ، دوستی عمیقی بین ژانگ پینگ و لان جیو برقرار می‌کند.

سریال گرما در شبی سرد

سریال گرما در شبی سرد

سریال گرما در شبی سرد

این اثر مهیج و هیجان انگیز به کارگردانی لی هی ژو ساخته شده است و شامل ۳۶ قسمت می باشد. ژانر این سریال عاشقانه، تاریخی، رازآلود و فانتزی است. “گرما در شبی سرد” توانسته با داستانی جذاب نظرمخاطبان را به خود جلب کند.

این اثر، یکی از بهترین سریال های چینی سال ۲۰۲۳ است که درباره دختری به نام سی جیو ار از قبیله چیان است. سی جیو ار طبعی مهربان و معاشرتی دارد و دائماً به دنبال آرامش و گرماست. او به دلیل روح خرگوشی که درون خود دارد، همیشه حس سرما را تجربه می کند و به گرما علاقه مند است. از طرفی، هان ژنگ نیز یک شخصیت متفاوت با روحیه گرگی است که حس گرما و شور درون خود دارد. او بسیار سرسخت و خشن است و بیشتر به تنهایی سر می کند. حال آیا این دو روح متضاد می توانند با یکدیگر آشنا شوند و یک داستان عاشقانه جذاب را به‌وجود آورند؟

در این مقاله ۹ عنوان برتر سریال های چینی ۲۰۲۳ به شما معرفی شد. لطفا نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

منبع : مجله اینترنتی جوان ایرانی 

3.6/5 - (5 امتیاز)

دانستنی ها

معرفی سریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *