برلین؛ بازگشت مانی هایست با اسپین اف برلین

برلین؛ بازگشت مانی هایست با اسپین اف برلین

برلین؛ بازگشت مانی هایست با اسپین اف برلین


سریال ” مانی هایست ” یکی از سریال‌های محبوب و پرطرفدار در دنیای سینما و تلویزیون است. این سریال با داستان و شخصیت‌های جذاب، مخاطبان را به دنیایی از جرم و جنایت وارد می‌کند. اما چیزی که این سریال را واقعاً ویژه می‌کند، بازگشت ” برلین ” است. در فصل جدید این سریال، ” برلین “، شخصیتی که در فصل‌های قبل به دلایل نامعلومی از دست رفته بود، بازگشته است و این برای طرفداران این سریال یک خبر بسیار شگفت‌انگیز است. در این مقاله از سایت مجله، به بررسی بازگشت ” برلین ” در سریال ” مانی هایست ” و تأثیر آن بر داستان و شخصیت‌های دیگر، خواهیم پرداخت. همچنین، تعقیب و گریزهای مهیج و ماجراجویی که در این فصل جدید به تصویر کشیده می‌شود، نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پس با ما همراه باشید و به دنیای هیجان انگیز سریال ” مانی هایست ” با برگشت ” برلین ” سفر کنید.

داستان سریال برلین

داستان سریال برلین

داستان سریال برلین

سریال “برلین” به شخصیتی به نام آندرس دِ فونویوزا تمرکز دارد که با نام “برلین” نیز شناخته می‌شود. اطلاعات زیادی درباره این شخصیت در دسترس نیست ولی در بخش پنجم و پایانی سریال “سرقت پول” در قالب پیش‌داستان، توضیحاتی درباره او ارائه شده است. بر اساس این توضیحات، آندرس دِ فونویوزا ۵ ازدواج کرده است و یکی از همسران سابق او تاتیانا است که نقش آن توسط دایانا گومز بازی شده است. او در مورد این روابط می‌گوید: “پنج بار عشق را باور کردم.” این جزئیات درباره زندگی عشقی و روابط برلین، بخشی از تاریخچه او است که در سریال “برلین” بررسی می‌شوند.

“برلین”، یکی از شخصیت‌های سریال، برادری به نام پروفسور دارد و زمانی که داستان به سال‌های اولیه روابط آنها برمی‌گردد، این واقعیت به تصویر کشیده می‌شود. اما جزئیات درباره مرگ پدرشان یا روابطشان با شخصیت‌های پالرمو، مارسِلا و بوگوتا هنوز مشخص نیست. علاوه بر این، انتظار می‌رود که سرقت برلین از شانزلیزه پاریس که مربوط به دزدیدن ۴۳۴ الماس است، به‌صورت کامل در سریال روایت شود. این عنصرها باعث می‌شود که هدف اصلی سریال از بازگشت به گذشته‌ها و استفاده از فلاش‌بک‌ها در فصل پایانی “سرقت پول” واضح‌تر شود و به معنایی دوچندان درآید.

در سریال “برلین”، شخصیت برلین به دلیل جاذبه و کاریزمای خاصی که دارد، همواره در کانون توجه قرار گرفته است. سریال سعی کرده است تا او را بیشتر معرفی کند و به نوعی جذابیت و ابهام بیشتری به شخصیت او ببخشد. برلین به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی و مهم سریال، به طور درخشانی بازی کرده است و در طول داستان، پیش‌زمینه‌ها و پشت‌پرده‌های ویژه‌ای از زندگی و گذشته او به تصویر کشیده شده است. با این تغییرات، شخصیت برلین رشد کرده و بزرگتر از قبل شده است و به نوعی یک سریال مستقل برای خودش دارد. پس آماده باشید تا بیشتر درباره این شخصیت بد جذاب و متفاوت بدانید.

پدرو آلونسو و الکس پینا در رویداد تودوم سال ۲۰۲۲ نتفلیکس درباره سریال فرعی جدیدی که در حال تولید است، صحبت کردند. نام این سریال “عشق و سرقت‌ها” است و این دو هنرمند در پاسخ به یک سوال درباره طبیعت این سریال، آن را به عنوان “سفری به سال‌های طلایی” شخصیت برلین توصیف کردند. در این سریال، شخصیت برلین در سراسر اروپا دزدی می‌کند و به شدت عشق را نیز تجربه می‌کند. در این رویداد، نمایش اولین نسخه از سناریوی این سریال نیز ارائه شد، که با عنوان “داستان‌های پاریس” (Paris Stories) از فرانسوی ترجمه می‌شود.

چه ستارگانی در “برلین” بازی کردند؟

چه ستارگانی در "برلین" بازی کردند؟

چه ستارگانی در “برلین” بازی کردند؟

پدرو آلونسو، بازیگر ۴۹ ساله که در سریال “سرقت پول” نقش برلین را ایفا کرده بود، در سریال “برلین” حاضر است و نقش خود را ادامه می‌دهد. این موضوع جالب است که نتفلیکس، یک ویدیو منتشر کرده که در آن شخصیت‌هایی که در این سریال جدید بازی می‌کنند و داستان اولیه را روایت می‌کنند، به ما معرفی می‌شوند. این سریال، یک نسخه پیش‌داستانی (Prequel Series) است و اهمیت ویژه‌ای به پیشینه و زندگی قبلی شخصیت‌ها می‌دهد.برخی از این بازیگران عبارت اند از:

  • میشل جنر در نقش کِیلا
  • بِگونا وارگاس در نقش کامرون
  • جولیو پینا در نقش روی
  • تریستان یولا در نقش دامیان
  • جوئل سانچز در نقش بروس

تولید اسپین آف سرقت پول چطور اتفاق افتاد؟

تولید اسپین آف سرقت پول چطور اتفاق افتاد؟

تولید اسپین آف سرقت پول چطور اتفاق افتاد؟

الکس پینا، خالق “سرقت پول”، درباره گسترش جهان داستانی این سریال و روایت داستان‌های مستقل شخصیت‌های محبوب آن صحبت کرده است. پیش از اعلام رسمی ساخت “برلین”، الکس پینا در یک مصاحبه با “اپرا دیلی” درباره ساخت چنین سریالی گفت: “بله، ما امکانات زیادی برای ساخت چند سریال فرعی داریم که فکر می‌کنم بستگی به شخصیت‌های قوی و مورد علاقه “سرقت پول” دارد.

ما همواره به دنبال شخصیت‌های پیچیده و با کیفیتی بوده‌ایم که ابعاد چندگانه‌ای داشته باشند. به همین دلیل فکر می‌کنم تقریباً هر شخصیتی در “سرقت پول” دارای کیفیت دوگانه‌ای است که تماشاگران و ما دوست داریم در یک سریال مجزا داستان آن‌ها را دنبال کنیم؛ به عبارت دیگر، ما قادر خواهیم بود هر یک از این شخصیت‌ها را در یک زمینه داستانی دیگر تماشا کنیم.

در نوامبر ۲۰۲۱، شرکت نتفلیکس اعلام کرد که یک سریال فرعی با نام “برلین” را تولید خواهد کرد. این سریال توسط الکس پینا، خالق اصلی سریال “سرقت پول” (که در کمپانی تولیدی خود به نام “ونکووِر میدیا” فعالیت می‌کند) و اِستر مارتینز لوباتو ساخته می‌شود. الکس پینا قرارداد خود را با نتفلیکس در ماه ژوئیه ۲۰۱۸ بسته بود و این قرارداد در مارس ۲۰۲۲ مجدداً تمدید شد. خالقان این سریال علاقه‌مند به این ایده بودند که شخصیت برلین را در یک حالت احساسی کاملاً متفاوت به تماشاگران معرفی کنند.

بیشتر بخوانید:جومونگ ۳؛ معرفی سریال امپراطور افسانه ها

نقد سریال Berlin 2023 و نمرات آن

نقد سریال Berlin 2023 و نمرات آن

نقد سریال Berlin 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله، به بررسی نمرات و نقدهای سریال “برلین” می‌پردازیم. این سریال تاکنون در سایت معروف فیلم و سریال IMDb نمره ۷.۳ از ۱۰ را دریافت کرده است. برخی از بینندگانی که به سریال “برلین” نمرات بالا داده‌اند، بیان کرده‌اند که این سریال با وجود برخی از رویدادهای غیرقابل باور در داستان، توانسته است توجه آن‌ها را جلب کند و به آن‌ها بگوید که بخواهند قسمت بعدی را زودتر تماشا کنند و بدانند داستان چگونه پیش خواهد رفت. آن‌ها همچنین کیفیت بازی بازیگران سریال “برلین” را بسیار خوب ارزیابی کرده‌اند.

بعضی افرادی که از سریال “برلین” راضی نبوده‌اند و نمرات کمی به آن داده‌اند، بیان کرده‌اند که سرعت روایت داستان در این سریال می‌توانست کندتر باشد و همچنین برخی از صحنه‌های آن را اغراق آمیز است. برخی از این افراد که قبلاً سریال “Money Heist” را دیده بودند و از آن راضی بودند، انتظار داشتند که سریال “برلین” نیز مانند آن بتواند برایشان رضایت‌بخش باشد، اما بر اساس نظر آن‌ها، این امر رخ نداده است و آن‌ها اعتقاد دارند که فقط برای کسب درآمد بیشتر براساس موفقیت سریال قبلی این اسپین آف تولید شده است.

در این مقاله سعی کردیم تا به طور جامع به معرفی این اسپین اف بپردازیم. اگر شما نیز از سریال “Money Heist” لذت می‌برید، می‌توانید این اسپین آف را که بر اساس یکی از شخصیت‌های آن ساخته شده، تماشا کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

منبع:http://www.filimo.com

امتیاز

دانستنی ها

معرفی سریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *