پیش بینی هیجان انگیز برای سال ۲۰۲۴: بررسی ۱۰ تا از بهترین سریال های کره ای جدید

بررسی 10 تا از بهترین سریال های کره ای جدید

بررسی 10 تا از بهترین سریال های کره ای جدید


بسیاری از بازیگران محبوب کره و ارائه‌ ی بهترین سریال‌ های کره‌ای سال ۲۰۲۴ خبر خوبی برای طرفداران  سریال‌ های کره ای است. امسال در دنیای سریال ‌های کره‌ای، بازگشت سال ۲۰۲۳ سریال‌ هایی مانند “بدترین شیطان”، “عزیزترین من”، “دکتر رمانتیک ۳” و “مادر بد” از جمله محبوب ‌ترین سریال‌ های کره‌ ای بودند و در سال جدید انتظار می‌رود سریال ‌های جدید و جذابی معرفی شوند که برای مدتی طولانی طرفداران را سرگرم کنند. اما سریال‌های کره‌ای بهترینی کدام است؟

 بهترین سریال ‌های کره ‌ای در ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴ فهرست بهترین سریال‌ های کره‌ ای، عناوین بسیار جذاب و دوست‌ داشتنی قرار دارند. از فصل سوم سریال “خانه شیرین” تا سریال‌ های جدید با حضور ستارگانی چون پارک مین یونگ و لی مین هو. اما در ادامه به ۱۰ تا از برترین سریال‌های کره‌ ای سال ۲۰۲۴ می ‌پردازیم.

با شوهرم ازدواج کن (marry my husband)

با شوهرم ازدواج کن (marry my husband)

با شوهرم ازدواج کن (marry my husband)

ژانر : عاشقانه ، انتقامی  کارگردان :پارک وون گوک   بازیگران :پارک مین یونگ ، نا این وو ، ای یی کیونگ ، سونگ ها یون

یک سریال کره‌ای جدید در سال ۲۰۲۴ با حضور پارک مین یونگ و نا این وو به عنوان یک درام انتقامی برگرفته  از یک رمان اینترنتی با همین نام توسط سونگ سو جاک به روی آنتن می ‌رود. داستان این سریال درباره جی وون با بازی پارک مین یونگ است که با مین هوان با بازی لی یی کیونگ ازدواج کرده است. همسر او زنی فوق‌العاده به حساب می آید که علاوه بر کار در بیرون، تمام کار ها را در منزل هم انجام می ‌دهد. اما جی وون که شوهر خود را در حال خیانت به خودش با صمیمی ‌ترین دوستش، سو مین با بازی سونگ ها یون، می‌بیند، در یک درگیری فیزیکی جان خود را از دست می ‌دهد و خود را ۱۰ سال قبل، در شرایطی که هنوز با مین هوان در ارتباط است، می ‌بیند. حالا جی وون تصمیم می‌گیرد همه چیز را تغییر دهد و نگذارد ماجرا به همان مسیر برود.

آهنگ عاشقانه خیالی (love song for lllusion)

آهنگ عاشقانه خیالی (love song for lllusion)

آهنگ عاشقانه خیالی (love song for lllusion)

ژانر : عاشقانه ، درام  کارگردان :لی جونگ سوب   بازیگران :پارک جی هون ، هونگ یه جون ، جی وو

یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای در سال ۲۰۲۴، “آهنگ عاشقانه خیالی” است که برنامه‌ ریزی شده است تا در روز های ابتدای سال ۲۰۲۴ پخش شود. داستان این سریال، از جمله مورد انتظارترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۴، درباره ولیعهد ساجو هیون با بازی پارک جی هون است که دو شخصیت متفاوت دارد.وی به عنوان یک طراح مد در یک فروشگاه کار می‌کند و هویت واقعی خود را پنهان می‌کند. اما او نمی‌تواند از یادگاری تلخی که پدر ستمگرش در کودکی برایش به جا گذاشته، رها شود. شخصیت دیگر وی آک هی است، یک مرد جذاب و قادر به جذب هر کسی که می‌خواهد، اما مشکل او این است که به نوعی نفرین شده است و هر لمسی باعث درد شدیدی می‌شود. این دو شخصیت تصمیم می‌گیرند بدن مشترکی را برای مدت سه روز در یک زمان مشخص به اشتراک بگذارند.در طی این رویداد، دختری که خانواده‌اش به اتهامات بی‌اساس اعدام شده‌اند، به قصر می‌رود تا انتقام بگیرد. اما وضعیت به گونه‌ای پیش می‌رود که ناگهان خود را به صورت صیغه جو هیون در می‌یابد. این سریال کره‌ای جدید در سال ۲۰۲۴ را به هیچ وجه از دست ندهید.

پادشاه مسحور (sejak)

پادشاه مسحور (sejak)

پادشاه مسحور (sejak)

ژانر : عاشقانه ،تاریخی  کارگردان :جو نام گوک  بازیگران :جو جونگ سون  ، شین سه کیونگ، لی شین یونگ

سریال “Sejak” که با نام “پادشاه مسحور” (Captivating the King) هم شناخته می‌شود، یکی از بهترین سریال‌ های کره ‌ای سال ۲۰۲۴ است. این سریال درام تاریخی و عاشقانه ‌ای است که درباره عشق پادشاه یی این با بازی جو جونگ سوک است.داستان سریال کره‌ ای جدید سال ۲۰۲۴، در میان بحران سیاسی داخلی و در شرایطی که پادشاه باید برای حفظ تاج و تخت خود جنگ کند، روایت می ‌شود. همچنین، در همین زمان که یک قاتل وحشتناک به دنبال قتل پادشاه است و به او نزدیک می‌ شود، او با کانگ هی سو با بازی شین سه کیونگ آشنا می‌شود.

پولدار در برابر پلیس (flexxCop)

پولدار در برابر پلیس (flexxCop)

پولدار در برابر پلیس (flexxCop)

ژانر : معمایی، عاشقانه ، درام  کارگردان :کیم جائه هونگ   بازیگران :آن بو هیون ،پارک جی هیون ، کانگ سانگ جون

این فیلم با بازی آن بو هیون و پارک جی هیون، احتمالاً یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۴ خواهد بود. این دو ستاره قبلاً در سریال “سلول‌های یومی” بازی مشترک داشتند و اکنون در یک درام عاشقانه و معمایی دیگر بازی می‌کنند.داستان این سریال، که از جمله بهترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۴ است، درباره جین یی سو است که تمام چیز هایی که در زندگی خود دارد، از جمله ثروت و زندگی مترف او، را دارد. او پسری مغرور است که نیازی به کمک دیگران ندارد و به همین دلیل غرور زیادی به خرج می‌دهد. اما ناگهان، جین درگیر مشکلات وضعیتی جدید می‌شود که زندگی او را تغییر می‌دهد.او به تیم تحقیقات پلیسی غیرمعمول در ایستگاه کانگا می‌ پیوندد. در اینجا، وظیفه او و همکارانش، دستگیری سارقان حرفه ‌ای است. یی سو تصمیم می‌گیرد از قدرت، ثروت و روابط شخصی خود برای مقابله با جنایتکارانی که توسط مقامات حمایت می‌شوند، استفاده کند.

دکتر اسلامپ (doctor slump)

دکتر اسلامپ (doctor slump)

دکتر اسلامپ (doctor slump)

ژانر : عاشقانه ، کمدی ، پزشکی  کارگردان :اوه هیونگ جونگ   بازیگران :پارک شین هه ، پارک هیونگ شیک ، یون پارک

“دکتر اسلامپ”، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۴ است که به استقبال رقابت ‌های بسیاری در حوزه درام می ‌رود. داستان این سریال کره ‌ای جدید در سال ۲۰۲۴ درباره یک شخص به نام هانول است که توسط پارک شین هه بازی می‌شود و نقش یک متخصص بیهوشی را در این سریال بازی می‌کند.

این شخصیت به دلیل هوش بالای خود در دوران کودکی و نوجوانی معمولاً به عنوان نابغه توسط دیگران شناخته می‌شود. این عامل به او انگیزه می‌دهد تا به تحصیل و تبدیل شدن به یک پزشک عالی راه یابد. اما او اکنون از زندگی‌ای که دارد خسته شده است، زندگی ‌ای که همچنان مشغول به کار و تحصیل است و هیچ وقتی برای استراحت و تفریح ندارد.

یک روز، او درک می‌کند که اصلاً این زندگی را نمی‌خواهد و تصمیم می‌گیرد تغییری در آن ایجاد کند. در همین شرایط، او در یکی از بدترین لحظات زندگی خود با جونگ وو با بازی پارک هیونگ شیک مواجه می‌شود، رقیب همیشگی خود در دوران تحصیل.

هونگ رانگ (hong rang)

هونگ رانگ (hong rang)

هونگ رانگ (hong rang)

ژانر : عاشقانه ، هیجان انگیز ، تاریخی کارگردان :کیم هونگ سون   بازیگران :لی جه ووک ، جو بو اه، جونگ گا رام  ،کیم جه ووک

“هونگ رانگ” یک سریال جدید کره ‌ای است که داستان آن در اواخر دوره چوسون درباره یک خانواده ثروتمند است. این خانواده توانسته است از طریق تجارت هنر به ثروتی بزرگ دست پیدا کند و ماجراهای سریال حول محور رازی درباره پسری هشت ساله است که پس از ناپدید شدن ناگهانی در شرایطی که هیچ خاطره‌ای از گذشته ندارد، بازخواهد گشت. اکنون خواهر بزرگ او در تلاش برای کشف حقیقت است.”هونگ رانگ” از بهترین سریال ‌های کره‌ ای ۲۰۲۴ است که بازیگرانی همچون لی جه ووک در نقش جه یی و اوم جی وون در نقش یون یی را در بر دارد. جه ووک و جو بو آه همچنین در دوران کودکی به عنوان دوستان صمیمی با هم بوده و از یکدیگر مراقبت می‌کرده‌ اند. اما هونگ رانگ ناگهان در هشت سالگی ناپدید می ‌شود و خواهر بزرگش جه ایی سعی دارد او را پیدا کند. نقش مادر در داستان نیز به بازی اوم جی وون در نقش یون یی تعلق دارد، که یکی از قدرتمند ترین و در عین حال مغرور ترین شخصیت ‌ها در جامعه بازرگانان است و از زمان ناپدید شدن پسرش زندگی سختی را تجربه می‌کند.

خانه شیرین (sweet home) فصل ۳

خانه شیرین (sweet home) فصل 3

خانه شیرین (sweet home) فصل ۳

ژانر : اکشن ،علمی تخیلی، ترسناک، درام کارگردان :لی اون بوک   بازیگران :سونگ کانگ، لی جین ووک، لی شی یونگ، گو مین شی

یک سریال جدید کره‌ای با عنوان “خانه شیرین” در حال پخش است و داستان آن ادامه‌ی فصل دوم را در سال ۲۰۲۴ روایت می‌کند. در این فصل، بهترین سریال کره‌ای سال ۲۰۲۴ را می‌بینیم که فرزند یی کیونگ با بازی لی شی یونگ توانایی تبدیل شدن انسان‌ها به هیولا را دارد. در عین حال، سانگ ووک با بازی لی جین ووک در یک بیمارستان مخفی در حال انجام آزمایش‌هایی برای طراحی هیولاهای پر قدرت است ولی اون سو با بازی گو مین شی در تلاش برای یافتن برادرش است.

اگر چه یک قهرمان نیستم (Although I am not a hero)

اگر چه یک قهرمان نیستم (Although I am not a hero)

اگر چه یک قهرمان نیستم (Although I am not a hero)

ژانر : اکشن،عاشقانه ، فانتزی   کارگردان :جو هیون تاک   بازیگران :جانگ کی یونگ ، چون وو هی، گو دو شیم ، پارک سو یی

یکی از جذاب و برترین سریال ‌های کره ‌ای در سال ۲۰۲۴ سریال “اگرچه یک قهرمان نیستم” است که با بازی جانگ کی یونگ در نقش بوک گی جو و خانواده‌اش را روایت می‌کند. همه اعضای این خانواده دارای قدرت‌ های ماوراطبیعی هستند، اما قدرت بوک گی جو مرتبط به سفر به گذشته است و تنها قادر به تجربه لحظات شاد گذشته است، نه تغییر آن‌ ها. این موضوع به تدریج باعث افسردگی و از دست دادن قدرت او می‌شود و بقیه اعضای خانواده نیز به دلیل مشکلاتی مانند بیخوابی، پرخوری، اعتیاد به گوشی ‌های هوشمند و مشکلات مشابه قدرت‌ های خود را از دست می ‌دهند.در این شرایط، دو داهه با بازی چون وو هی با بوک گی جو و خانواده‌اش مواجه می‌شود و این یک شروع بزرگ برای تغییرات در زندگی این خانواده می‌باشد.

همه چیز حقیقت می یابد (everything will com true)

همه چیز حقیقت می یابد (everything will com true)

همه چیز حقیقت می یابد (everything will com true)

ژانر : عاشقانه ، کمدی ، فانتزی  کارگردان :لی بیونگ هون   بازیگران :کیم وو بین ،آن ایون جین

در سریال برتر کره‌ای سال ۲۰۲۴، ما دوباره شاهد رویارویی ووبین و سوزی هستیم. داستان سریال حول محور جنی است که بسیار احساساتی است و این سریال  با بازی کیم وو بین است که با گا یونگ  بازی بائه سوز روبه رو می‌شود. وقتی جن از چراغی آزاد می‌شود، سه آرزوی او برآورده می‌شود، اما گا یونگ نمی‌فهمد که این برآورده شدن آرزوها می‌تواند شانسی به همراه داشته باشد یا مجازاتی برای گناهانش باشد.

ارتباط (connection)

ارتباط (connection)

ارتباط (connection)

ژانر : جنایی ، معمایی  کارگردان :کیم مون کیو   بازیگران :جی سونگ ، جئون می دو

یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۴ سریال “اگرچه یک قهرمان نیستم” است که با بازی جانگ کی یونگ در نقش بوک گی جو و خانواده‌اش را روایت می‌کند. همه اعضای این خانواده دارای قدرت‌های ماوراطبیعی هستند، اما قدرت بوک گی جو مرتبط به سفر به گذشته است و تنها قادر به تجربه لحظات شاد گذشته است، نه تغییر آن‌ها. این موضوع به تدریج باعث افسردگی و از دست دادن قدرت او می‌شود.در سریال برتر کره‌ای سال ۲۰۲۴، شاهدیم که بقیه اعضای خانواده نیز به دلیل مشکلاتی مانند بیخوابی، پرخوری، اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و مشکلات مشابه قدرت‌های خود را از دست می‌دهند.در این شرایط، دو داهه با بازی چون وو هی با بوک گی جو و خانواده‌اش درگیر می‌شود و این یک شروع بزرگ برای تغییرات در زندگی این خانواده می‌باشد.

سریال ‌های کره ‌ای محبوبی که در سال ۲۰۲۴ ادامه می ‌یابند، کدام ها هستند؟

 در سال ۲۰۲۴، فصل سوم سریال “خانه شیرین” منتشر خواهد شد و منتظریم انتشار فصل دوم سریال پرطرفدار “اسکوئید گیم”را مشاهده کنیم. با این حال، در حال حاضر برای فصل دوم “بازی مرکب” هیچ چیزی از آن  نمی‌دانیم.لطفاً نظر خود را در مورد بهترین سریال‌های کره‌ای ۲۰۲۴ بیان کنید. به نظر شما کدام سریال‌ها در این لیست وجود دارند؟ لطفاً نظر خود را در بخش نظرات با سایت مجله به اشتراک بگذارید.

امتیاز

دانستنی ها

بررسی 10 تا از بهترین سریال های کره ای جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *