۶ ایده برای استایل ترندی و شیک با لباس بافت کاردیگن

6 ایده برای استایل ترندی و شیک با لباس بافت کاردیگن

6 ایده برای استایل ترندی و شیک با لباس بافت کاردیگن


ما معتقدیم که برای هر شخصیت و اندامی، بافت کاردیگان مناسبی وجود دارد. حتی اگر شما در مناطقی با آب و هوای گرم زندگی می‌کنید، یک ژاکت بافت کاردیگن می‌تواند در فصل‌ تابستان هم برای شما مفید باشد. این نوع بافت کاردیگن حتی می‌تواند در برخی از جشن‌ها و مراسم‌های بهاری و تابستانی شیک و زیبا استفاده شود.

چندین گزینه متنوع برای استایل با بافت کاردیگن وجود دارد. به همین دلیل در ادامه این مقاله از مجله آنلاین، ۶ استایل زیبا و ساده با لباس بافت کاردیگن را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع کاردیگن

انواع کاردیگن

کاردیگن بلند

این نوع کاردیگان برای تغییر فصل مناسب است و پوشیدن آن با دامن کوتاه می‌تواند پاهای شما را بلندتر نشان دهد. همچنین، اگر هوا سرد است پوشیدن یک کاردیگان بلند و ضخیم می‌تواند شانه‌ها و بازوهای شما را از سرما در امان نگه دارد.

کاردیگن با آستین کوتاه

این مدل کاردیگان برای هوای معتدل مناسب است.

کاردیگن دکمه‌دار

کاردیگان دکمه‌دار به شما یک استایل کلاسیک می دهد. اگر از سبک‌های جلوباز خسته شده‌اید و به دنبال یک لباس گرم و راحت هستید، کاردیگان دکمه‌دار را انتخاب کنید.

کاردیگن نیم‌تنه

اگر به دنبال لباس گرم و ساده‌ای هستید که برای مناسبات غیررسمی مناسب باشد، کاردیگان نیم‌تنه را انتخاب کنید.

کاردیگن بافت درشت

کاردیگان‌های بافت درشت یک لباس گرم و مناسب برای فصل سرما هستند و معمولاً دارای دکمه اند. برای تکمیل استایل خود می‌توانید تنها دکمه مرکزی آن را ببندید و آن را با شلوار جین مام استایل ست کنید.

نکاتی برای انتخاب کاردیگن

  1. انتخاب بلندی یا کوتاهی کاردیگن بستگی به سلیقه شما دارد. هر دو نوع بافت می‌تواند استایل شما را بهبود بخشد و در عین حال از بدنتان در برابر سرما محافظت کند.
  2. برای استایلی شیک و تلفیقی، می‌توانید کاردیگن را با شلوار فاق بلند و گشاد ست کنید. این ترکیب به ظاهر شما تنوع و زیبایی می‌بخشد.
  3. انتخاب یک کاردیگن با یقه شال می‌تواند جذابیت شما را بیشتر کند. این نوع کاردیگان، ظاهر شیک و ارگانتیک شما را تکمیل می‌کند و می‌تواند در همه فصل‌ها استفاده شود.

معرفی ۶ استایل با بافت کاردیگن

استایل بافت کاردیگن کوتاه

استایل با بافت کاردیگن

پوشیدن کاردیگن کوتاه با تاپ یا تیشرت کوتاه استایلی مناسب برای فصل های نسبتا گرم است .می‌توانید از انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف کاردیگن استفاده کنید تا استایل خود را جذاب تر کنید.همچنین استفاده از یک شلوار جین ضخیم نیز استایل شمارا تکمیل میکند .میتوانید از یک جفت کفش راحت و جواهرات یا کلاه و کیف هم استفاده کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید.اگر در فصل سرما هستید، می‌توانید بافت کاردیگن خود را به همراه یک جفت بوت و یک شال گرم بپوشید. این استایل به شما ظاهری شیک و کلاسیک خواهد داد.

استایل بافت کاردیگن با دامن جین

استایل بافت کاردیگن با دامن جین

بافت کاردیگن با دامن جین برای خلق ظاهری زیبا و راحت برای روزهای گرم تابستانی مناسب است. برای این استایل می‌توانید یک کاردیگن گرم را با یک دامن جین کوتاه ترکیب کنید. همچنین می توانید تاپ یا تیشرتی سبک به تن کنید و کاردیگن را روی آن بپوشید.استایل خود را با یک جفت صندل یا کتانی و جواهرات می توانید تکمیل کنید .

بیشتر بخوانید : استایل اگزوتیک چیست و چطور یک استایل شیک و خاص داشته باشیم؟

استایل بافت کاردیگن بلند با شلوار جین

استایل بافت کاردیگن بلند با شلوار جین

جزئیات بافت لباس کاردیگن بسیار نرم و راحت است. این نوع بافت برای ماه‌های سرد سال بسیار مناسب است، مانند یک عمل می کند! بافت کاریگن را میتوانید با یک شلوار جین و یک تیشرت سفید ، خاکستری یا مشکی ست کنید . برای تکمیل استایلتان نیز میتوانید از یک جفت کفش پاشنه دار و اکسسوری استفاده کنید .

استایل بافت کاردیگن با پیراهن

استایل بافت کاردیگن با پیراهن

ترکیب یک بافت کاردیگن و یک پیراهن رنگی با دامن و یک جفت گوشواره‌ حلقه‌ای استایلی خاص به شما می بخشد. استفاده از یک جفت صندل و کیف ست نیز این استایل را تکمیل می کند .

بافت کاردیگن قرمز با پیراهن گلدار

بافت کاردیگن قرمز با پیراهن گلدار

بافت کاردیگن قرمز با پیراهن گلدار

بافت کاردیگن قرمز با یک پیراهن گلدار و یک شلوار جین استایل شیکی به شما می بخشد .سعی کنید از رنگ های متضاد در این ترکیب استفاده کنید تا توجه بیشتری جلب کند. همچنین گل های پیراهنتان نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد .

استایل بافت کاردیگن بنفش با کمربند

استایل بافت کاردیگن بنفش با کمربند

استایل بافت کاردیگن بنفش با کمربند یک استایل زیبا و جذاب و البته مناسب است. بافت کاردیگن بنفش را با یک تاپ ساده یا تیشرت ترکیب کنید. سپس یک کمربند با رنگ و طرح مناسب دور کمرتان ببندید. برای کفش می‌توانید از یک جفت صندل یا کفش بوت استفاده کنید.

بافت کاردیگن یک ژاکت بافت در انواع مختلف است .ما در این مقاله سعی کردیم تعدلدی استایل با بافت کاردیگن به شما معرفی کنیم.اگر استایل دیگری می شناسید آن را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : وبلاگ خلیج اپ

امتیاز

فشن

استایل با بافت کاردیگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *