معرفی منقل سفری کاربردی شیمن +منقلی همه کار و ساده

معرفی منقل سفری کاربردی شیمن +منقلی همه کار و ساده

معرفی منقل سفری کاربردی شیمن +منقلی همه کار و ساده


از آنجایی که راهنمای خرید میزان مناسبی برای افرادی که به تفریح و گردش علاقه‌مند هستند، می‌تواند در انتخاب منقل سفری مناسب به آن‌ها کمک کند، تصمیم گرفتیم که در این مقاله به نکات مهمی که لازم است در زمان خرید منقل مسافرتی بدانید، بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خانواده‌های ایرانی عاشق گردش در طبیعت و تفریح هستند و تمایل دارند روزهای تعطیل خود را در مکان‌های بکر و طبیعتی سپری کنند. پخت انواع کباب و جوجه در این محیط‌های طبیعی، لذت دورهمی را افزایش می‌دهد و به همین دلیل خانواده‌ها هر فرصتی را برای گردش در طبیعت و لذت بردن از غذاهای خوشمزه در آن بهره می‌برند. بدون شک، بهترین غذا برای تفریحات کباب و جوجه است.

یکی از تجهیزات ضروری و حیاتی برای پخت کباب در سفرهای مسافرتی منقل سفری است. در واقع، منقل‌های سفری به دلیل ابعاد کوچک و سهولت در حمل و نقل، همواره همراه تفریحات آخر هفته خانواده‌ها هستند.با مجله انلاین همراه باشید .

انواع گریل‌های مسافری

انواع گریل‌های مسافری

انواع گریل‌های مسافری

همانگونه که می‌دانید، منقل و باربیکیو در اقسام و ابعاد متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در کنار انواع منقل مخصوص کباب، یکی از کاربردی‌ترین نمونه‌های منقل، مدل‌های مسافری آن‌ها می‌باشد. به طور کلی، گریل‌های مسافری بر اساس دو مدل زیر تولید و به بازار عرضه می‌شوند:

گریل مسافری تاشو:

این نوع گریل از منقلی ساده و کوچک استفاده می‌کند و به سادگی می‌توانید آن را در خودروی خود جا دهید. این گریل مسافرتی تاشو را می‌توانید به راحتی درون یک کیف جا دهید و با خود حمل کنید.

گریل مسافری مدل ایستاده:

این نوع گریل به نام سه پایه آتش هم شناخته می‌شود و به صورت ایستاده تولید و به بازار عرضه می‌شود. در اصل، در گریل مدل ایستاده، مواد غذایی را در ارتفاع خاصی از آتش قرار می‌دهید که این ارتفاع قابل تنظیم است و می‌توانید غذاهای خود را درست کنید.

نوع دیگری از کباب‌پزهای مسافری با عنوان گریل صحرایی شناخته می‌شوند. این نوع گریل‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توانید در محل نصب چادر مسافرتی، پایه‌های گریل را با چکش به ارتفاع ۵ سانتی‌متر در زمین قرار داده و با تنظیم فاصله بین میله‌ها، زغال یا آتش را در زیر میله‌ها قرار داده و با استفاده از سیخ‌های کباب و جوجه، غذای خود را آماده کنید.

خرید منقل سفری چند حالته شیمن

خرید منقل سفری چند حالته شیمن

خرید منقل سفری چند حالته شیمن

از شادترین تجربه‌های گرد همایی با خانواده و دوستان، سفر به مناطق طبیعی یا کمپینگ است و چه زمانی مناسب‌تر از این برای پختن محبوب‌ترین غذای ایرانی یعنی کباب! امروزه کباب‌پزها با هدف کوچک‌تر و راحت‌تر شدن قابلیت حمل و نقل به صورت منقل تاشو سفری طراحی می‌شوند.

منقل سفری چند حالته شیمن یک منقل منحصر به فرد و خاص از طراحی‌های مهندسان گروه شیمن است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی هر نوع غذایی را در طبیعت آماده کنید. با این تجهیزات می‌توانید همزمان از روی آتش و زیر آتش گرما بگیرید و همزمان کارهای خود را انجام دهید. یکی از مزایای برجسته این منقل سفری تاشو، وجود دستگیره است که بدون لمس کردن منقل یا سینی‌ها، می‌توانید همه چیز را جابجا کنید. توری گریل پزی همچنین برای استفاده از گریل و قرار دادن قابلمه و کتری مناسب است. در این منقل اگر آتیش ۲۴ ساعت متوالی روشن باشد، هیچ مشکلی برای آن پیش نمی‌آید.

مشکل حمل و نقل منقل‌های بزرگ و سنگین برای استفاده در سفرهای گردشی و پیک‌نیک باعث شده تا منقل سفری چند حالته شیمن با قابلیت حمل و نقل و تاشو شدن رایج شود.

مشاهده مشخصات منقل مسافرتی شیمن

با خصوصیات و کاربردهای منقل سفری چند حالته شیمن آشنا شوید!

منقل سفری چند منظوره شیمن، یک منقل جامع با امکانات و کاربردهای گوناگون که می‌توانید در سفرهای گردشی و پیک‌نیک از آن بهره ببرید. با تهیه منقل تاشو سفری شیمن یک سفر جذاب و خاطره‌انگیز داشته باشید:

مناسب برای برنامه‌های کمپینگ و آفرود

قابل تنظیم ارتفاع در چندین حالت

قابلیت دو منقل همزمان در دو ارتفاع

قابلیت حالت فر برای پخت پیتزا، لازانیا و …

بسته کامل شامل سه سینی، یک سینی برای طبخ و دو سینی برای زغال و آتش و کیس حمل

توری گریل پز و قابلیت قرار دادن کتری و قابلمه

مشخصات منقل تاشو شیمن

ابعاد منقل : ۳۸x۵۲ سانتی متر به ارتفاع ۴۳ سانتی متر

ابعاد کاور حمل و نقل : ۴۵x۵۹ سانتی متر به پهنای ۹ سانتی متر

پک کامل سه سینی، یک سینی برای پخت و پز و دو سینی برای زغال و آتش

۷ نکته اساسی در خرید انواع گریل مسافری

7 نکته اساسی در خرید انواع گریل مسافری

7 نکته اساسی در خرید انواع گریل مسافری

اگر قصد خرید انواع باربیکیو مسافری و منقل سفری را دارید، لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

ابعاد منقل

اولین نکته مهم برای خرید گریل‌های مسافری توجه به ابعاد و اندازه آن است. بهتر است منقلی با ابعاد کوچکتر را انتخاب کنید تا به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی باشد. البته، اگر معمولاً به صورت گروهی سفر می‌کنید و خانواده‌ی بزرگی دارید، منقل‌های بزرگتر ممکن است مناسب‌تر باشند. برای جلوگیری از مشکلاتی مانند خاموش شدن منقل در برابر وزش بادهای قوی، منقل‌هایی با دیواره‌های بلند را انتخاب کنید.

وزن مناسب منقل

یکی از نکات دیگری که باید در زمان خرید گریل مسافری به آن توجه داشته باشید، وزن منقل است. منقل‌های مسافرتی باید وزن مناسبی داشته باشند تا به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی باشند. منقل‌هایی که دارای کیف حمل و نقل هستند، گزینه‌ی بهتری به‌نظر می‌رسند.

جنس بدنه‌ی گریل‌های سفری

یکی از نکات دیگری که باید در زمان خرید گریل‌های مسافری به آن توجه کنید، جنس بدنه‌ی کباب‌پز یا منقل است. در واقع، به دلیل استفاده‌ی منقل‌های سفری در مکان‌های مختلف و حرکت مداوم آن‌ها، بدنه‌ی آن‌ها باید با کیفیت باشد تا در برابر برخورد و ضربه، رنگ آن‌ها ثابت بماند و از فرورفتگی و تغییر شکل جلوگیری شود.

منبع انرژی گریل

برای خرید باربیکیو سفری، حتماً به سراغ آن دسته از گریل و باربیکیوها بروید که دارای چندین منبع انرژی باشند تا بتوانید در هر مکانی  به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر منقلی را که قابلیت اتصال به گاز کپسول را دارد خریداری کرده‌اید، توجه داشته باشید که طراحی‌شده باشد به نحوی که بتوانید با کمک ذغال، کباب‌ها را بر روی آن آماده کنید.

تمیز کردن ساده

چون ممکن است در محیط طبیعی به اندازه کافی آب در دسترس نداشته باشید، بهتر است گریل‌های سفری را انتخاب کنید که پاک کردن آن‌ها ساده است و به راحتی می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید.

تجهیزات جانبی منقل

برای خرید، بهتر است گریل‌هایی را انتخاب کنید که دارای تجهیزات جانبی هستند. گریل‌های دارای فن و گریل‌های دارای لوازم جانبی، امکانات بیشتری دارند و خرید آن‌ها مناسب‌تر است.

قیمت مناسب گریل سفری

و در آخر، قیمت گریل از موارد دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر به دنبال خرید انواع گریل و باربیکیو با قیمت مناسب هستید، به شما پیشنهاد می‌شود به صفحه‌ی محصولات شیمن مراجعه کنید و پس از آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات انواع گریل‌ها، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. می‌توانید انواع گریل‌های باغی، آپارتمانی و سفری را از طریق مجموعه‌ی شیمن خریداری کنید.

خرید منقل مسافرتی از گروه شیمن

در این مطلب به برسی صفات و ویژگی های یک منقل مسافرتی خوب پرداختیم . شما عزیزان میتوانید به قسمت محصولات وبسایت شیمن مراجعه کنید و انواع منقل سفری را مشاهده کنید و شفارش دهید . ما در مجموعه شیمن همواره در تلاش بوده ایم بهترین کیفیت در محصولات را برای شما عزیزان فراهم کنیم .

 

 

امتیاز

رپورتاژ

تبلیغاتتبلیغات آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *