معرفی برنامه (Photo Lab) ،با هوش مصنوعی از خودتان عکس های جذاب و دلخواه بسازید

معرفی برنامه (Photo Lab)

معرفی برنامه (Photo Lab) ،با هوش مصنوعی از خودتان عکس های جذاب و دلخواه بسازید


ظهور هوش مصنوعی منجر به ساخت مدل ‌ها و ابزار های مختلفی شد .که هر یک به صورت جداگانه  قابلیت ‌های منحصر به فرد خود را دارند .در این مطلب از سایت مجله به معرفی برنامه Photo Lab Picture Editor & Art می ‌رویم که به وسیله هوش مصنوعی، تصاویر جذابی را براساس چهره شما  میسازد.

(Photo Lab ) چیست؟

(Photo Lab ) چیست

برنامه ی Photo Lab AI یک برنامه قوی و موثر ویرایش عکس است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. با بیش از ۲۶۰ میلیون دانلود از فروشگاه App Store و Google Play، این برنامه به یکی از محبوب‌ترین ویرایشگرهای عکس تبدیل شده است.

افکت ها و امکانات (Photo Lab)

Photo Lab AI دارای افکت ‌ها و امکاناتی است که به شما اجازه می ‌دهد که عکس‌ های خود را به سرعت و با کیفیت به تصاویر شگفت ‌انگیز تبدیل کنید. در ادامه سه تا از امکانات جذاب این برنامه را به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. انتقال سبک هنری: این آپشن با استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشین، به شما اجازه می‌دهد تا سبک هنری دلخواه را بر روی عکس ‌های خود اعمال کنید.
  2. افکت ‌هایی که توسط هوش مصنوعی شکل بدن شما رو بررسی میکنند: شامل جایگزینی پس‌ زمینه، افکت ‌ها و فیلترهای شبیه به Photoshop، و همچنین تشخیص هوشمند اجزای صورت مانند مو، پوست و لب ها برای رنگ آمیزی و استایل‌سازی خلاقانه را انجام میدهد.
  3. فتو لب قابلیت اضافه کردن ماسک‌ های مجازی D3 دارد : با استفاده از این قابلیت ‌ها، شما قادر خواهید بود به تصاویر خود عناصر مجازی ادغام کنید و تصاویر متنوع و جدید را ایجاد نمایید.

ویژگی های جذاب  (Photo Lab AI) عبارتند از:

  • یک لمس تا رسیدن به عکس های خاص: Photo Lab AI امکان افزودن جلوه‌ های ویژه به عکس‌ را با یک کلیک سریع و آسان در اختیارتان قرار میدهد.
  • امکان اشتراک گذاری: این ویژگی اجازه میدهد که عکس های خود را به اشتراک بگذارید و همچنین افکت های مورد علاقه و دلخواهتان را برای دوستان و آشنایان خود بفرستید تا آنها هم از افکت مورد علاقه شما استفاده کنند.
  • آسان و سرگرم کننده و باحال :در این برنامه شما به بیش از ۱۰۰۰ قالب و امکانات بی ‌نهایت دسترسی دارید که میتوانید با استفاده از این قالب‌ها و ترکیب چندین افکت تصاویر جذابی ایجاد کنید.
  • هماهنگ بودن با برنامه خفن به نام Photoshop : با ابزار Photoshop، امکان ترکیب افکت ‌ها و طراحی قالب ‌های شخصی براساس نیاز و سلیقه شخصی از این نرم‌افزار استفاده کنید.

دانلود برنامه (Photo Lab AI)

در این بخش، لینک‌ های رسمی برای دانلود برنامه Photo Lab برای سیستم‌ عامل‌های Android و آیفون قرار دادیم تا شما بتوانید برنامه را از منابع معتبر دانلود کنید.

برای دانلود نسخه‌ی Android ، از پلی استور روی لینک کلیک کنید.

دانلود هوش مصنوعی Photo Lab برای آیفون روی لینک کلیک کنید.

نحوه کار با برنامه (Photo Lab AI)

کار با برنامه Photo Lab AI بسیار ساده و راحت است. که در ادامه ایجاد تصویر به وسیله هوش مصنوعی را به شما آموزش میدیم.

وارد برنامه Photo Lab که شدید صفحه اصلی مثل تصویر پایین میبینید در نوار پایین آن پنج  feed وجود دارد که ما در ادامه  به ترتیب از سمت راست به چپ به آنها اشاره خواهیم کرد:

نحوه کار با برنامه (Photo Lab AI)

  1. پروفایل شما را نمایش میدهد
  2. Look lab: می‌توانید تصاویر خود را با آزمایشگاه هوش مصنوعی تغییر دهید.
  3. در گزینه feed: جدیدترین و برترین طراحی ‌ها همراه با گزینه ‌های پرطرفدار وجود دارد که دست شما برای ساخت تصویر دلخواه باز میشود.
  4. گزینه فید موضوعی: طرح ها رابراساس مناسبت ها قرار می دهد. مثلا زمانی که نزدیک به شب یلدا هستیم طرح های شب یلدایی را به شما نمایش می‌دهد.
  5. دسته‌‎ بندی: شامل فیلترها و افکت های مختلفی است که در این گزینه به صورت دسته‌ بندی و منظم به شما نمایش داده می‌شود.

با کلیک روی گزینه lab Look وارد آزمایشگاه هوش مصنوعی برنامه میشوید و میتوانید تصویرتان را در آن اصلاح و ویرایش کنید.قبل از هرچیز عکستان را در برنامه آپلود کنید که برای انجام  این کار می‌توانید از دوربین استفاده کنید یا عکس‌ هایی که در گالری خود وجود دارد استفاده کنید. که ما برای تست این ویژگی اول از دوربین استفاده کردیم . بعد از قرار دادن عکس برنامه به‌ طور خودکار در دسته ‌بندی ‌های متنوعی مثل: «سالنامه من»، «طرح شغلی» و «ورزشی» چندین تصویر براساس چهره شما ایجاد میکند.همچنین برای عکس های ساخته ‌شده می‌توانید رنگ و حالت مو را براساس سلیقه خود تنظیم کنید. در ادامه ، تصاویری که به کمک این قابلیت ایجاد کردیم را نماش میدهیم:

در آخر

در نتیجه Photo Lab AI برنامه ای است که میتوانید با سلیقه و خلاقیت خود تصاویر خاص و هیجان انگیز را ایجاد کنید و با اشتراک گذاری آن جذاب دیده شوید. ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید امیدواریم مقاله ما  برای شما مفید واقع شده باشد.

5/5 - (4 امتیاز)

تکنولوژی

Photo Lab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *