با بهترین فیلم های پلیسی سال ۲۰۲۴ آشنا شوید

با بهترین فیلم های پلیسی سال ۲۰۲۴ آشنا شوید

با بهترین فیلم های پلیسی سال ۲۰۲۴ آشنا شوید


اگر به تماشای فیلم‌های پلیسی سال ۲۰۲۴ علاقه‌مندید، در این مقاله به شما ۸ اثر جدید با هیجان، تعلیق و صحنه‌های اکشن فراوان را معرفی می‌کنیم.

تاکنون تعدادی از فیلم‌های پلیسی سال ۲۰۲۴ را دیده‌اید؟ فیلم‌های پلیسی و جنایی، اغلب شامل داستان‌های معمایی و رازآلودی هستند که توجه زیادی از طرف بینندگان جلب می‌کنند. این اعمال ممکن است داستان‌های واقعی را به تصویر بکشند یا داستان‌های خیالی و جذابی را روایت کنند. در این مقاله، بهترین فیلم‌های پلیسی سال ۲۰۲۴ را برایتان لیست کرده‌ایم که از تماشای آنها لذت خواهید برد. این فیلم‌ها با داستان‌های هیجان‌انگیز، صحنه‌های اکشن فراوان و شخصیت‌های جذاب شما را به خود مشغول خواهند کرد.با مجله آنلاین همراه باشید .

۱۰ فیلم پلیسی سال ۲۰۲۴

10 فیلم پلیسی سال 2024

10 فیلم پلیسی سال ۲۰۲۴

در ادامه مقاله به بررسی کوتاهی از چند فیلم پلیسی سال ۲۰۲۴ پرداخته‌ایم و با داستان جذاب آنها آشنا می‌شویم. این فیلم‌ها به ترتیب تاریخ اکران معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید : بازیگرانی که توسط فیلمشان دچار مشکل روانی شدند!بازیگران روانی !

فیلم آسانسور

فیلم آسانسور

فیلم آسانسور

تاریخ اکران: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲)

ژانر: پلیسی، دزدی، کمدی

امتیاز: ۵٫۵/۱۰

بازیگران: کوین هارت، گوگو امبتا-را، وینسنت دن افریو، اورسولا کوربرو، و …

این فیلم در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۳ منتشر شود، اما به دلیل اعتصابات سال ۲۰۲۳ در آمریکا، در اوایل سال ۲۰۲۴ در نتفلیکس رونمایی شد. کارگردانی این اثر را اف. گری گری برعهده داشته و از سوی بینندگان و منتقدان نمره متوسطی را کسب کرده است. داستان این فیلم درباره‌ی یک دزد مشهور به نام سایرس است که توسط دوست دختر سابقش و اف‌بی‌آی برای انجام یک سرقت غیرممکن در یک هواپیما تشویق می‌شود.

فیلم قاتل فرقه

فیلم قاتل فرقه

فیلم قاتل فرقه

تاریخ اکران: ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲)

سبک: جنایی، مهیج، پلیسی

امتیاز: ۴٫۷/۱۰

هنرپیشه‌ها: آلیس ایو، شلی هنیگ، پل رید، آنتونیو باندراس و …

جان کیز با کارگردانی این فیلم بر پایه فیلمنامه‌ای از چارلز برنلی، یکی از جذاب‌ترین اثرهای پلیسی خارجی سال ۲۰۲۴ را ارائه داده است. فیلمبرداری این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۲ به پایان رسید و پس از اتمام مراحل تولید، در اوایل سال ۲۰۲۴ در سینماهای آمریکا اکران شد. اولین نام این فیلم The Last Girl بود، اما برای اکران به Cult Killer تغییر نام داده شد. داستان فیلم درگیری‌های شوم یک راز را به تصویر می‌کشد که یک کارآگاه خصوصی و یک قاتل شرور برای حل آن با هم همکاری می‌کنند. این فیلم با پس‌زمینه‌های ترسناکش تماشاگران را به خود جلب می‌کند.

فیلم مرمالاد

فیلم مرمالاد

فیلم مرمالاد

تاریخ اکران: ۹ فوریه ۲۰۲۴ (۲۰ بهمن ۱۴۰۲)

سبک: پلیسی، عاشقانه، دزدی

امتیاز: ۶٫۱/۱۰

هنرپیشه‌ها: جو کری، کامیلا مورون، آلدیس هاج و …

این فیلم یکی از برترین اثرهای پلیسی سال ۲۰۲۴ است که تعادل بین داستان و هیجان‌های کلاسیک فرار از زندان را به نمایش می‌گذارد. مارک اولین تجربه کارگردانی خود را با این فیلم به ارمغان آورده و این اثر از کشور انگلستان است. داستان فیلم درباره بارون، یک جوان خوش‌قلب و ساده در زندان است. وقتی هم‌زندانی جدیدش به او می‌گوید که نقشه‌ای برای فرار دارد، بارون تصمیم می‌گیرد به او کمک کند.

فیلم خوابیده ها

تاریخ اکران: ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳)

سبک: جنایی، هیجان‌انگیز، پلیسی

امتیاز: ۶/۱۰

هنرپیشه‌ها: راسل کرو، کارن گیلان، مارتون چوکاش، تامی فلنگان، و …

فیلم سگ‌های خفته یک اثر جدید در ژانر پلیسی سال ۲۰۲۴ است که با بازی راسل کرو به اکران رسید. آدام کوپر در اولین تجربه‌اش در کارگردانی یک فیلم بلند، به سراغ یک داستانی از رمان «کتاب آینه» (۲۰۱۷) می‌روند. داستان فیلم درباره یک کارآگاه بازنشسته به نام روی فریمن است که با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم می‌کند. زمانی که اطلاعات جدیدی درباره یک زن مرموز برایش آشکار می‌شود، وی مجبور می‌شود یک پرونده قدیمی مربوط به قتل یک استاد دانشگاه را مجدداً بازگشایی کند.

بیشتر بخوانید : بیوگرافی محسن کیایی؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی

فیلم آسیب‌دیده

تاریخ اکران: ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳)

سبک: درام، جنایی

امتیاز: ۴٫۷/۱۰

هنرپیشه‌ها: ساموئل ال. جکسون، وینسنت کاسل، جیانی کاپالدی، کیت دیکی و …

یک اثر جدید در ژانر پلیسی سال ۲۰۲۴ با بازی برجسته ساموئل ال. جکسون، فیلم «آسیب‌دیده» نام دارد. این فیلم درام-جنایی، با حضور بازیگران معروف، متأسفانه توانایی جلب توجه منتقدان را نداشت و به دلباختگی آنان نیز نرسید. داستان فیلم با درخواست مقامات اسکاتلند از دن لاوسون و همکارش والتر براوو، که برای بررسی یک سری قتل‌های زنجیره‌ای به کار گرفته می‌شوند، آغاز می‌شود. در حین تحقیقات، لاوسون الگوهایی مشابه قتلی که ۵ سال پیش رخ داده را کشف می‌کند.

فیلم تحقیقات: مجازات

فیلم تحقیقات: مجازات

فیلم تحقیقات: مجازات

تاریخ اکران: ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

سبک: هیجان‌انگیز، اکشن، جنایی

امتیاز: ۶٫۹/۱۰

هنرپیشه‌ها: ما دونگ سوک، کیم مو یول، لی دونگ هوی و …

فیلم قانون‌شکنان ۴ به عنوان دنباله‌ای برای قسمت سوم این مجموعه (۲۰۲۳) ساخته شده است. این اثر از سینمای کره جنوبی با بازخورد خوب بین‌المللی روبرو شد و بالاترین فروش افتتاحیه را برای یک فیلم کره‌ای در سال ۲۰۲۴ داشت. داستان فیلم درباره یک کارآگاه است که به تیم تحقیقات سایبری پیوسته تا مزدوری سابق به نام باک چانگ کی را دستگیر کند.

فیلم پول نقد

تاریخ اکران: ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

سبک: اکشن، پلیسی، درام

امتیاز: ۴٫۷/۱۰

هنرپیشه‌ها: جان تراولتا، کریتین دیویس، لوکاس هاس، جوئل کوهن و …

بازدید از بهترین فیلم‌های پلیسی سال ۲۰۲۴ را با فیلمی به کارگردانی رندال امت در ژانر اکشن ادامه می‌دهیم. این فیلم تحت عنوان «پول نقد» به اکران رسید و با نظرات متفاوت منتقدان مواجه شد. با این وجود، دنباله آن با عنوان “پول نقد ۲: شرط‌بندان بلند” تأیید شد و در آوریل ۲۰۲۳ تولید شد. داستان این فیلم درباره میسون، یک دزد حرفه‌ای است که برای انجام بزرگترین دزدی خود با برادرش تدبیر می‌کند. اما همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود و اعضای گروه درون بانک توسط پلیس محاصره می‌شوند. آملیا، معشوقه سابق میسون و عضو اینترپل، برای مذاکره به کمک او می‌رسد.

فیلم پسران شرور: سواری یا مرگ

تاریخ اکران: ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)

سبک: کمدی، اکشن، پلیسی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: –

هنرپیشه‌ها: مارتین لاورنس، ویل اسمیت، جو پانتولیانو، ونسا هاچنز و …

بدون شک، یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های پلیسی سال ۲۰۲۴ فیلم پسران شرور: سواری یا مرگ است که به عنوان فیلم چهارم در سلسله فیلم‌های پسران شرور، و دنباله‌ای برای فیلم پسران شرور برای همیشه (۲۰۲۰) منتشر می‌شود. دو کارآگاه محبوب، مایک لوری و مارکوس برنت، در دنیای فساد میامی تحقیق می‌کنند در حالی که رئیس سابق آنها، کنراد هاوارد، به اتهام دست داشتن در یک گروه مافیایی رومانیایی متهم شده است. حال آنها باید خارج از مرزهای قانون عمل کنند و حقیقت را آشکار کنند. این فیلم پلیسی ماجرایی ۲۰۲۴ به زودی اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید : جدیدترین انیمیشن های ۲۰۲۴ که حتما باید ببینید! این انیمیشن ها را از دست ندهید .

پایان

از اینکه با یکی از مقالات مجله دوباره همراه شما بودیم، بسیار خوشحالیم. در این باره، ما ۸ فیلم پلیسی تازه تولید شده در سال ۲۰۲۴ را برای شما معرفی کردیم تا در ارائه لحظاتی پر از هیجان و جذابیت به شما کمک کنیم. نظر شما در مورد این فهرست فیلم‌های پلیسی ۲۰۲۴ چیست؟ کدام یک از این فیلم‌ها را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما فیلمی در این فهرست وجود دارد که باید به آن اشاره شود؟ ما منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما در بخش نظرات، در پایین همین صفحه، هستیم.

منبع : پلازا

امتیاز

چهره ها

معرفی فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *