معرفی جدیدترین و بهترین سریال های ترکی ۲۰۲۴

بهترین سریال های ترکی 2024

بهترین سریال های ترکی 2024


فهرست محتوا

آیا علاقمند به سریال‌های ترکیه‌ای هستید و تمایل دارید در مورد سریال‌های ترکی ۲۰۲۴ اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ در اینجا، ما با معرفی فهرستی از سریال‌های ترکیه‌ای مورد انتظار در سال ۲۰۲۴، همراه شما خواهیم بود.

صنعت سریال‌سازی در کشور ترکیه جایگاه خاصی دارد و هر ساله سریال‌های فراوانی تولید می‌شوند که از طریق تلویزیون و یا پلتفرم‌های اینترنتی به مخاطبان ارائه می‌شوند. اما یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این کشور، برنامه‌ریزی دقیق برای پخش سریال‌هاست. به‌عنوان مثال، در آمریکا سریال‌ها دارای زمانبندی خاصی برای پخش هستند، اما در ترکیه و ایران، سریال‌ها باید آماده پخش شوند و سپس شبکه‌های مختلف آن‌ها را به روی آنتن ببرند. بنابراین، یک جدول زمانی ثابت برای پخش وجود ندارد. حالا که سال ۲۰۲۴ شروع نشده است، نمی‌توانیم تاریخ دقیق پخش سریال‌های مرتبط با آن را مشخص کنیم، اما در این مقاله به معرفی برترین و معروف‌ترین سریال‌های ترکیه‌ای مورد انتظار در سال ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت.

در اینجا، ما لیستی از ۲۰ عنوان تایید شده از سریال‌های ترکیه را که در تلویزیون این کشور یا به صورت آنلاین پخش خواهند شد، معرفی می‌کنیم.با مجله آنلاین همراه باشید .

۱٫ دور از من ستاره‌ها (Yıldızlar Bana Uzak)؛ از سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

1. دور از من ستاره‌ها (Yıldızlar Bana Uzak)؛ از سریال‌های ترکی 2024

1. دور از من ستاره‌ها (Yıldızlar Bana Uzak)؛ از سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

تاریخ انتشار: ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۰ دی ۱۴۰۲)

نمره IMDb: 6.8

کارگردان: بهادیر اینجه و دوریم یالچین

بازیگران: فورکان آندیچ، بورجو کیراتلی

شبکه پخش: ATV

تعداد قسمت‌ها: ۴

سریال جدیدترین دور از من ستاره‌ها، تحت کارگردانی بهادیر اینجه و دوریم یالچین به صحنه رفت. این مجموعه با بازیگران قدرتمندی آغاز شد، اما پس از ۴ قسمت، تصمیم به فینال گرفت. داستان این سریال درباره عشق قدیر و آسلی است که درگیر مسائلی شده و به نظر می‌رسد که جدا شده‌اند، اما آیا این واقعیت دارد؟

بیشتر بخوانید : با بهترین فیلم های پلیسی سال ۲۰۲۴ آشنا شوید

۲٫ نسیم تپه (Ruzgarli Tepe)

2. نسیم تپه (Ruzgarli Tepe)

2. نسیم تپه (Ruzgarli Tepe)

تاریخ انتشار: ۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ دی ۱۴۰۲)

نمره IMDb: 5.9

کارگردان: عمر بایکول و بولنت دوعان

بازیگران: گوکبرک ییلدیریم، جمره آردا، زینب سارپیل بوزکورت

شبکه پخش: Kanal 7

سریال نسیم تپه، یک سریال جدید ترکی ۲۰۲۴ است که از شبکه Kanal 7 پخش می‌شود. این سریال توسط عمر بایکول و بولنت دوعان کارگردانی شده است. داستان این سریال درباره زینب، دختری محبوب و ماجراجو و خلیل، مردی با گذشته تلخ است که به هم نزدیک می‌شوند و اتفاقات جدیدی در زندگی آن‌ها رقم می‌خورد.

۳٫ کبرا (Kübra) ؛ از سریال های ترکی ۲۰۲۴

3. کبرا (Kübra) ؛ از سریال های ترکی 2024

3. کبرا (Kübra) ؛ از سریال های ترکی ۲۰۲۴

تاریخ انتشار: ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲)

نمره IMDb: 6.3

کارگردان: یاغمعمور تایلان، دورول تایلان

بازیگران: چاعاتای اولوسوی، آسلیهان مالبورا، پینار توک

شبکه پخش: Netflix

تعداد قسمت‌ها: ۸

سریال کبرا یکی از مجموعه‌های ترکی ۲۰۲۴ بود که با حضور چاعاتای اولوسوی، از طرف نتفلیکس منتشر شد و با استقبال مخاطبان مواجه شد. فصل دوم این سریال نیز تأیید شده است. داستان این مجموعه به طور جالبی متفاوت است. داستان درباره مردی به نام گوکهان می‌گردد که در شرایط مالی نامناسبی قرار دارد، اما سعی می‌کند با تلاش خود و ازدواج با دختری که دوست دارد، مشکلات خود را حل کند. اما پیام‌های عجیبی از یک شخص مجهول به نام کبرا، زندگی او را دگرگون می‌کند.

۴٫ سریال بی‌رحم (Gaddar)

تاریخ انتشار: ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲)

نمره IMDb: 7.5

کارگردان: سینان اوزتورک

بازیگران: چاعاتای اولوسوی، سمیه آیدوغان، اونور سایلاک

شبکه پخش: NOW

سریال بی‌رحم یکی از مجموعه‌های جدید ترکیه‌ای سال ۲۰۲۴ است که توسط سینان اوزتورک کارگردانی شده و با حضور چاعاتای اولوسوی به صحنه رفت. این سریال تاکنون به عنوان یکی از جالب‌ترین و پرادراکتر سریال‌های جدید سال مورد توجه قرار گرفته است. داستان این مجموعه درباره مردی به نام داعهان است که پس از بازگشت از خدمت نظامی، با مشکلات زیادی روبرو می‌شود، از جمله ترک شدن نامزدش و فروپاشی خانواده‌اش. زندگی او به گونه‌ای پیچیده می‌شود که باید به قاتلی بی‌رحم تبدیل شود تا آنچه را که دوست دارد، حفظ کند.

بیشتر بخوانید : ۱۰ فیلم حماسی تجربی که به آثار سینمایی دیگر شباهتی ندارند

۵٫ سریال دانه‌های زرین (İnci Taneleri)

تاریخ انتشار: ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ (۵ بهمن ۱۴۰۲)

امتیاز IMDb: 6

کارگردان: شنول سونمز

بازیگران: ییلماز اردوعان، هازار ارگوچلو، سلما ارگچ، کوبیای آکا

شبکه پخش: Kanal D

سریال دانه‌های زرین یکی از سریال‌های جدید ترکیه‌ای ۲۰۲۴ به کارگردانی شنول سونمز و نویسندگی ییلماز اردوعان است. این مجموعه پس از انتشار، با استقبال مخاطبان روبرو شده است. داستان آن درباره یک معلم تاریخ به نام اعظم می‌باشد که به اتهام قتل همسرش سال‌ها پیش در زندان بوده است. پس از آزادی، او با یک رقاصه به نام دلبر آشنا می‌شود. اعظم تنها یک فرزند دارد و آن هم محافظت و نگهداری خانواده‌اش زیر یک سقف است.

۶٫ سریال ماهسون ج (Mahsun J)

6. سریال ماهسون ج (Mahsun J)

6. سریال ماهسون ج (Mahsun J)

تاریخ انتشار: ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ دی ۱۴۰۳)

امتیاز IMDb: 8.3

کارگردان: عمر سینیر

بازیگر: ماهسون کاراجا

شبکه پخش: GAIN

سریال ترکیه‌ای ماهسون ج یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۴ است که در ژانر کمدی ساخته شده و توانسته با پخشش توجه بسیاری را به خود جلب کند. این مجموعه داستان ماهسون را روایت می‌کند که به عنوان یک ویزیتور در استانبول فعالیت می‌کند. او قصد دارد تا با تلاش و کوشش، زندگی بهتری بسازد و به موفقیت دست یابد.

۷٫ سریال حفار (Kopuk)

تاریخ انتشار: ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۷ بهمن ۱۴۰۲)

امتیاز IMDb: 4.8

کارگردان: کورای کریم‌اوغلو

بازیگران: کان ییلدیریم، بیران داملا ییلماز، سارپ آکایا، سرای کایا

شبکه پخش: Fox

سریال ترکیه‌ای حفار یکی از عناوین پرطرفدار سال جدید است که به کارگردانی کورای کریم‌اوغلو ساخته شده است. این مجموعه از شبکه NOW پخش شد و داستان آن اقتباسی از قصه‌ی رابین هود است که به دزدی از ثروتمندان و کمک به نیازمندان می‌پردازد. حتی با اینکه داستان جذابیت خود را داشت، اما پس از پخش ۵ قسمت، به اتمام رسید و فصل آخر خود را پایان داد.

۸٫ مجموعه تلویزیونی یک عشق است (Bir Sevdadır) از فهرست سریال‌های ترکیه ۲۰۲۴ است.

تاریخ عرضه: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲)

امتیاز IMDb: 6.6

کارگردان: مهمت بوزداغ

بازیگران: اکین کوچ، سرا آریتورک، اوزان گوون

شبکه پخش: Kanal D

یک عشق است همچنین به لیست سریال‌های ترکیه ۲۰۲۴ اضافه می‌شود. این مجموعه توسط مهمت بوزداغ کارگردانی شده و در شبکه TRT1 پخش می‌شود. داستان در مورد یک دختر ثروتمند است که پس از مرگ پدرش همه چیز را از دست می‌دهد و پس از مدتی با یک بازیکن فوتبال به نام یاسین بیچاکچی آشنا می‌شود. یاسین همچنین برادر دوقلوی خود را از دست داده است و نمی‌تواند این دردها را فراموش کند.

۹٫ مجموعه تلویزیونی بهار (Bahar)

9. مجموعه تلویزیونی بهار (Bahar)

9. مجموعه تلویزیونی بهار (Bahar)

تاریخ عرضه: ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۴ بهمن ۱۴۰۲)

امتیاز IMDb: 7.6

کارگردان: نسلیهان یشیلیورت

بازیگران: دمت اوگار، بوعرا گولسوی، مهمت ییلماز آک

شبکه پخش: Show tv

از میان سریال‌های ترکیه ۲۰۲۴، به بهار نیز اشاره شده که در شبکه Show tv پخش می‌شود. داستان این مجموعه درباره زنی به نام بهار است که به نظر می‌رسد زندگی مثالی دارد تا اینکه وقایعی برای او رخ می‌دهد و بهار چهره‌ای جدید از زندگی را متوجه می‌شود.

این مجموعه ترکیه ۲۰۲۴ به کارگردانی یوسف پیرحسن داستان زندگی بهار را به تصویر می‌کشد که پس از حدود ۲۰ سال از فارغ‌التحصیلی و یک دوره طولانی به عنوان خانه‌دار، قصد بازگشت به حرفه پزشکی را دارد. این مجموعه برگرفته از درامای Doctor Cha، یک محصول کره جنوبی است که آیچا اوزوم نویسنده فیلمنامه آن است.

۱۰٫ مجموعه تلویزیونی افسانه خاکستری (Kül Masalı) از میان سریال‌های ترکیه ۲۰۲۴ بود.

تاریخ ارائه: ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ (۲۶ بهمن ۱۴۰۲)

امتیاز IMDb: 4.8

کارگردان: متین بالک‌اوعلو

بازیگران: گوکهان آلکان، سودا ارگینج

شبکه پخش: TRT 1

افسانه خاکستری یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای بود که در شبکه TRT 1 پخش می‌شد و کارگردانی آن بر عهده متین بالک‌اوعلو بود. این مجموعه پس از پخش ۱۰ قسمت، به پایان رسید و فصل آخر خود را پیدا کرد.

این داستان درباره زندگی آرات، یک بیوه خوشتیپ و پسری از خانواده‌ای ثروتمند است که همسرش را در یک تصادف رانندگی از دست داده است. از سوی دیگر، یک دختر فقیر به نام اوزگه پس از از دست دادن والدینش به همراه خواهرش به استانبول می‌آید و در یک هتل به عنوان آشپز شروع به کار می‌کند.

آرات، که به سرعت به اوزگه علاقه‌مند شده بود، در مدت کوتاهی با او ازدواج می‌کند، اما ناتوان است خانواده خود را متقاعد کند که اوزگه را بپذیرند. آیا این ازدواج موفق خواهد بود؟

۱۱٫ افسانه درخت سیاه (Kara Ağaç Destanı)؛ از فهرست سریال‌های ترکیه ۲۰۲۴

11. افسانه درخت سیاه (Kara Ağaç Destanı)؛ از فهرست سریال‌های ترکیه 2024

11. افسانه درخت سیاه (Kara Ağaç Destanı)؛ از فهرست سریال‌های ترکیه ۲۰۲۴

تاریخ ارائه: ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ (۴ اسفند ۱۴۰۲)

رتبه IMDb: 8.2

کارگردان: اوفوک هاکان ارن و جم آکیولداش

بازیگران: اولگون شیمشک، امره کیویلجیم، ملتن آکچول

شبکه انتشار: TRT 1

داستان افسانه درخت سیاه یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای جدید است که در TRT 1 به نمایش درآمده و از ژانر درام برخوردار است. این مجموعه توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است. داستان این سریال در دهه ۱۹۷۰ روایت می‌شود و به بررسی تبعیضات اجتماعی در آن زمان می‌پردازد، همچنین ما شاهد شخصیت‌ها و تاریخچه زندگی آنان هستیم.

۱۲٫ محمد: حکمرانی فتوحات (Mehmed: Sultanate Conquests)

تاریخ ارائه: ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند ۱۴۰۲)

رتبه IMDb: 7.7

کارگردان: شافاک بال

بازیگران: سرکان چای‌اوغلو، طوبی اونسال، فکرت کوشکان

شبکه پخش: TRT1

احتمالاً فاتح یکی از برترین مجموعه‌های تلویزیونی ترکیه در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. این سریال توسط شافاک بال کارگردانی شده است و با حضور بازیگران معروفی از جمله سرکان چای‌اوغلو ساخته شده است. این سریال به صورت اختصاصی در شبکه TRT1 پخش می‌شود و ژانر تاریخی دارد که دوران عثمانی را به تصویر می‌کشد. پدر محمد، سلطان مراد بود. پس از از دست دادن فرزندش، علاءالدین شاهزاده، تاج و تخت را به محمد منتقل کرد که در آن زمان تنها ۱۹ ساله بود و به عنوان سلطان محمد شناخته می‌شد و در ادرنه زندگی می‌کرد. محمد، یک فرمانده بزرگ بود که توانست استانبول را به فتح برساند و امپراتوری بیزانس از وی ترسید. النی، دختر ناتنی تاتیوس، یک دختر یونانی به عنوان داروی‌آور درمانگر شناخته می‌شود. النی توانست توجه محمد را به خود جلب کند و دو نفر عاشق یکدیگر شدند.

۱۳٫ مجموعه تلویزیونی Stone Paper Scissors

تاریخ ارائه: ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ (۹ اسفند ۱۴۰۲)

رتبه IMDb: 6.4

کارگردان: یوسف پیرحسن

بازیگران: فیاض شریف اوعلو، سوده زلال گولر، اکین مرت دایماز

شبکه پخش: Kanal D

با الهام از سریال کره ای Remember: War Of The Son، مجموعه تلویزیونی Stone Paper Scissors داستان وکیلی به نام اوموت را روایت می‌کند که به سندرم هایپرتایمستیک مبتلا است، به گونه‌ای که هیچ وقت هیچ چیزی را فراموش نمی‌کند و هر چیزی که ببیند یا بشنود را به خاطر می‌آورد. او مادر و برادر خود را در یک تصادف از دست می‌دهد و با پدرش زندگی می‌کند. یک روز، پدرش که به بیماری آلزایمر مبتلا است، به قتل متهم می‌شود. اوموت تصمیم می‌گیرد تا در رشته حقوق تحصیل کند و تلاش می‌کند تا پدرش را نجات دهد. در حالی که اوغور گونش فیلمنامه نویس این مجموعه تلویزیونی ترکی ۲۰۲۴ است، یوسف پیرحسن آن را کارگردانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:بیوگرافی مینا ساداتی؛ از زندگی شخصی تا مرور زندگی حرفه ایی او

۱۴٫ مجموعه تلویزیونی یک تشویق قوی

تاریخ انتشار: ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲)

رتبه IMDb: 7.3

کارگردان: برکون اویا

بازیگران: آسلیهان گوربوز، فاتیح آرتمن، جیهات سواری‌اوعلو

شبکه پخش: Netflix

سریال یک تشویق قوی به عنوان بعدی در این لیست است که توسط نتفلیکس ارائه شد و احتمالاً ادامه خواهد داشت. این سریال در ژانر درام قرار دارد و زندگی یک خانواده عجیب را به تصویر می‌کشد که با سوالات فلسفی در ذهن خود درگیر هستند. آن‌ها نه تنها باید با جوامع مختلف ارتباط برقرار کنند، بلکه باید به سوالات خود نیز پاسخ دهند.

۱۵٫ مجموعه تلویزیونی نترس، من اونجایم

15. مجموعه تلویزیونی نترس، من اونجایم

15. مجموعه تلویزیونی نترس، من اونجایم

تاریخ انتشار: ۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۹ اسفند ۱۴۰۲)

رتبه IMDb: 7.7

کارگردان: مروه چولاک

بازیگران: نیلسو برفین آکتاش، گونای کاراچا اوغلو

شبکه پخش: Now Tv

در مجموعه تلویزیونی Korkma Ben Yanındayım، داستان یک دختر جوان که در دوران دبیرستان مادر می‌شود، روایت می‌شود. این دختر به نام سهر و سولو است. پدرش گردشگر و مادرش نظافتچی است. او یک دختر زیبا و باهوش است که تحصیل در رشته پزشکی بزرگترین آرزوی اوست. با این حال، او از دوست و همکلاسی خود، مرت، باردار می‌شود و زندگی‌اش تغییر می‌کند. مرت که در مدرسه خصوصی پدرش درس می‌خواند، خوش‌تیپ‌ترین، ثروتمندترین و محبوب‌ترین پسر مدرسه است.

۱۶٫ اتاق همسایه

تاریخ انتشار: ۹ مارس ۲۰۲۴ (۲۳ اسفند ۱۴۰۲)

رتبه IMDb: 4.9

کارگردان: چاعری ویلا لوستووال

بازیگران: جانر جیندوروک، شوال سام، اوکتای چوبوک، ملک بایکال

شبکه پخش: Star TV

مجموعه تلویزیونی اتاق همسایه یکی از مجموعه‌های جدید ترکی ۲۰۲۴ بود که توسط چاعری ویلا لوستووال کارگردانی شده بود و از شبکه استار تی‌وی پخش می‌شد. این سریال بهره‌مند از یک تیم بازیگری قوی بود، اما با وجود پتانسیل، پس از چهار قسمت به پایان رسید.

داستان این سریال با ازدواج وردا یلدیز، یک خبرنگار مشهور، و فیکرت آلابی، یکی از تاجران ثروتمند کشور که به عنوان مهمان در برنامه تلویزیونی او حضور دارد، آغاز می‌شود. این ازدواج، باعث توجه بسیاری در رسانه‌ها شده و به یک آزمایش بزرگ برای خانواده‌هایشان تبدیل می‌شود.

۱۷٫ مجموعه تلویزیونی گل‌های جنگلی

تاریخ انتشار: ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳)

رتبه IMDb: 6

کارگردان: زینب گونای

بازیگران: آکین آکوزو، آسلیهان مالبورا، محمد اوزونر

شبکه پخش: Atv

مجموعه تلویزیونی گل‌های جنگلی، یکی از مجموعه‌های جدید این فهرست بود که نتوانست به موفقیت دست یابد و پس از نمایش سه قسمت، به پایان رسید. کیلیچ، فرزند تنهای خانواده توتونکو است. او یک تاجر خوش قلب و جاه‌طلب است که به کار خود بسیار حساس است و همه چیز را با جزئیات محاسبه می‌کند. او در کودکی عاشق الا بوده و این احساس هنوز هم در دلش زنده است. الا، یک وکیل باهوش و قوی است که از شهرش رفته تا به موفقیت در زمینه وکالت دست یابد. او با وجود شخصیت سرسخت خود به موفقیت‌های بزرگی می‌رسد، اما تلاش می‌کند از کیلیچ که دور از اوست فاصله بگیرد، اما سرنوشت همواره آن‌ها را به هم متصل می‌کند.

۱۸٫ همه آمده‌اند و همه رفته‌اند (Thank You, Next)؛ از مجموعه‌های تلویزیونی ترکی ۲۰۲۴

تاریخ انتشار: ۹ مه ۲۰۲۴ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)

رتبه IMDb: 5.6

کارگردان: برتان باشاران (Bertan Başaran)

بازیگران: سرنای ساریکایا، متین آکدولگر، هاکان کورتاش

شبکه پخش: Netflix

همه آمده‌اند و همه رفته‌اند یکی از آثار جدید ترکیه‌ای است که طی ۸ قسمت از نتفلیکس پخش شده و احتمالاً ادامه خواهد داشت. این سریال داستان وکیل جوان و موفقی به نام لیلا تایلان را روایت می‌کند که پس از تجربهٔ خیانت عشق اولش، تلاش می‌کند با این موضوع کنار بیاید و در شغل خود پیشرفت کند. او در یک پروندهٔ معروف طلاق سال به عنوان وکیل همسر سوم طوبا تپلی اوغلو حضور پیدا می‌کند.

۱۹٫ مجموعه تلویزیونی RU

تاریخ انتشار: ۲۴ مه ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳)

رتبه IMDb: 7.7

کارگردان: بهادیر کاراتاش (Bahadır Karataş) و بوراک چالدیر (Burak Çaldir)

بازیگران: مریم اوزرلی، بوراک برکای آکگول، امره کارایل

شبکه پخش: GAIN

مجموعه تلویزیونی RU یکی از جدیدترین اثار فهرست سریال‌های ترکی ۲۰۲۴ است که توسط بهادیر کاراتاش و بوراک چالدیر ساخته شده است. داستان این سریال دربارهٔ یک زن ۳۸ ساله و پسری ۱۸ ساله است که با وجود تمام تفاوت‌ها و اختلاف سنی زیاد، عاشق یکدیگر می‌شوند. اما در مسیر آن‌ها موانعی وجود دارد.

۲۰٫ مجموعه تلویزیونی علی کارا (Alı-Kara)

کارگردان: دنیز یورولمزار (Deniz Yorulmazer)

بازیگران: آلپرن دویماز

شبکه پخش: –

علی کارا یکی دیگر از سریال‌های تازه ترکیه است که هنوز مشخص نشده که در کدام شبکه پخش شود. آلپرن دویماز بازیگر اصلی این مجموعه است و می‌خواهد داستان آن را به صورت عاشقانه، ماجراجویی و کارآگاهی به تصویر بکشد.

پایان نامه

در این مقاله تلاش شد تا یک فهرست از سریال‌های ترکیه ۲۰۲۴ که بیشترین توجه را به خود جلب کرده‌اند، به شما معرفی شود. نظر شما درباره کدام یک از این عناوین بهتر است؟ به کدام سریال ترکیه ۲۰۲۴ بیشتر شوق آورده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

منبع : پلازا 

امتیاز

چهره ها

معرفی فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *