چگونه با آیفون آهنگ دانلود کنیم ؟!دانلود آهنگ

در دستگاه های iOS هیچ سیستم فایل کاربری و پوشه ای به نام دانلود وجود ندارد. در بیشتر موارد، برای انتقال فایل ها باید از iTunes یا DropBox استفاده کنید. اما دانلود فایل های موسیقی تقریبا غیرممکن است زیرا iOS و Safari عملا به شما اجازه دانلود فایل های موسیقی را نمی دهند. البته در نسخه های جدید سیستم عامل iOS امکان دانلود آهنگ ها و گوش دادن به آن ها از طریق برنامه Files وجود دارد که به صورت پیش فرض در آیفون وجود دارد اما این برنامه رابط کاربری مناسبی برای گوش دادن به موسیقی ندارد. . بنابراین در این آموزش از برنامه We will pay استفاده می کنیم که بهتر و کاربردی تر است.با مجله انلاین همراه باشید .

برنامه Readdle’s Documents

برنامه Readdle's Documents

برنامه Readdle’s Documents

برنامه Readdle’s Documents یک مدیر فایل است که به شما امکان می دهد انواع مختلف فایل ها را باز کنید، مرتب کنید و نمایش دهید. حتی بهتر از آن، این برنامه دارای یک مرورگر داخلی ویژه است که به شما امکان می دهد هر فایلی را دانلود کرده و در محیط برنامه باز کنید یا به برنامه دیگری انتقال دهید.

این برنامه از دو بخش تشکیل شده است: یک فایل منیجر و یک مرورگر. برای دانلود موزیک به قسمت مرورگر رفته و وارد سایت مورد علاقه خود شوید یا نام موسیقی مورد نظر خود را جستجو کنید.

پس از آن بر روی لینک دانلود مورد نظر ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید : بررسی کامل قابلیت های جدید iOS 18 . آپدیت جدید سیستم عامل اپل

مراحل استفاده از این برنامه

مراحل استفاده از این برنامه 

مراحل استفاده از این برنامه

در این مرحله برنامه از شما می خواهد که نام و مسیری را برای ذخیره فایل مشخص کنید. پس از تعیین مسیر ذخیره و نام، روی Done ضربه بزنید تا فرآیند دانلود آغاز شود.

پس از اتمام دانلود، می توانید به فایل منیجر برنامه رفته و فایل خود را در پوشه Downloads پیدا کنید.

در اینجا می توانید فایل خود را با استفاده از برنامه Documents باز کرده و آن را پلی کنید.

حتی می توانید آن را بکشید و به پوشه دیگری رها کنید یا از Edit>Open in برای باز کردن آن در برنامه های دیگر برای گوش دادن یا ویرایش استفاده کنید.

منبع : آیفون چی 

امتیاز

موبایل

اپلیکیشن موبایلمعرفی اپلیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *