اولین ورود کره ای ها به بازار خودرو ، ترخیص النترا های وارداتی

اولین ورود کره ای ها به بازار خودرو ، ترخیص النترا های وارداتی

اولین ورود کره ای ها به بازار خودرو ، ترخیص النترا های وارداتی


هزار دستگاه اتومبیل هیوندای مدل النترا سال ۲۰۲۳ از گمرک وارداتی ترخیص خواهند شد رئیس سازمان استاندارد با اشاره به این موضوع که با تسریع در فرآیند واردات خودروها، امکان تخلیه تعداد بیشتری از اتومبیل‌ها در بنادر هرمزگان فراهم خواهد شد، اظهار داشت: امروز هزار دستگاه اتومبیل هیوندای مدل النترا از گمرک شهید باهنر ترخیص خواهند شد. بر اساس گزارش ایسنا، مهدی اسلام پناه – سرپرست سازمان ملی استاندارد – امروز همراه با مهدی دوستی – استاندار هرمزگان – از اتومبیل‌های وارداتی موجود در بنادر هرمزگان بازدید کرد. یکی از محموله‌های این اتومبیل‌ها شامل ۴ نوع مختلف از خودروهای هیوندای از جمله النترا و توسان می‌باشد که به دلیل برخی از موارد استانداردی هنوز اعلام نشده‌اند. با تصمیم رئیس سازمان استاندارد، این خودروها به زودی اعلام و از گمرک ترخیص خواهند شد. وی در طی این بازدید از بندر شهید باهنر هرمزگان در حضور خبرنگاران اظهار کرد: با تسریع در فرآیند واردات اتومبیل‌ها، امکان تخلیه تعداد بیشتری از آن‌ها در بنادر استان ایجاد و محوطه‌های بندری نیز خالی خواهد شد تا بتوان انواع متفاوتی از کالا یا اتومبیل را در این فضا جا داد.

اسلام پناه افزود:

هزار دستگاه اتومبیل النترا، امروز ترخیص می‌شود و به بهبود ناوگان حمل‌ونقل کشور کمک خواهد کرد. وی با اشاره به این مطلب عنوان کرد: ترخیص این اتومبیل‌ها می‌تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور نقش موثری ایفا کند. او ادامه داد: این محموله قبلاً اعلام نشده بود، اما ما از مالکین کالا خواستیم این اقدام را انجام دهند و تخصصی‌های سازمان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق‌های ضروری را برای ترخیص به انجام برسانند. سرپرست سازمان ملی استاندارد بیان کرد: در هر موقعیتی که مشکلی در راه واردات وجود داشته باشد، ما در جهت رفع این ایرادات حضور پیدا خواهیم کرد و شرایط را آن‌گونه تنظیم خواهیم کرد که به ایجاد گشایش ویژه کمک کند.

نماینده شرکت کرمان موتور هم با اشاره به اینکه بیش از ۹۰۰ دستگاه اتومبیل هیوندای این شرکت از بنادر شهید باهنر تخلیه شده‌اند، خبر داد که با دستور سرپرست سازمان ملی استاندارد، برای رفع مشکلات واردات این اتومبیل‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید : فیدلیتی پرستیژ چه امکاناتی بیش تر از فیدلیتی پرایم دارد؟

 

النترا وارداتی 2023

النترا وارداتی ۲۰۲۳

اطلاعات بیشتر راجب خودرو های وارداتی 

امتیاز

خودرو

اخبار خودروخرید خودروخودرو های مدرنواردات خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *