بیوگرافی نگار نیک دل ؛ نگاهی بر زندگی بازیگر شیدا شفاعت در زخم کاری ۲

بیوگرافی نگار نیک دل ؛ نگاهی بر زندگی بازیگر شیدا شفاعت در زخم کاری 2

بیوگرافی نگار نیک دل ؛ نگاهی بر زندگی بازیگر شیدا شفاعت در زخم کاری 2


نگار نیکدل یکی از بازیگران جوان و طرفدار داشتنی ایرانی است که در حال حاضر در سریال زخم کاری ۲ بازی می‌کند. در این متن، به بیوگرافی او می‌پردازیم.

نگار نیکدل بازیگر جوان ایرانی است که در سال ۱۳۷۶ به دنیا آمد. او به تازگی با بازی در سریال زخم کاری ۲ شناخته شده است و به عنوان یک چهره جدید در عرصه بازیگری وارد شده است. در این سریال، نقش شیدا را بازی می‌کند. در ادامه، با زندگینامه نگار نیکدل آشنا می‌شویم.

اطلاعات شخصی نگار نیکدل:

نام و نام خانوادگی: نگار نیکدل

تاریخ تولد: ۳۱ تیر ۱۳۷۶

محل تولد: تهران

سن: ۲۶ سال

قد: ۱۶۸ سانتی‌متر

وزن: ۵۸ کیلوگرم

وضعیت تاهل: مجرد

صفحه اینستاگرام: negarnikdel@

بیشتر بخوانید :بهترین فیلم های ژانر بقا و نجات ؛ معرفی ۲۵ عنوان از فیلم های ژانر نجات از مرگ

بیوگرافی نگار نیکدل:

نگار نیکدل در آخرین روز تیرماه سال ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. مادر او، میترا بهرامی گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی معروفی است. از سنین کودکی، نگار علاقه زیادی به هنر و بازیگری داشت و پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، وارد دانشگاه شد و مدرک خود را در رشته بیولوژی اخذ کرد. درباره زندگی شخصی او اطلاعات کمی در دسترس است، اما او در حال حاضر در کنار خانواده‌اش زندگی می‌کند و مجرد است. بنابراین، عبارت “همسر” در مورد نگار نیکدل صحت ندارد.

زندگی حرفه‌ای نگار نیکدل:

زندگی حرفه‌ای نگار نیکدل:

زندگی حرفه‌ای نگار نیکدل:

نگار نیکدل علاقه‌مندی به هنر و بازیگری را از سنین کودکی داشت و در تئاتر و تماشاگری فعالیت‌هایی را آغاز کرد. او به عنوان یک بازیگر جوان و واعظ در عرصه بازیگری وارد شد و از سال ۱۳۹۷ با بازی در یک فیلم کوتاه به نام “رهایی” به عنوان بازیگر حرفه‌ای درخشید. سپس در سریال تلویزیونی “رحیل” نیز نقش مکملی ایفا کرد.

تماشای زخم کاری ۲ در فیلیمو 

شروع حرفه با زخم کاری ۲

اما واقعیت این است که با حضور در سریال زخم کاری ۲، نگار نیکدل وارد حرفه بازیگری شد و از آن زمان به دلیل بازی خوب خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این سریال، نقش شیدا شفاعت را بازی می‌کند، که دختر رضا شفاعت (نقش ایفا شده توسط مهران غفوریان) است. شیدا یک دختر زیبا، بی‌پروا و صادق است و در مقابل میثم مالکی (که توسط بازیگر دیگری ایفا می‌شود) قرار دارد. داستان به نظر می‌رسد که یک رمان عاشقانه بین این دو شخصیت در حال توسعه است. برخی از کاربران در فضای مجازی نگران هستند که شخصیت شیدا ممکن است به مانند مائده در آخرین نقشه بازیگری شود، در حالی که دیگران فکر می‌کنند که این دختر دارای نقشه‌ای خاص در داستان است.

فیلم های نگار نیکدل

سال نام فیلم
۱۳۹۷ رهایی (کوتاه)

سریال های نگار نیکدل

سال نام سریال
۱۴۰۲ رحیل
۱۴۰۲ زخم کاری: بازگشت

حواشی و حقایق مرتبط با نگار نیکدل

اگر به دنبال حواشی مربوط به نگار نیکدل می‌گردید، باید بگوییم که این هنرپیشه به تازگی در عرصه بازیگری قدم گذاشته و هنوز معروفیت بزرگی پیرامون او ندارد. در واقع، حواشی چندانی در مورد او وجود ندارد. درباره حقایق ناشناخته درباره نگار نیکدل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. او یک بازیگر جوان و تازه کار است و از نقش اولیه‌ای در دنیای بازیگری شروع کرده است. مادر او یک مجری تلویزیونی معروف است و این ممکن است تأثیرگذاری بر انتخاب حرفه بازیگری او داشته باشد. همچنین نگار نیکدل زبان انگلیسی را به خوبی می‌فهمد و به موسیقی علاقه زیادی دارد. او همچنین از سال ۱۳۹۷ در زمینه کارهای پشت دوربین نیز فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید : بازیگران کره ای | فهرست بهترین بازیگران مرد و زن کره ای به همراه عکس

کلام آخر

ما با بیوگرافی نگار نیکدل به پایان رسیدیم و تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد او ارائه دهیم. آیا شما سریال “زخم کاری ۲” را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما در مورد نقش شیدا در این سریال چیست؟ امیدواریم که در آینده شاهد پیشرفت و موفقیت‌های بیشتری برای نگار نیکدل باشیم. لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

منبع : پرشین وی 

امتیاز

چهره ها

بازیگر ایرانیبرترین بازیگران ایرانیچهره های جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *