معرفی بهترین گوشی های سری A سامسونگ از اقتصادی‌ها تا گران‌ترین‌ها

معرفی بهترین گوشی های سری A سامسونگ از اقتصادی‌ها تا گران‌ترین‌ها

معرفی بهترین گوشی های سری A سامسونگ از اقتصادی‌ها تا گران‌ترین‌ها


گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ به مدت چندین سال از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده در بازار به شمار می‌آیند. این خانواده از گوشی‌ها در رده‌های مختلفی ارائه شده است و کاربران ایرانی نیز با استقبال زیادی از این گوشی‌ها بهره‌مند شده‌اند. در اینجا قصد داریم بهترین مدل‌های گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ در بازار ایران را معرفی کنیم تا به شما کمک کنیم انتخاب مناسبی برای خرید داشته باشید. این راهنمای خرید گوشی‌های این سری از سامسونگ از گزینه‌های ارزان‌تر تا گران‌تر پوشش می‌دهد.

در حال حاضر، گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ با قیمت‌های متفاوتی در بازار موجود هستند و تنوع بالای مدل‌ها با ظرفیت‌های متفاوت حافظه داخلی و رم، انتخاب برای خرید را به یک کار ساده نمی‌کند. همچنین برخی از مشتریان ممکن است با دستگاه‌های جدید این سری آشنایی نداشته باشند. از آنجا که انتخاب گوشی ممکن است برای بسیاری از مردم مسئله گیج‌کننده‌ای باشد، ما تصمیم گرفته‌ایم تا این راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ را تهیه کنیم.

اگر علاقه‌مند به مدل‌های دیگر از گوشی‌های سامسونگ هستید، پیشنهاد ما این است که به مقاله بهترین گوشی‌های سامسونگ مراجعه کنید، زیرا این مقاله به شما لیستی از بهترین مدل‌های سامسونگ در بازه‌های قیمتی متفاوت را معرفی می‌کند.

در بازار ایران، تعداد زیادی از مدل‌های سری گوشی‌های گلکسی A سامسونگ موجود است. با این حال، بسیاری از این مدل‌ها به نسل‌های گذشته تعلق دارند و ارزش خرید کمتری دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال خرید مدل‌های قدیمی‌تر نروید. ما این راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ را با معرفی مدل‌های اقتصادی آغاز می‌کنیم.با مجله همراه باشید .

راهنمای خرید بهترین گوشی های سری A سامسونگ در رده اقتصادی

بهترین مدل های اقتصادی گوشی سامسونگ در سری گلکسی A شامل سه مدل از جدیدترین نسل محصولات آن می‌شود. اگر قصد ورود به دنیای گوشی‌های سامسونگ را داشته باشید، مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند بهترین گزینه‌های پیش رویتان هستند.

بیشتر بخوانید : آنتوتو لیست‌ قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار جهانی را منتشر کرد

گلکسی A04 مدل ۳/۳۲ گیگابایتی؛ ارزان‌ترین گوشی سری گلکسی A سامسونگ: ۳.۶ میلیون تومان

گلکسی A04 مدل ۳/۳۲ گیگابایتی؛ ارزان‌ترین گوشی سری گلکسی A سامسونگ: ۳.۶ میلیون تومان

گلکسی A04 مدل ۳/۳۲ گیگابایتی؛ ارزان‌ترین گوشی سری گلکسی A سامسونگ: ۳.۶ میلیون تومان

گلکسی A04 یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی سری گلکسی A سامسونگ است که طی ماه‌های گذشته، ثبات قیمت خود را تقریباً حفظ کرده و مدل ٣/٣٢ گیگابایتی آن در زمان نگارش این مطلب حدود ۳.۵ میلیون تومان قیمت دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید گوشی ارزان‌قیمت از سامسونگ را دارید، حتماً گلکسی A04 را مد‌نظرتان قرار دهید. این گوشی برادر کوچک‌تری به‌نام گلکسی A04e هم دارد، اما تفاوت قیمت آن‌ها چندان زیاد نیست و به عبارت دیگر، گلکسی A04 گزینه ارزشمندتری محسوب می‌شود.

مغز متفکر گلکسی A04 تراشه Helio P35 است که عملکرد مناسبی دارد و از پس انجام کارهای روزمره و اجرای بازی‌های سبک برمی‌آید. دوربین اصلی این گوشی نیز از یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی تشکیل شده که چنین ترکیبی در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان کاملاً مناسب است. شارژدهی گلکسی A04 به‌لطف استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سخت‌افزار نه‌چندان پرمصرف بالاست. هرچند این گوشی از قابلیت‌های متنوعی برخوردار است، اما خبری از حسگر اثر انگشت در آن نیست.

نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio P35
ترکیب رم و حافظه داخلی ٣/٣٢، ۴/٣٢، ۴/۶۴، ۶/۶۴، ۴/١٢٨ و ٨/١۲٨ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٢ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین اصلی دوگانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۱۵ وات
وزن ۱۹۲ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

 

گلکسی A04s مدل ۳/۳۲ گیگابایتی؛ ارزان اما مدرن: ۴.۳ میلیون تومان

گلکسی A04s مدل ۳/۳۲ گیگابایتی؛ ارزان اما مدرن: ۴.۳ میلیون تومان

گلکسی A04s مدل ۳/۳۲ گیگابایتی؛ ارزان اما مدرن: ۴.۳ میلیون تومان

گلکسی A04s یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سامسونگ در سری گلکسی A محسوب می‌شود. این گوشی اقتصادی با قیمت پایه ۴.۳ میلیون تومان در دسترس است و مدل‌های گران‌تر آن به‌دلیل اختلاف قیمت بالاتر، ارزش خرید پایین‌تری هم دارند. کره‌ای‌ها از چیپست اختصاصی اکسینوس ۸۵۰ در این گوشی استفاده کرده‌اند که از عملکرد خوبی برای انجام کارهای روزمره برمی‌آید. نمایشگر ۶.۵ اینچی گلکسی A04s از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند تا تجربه روان‌تری حین کار با گوشی داشته باشید.

این گوشی اقتصادی سامسونگ به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که کیفیت نسبتاً خوبی در ثبت تصاویر دارد. به‌لطف بهره‌مندی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و مصرف کم دستگاه، شارژدهی گلکسی A04s در سطح بسیار خوبی قرار می‌گیرد و می‌توانید شارژدهی یک تا دو روزه آن نیز حساب باز کنید. این گوشی با اندروید ۱۲ عرضه شده و هم‌اکنون آپدیت اندروید ۱۳ نیز برای آن در دسترس قرار گرفته است. در نهایت اگر قصد خرید گوشی تا سقف ۴.۵ میلیون تومان را دارد، گلکسی A04s بهترین موبایل سامسونگ در سری گلکسی A برای شماست.

نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپست اکسینوس ۸۵۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۳/۳۲، ۴/۳۲، ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۲ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۱۵ وات
وزن ۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت، جک هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

 

گلکسی A14 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی؛ بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ: ۵ میلیون تومان

گلکسی A14 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی؛ بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ: ۵ میلیون تومان

گلکسی A14 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی؛ بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ: ۵ میلیون تومان

گلکسی A14 بی‌شک بهترین موبایل اقتصادی سامسونگ در سری گلکسی A است. این گوشی بیشتر می‌تواند مناسب کسانی باشد که به‌روز بودن گوشی خود را در اولویت می‌دهند. مغز متفکر این گوشی تراشه مدیاتک Helio G80 یا اکسینوس ۸۵۰ است که هر دو قدرت مناسبی در استفاده روزمره دارند؛ اما در نهایت مدل مجهز به چیپ مدیاتک عملکرد بهتری دارد. دوربین اصلی این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های دیگری استفاده شده‌اند که نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

مدل ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت کم‌تری نسبت به سایر مدل‌ها در بازار قابل خریداریست. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه گلکسی A14، بهره‌مندی از اندروید ۱۳ و پشتیبانی نرم‌افزاری بهتر نسبت به سایر رقباست. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ ۱۵ واتی و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور از دیگر مشخصات این گوشی هستند. البته زحمت خرید شارژر این گوشی بر عهده خودتان خواهد بود زیرا سامسونگ شارژر را از جعبه گوشی‌های اقتصادی‌اش نیز حذف کرده است.

نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio G80
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۱۵ وات
وزن ۲۰۱ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

 

راهنمای خرید بهترین گوشی های سری A سامسونگ در رده‌های بالاتر

در این قسمت، ما بهترین گوشی‌های سامسونگ در سری A را برای کاربرانی که به دنبال گوشی‌های قدرتمندتر و پیشرفته‌تر هستند، معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید : زندگی بدون گوشی هوشمند چه حسی دارد؟

گلکسی A24 مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی؛ گوشی میان‌رده ارزشمند سامسونگ: ۷.۲ میلیون تومان

گلکسی A24 مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی؛ گوشی میان‌رده ارزشمند سامسونگ: ۷.۲ میلیون تومان

گلکسی A24 مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی؛ گوشی میان‌رده ارزشمند سامسونگ: ۷.۲ میلیون تومانگلکسی A24 مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی؛ گوشی میان‌رده ارزشمند سامسونگ: ۷.۲ میلیون تومان

گلکسی A24 از جدیدترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ در بازار ایران به شمار می‌آید و به تازگی وارد بازار شده است. قیمت این گوشی به طور قابل توجهی کاهش یافته و در حال حاضر مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت کمتر از ٧.۵ میلیون تومان موجود است که ارزش خرید بیشتری را ارائه می‌دهد.

گوشی گلکسی A24 از چیپ مدیاتک هلیو G99، ۴ گیگابایت حافظه RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که امکان اجرای اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 را فراهم می‌کند. نمایشگر این گوشی از نوع سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جالب این گوشی، پشتیبانی بیشتری از نرم‌افزارها و امنیت نرم‌افزاری آن نسبت به رقبا است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند و لرزشگیر اپتیکال نیز برای تجربه بهتری در عکاسی و فیلم‌برداری وجود دارد. همچنین گوشی دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی است، اگرچه توجه داشته باشید که شارژر در جعبه ارائه نمی‌شود.

نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ٩۰ هرتز
چیپست مدیاتک Helio G99
ترکیب رم و حافظه داخلی ١٢٨/۴، ١٢٨/۶ و ١٢٨/٨ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته ۱.One UI Core 5
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ ١٣ مگاپیکسلی
وزن سیمی ۲۵ وات
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

 

گلکسی A34 مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی؛ گوشی میان‌رده قدرتمند سامسونگ: ۱۱ میلیون تومان

گلکسی A34 مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی؛ گوشی میان‌رده قدرتمند سامسونگ: ۱۱ میلیون تومان

گلکسی A34 مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی؛ گوشی میان‌رده قدرتمند سامسونگ: ۱۱ میلیون تومان

گلکسی A34 بهترین گوشی میان رده سامسونگ برای کاربرانی است که تا سقف ۱۳ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه می‌کنند. این گوشی در مدل‌های مختلفی عرضه شده است، اما بهترین انتخاب برای ارزش خرید بهتر، مدل ۸/١٢٨ گیگابایتی آن است. گلکسی A34 از چیپست قدرتمند مدیاتک Dimensity 1080 بهره می‌برد که قابلیت اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را با عملکرد بسیار خوبی فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی، مقاومت در برابر گردوغبار و آب با استاندارد IP67 تا عمق ١ متری و به مدت نیم ساعت است. نمایشگر این گوشی از نوع سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

دوربین عریض ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی دارای لرزشگیر اپتیکال است و در کلیه شرایط نوری عکس‌های با کیفیتی تولید می‌کند. همچنین این گوشی دارای دوربین سلفی با رزولوشن مناسبی است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. البته توجه داشته باشید که شارژر در جعبه گوشی همراهی نمی‌شود.

نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست مدیاتک Dimensity 1080
ترکیب رم و حافظه داخلی ١٢٨/۶، ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته ۱.One UI 5
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ٨ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۱۹۹ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

 

گلکسی A54 مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛ بهترین گوشی سامسونگ سری A در بازار ایران: ۱۵ میلیون تومان

گلکسی A54 مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛ بهترین گوشی سامسونگ سری A در بازار ایران: ۱۵ میلیون تومان

گلکسی A54 مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛ بهترین گوشی سامسونگ سری A در بازار ایران: ۱۵ میلیون تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A54 (بررسی دیجیاتو) یک میان‌رده جدید از سامسونگ است که می‌توان آن را به عنوان بهترین گوشی میان‌رده سری A این کمپانی توصیف کرد. این گوشی به تازگی با قیمتی پایین‌تر در بازار عرضه شده و به سرعت مورد توجه قرار گرفته است. اما توجه داشته باشید که قیمت آن ممکن است در آینده تغییر کند. سامسونگ در گلکسی A54 از چیپست اکسینوس ۱۳۸۰ استفاده کرده که ارائه عملکرد متوسطی را در مقایسه با رقبا دارد. این گوشی دارای گواهینامه مقاومت در برابر گرد‌وغبار و آب با استاندارد IP67 است، به این معنا که می‌تواند در عمق یک متری آب به مدت نیم ساعت مقاومت کند. نمایشگر گلکسی A54 از نوع سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند که کیفیت تصویر بسیار خوبی را در این بازه قیمتی ارائه می‌دهد.

باتری این میان‌رده دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ ٢۵ واتی پشتیبانی می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید که شارژر به صورت جداگانه عرضه می‌شود. این گوشی مانند سایر گوشی‌های میان‌رده اخیراً سامسونگ، با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه شده است و از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مداوم برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است، که تصاویر با کیفیتی بالا را ثبت می‌کند.

نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست اکسینوس ۱۳۸۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸، ۶/۲۵۶ و ۸/۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته ۱.One UI 5
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ١٢ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۲۰۲ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص اثر انگشت و جایگاه کارت حافظه MicroSD

جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ

گوشی‌های سری گلکسی A از سامسونگ به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خانواده‌های محصولات در بازار موبایل ایران و جهان شناخته می‌شوند. این گوشی‌ها با تنوع بالای قیمتی که دارند و ارزش خرید قابل‌توجه، گزینه‌ی مناسبی برای اکثر کاربران محسوب می‌شوند. نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A از همیشه بهتر شده‌اند و ما توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید گوشی جدید از این خانواده را دارید، به سرعت تصمیم خود را انجام دهید.

منبع دیجیاتو

امتیاز

موبایل

گوشی سامسونگمعرفی گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *