معرفی بهترین بازی های ۲۰۲۳ اپ استور اپل

معرفی بهترین بازی های 2023 اپ استور اپل

معرفی بهترین بازی های 2023 اپ استور اپل


بازی کردن، سن و سال نمی‌شناسد. این روزها، افرادی از هر رده سنی از جوانان و بزرگسالان تا کودکان دو ساله درگیر بازی کردن هستند و حق دارند؛ زیرا بازی کردن واقعاً سرگرم‌کننده است. در واقع، بازی ‌ها ما را از تمام تعلقات دنیا جدا می‌کنند و ما را به یک ساحل امن خود می ‌برند. اگر شما هم به دنبال بهترین لحظاتی از بازی کردن هستید، باید بهترین بازی ‌ها را انتخاب کنید. در مقاله امروز، قصد داریم بهترین بازی ‌های آیفون و بازی ‌های برتر موجود در App Store اپل را معرفی کنیم. همراه ما در سایت مجله باشید.

· MONOPOLY GO

MONOPOLY GO

بهترین بازی جهان و iOS است که بر اساس بردگیم تکیه زده و پس از دریافت ۲۸۴ هزار نظر کاربر، نمره ۴٫۹ را کسب کرده است. در این بازی، تنها کافیست تاس را برای چرخاندن به حرکت درآورید و ثروتمند شوید. MONOPOLY GO از طریق ساختن شهر به شما امکان می‌ دهد به ثروت دست یابید. این بازی کلاسیک چند نفره است و می توانید آن را با دوستان و خانواده خود تجربه کنید.مونوپولی گو در مقایسه با مونوپولی معمولی، سرعت بیشتری دارد و با ساخت هتل ‌ها و خانه ‌ها، درآمد کسب می‌کنید و توکن بازی را به دست می‌آورید. این توکن را می‌توانید در بازی ‌های دیگر شرکت Scopely، Inc از جمله Top Hat، Battleship، Scottie و غیره صرفه ‌جویی کنید.مونوپولی گو با حجم تنها ۲۴۱٫۲ مگابایت، برای iOS 13 و نسخه ‌های بالاتر در دسترس است. برای دانلود این بازی، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. اگر هنوز با نحوه دانلود بازی ‌ها و برنامه‌ ها از اپ استور آشنا نیستید، پیش از هر کاری، مقاله اپ استور را بخوانید تا با فروشگاه آیفون از ابتدا تا انتها آشنا شوید.

· Minecraft

Minecraft

پرفروش‌ترین بازی جهان و یکی از بهترین بازی ‌های آیفون است. این بازی دوست ‌داشتنی توسط شرکت Mojang توسعه داده شده است و پس از دریافت ۶۰۹ هزار نظر، نمره ۴٫۵ را به خود اختصاص داده است. ماینکرافت با مود  های مختلف و با قیمت تنها ۶٫۹۹ دلار برای کاربران iOS در دسترس است . در Minecraft، کاربران قادرند به کاوش و بررسی جهان بی ‌نهایت بپردازند و تنها با تکیه بر قدرت تخیل خود، از خانه‌ های ساده تا قلعه‌ ها و بناهای تاریخی باشکوه را بسازند. در حالت Creative، منابع بی ‌نهایت وجود دارند و هیچ محدودیتی برای بروز خلاقیت نیست. در عین حال، در حالت Survival باید اسلحه و زره بسازید و خودتان را در برابر زامبی‌ ها و اجساد متحرک حمله ‌کننده دفاع کنید.علاوه بر حالت تک ‌نفره، در بازی ماینکرافت امکان تجربه در حالت مولتی ‌پلیر یا چند نفره نیز وجود دارد و شما می ‌توانید با دوستان خود بازی کنید، بسازید، کاوش کنید و برای بقا جنگید. جهان این بازی به حدی بزرگ است .که همواره چیز های بی‌شماری برای کشف وجود دارند و همه این عوامل باعث شده ‌اند که ماینکرافت به یکی از بهترین بازی ‌ها در اپ استور تبدیل شود. ماینکرافت با حجم بالغ بر ۱ گیگابایت و دارای یک جهان وسیع به زبان ‌های مختلف در دسترس است و کاربران با iOS ۱۱ و نسخه ‌های بالاتر می‌توانند آن را دانلود کنند.

· Harry Potter: Magic Awakened

Harry Potter: Magic Awakened

با ایجاد هری پاتر: بیدارشده (Harry Potter: Magic Awakened)، رویای بازی کردن هری پاتر که در کتاب ‌ها و فیلم‌ های آن ما غرق شده ‌ایم را به واقعیت تبدیل کرده است. در این بازی براساس دنیای جادوگری، باید با استفاده از کارت ‌ها و طلسم ‌های مختلف، مهارت‌ های جادو را به دست آورید. در انتها، می‌توانید مهارت‌ های خود را در مقابل دیگر جادوگران آزمایش کنید و با شرکت در دوئل‌ های چند نفره هیجان انگیز، خود را به چالش بکشید. این بازی توانسته است به یکی از بهترین بازی‌ های iOS تبدیل شود.Harry Potter: Magic Awakened یک بازی جدید کارتی و نقش‌آفرینی (RPG) است که در آن در هاگوارتز ثبت نام می‌کنید و به کشف دنیای جادوگری می ‌پردازید . در این بازی، بیش از ۷۰ کارت مختلف وجود دارد که شما باید آن ‌ها را پیدا کنید و تنها نبرد ها محدود به آن نمی‌شوند. علاوه بر این، یک روند داستانی جدید در این بازی به دنیای هری پاتر اضافه شده است که ده سال پس از شکست ولدمورت آغاز می‌شود. در نهایت، بازی ویژگی ‌های فراوان و جذابی دارد و با حجم ۳ گیگابایت برای کاربران iOS با نسخه ۱۲.۲ به بالا در دسترس است. شما می‌توانید با این لینک بازی را دانلود کنید.

· Heads Up

Heads Up

یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب است که توسط الن دی‌جنرس ارائه شده است و نام برده‌ ی یکی از بهترین بازی ‌های چندنفره برای آیفون است. در حال حاضر این بازی از طریق فیس‌تایم قابل بازی است و شما می‌توانید با خانواده یا دوستان خود در سرتاسر جهان بازی کنید. اگر شما هم عاشق بازی ‌های حدس کلمات هستید، هدز آپ دقیقا برای شما ایده‌آل است. این بازی تنها یک پیچ و تاب سرگرم‌کننده از کلمات است که شما باید کلمه‌ ای که روی سرتان قرار دارد را حدس بزنید. در واقع، شما ۶۰ ثانیه زمان دارید تا از دوستانتان سرنخ بگیرید و کلمه را حدس بزنید. در این بازی، شما به دسته ‌های مختلفی از کلمات دسترسی خواهید داشت و برای لذت بردن از Heads Up، تنها کافی است یکی از آنها را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. هدز آپ با بیش از ۱۵۶ هزار نظر و امتیاز ۴.۸ از ۵ امتیاز در رده‌ بندی کسب کرده است و با قیمت فقط ۱.۹۹ دلار در دسترس است. این بازی با حجم ۲۰۵ مگابایت برای کاربران iOS با نسخه ۱۳ و بالا تر قابل دسترسی است و شما می‌توانید آن را از این لینک دانلود کنید.

· Royal Match

Royal Match

یک بازی در سبک پازل است که در آن شما به شاه رابرت کمک می‌کنید تا شکوه و عظمت پادشاهی خود را بازیاب کند. در این بازی شما باید موانع را از مسیر خارج کنید و قدرت ‌های شگفت ‌انگیز را برای شکستن لول ‌های سخت و پیچیده ترکیب کنید. هر چه بیشتر این کارها را انجام دهید، درصد بیشتری از عظمت پادشاهی را بازیابی خواهید کرد.

· Geometry Dash

Geometry Dash

یک بازی پلتفرمر مبتنی بر ریتم است. در این بازی، بازیکنان باید با استفاده از اشکال مختلف و هماهنگی با موسیقی منحصر به فرد، از نقطه A به نقطه B برسند. این بازی با قیمت ۱.۹۹ دلار در دسترس است و بدون هیچ خرید درون برنامه ‌ای ارائه می‌شود. این بازی ساده به نظر می ‌رسد، اما تمام چالش‌ هایی که از یک بازی پلتفرمر انتظار دارید را برای شما فراهم می‌کند و لایق حضور در لیست بازی‌ های برتر اپ استور است. این بازی با حجم مناسب ۹۷ مگابایت برای iOS های ۸ به بالا در دسترس است و تقریباً همه کاربران می‌توانند از آن لذت ببرند. با نمره ۴.۵، جئومتری دش یکی از بازی ‌های برتر است. برای خرید و دانلود جئومتری دش، می‌توانید از لینکی که در ادامه مطلب قرار داده شده استفاده کنید. برای خرید بازی‌ ها و برنامه‌ های اپ استور، نیاز به خرید و فعال ‌سازی گیفت کارت اپل است. ما مقاله ‌ای را در نحوه استفاده از گیفت کارت اپل تهیه کرده ایم که شما را با فرایند فعال‌ سازی گیفت کارتتان آشنا خواهد کرد. نگران نباشید، با مطالعه این مقاله، در عرض چند دقیقه می‌توانید گیفت کارت خود را فعال کنید.

· Roblox

Roblox

یکی از بازی‌ های برتر اپ استور است و نیازی به معرفی ندارد. این بازی در سال ۲۰۰۶ منتشر شده است و از آن زمان تاکنون محبوبیت خود را حفظ کرده است. روبلاکس یک متاورس جهان مجازی بی‌ نهایت است. این بازی به شما امکان خلق هر چیزی که تصور می‌کنید را می ‌دهد و می‌توانید تجربه‌ های خلق شده توسط دیگر گیمرها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با بیش از چند میلیون نفر گیمر فعال، روبلاکس تنوع نامحدودی از تجربه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. روبلاکس برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است و در آیفون‌های با iOS به نسخه ۱۱ یا بالاتر قابل دسترس است. همچنین، این بازی از ۱۳ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و با حجم حدودی ۲۳۳ مگابایت، تجربه‌ای عمیق و لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید. همچنین، می‌توانید گیفت کارت روبلاکس را از وال پی تهیه کنید تا با دنیای حرفه‌ای روبلاکس آشنا شوید.

· Monopoly

Monopoly

یک بازی بردگیم جذاب است که تاکنون دو بازی بر اساس آن برای آیفون ساخته شده است و در لیست بهترین بازی‌های آیفون قرار دارد. شرکت Hasbro این بازی را عرضه کرده و تجربه‌ی لذت‌بخش مونوپولی کلاسیک را برای شما به ارمغان می‌آورد. مونوپولی را می‌توانید در قالب دو مود تک ‌نفره و چند نفره بازی کنید و از جزئیات شگفت ‌انگیز آن لذت ببرید. با قیمت ۴.۹۹ دلار، این بازی برای Ios های ۱۱ به بالا با حجم ۹۲۹ مگابایت در دسترس است. می‌توانید مونوپولی را از این لینک خریداری کرده و به تجربه‌ی کلاسیک لذت ببرید.

· Subway Surfers

Subway Surfers

یکی از بازی ‌های مشهور و محبوب است که نیازی به معرفی نداشته است. این بازی در گذشته برای موبایل‌ها بسیار پرطرفدار بود و در شهرت بالایی قرار داشت. امروزه همچنان این بازی قابلیت حفظ محبوبیت را دارد و با رتبه ۴.۷ از نظر امتیاز به عنوان نهمین بازی برتر iOS در جایگاه خود قرار گرفته است.بازی Subway Surfers، یک بازی بی ‌پایان رانینگ (دویدنی) است که در آن به وسیله شخصیتی به نام جیک که یک هنرمند گرافیتی می ‌باشد، بازی می‌کنید. ماموریت شما در این بازی فرار از افسر پلیس است و باید در ریل ‌های راه ‌آهن دویده و از او فرار کنید. ساب وی سال‌ ها فعالیت خود را ادامه داده و امکانات و ویژگی ‌های جذابی را به بازی اضافه کرده است، که یکی از آنها گرافیک با کیفیت بالا است. اگر آیفونی با سیستم عامل iOS نسخه ۱۱ یا بالاتر دارید، می‌توانید این بازی را با حجم ۲۷۲ مگابایت دانلود کنید و به ارتش چند میلیون نفری سابوی سرفرز، به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های آیفون، بپیوندید.

بیشتر بخوانید:بهترین بازی های کامیونی مخصوص گوشی؛ معرفی پرطرفدارترین بازی های ماشین سنگین موبایل

· Bloons TD 6

Bloons TD 6

با قیمت ۷ دلار، یکی از بازی‌ های برتر در لیست اپ استور می ‌باشد. این بازی در سبک استراتژیک عرضه شده است و پس از ۱۰ سال، هنوز هم یکی از بازی ‌های محبوب میلیون‌ ها گیمر است. هدف شما در این بازی، با ساختن برج‌های مختلف، جلوی پیشروی دشمنان را گرفته و آن‌ها را نابود کنید. علاوه بر برج‌ها، شما می‌توانید از ساختمان ‌های متنوعی مانند پل‌ها و تله‌ ها استفاده کنید تا بلون ‌ها را متوقف کنید. بازی Bloons TD 6 (بلونز تی‌دی ۶) طی سال‌ ها به‌طور منظم به‌ روزرسانی ‌های مختلفی دریافت کرده است و حالا به صورت مولتی ‌پلیر و ۴ نفره نیز در دسترس قرار دارد. این بازی بیش از ۶۸ مپ و ۲۳ برج را شامل می‌شود و به نمره ۴.۹ از ۵ را دریافت کرده است. اگر دارای یک آیفون با iOS بالا تر از ۱۳ هستید، شما قادر خواهید بود تا این بازی را تجربه کنید. برای بازی کردن، کافی است آن را با حجم ۱۳۹ مگابایت از این لینک دانلود کنید.

منبع:http://g4a4.com

در آخر

تجربه بی‌نهایتی از کشف تجربه ‌های جدید را در بهترین بازی ‌های آیفون تجربه کنید. لیست امروز ما از بهترین بازی‌ های iOS محدود نمی ‌شود و هزاران بازی جذاب دیگر نیز منتظر شما هستند. این بازی‌ ها طی سال‌ها فعالیت در قلب گیمرها جا خوش کرده و امتحان خود را پس داده ‌اند. آیا شما تجربه‌ های جذابی از این ۱۰ بازی دارید؟ ما منتظر تجربه ‌های جذاب و خواندنی شما هستیم.

امتیاز

تکنولوژی

معرفی بهترین بازی های 2023 اپ استور اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *