خرید از فروشگاه والمارت Walmart + نحوه پرداخت در آن

خرید از فروشگاه والمارت Walmart + نحوه پرداخت در آن

خرید از فروشگاه والمارت Walmart + نحوه پرداخت در آن


فروشگاه آنلاین والمارت  یکی از بزرگترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین است، که در زمینه خرده فروشی فعالیت می‌کند و در حال حاضر در پانزده کشور جهان حضور دارد. این سایت از اولین زمان تاسیس خود در ایالات متحده آمریکا به عنوان یک سایت فروشگاهی راه ‌اندازی شد و برند های تجاری متعددی دارد. فروشگاه آنلاین Walmart از ابتدای فعالیت خود با هدف ارتقاء و گسترش کسب و کار خود، از همه امکانات ممکن استفاده کرده و توانسته به موفقیت‌ های چشمگیری دست یابد؛ به همین دلیل، خرید از Walmart برای افراد زیادی جذاب به نظر می ‌رسد. در سال ۲۰۱۲، این سایت موفق شد عنوان سومین شرکت برتر جهان را کسب کند.در دنیایی که رو به رشد و عصر دیجیتالی شدن است، استفاده از روش های فروش به صورت خرده فروشی و آنلاین بسیار رواج یافته است و طرفداران و مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد. در این مقاله از سایت مجله، با روند خرید از Walmart به خوبی آشنا خواهید شد.

تاریخچه فروشگاه آنلاین والمارت

تاریخچه فروشگاه آنلاین والمارت

تاریخچه فروشگاه آنلاین والمارت

والمارت در سال ۱۹۶۲ در شهر راجر برای اولین بار تاسیس شد. بنیانگذاران والمارت تصمیم گرفتند با بهبود و تحول در این فروشگاه، تغییراتی در زندگی مشتریان خود ایجاد کنند. در حال حاضر، مدیریت و رهبری این فروشگاه توسط سام والتون بر عهده است، که با ایجاد تغییرات در کسب و کار و فروشگاه آنلاین والمارت، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا در هزینه های خرید از سایت های خارجی صرفه جویی کنند. والمارت ابتدا با فروش خرده ‌فروشی آغاز کرد و پس از پنجاه سال، به یکی از بزرگترین و بی ‌همتا ترین فروشگاه های جهان تبدیل شد. روزانه مشتریان و اعضای سایت والمارت از فروشگاه های مختلف و این سایت در چندین کشور جهان بازدید می‌کنند.فروشگاه آنلاین Walmart با فروش های بیش از چند صد میلیارد دلار و جذب دو میلیون همکار از سراسر جهان، توانسته است یکی از مقصد های محبوب برای خریداران باشد.

چه محصولاتی را میتوان در سایت والمارت تهیه کرد ؟

والمارت یک سوپر مارکت بسیار بزرگ است که تمامی محصولات یک سوپرمارکت را در اختیار دارد. با این حال، توصیه می‌کنیم برای خرید کالا های خاص به فروشگاه‌ های تخصصی والمارت مراجعه کنید تا تجربه بهتری از خرید از والمارت داشته باشید. فروشگاه‌ های والمارت در زمینه خرده‌ فروشی فعالیت می‌کنند و خدمات این شرکت پنج بخش مختلف را پوشش می‌دهند.

تمرکز اصلی والمارت بر فروشگاه ‌هاست، اغلب این فروشگاه‌ ها به عنوان فروشگاه ‌های سنتی در آمریکا شناخته می‌شوند، اما امروزه فروشگاه ‌های آنلاین نیز رشد چشمگیری داشته و بخش قابل توجهی از فروش را در اختیار خود گرفته‌اند. محصولاتی که در این فروشگاه ‌ها عرضه می‌شوند، شامل یک طیف بسیار متنوع از مواد غذایی تا پوشاک می ‌باشند.

علاوه بر این، والمارت سوپرسنترها را در اختیار دارد که عمدتاً به عنوان بازار های میوه و سبزیجات شناخته می‌شوند. همچنین، بازار های محلی والمارت نیز برای عرضه سبزیجات، کالا های عمومی و محصولات دارویی فعالیت می‌کنند. همچنین، سامز کلاب‌ ها و فروشگاه‌ های بین‌المللی نیز جزو بخش‌ های فعالیتی والمارت می‌باشند.

مراحل ثبت سفارش و خرید از فروشگاه آنلاین والمارت

برای خرید از فروشگاه ‌های اینترنتی جهانی، از جمله فروشگاه‌ های Walmart، معمولاً پروسه خرید مشابهی وجود دارد. ابتدا باید وارد سایت Walmart شوید. در صفحه اصلی سایت، می‌توانید محصولات موجود در فروشگاه را به صورت طبقه ‌بندی شده مشاهده کنید. از بین این طبقه‌ بندی‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب و پس از بررسی دقیق، در صورت تصمیم قطعی برای خرید، بر روی گزینه “Add To Cart” کلیک کنید. در مرحله بعد، اگر کالا دارای گارانتی است، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید کالا را با گارانتی یا بدون آن سفارش دهید. سپس بر روی گزینه “CHECK OUT” کلیک و در صفحه بعد، گزینه “continue” را انتخاب کنید.

پس از این مرحله، به یک صفحه منتقل می‌شوید که باید آدرس خود را وارد کنید. با این حال، فروشگاه آنلاین والمارت تنها به امریکا ارسال می‌کند و برخی از فروشگاه ‌های آنلاین مانند خرید از آمازون امکان ارسال به ایران را ندارند. در اینجا باید آدرس یک شرکت واسطه خارج از ایران برای دریافت محصول ‌های خود وارد کنید..

پرداخت کالای خریداری شده در سایت والمارت چگونه صورت میگیرد ؟

پرداخت کالای خریداری شده در سایت والمارت چگونه صورت میگیرد ؟

پرداخت کالای خریداری شده در سایت والمارت چگونه صورت میگیرد ؟

برای پرداخت در سایت Walmart، مانند سایت ‌های خارجی دیگر، نیازمند استفاده از کارت ‌های بانکی با ارتباط بین ‌المللی مانند کارت‌ های اعتباری مسترکارت و ویزا می‌باشد. با این حال، به دلیل محدودیت‌ هایی که برای مشتریان ساکن در ایران در خرید از سایت‌ های خارجی وجود دارد، امکان خرید مستقیم از فروشگاه آنلاین Walmart وجود ندارد و تنها تعداد محدودی از مشتریان می‌توانند از طریق داشتن کارت ‌های ارزی از این وبسایت خرید کنند، اما همچنین باید توجه داشته باشید که این مسیر همراه با مشکلاتی همراه است.

آیا در ایران امکان خرید از فروشگاه آنلاین والمارت وجود دارد ؟

بله، می‌توانید از فروشگاه آنلاین Walmart خرید کنید، ولی به شرط استفاده از خدمات ارسال کالا. فروشگاه آنلاین Walmart تنها خدمات ارسال کالا در امریکا را ارائه می‌دهد. همانطور که می‌دانید، در دنیای امروز، به دلیل محدودیت ‌های خرید از سایت‌ های خارجی، خرید مستقیم از این سایت ‌ها با مشکلاتی همراه است و احتمالاً تعداد اندکی از افراد می‌توانند با داشتن کارت ‌های ارزی از فروشگاه آنلاین Walmart خرید کنند.

 چگونه می توانیم به سایت والمارت اعتماد کنیم ؟

اگرچه این پرسش ‌ها بار ها ذهن شما را آشفته کرده است، اما باید بدانید که فروشگاه آنلاین Walmart یک شرکت قابل اعتماد است و اصول اخلاقی برتری را رعایت می‌کند. این ارزش‌ ها اساس تمام تصمیم ‌گیری‌ های این شرکت را تشکیل می‌دهند و توسط رهبران آن پیگیری می‌شوند.

در سایت Walmart، با اتکا بر این سه ارزش اصلی، که شامل احترام به افراد، خدمت به مشتریان و تلاش برای تعالی است، آشنا می‌شوید. به دلیل پایبندی به این اصول، سایت Walmart یکی از معتبر ترین وبسایت ‌های خرید در نظر گرفته می‌شود. این اصول شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. رعایت قوانین در هر زمان
  2. راستگویی و عدالت در هزینه ‌های مربوط به خرید
  3. ارائه اطلاعات صحیح
  4. جلوگیری از تداخل کار و زندگی شخصی
  5. عدم تبعیض در بین افراد
  6. اجتناب از فعالیت ‌های غیراخلاقی حتی با دستور شخص دیگر
  7. عدم درخواست انجام کار های غیراخلاقی از دیگران
  8. طرح سوال‌ ها در حوزه مسائل اخلاقی و بیانیه ارزش‌ها
  9. عدم نقض قراردادهای اخلاقی
  10. گزارش موارد مربوط به نقض اصول اخلاقی

همچنین، طبق اظهارات مدیرعامل فعلی، لی اسکات، سایت Walmart متعهد است، که تمامی این ارزش‌ها را در فعالیت ‌های روزانه ‌اش رعایت کند. در حال حاضر، Walmart به عنوان بزرگ ترین زنجیره فروشگاهی در جهان با درآمدی بالغ بر ۳۱۲ میلیارد دلار شناخته می‌شود.

مزایای خرید از سایت های خارجی

خرید اینترنتی، یکی از جذاب ترین فعالیت ‌ها در جهان است که به واسطه بررسی نظرات مشتریان و مشاهده تصاویر و ویدیو های محصول، آرامش بیشتری را در خرید ایجاد می‌کند. اما از جمله سایت‌ های خارجی معتبر برای خرید، سایت Walmart باعث افزایش جذابیت و مطمئنی خرید آنلاین می‌شود. در فروشگاه آنلاین Walmart، تنوع محصولات بسیار بیشتری وجود دارد و همچنین شما می‌توانید نظرات بیشتری را درباره کالای مورد نظر خود مشاهده کنید. از دسترسی به هزاران محصول اصل از برند های مختلف در سایت ‌های خارجی بهره ‌مند می‌شوید، که یکی از بزرگ ترین مزیت‌ های خرید از اینترنت است. سایت Walmart به عنوان یکی از این سایت ‌ها برخورداری از اعتبار بسیار بالا است.

در آخر

فروشگاه آنلاین Walmart یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های خرده فروش در سراسر جهان شناخته می‌شود. آن در رده سوم فروشگاه‌ های آنلاین قرار دارد و با سیستم قوی خود معروف است. در سایت Walmart می‌توانید از تنوع بی ‌نظیری از کالا ها مانند مواد غذایی، لوازم دیجیتال و الکترونیکی، مد و پوشاک، دارو و قطعات خودرو و غیره استفاده کنید

منبع : ایرانی کارت 

امتیاز

تکنولوژیدانستنی ها

خرید از فروشگاه والمارت Walmart + نحوه پرداخت در آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *