۵ مدل کلاه زمستانی: نکاتی برای استایل کردن آن‌ ها که باید بدانید

۵ مدل کلاه زمستانی: نکاتی برای استایل کردن آن‌ ها که باید بدانید

۵ مدل کلاه زمستانی: نکاتی برای استایل کردن آن‌ ها که باید بدانید


چه برای انتظار اولین بارش برف زمستانی آماده باشید و چه ترجیح می‌ دهید اوقات زمستان را در دل خانه سپری کنید، همگی می‌دانید که با نزدیک شدن به فصل سرما، لازم است کم‌کم کلاه زمستانی را از کمد لباس ‌ها بیرون آورید. با این وجود، همانند تنوعی که در لباس ‌ها در طول فصول سال داریم، احتمالاً دوست دارید برای هر محیط و مناسبتی چندین کلاه زمستانی داشته باشید. در این مقاله از سایت مجله آنلاین، به بررسی نکات کلیدی برای استایل با کلاه زمستانی می‌پردازیم.

انواع کلاه زمستانی

انواع کلاه زمستانی

کلاه‌ های زمستانی، جزو اکسسوری‌ هایی هستند که در فصل باران و برف همیشه در استفاده ما قرار می‌گیرند. این کلاه ‌ها علاوه بر اینکه به گرم شدن ما کمک می‌کنند، یک راه برای داشتن استایل شیک نیز می‌ باشند. انواع مختلفی از کلاه‌  های زمستانی وجود دارند و هر کدام برای موقعیت ‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کلاه بافتنی

راحتی در زمستان، مترادف این کلاه زمستانی است. کلاه بافتنی نرم، که به طور عمومی آن کلاه زمستانی به گنگ معروف است و یکی از اکسسوری ‌هایی است که حتماً باید در این فصل داشته باشید. این کلاه، با گرفتن شکل سر و نگه داشتن گرمای بدن، گوش ‌ها و ناحیه بالای سر را در هوای برفی راحت و گرم نگه می‌دارد. با رنگ ‌های متنوعی از صورتی تا طلایی، آبی آسمانی و قرمز مخملی وجود دارد و این نوع کلاه زمستانی یک اکسسوری شیک برای بیان شخصیت شما خواهد بود.

کلاه کپ پشمی

کلاه زمستانی این نوع، علاوه بر اینکه برای حفظ گرمای بدن عالی است، به جریان هوا در برگشت سر نیز کمک می‌کند. از این رو، سر شما را گرم، خشک و راحت نگه می‌دارد. لبه ‌های کوتاه این کلاه، از چشم‌ هایتان در برابر تابش نور خورشید و تابش برف محافظت می‌کند و در عین حال، به استایل اسپرت‌تان جذابیتی می‌بخشد. برای بازدید از طبیعت در سفر یک روزه، یا پیاده ‌روی در مرکز شهر، این کلاه زمستانی می‌تواند به شما ظاهری شیک و اشرافی ببخشد.

کلاه ترپر

با قرار دادن یک کلاه ترپر خز مصنوعی بر سرتان، به راحتی و زیبایی آن پی خواهید برد. این کلاه با لبه ‌های بلند خود، گوش‌ ها را گرم نگه می‌دارد. برای روز های یخبندان، داشتن این کلاه زمستانی ضروری است زیرا گوش ‌های حساس شما به سرعت ممکن است سرمازدگی و عفونت بگیرند. همچنین، کلاه ترپر به عنوان یک محافظ گردن نیز عمل می‌کند و به افزایش گرما و حفاظت از گردن در برابر سرمای زمستانی کمک می‌کند. قسمت برتر این کلاه زمستانی روسی، طراحی منحصر به ‌فرد و شیک آن است که تمام چشم‌ ها را به خود جلب می‌کند.

کلاه کلوش

در صورتی که به دنبال یک کلاه زمستانی دخترانه برای فصل سرد هستید، ما به شما پیشنهاد می‌ دهیم که کلاه کلوش را انتخاب کنید. این کلاه، برای هر فردی که به مد و شیک بودن علاقه‌ مند است، مناسب است و در روز های طوفانی بسیار مفید است. با استفاده از کلاه کلوش در سرد ترین روز های سال، سر خود را با این محصول ترکیبی از پشم و پلی آمید راحت و گرم نگه دارید. این کلاه زمستانی نه تنها به حفظ گرما کمک می‌کند، بلکه یک اکسسوری بسیار خوب برای تغییر و جذاب ‌تر کردن مجموعه لباس‌ های زمستانی شما محسوب می‌شود. برای افرادی که مو های کوتاهی دارند، کلاه کلوش یک کلاه زمستانی دخترانه و اسپرت است. طراحی این کلاه به گونه ‌ای است که چشم هر بیننده ‌ای به لبه ‌های آن جذب خواهد شد و حال و هوای اسرار آمیز و جذابی را به استایل شما اضافه خواهد کرد.

کلاه کپ

احتمالا در نگاه اول، کلاه کپ به نظر یک کلاه زمستانی نمی ‌رسد، اما با دانستن مواردی مناسب برای فصل سرد، این کلاه به یک انتخاب برتر برای طرفداران این اکسسوری تبدیل می‌شود. یک کلاه کپ پشمی، در طول زمان زیبایی خود را حفظ می‌کند و به استایل شما جلوه ویژه‌ای می‌بخشد. این نوع کلاه زمستانی، ضدآب است و با پوشش پشم، شما را در سفر های زمستانی گرم نگه می‌دارد. همچنین، با استفاده از خاصیت عرق‌ گیر این کلاه، حتی در صورت عرق کردن سر، خشک خواهد ماند.

نکات مهم برای استایل کلاه زمستانی

نکات مهم برای استایل کلاه زمستانی

تنوع بسیاری در کلاه ‌های زمستانی وجود دارد و این امر باعث می ‌شود که برای هر موقعیت یا مکانی، یک کلاه زمستانی مناسب وجود داشته باشد. به منظور انتخاب یک کلاه متناسب با استایلتان و مناسب برای موقعیت‌ های مختلف، باید به چند نکته مهم توجه کنید.

کلاهی از جنس خوب پیدا کنید

برای مقابله با آب و هوای سخت، انتخاب یک کلاه با کیفیت ضروری است. بنابراین، به دنبال یک کلاه باکیفیت از موادی مانند ترمه یا پشم مرینوس بگردید. همچنین، در نظر داشته باشید که پارچه ‌های ترکیبی مانند آستر پشم گوسفند یا خز مصنوعی نیز گزینه‌ های مناسبی هستند. این کلاه‌ ها می‌توانند به استایل شما جذابیت و گرمای بیشتری ببخشند.

کلاهی با اندازه های متفاوت را تست کنید

وقتی نوبت به انتخاب کلاه زمستانی می ‌رسد، نباید تردید کنید کلاهی با اندازه جدید امتحان کنید. البته، این نکته به معنای پوشیدن کلاهی با اندازه نامناسب نیست. اگر معمولاً کلاهی می‌پوشید که گوش‌هایتان را می‌پوشاند، کلاهی جدید را امتحان کنید که بالای گوشتان را پوشاند. همچنین، اگر اکثراً کلاه‌ های لبه کوتاه را ترجیح می‌دهید، یکبار هم کلاهی با لبه بلند امتحان کنید. با این حال، هیچ نیازی نیست چیزی را روی بدن خود “تتو” کنید که همیشگی باشد. این فقط یک کلاه زمستانی است که در روز های سرد کاربرد بیشتری دارد.

از رنگ های متنوع استفاده کنید

اگر معمولاً به کلاه‌ های معمولی با رنگ مشکی یا رنگ ‌های خنثی علاقه دارید، حالا زمان آن فرا رسیده است که رنگ ‌های دیگر را هم امتحان کنید. احتمالاً یک کلاه با رنگ نارنجی روشن قدرت تغییر استایل شما را دارد و به رنگ ‌های خنثی معمولی جذابیت و رنگ اضافه خواهد کرد.

استایل با انواع کلاه های زمستانی

استایل با انواع کلاه های زمستانی

کلاه زمستانی بهترین اکسسوری برای گرم نگه داشتن در زمستان است. اما این به معنای نادیده گرفتن استایل نیست. شما می‌توانید کلاه زمستانی زنانه را به روش‌ های گوناگونی بپوشید و با سایر لباس ‌های زمستانی خود ست کنید. در زیر، ۴ نمونه استایل با مدل‌ های مختلف کلاه زمستانی را می‌خوانید.

استایل با کلاه بافتنی مدل پم پم

یکی از مدل‌ های محبوب کلاه زمستانی، کلاه با پم ‌پم است که تقریباً در هر شکل، رنگ و پارچه‌ ای وجود دارد. این مدل کلاه برای صورت‌ های با اندازه کوچک تا بزرگ مناسب است و با تغییرات مختلف می‌تواند به تمامی سلیقه ‌ها پاسخ دهد، از رسمی تا اسپرت.

می‌توانید این کلاه را با یک ژاکت بافت با یقه ‌دار ترکیب کنید. به منظور افزایش جذابیت استایل خود، می‌توانید از کلاه‌ هایی با جنس ترمه یا پشم مرینوس استفاده کنید. همچنین یک کلاه بافتنی با طرح‌ های درشت هم می‌تواند استایل شما را جذاب ‌تر و سرشار از زندگی کند.

استایل با کلاه برت

کلاه‌ هایی مانند کلاه برت، کلاه‌ هایی بدون لبه و نرم هستند که جذابیت خاصی برای همه زنان دارند. اغلب کلاه‌ های برتی که از پشم، پنبه یا اکریلیک ساخته می‌شوند، به عنوان یک انتخاب مناسب برای کلاه‌ های زمستانی شناخته می‌شوند. با این حال، این مدل کلاه گوش ‌ها را پوشش نمی‌دهد. به همین دلیل، مناسب است که آن را با یک روسری بافتنی یا پالتو با یقه خز به همراه بپوشید تا گرم‌تر بمانید.هیچکس نمی‌تواند این اکسسوری نمادین فرانسوی را به شکلی ناجور استایل کند. بنابراین، آن را به روش ‌های مختلف امتحان کنید. ممکن است آن را به یک طرف خم کنید، آن را روی سر خود قرار دهید یا آن را در قسمت پشتی سر قرار دهید. می‌توانید این کلاه را با یک ژاکت کشباف، دامن چهارخانه، کت توید یا شلوار لی مشکی همراهی کنید تا ظاهری جذاب و جذاب داشته باشید.

استایل با کلاه فدورای پشمی

حتی یک کلاه فدورای پشمی نمی‌تواند به هیچ وجه به کلاهی نامناسب برای فصل زمستان تبدیل شود. طراحی منحصر به فرد آن با هر استایلی همخوانی دارد.می‌توانید یک کلاه فدورای پشمی را با یک شلوار لی، پلیور اورسایز و چکمه‌ های زمستانی نرم و گرم ترکیب کنید تا یک استایل شیک داشته باشید. همچنین، با یک کلاه فدورا با لبه گشاد، می‌توانید آن را با یک کت، لباس و چکمه ‌های بلند تا سر به پا ست کنید و برای گردش شبانه در شهر آماده شوید.

استایل با کلاه خلبانی

کلاه خلبانی یکی از مدل ‌های کلاه زمستانی است که به شما کمک می‌کند در فصل سرما گرم بمانید. امکان دارد لبه‌ های آن را به سمت عقب ببندید تا ظاهری ساده‌ تر به خود ببخشد. با یک ژاکت خز مصنوعی، پلیور یقه اسکی و شلوار جین آبی تیره، این کلاه زمستانی به خوبی ست می‌شود.

بیشتر بخوانید:استایل زمستانی شیک و گرم برای آقایان و خانم ها

نکات مهم برای انتخاب کلاه زمستانی بچگانه

نکات مهم برای انتخاب کلاه زمستانی کودکانه

نکات مهم برای انتخاب کلاه زمستانی کودکانه

در حال حاضر، کلاه ‌های زمستانی برای کودکان با طرح‌ ها، رنگ ‌ها و مدل‌ های مختلفی در دسترس هستند. انتخاب بهترین گزینه برای والدین بسیار چالش‌برانگیز است. برای ساده‌تر شدن فرآیند انتخاب کلاه زمستانی برای کودکان، باید به ۵ نکته مهم توجه کنید.

راحتی کلاه

 والدین باید مطمئن باشند که کلاه زمستانی کودکانشان به اندازه مناسب و راحت باشد. انتخاب یک کلاه بسیار تنگ باعث ناراحتی کودکان می‌شود و تجربه آن‌ها از روزهای زمستانی را به خطر می‌اندازد. همچنین، یک کلاه بسیار بزرگ به اندازه کافی گوش یا پیشانی کودک را پوشش نمی‌دهد و مانع از گرم نگه داشتن او می‌شود. بنابراین، می‌توانید سر کودکتان را اندازه‌گیری کنید یا او را به فروشگاه همراه کنید تا مطمئن شوید که کلاهی با اندازه مناسب برایشان انتخاب کرده‌اید.

جنس کلاه

والدین باید در هنگام انتخاب و خرید کلاه زمستانی، به جنس و کیفیت آن توجه کنند. باید اطمینان حاصل کنند که این کلاه از موادی ساخته شده است که بادوام و محکم هستند. نباید این نکته را نادیده بگیرند که کودکان معمولاً با لباس‌های خود با ملایمت رفتار نمی‌کنند و ممکن است با یک کلاه که از مواد ناکیفیت ساخته شده است، آسیب ببینند. بنابراین، بهتر است یک کلاه را انتخاب کنید که از جنسی باکیفیت مانند پشم ساخته شده باشد و بتواند در برابر سرمای شدید مقاومت کند. چنین کلاهی می‌تواند برای چندین زمستان مقاومت کند.

میزان پوشش کلاه

برای جلوگیری از عفونت گوش و سرماخوردگی، بسیار مهم است کلاه زمستانی برای کودک شما تمام سر او را از جمله گوش و پیشانی بپوشاند. یک کلاه بافتنی یا ترپر با لبه ‌هایی که گوش ‌ها را پوشش می ‌دهد، بهترین گزینه برای کودکان خردسال است. همیشه باید اطمینان حاصل کنید که کلاه تمام سر کودکتان را می‌پوشاند و او را در برابر سرما محافظت می‌کند.

مدل کلاه

والدین باید در نظر داشته باشند که طرح و مدل کلاه زمستانی برای کودکان بسیار مهم است. امروزه، کلاه‌های زمستانی با طرح‌ها و مدل‌های متنوعی از شخصیت‌های کارتونی تا ابرقهرمان‌های محبوب کودکان در دسترس هستند. این طرح‌ها می‌توانند پوشیدن کلاه را برای کودکان جذاب و هیجان‌انگیز کنند و والدین را در گرم نگه داشتن کودکان خود راحت‌تر کنند. همچنین، باید به این نکته توجه کنید که رنگ کلاه‌های زمستانی دخترانه و پسرانه کمی متفاوت است. همچنین، رنگ کلاه می‌تواند به والدین در تشخیص آسان فرزندشان از راه دور در حال بازی در برف یاری کند؛ به عبارت دیگر، یک کلاه زمستانی با رنگ روشن برای کودکان می‌تواند به والدین کمک کند تا به راحتی فرزند خود را تشخیص دهند.

کاربردی بودن کلاه

والدین باید در نظر داشته باشند که کلاه زمستانی باید کاربردی باشد. برخی از کلاه‌ های زمستانی قابلیت‌ هایی مانند حفظ گرمای بیشتر یا مقاومت در برابر باد را دارند که آن‌ ها را بسیار کاربردی ‌تر می‌کند. بنابراین، والدین باید این قابلیت ‌ها را در نظر بگیرند و اطمینان حاصل کنند که کلاهی را انتخاب می‌کنند که هدف آن حفظ گرما و راحتی فرزندشان باشد.

سخن پایانی

با نزدیک شدن فصل سرما، همه به دنبال لباس‌ های زمستانی در کمد خود هستیم. یکی از مهم ‌ترین قسمت ‌های این کمد لباس‌ ها، کلاه زمستانی است که بسیار مورد علاقه است. کلاه‌ های زمستانی انواع مختلفی دارند و جنس مواد سازنده آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. برای اینکه بتوانید کلاه مناسب برای خود و فرزندانتان بخرید، باید به نکات مهمی که در این مقاله ذکر شد، توجه کنید. با این روش، شما در تمام روز های سرد فصل زمستان و حتی در شرایط آب و هوای سخت نیز می‌توانید گرم بمانید.

منبع:cattleyastyle.com

امتیاز

فشن

استایل با انواع کلاه های زمستانینکات مهم برای استایل کلاه زمستانینکات مهم برای انتخاب کلاه زمستانی بچگانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *