۷ کمیک که در Free Comic Book Day سال ۲۰۲۴ می‌توانید به سراغشان بروید

۷ کمیک که در Free Comic Book Day سال ۲۰۲۴ می‌توانید به سراغشان بروید

۷ کمیک که در Free Comic Book Day سال ۲۰۲۴ می‌توانید به سراغشان بروید


در اولین شنبه ماه مه هر سال، فروشگاه‌های کمیک در رویدادی به نام Free Comic Book Day شرکت می‌کنند که در آن عناوینی رایگان به مخاطبان ارائه می‌شود. اکثر این کمیک‌ها شروع‌کننده رویدادها و داستان‌های برجسته شرکت‌ها هستند تا خوانندگان را به عناوین خود جذب کنند. اخیراً Free Comic Book Day سال ۲۰۲۴ نیز برگزار شد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به کمیک هستید و دوست دارید عناوینی از این رویداد را تجربه کنید، در این نوشتار به معرفی ۷ کمیکی می‌پردازیم که می‌توانید از Free Comic Book Day سال ۲۰۲۴ بخوانید.با مجله آنلاین همراه باشید .

**Absolute Power Special Edition**

**Absolute Power Special Edition**

**Absolute Power Special Edition**

انتشارات دی‌سی قصد دارد این تابستان رویداد Absolute Power را معرفی کند. این رویداد یک کراس‌اوور بزرگ خواهد بود که در آن آماندا والر با برینیاک کویین و ربات سرکش بتمن به نام فیل‌سیف همکاری می‌کند تا قهرمانان دنیا را شکست دهند. Absolute Power Special Edition به عنوان آغازگر این رویداد عمل می‌کند و شامل داستان جدیدی از مارک وید و میکل جنین است و همچنین خلاصه‌ای از داستان‌های مختلفی که به وقوع Absolute Power منجر شده‌اند، ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید : ۷ تا از رمانتیک ترین کتاب های آگاتا کریستی؛ عاشقانه هایی که از مرگ شکوفه می زنند

**Blood Hunt – X-Men**

**Blood Hunt - X-Men**

**Blood Hunt – X-Men**

مارول به روند خود در ارائه دو داستان در یک جلد کمیک در Free Comic Book Day ادامه می‌دهد. در Blood Hunt – X-Men هم خوانندگان با رویداد Blood Hunt که حول محور خون‌آشام‌هاست آشنا می‌شوند و هم درباره دوره جدید ایکس-من با عنوان X-Men: From the Ashes اطلاعات کسب می‌کنند. جد مک‌کی و سارا پیکیلی پرولوگ Blood Hunt را تهیه کرده‌اند، در حالی که گیل سایمون و دیوید مارکز با داستانی جدید از جوبیلی به طرفداران ایکس-من نمایی از دوره جدید این گروه را نشان می‌دهند.

**Ultimate Universe – Spider-Man**

دومین کمیک دو-در-یک مارول بر روی خط جدید Ultimate Universe و The Amazing Spider-Man تمرکز دارد. ابتدا در این کمیک به دنیای آلتیمیت، دنیز کمپ و خوان فریگری با معرفی یک قهرمان جدید به این جهان در حال توسعه نگاهی می‌اندازند و سپس داستان اسپایدرمن به عنوان مقدمه‌ای برای شماره ۵۰ کمیک The Amazing Spider-Man عمل می‌کند تا بازگشت گرین گابلین پایه‌گذاری شود.

بیشتر بخواید : بهترین فیلم های ژانر بقا و نجات ؛ معرفی ۲۵ عنوان از فیلم های ژانر نجات از مرگ

**Teenage Mutant Ninja Turtles**

**Teenage Mutant Ninja Turtles**

**Teenage Mutant Ninja Turtles**

این تابستان قرار است ماجراهای لاک‌پشت‌های جهش‌یافته نینجا به اوج خود برسد. جیسن آرون سری بنیادین Teenage Mutant Ninja Turtles را به همراه هنرمندان سرشناس ری‌لانچ می‌کند. کمیک ویژه Free Comic Book Day سال ۲۰۲۴ لاک‌پشت‌های نینجا نه تنها شامل پیش‌نمایشی از این ری‌لانچ است بلکه دو داستان جدید را نیز در خود جای داده است. یکی از این داستان‌ها از یک ویجلنتی جدید به نام نایت‌واچر پرده برمی‌دارد.

**Energon Universe Special 2024**

ناشر: ایمیج/اسکای‌باند

اسکای‌باندِ رابرت کرکمن مشغول گسترش یک دنیای مشترک جدید به نام انرگان است که در آن، علاوه بر Void Rivals، دو فرنچایز Transformers و G.I. Joe نیز حضور دارند. با وجود ارتباطات فعلی میان کمیک‌ها، خوانندگان می‌توانند منتظر پیچش‌های داستانی بیشتری در اولین کمیک ویژه‌ی Free Comic Book Day از دنیای انرگان باشند. در این شماره، داستان‌های جدیدی برای هر سه سری گردآوری شده است و به گونه‌ای طراحی شده تا خوانندگان راحت‌تر بتوانند وارد این سری در حال گسترش شوند.

**Conan the Barbarian – Battle of the Black Stone**

ناشر: تایتان کامیکز

انتشارات تایتان کامیکز قصد دارد نخستین رویداد بزرگ خود از کونان را با نام Battle of the Black Stone آماده کند و به همین منظور این کمیک را در Free Comic Book Day سال ۲۰۲۴ ارائه داده است. کونان توسط پیش‌گویی دشمنش تولسا دووم تسخیر شده است؛ پیش‌بینی‌ای که پیامدهای سنگینی برای کل دوره‌ی هایبوری دارد. داستان Conan the Barbarian – Battle of the Black Stone توسط جیم زاب و جوناس شارف خلق شده است.

بیشتر بخوانید : ۳۰ رمان جذاب که نوجوانان حتما باید بخوانند . داستان های جذاب

**Doctor Who**

ناشر: تایتان کامیکز

در کنار کمیک کونان، تایتان یک کمیک جدید از Doctor Who نیز منتشر کرده است که شامل اولین داستان از پانزدهمین دکتر با نقش‌آفرینی شوتی گتوا می‌شود. این کمیک به عنوان معرفی سری کمیک ماهیانه‌ی Doctor Who: The Fifteenth Doctor عمل می‌کند و داستانی از دن واترز و کلسی رمزی را در خود جای داده است.

منبع : ویجیاتو

امتیاز

داستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *