۷ ترند آرایشی سال ۲۰۲۴ که با آن ها جذاب تر می شوید

7 ترند آرایشی سال 2024 که با آن ها جذاب تر می شوید

7 ترند آرایشی سال 2024 که با آن ها جذاب تر می شوید


اگر فکر می‌کنید در حال حاضر وقت و هزینه زیادی را برای آرایشگاه رفتن صرف می‌کنید، با ما همراه باشید تا به شما هفت ترند آرایشی سال ۲۰۲۴ را معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی و با هزینه کم، جذابیت خود را بیشتر کنید. این ترندها علاوه بر ایجاد ظاهری شیک و خیره‌کننده برای شما، نکات و راهکارهای مناسبی نیز برای آرایش روزمره‌تان ارائه می‌دهند. پس برای اطلاع از جدیدترین ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۴، همراه مجله آنلاین باشید. جذابیت و زیبایی همیشه در دسترس شماست، فقط کافیست از این ترندها استفاده کنید و برتری خود را در آرایش به رخ بکشید.

۱٫عروسکی کردن صورت با رژگونه

رژگونه

رژگونه‌ها دوباره روی گونه‌ها قرار می‌گیرند تا با آن‌ جوان‌تر و عروسکی تر به نظر برسید. برای این منظور، بهتر است رژگونه را به نحوی استفاده کنید که حاشیه‌های آن به آهستگی با پوست اطراف ترکیب شوند و سبب ظاهری طبیعی‌تر شود نه اینکه به صورت دایره ای با خطوط دقیق بزنید که جلوه ای غیر عادی به شما بدهد . می‌توانید رژگونه تیره را با رقیق کننده به صورتی مخلوط کنید که به نتیجه‌ای جذاب برسید. برخی برندهای آرایشی رژگونه‌هایی با این ویژگی‌ها دارند که خود به تنهایی با پوست ترکیب می‌شوند. این رژگونه‌ها بدون ظاهری خشن و زمخت روی صورت باقی می‌مانند و زیبایی طبیعی صورت را دو برابر می‌کنند.

۲٫خط چشم

خط چشم

یکی از ترندهای آرایشی برجسته در سال ۲۰۲۴، استفاده از خط چشم‌های گرافیکی است. این ترند با شکل‌ها و خطوط خیره‌کننده، معکوس و پررنگ، توجه بسیاری را به چشم‌ها جلب می‌کند. از کشیدن خط چشم تیز و حتی خط چشم‌های راه‌راه نترسید. ممکن است پس از ترند خط چشم گربه‌ای و ظریف در سال گذشته، کشیدن این خط چشم‌ها به‌نظر دشوار باشد، اما باور کنید، پس از چند بار تجربه شما نیز طرفدار و شیفته‌ی این آرایش خواهید شد. این امر ممکن است سخت به نظر برسد و فقط به میک‌آپ آرتیست‌ها واگذار شود، اما در واقعیت چنین نیست. برای کشیدن این نوع خط چشم، شما فقط باید یک نقطه بیرون از پلک‌ها به عنوان نقطه پایانی خود انتخاب کنید و سپس هر دو چشم را بررسی کنید تا نقطه‌ها به یک امتداد درآیند. در ادامه، خطی از پایان مژه‌ها به سمت نقاط انتهایی که شما مشخص کرده‌اید بکشید و در صورت تمایل، به آن خط‌ها پروبال بدهید.

۳٫رنگ کردن یک بخش از صورت

.رنگ کردن یک بخش از صورت

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید باید تمام صورتتان را آرایش کنید و از همه لوازم آرایشی در کیفتان استفاده کنید تا زیبا به نظر برسید، باید بدانید که این نوع آرایش، جایی در ترندهای سال ۲۰۲۴ ندارد. آخرین ترند آرایشی سال ۲۰۲۴ ثابت کرده است که برای بیان احساس زیبایی و بی‌باکی در کنار هم، احتیاجی به رنگ‌ها و لوازم متنوع نیست.

برای استفاده از این ترند فقط نیاز است یک محصول و یک رنگ را بکار ببرید. شاید در سال ۲۰۲۴ ببینید که بسیاری از افراد هیچ گونه آرایشی روی صورت خود ندارند و تنها از رژلب یا خط چشم استفاده کرده‌اند. البته اگر می‌خواهید از این ترند استفاده کنید باید جسارت داشته باشید. برای کشیدن خط چشم، آن را قرمز و بالدار بکشید یا رژلب‌تان را به رنگ گیلاس کولایی (Cherry Cola) انتخاب کنید. احتمالا طیف رنگی اصلی برای اجرای این نوع آرایش عموما از خانواده قرمز باید باشد تا به نوعی ظاهری خون آشامی به صورت بدهد!

۴٫مونوکروم

مونوکروم

محبوب ترین ترندهای تیک تاکی در زمینه آرایشی “کدوتنبل”، “دختر توت‌فرنگی” و “لاته” هستند که شما حتماً با آن‌ها آشنا هستید. این ترندها در آرایش‌های تکرنگ یا مونوکروم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پدیده باعث احیای دوباره پالت‌های آرایش تکرنگ در سال ۲۰۲۴ شده و محصولات چندمنظوره مانند کرم رژگونه‌ای و رژ لب‌های چندکاره و جذابیت بیشتری کسب می‌کنند. این نوع آرایش‌ با تغییر ظریف رنگ‌ بین لب، گونه‌ها و پشت چشم هماهنگی جذاب و منحصر به فردی را به ارمغان می‌آورند.

بیشتر بخوانید : با هلویی مخملی، رنگ سال۲۰۲۴ پنتون آشنا شوید

۵٫فاندیشن را کنار بگذارید

فاندیشن

اگرچه رنگ طبیعی پوست در سال ۲۰۲۳ جایگزین فاندیشن‌های سنگین شده است، اما به نظر می‌رسد که استفاده از پوشش برای پوشاندن پوست هنوز هم در ترند آرایشی سال ۲۰۲۴ مدنظر قرار می‌گیرد. با این حال، این فاندیشن‌ها دیگر حاوی حالت کیکی و حجیم نیستند. به همین دلیل، برندها در سال جاری پوشش‌هایی را ارائه کرده‌اند که به طور سبک و ملایم، بدون تأثیر منفی بر بافت و نوع پوست، پوشش ایجاد می‌کنند. این فاندیشن‌ها مانند یک کرم مرطوب‌کننده سبک به پوست صورت جذب می‌شوند، اما همچنین حاوی رنگدانه‌های کافی هستند تا پوست به طور یکدست و تمیزتری به نظر برسد. حتی با استفاده از این نوع محصولات آرایشی، می‌توانید لایه‌های زیر چشم کم رنگ کننده را بر روی پوست اعمال کنید تا تیرگی و گودی زیر چشم کمتر قابل مشاهده باشد.

۶٫ استفاده از انواع ریمل رنگی

ریمل رنگی

در طول چند ماه گذشته وسال ها قبل، تمرکز بر ابروهای سفید و بلیچ شده و قوس‌های متهورانه بود. اکنون زمان آن رسیده است که مژه‌ها را با رنگ‌های تند، تیز و جذاب به نمایش بگذاریم. رنگ‌های آبی، صورتی و بنفش در صدر لیست رنگ‌های محبوب سال ۲۰۲۴ قرار دارند. ریمل‌ها با فرمول‌های جدیدی وارد بازار شده‌اند که مژه‌ها را بلندتر کرده و حجم بیشتری به آن‌ها می‌بخشند و نیازی به استفاده از مژه‌های مصنوعی و کاشت مژه نیست.

همچنین، برندهای قدیمی در رنگ‌های آبی، سبز و بنفش نیز موجود هستند تا به جای رنگ‌های سیاه و قهوه‌ای رایج، رنگ‌های متنوعی را به پالت روزمره وارد کنند و به صورت‌ها زیبایی و درخشندگی بیشتری ببخشند.

۷٫امبره لب ها

امبره لب ها

اگر دقت کرده باشید، این روزها بسیاری از ترندهای مد و فشن به دهه ۹۰ برگشته‌اند، بنابراین اگر لب‌هایی در رنگ‌های قهوه‌ای و زرشکی مشاهده کردید اصلاً تعجب نکنید. با این حال، ترند آرایشی سال ۲۰۲۴ با یک تفاوت بروز آمد و آن استفاده از تکنیک امبره در رنگ‌های رژلب می‌باشد. لب‌های امبره، نسخه مدرن شده لب‌های با خط لب تیره و محبوب در دهه‌های گذشته است. پیش‌بینی می‌شود که این ترند جذاب در تمام طول سال به روند خود ادامه دهد.

قانون استفاده از تکنیک لب‌های امبره به این شکل است که در ابتدا باید به رنگ طبیعی لب‌های خود توجه کنید و سپس با استفاده از دو رنگ هم‌خانواده فقط آن‌ها را برجسته کنید.

همانطور که مشاهده کردید، سال ۲۰۲۴ برای علاقمندان به آرایش‌های جسورانه، سالی جالب و جذاب خواهد بود. اگر شما نیز علاقه‌مندید این نوع ترند را امتحان کنید، حتما به رنگ پوست و لباس‌هایی که استفاده می کنید دقت کنید تا بتوانید بهترین هماهنگی را در ظاهر خود ایجاد کنید و به زیبایی بیشتری دست یابید.

منبع : دونا کازمتیک

امتیاز

زیبایی

معرفی ترند آرایشی 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *