هدیه رسمی چی بخرم ؟ بهترین پیشنهاد خرید هدیه

هدیه رسمی چی بخرم ؟ بهترین پیشنهاد خرید هدیه

هدیه رسمی چی بخرم ؟ بهترین پیشنهاد خرید هدیه


هدیه رسمی یکی از انواع هدایای اداری است که قوانین و آداب خاص خود را دارد. در حال حاضر، انتخاب هدیه کارمندی یکی از نگرانی‌های مهم افراد و کسب و کارها است تا رابطه مؤثری با کارکنانشان برقرار کنند. به طور معکوس، انتخاب هدیه مدیران نیز بسیار چالش‌برانگیز است و باید همچنان به صورت رسمی، شیک و دلپذیر باشد.

با ارتباطات قوی و پایدار بین مدیران و کارمندان، کارها به سرعت پیش می‌روند و در عین حال، رضایت کارکنان از محیط کاری بهبود می‌یابد. به همین دلیل، هدایای اداری و هدایای کارمندی نقش مهمی در این فرآیند ایفا می‌کنند.

اگرچه هدایای اداری به ظاهر کوچک و غیرمهم به نظر می‌رسند، در واقع تأثیر بزرگی در پیشرفت کسب و کار شما با هزینه کمتر دارند.

بازاریابی به وسیله هدیه و تاثیر آن در پیشرفت کسب و کار

بازاریابی به وسیله هدیه و تاثیر آن در پیشرفت کسب و کار

بازاریابی به وسیله هدیه و تاثیر آن در پیشرفت کسب و کار

یکی از انواع هدیه رسمی می توان به هدیه تبلیغاتی اشاره کرد. این نوع هدیه در دنیای امروز که اکثر مشاغل به صورت آنلاین اداره می‌شوند، بسیار شایع است.

هدیه تبلیغاتی معمولاً از سوی کسب و کارها به افرادی ارائه می‌شود که دارای جامعه‌ی فعال و مخاطبان زیادی هستند و می‌توانند به شما در بازاریابی کمک کنند. از این رو، با استفاده از این نوع تبلیغات، کسب و کار شما پیشرفت می‌کند و تعداد مخاطبان شما افزایش می‌یابد.

هدیه تبلیغاتی خلاق و بهترین هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی، اگرچه در ابتدا هزینه کمی برای شما دارد، اما در آینده باعث کسب سود قابل توجهی می‌شود.

بیشتر بخوانید  :جدید ترین هدیه های تولد 

انواع مناسبات و پک هدیه کارمندی

در مناسبت‌های مختلف، کارمندان و صاحبان مشاغل تصمیم می‌گیرند که با استفاده از یک بسته کادو کارمندی، رضایت کارمندان را جلب کنند و یا کارکنان با خرید هدیه از مدیران، توجه رئیس خود را جلب کنند. در زیر به برخی از مناسبت‌های متنوع برای هدیه رسمی اشاره شده است.

هدیه اداری عید و هدیه نوروزی اداری

هدیه روز زن برای کارمندان

هدیه تولد برای کارمندان

هدیه رسمی برای مدیر

هدیه رسمی برای خانم‌ها

کادو رسمی برای آقایان

سوغاتی رسمی برای کارمندان

سوغاتی رسمی برای مدیر

هدیه خداحافظی

با توجه به موارد فوق، یکی از نگرانی‌های افراد، انتخاب بهترین هدیه رسمی در این موقعیت‌ها است. بنابراین، خرید یک کادو مناسب از یک مرکز معتبر بسیار اهمیت دارد.

امروزه، تابلو ورق طلا و تابلو روکش طلا از انواع کادو کارمندی ارزشمند و مناسب هستند. تابلو ورق طلا مدرن می‌تواند یک هدیه شیک و منحصر به فرد برای هدیه دادن به مدیران باشد.

برند “مارک گلد” یک منبع مناسب برای خرید هدیه رسمی، هدیه بازاریابی و کادو کارمندی است. تابلو ایرانی و تابلو آریایی ساخته شده توسط “مارک گلد” دارای اصالت تضمین شده و کیفیت برتری است. تابلو روکش طلا سبب درخشش و نورپردازی شگفت‌انگیز در محیط خانه‌ها و دفاتر می‌شود و بسیار جذاب است.

آداب و رسوم هدیه دادن و هدیه گرفتن در محیط کاری

آداب و رسوم هدیه دادن و هدیه گرفتن در محیط کاری

آداب و رسوم هدیه دادن و هدیه گرفتن در محیط کاری

همانطور که رفتار و نحوه صحبت ما در مقابل یک دوست با خانواده متفاوت است، آداب و رسوم هدیه دادن و هدیه گرفتن نیز در محیط کاری و آداب و رسوم هدیه دادن در ایران و فضای رسمی متفاوت است.

هدیه رسمی به دو دسته تقسیم می‌شود:

کادو کارمندی بین کارکنان یک شرکت

این نوع هدیه منجر به ایجاد صمیمیت بین افراد در یک سازمان می‌شود.

هدایای اداری بین دو شرکت یا سازمان

این نوع هدایا با هدف‌های خاصی ارائه می‌شوند و به منظور رسیدن به صمیمیت خاص یا رسیدن به توافقی خاص استفاده می‌شوند.

از جمله آداب و رسوم هدیه بازاریابی، هدیه رسمی و هدیه مدیران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • از گفتن قیمت هدایا پرهیز کنید

بیان قیمت سبب کاهش ارزش کادو می‌شود و همچنین نشان می‌دهد که قیمت کادو از ارزش فرد بیشتر است.

 

  • از دیده شدن هدیه خود مطمئن شوید

در صورت وجود هدایای بسیار، مناسب است نام خود را با استفاده از یک کارت تبریک روی هدیه قرار دهید تا تأثیر لازم را بر روی فرد مورد نظر داشته باشید.

 

  • هدیه ای انتخاب کنید که ماندگار باشد

ما منظورمان این است که هدیه شما باید به گونه‌ای باشد که برای فرد مقابل کاربردی داشته باشد و باعث ماندگاری شما در ذهن او شود.

 

  • از تهیه هدیه تکراری بپرهیزید

بهتر است از دیگر کارمندان نیز پرس و جو کنید تا از خرید هدایای تکراری جلوگیری کنید.

آداب هدیه گرفتن در سازمان و ادارات چیست؟

اگر شما کسی هستید که هدیه اداری را دریافت می‌کنید، می‌توانید با رعایت یکسری آداب و رسوم، تشکر گرمی داشته باشید.

در هنگام دریافت هدایای اداری لبخند بزنید و تشکر کنید.

با لبخند خود، حس خوبی را به شخص مقابل منتقل کنید. همچنین با بیان دلایلی، نشان دهید که به آن کادو نیاز داشته‌اید.

از پرسیدن قیمت و یا انتقاد گرفتن بپرهیزید.

از قدیم‌الایام می‌گویند، “دندون اسب پیشکش رو نمی‌شمارند!” پس در هنگام دریافت کادو کارمندی یا هدیه مدیران، از پرسیدن قیمت و یا انتقاد گرفتن خودداری کنید.

هدایای رسمی خوراکی را تعارف کنید.

اگر شما یک هدیه کارمندی خوراکی مانند شکلات دریافت کرده‌اید، آن را طعم بدهید و به دیگران نیز معرفی کنید. این کار منجر به خوشحالی فرد مقابل می‌شود.چ

بیشتر بخوانید :۳ پیشنهاد برای خرید بهترین هدیه طلا و جواهر برای خانم ها ، هدیه مناسب روز زن

هدیه مناسب برای کارمندان چیست؟

کادو دادن به کارکنان و همکاران به دلایل زیادی ضروری است. با کادو و پاداش می‌توانید بهره‌وری و انگیزه خود و افراد را افزایش دهید، میزان گردش مالی کلی را کاهش داده و فرهنگ شرکت را بهبود بخشید. این به نوبه خود می‌تواند به شما در دستیابی به نتایج بهتر کسب و کار و افزایش سودآوری کمک کند.

اما سوال اصلی این است که هدیه مناسب برای کارمندان چیست و چگونه هدیه کارمندی را انتخاب کنید که تجربه‌ای عالی برای کارکنان و همکاران شما ایجاد کرده و روحیه آن‌ها را بهبود بخشد؟

هدیه دادن به شرکای تجاری

انتخاب هدیه رسمی برای شرکای تجاری می‌تواند واقعاً آزاردهنده باشد. در هنگام انتخاب هدایای شرکتی برای شرکای تجاری خود ممکن است با این مشکل مواجه شوید که چه چیزی بخرید و چه چیزی را نپذیرید. هدیه نادرست تأثیر منفی بر شرکت شما خواهد گذاشت و می‌تواند منجر به اختلال در معاملات شود! نوع ارتباطی که با شریک تجاری و مشتریان خود دارید را در نظر بگیرید. در انتخاب هدیه تبلیغاتی، چند سوال که می‌تواند در خرید هدیه اداری و شرکتی به شما کمک کند، عبارتند از:

با هدیه‌ی خود می‌خواهید چه پیامی را ارسال کنید؟

آیا این هدیه ارزش‌ها و شعار شرکت را تثبیت می‌کند؟

هدیه دادن به کارکنان

هدیه دادن به کارکنان سبب می‌شود که آن‌ها احساس کنند در سازمان یکپارچگی بیشتری دارند و روابط شما را با آن‌ها تقویت می‌کند. هدایای کارمندی می‌تواند به شما کمک کند کارکنان برتر خود را حفظ کرده و از رفتن آن‌ها به مکان‌های دیگر جلوگیری کنید. برای هدیه دادن به کارمندان خود، می‌توانید از طیف گسترده‌ای از مواردی که برای آن‌ها مفید است، انتخاب کنید.

شما می‌توانید از افراد منابع انسانی خود بخواهید نظرسنجی‌هایی را به موقع انجام دهند تا بدانند کارکنان چه هدیه‌ای را بیشتر ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید هر چیزی را از ظروف غذاخوری، کاسه و لیوان، سبد نان و جاشمعی گرفته تا ظرف ناهار، ساعت، لیوان و ساعت دیواری به آن‌ها هدیه دهید!

تفکر از منظر گیرنده

بهترین راه برای انتخاب هدیه اداری این است که خودتان را جای گیرنده بگذارید و از دیدگاه او فکر کنید. خواه برای مشتری، شریک تجاری یا کارمندی که هدیه را برای او انتخاب می‌کنید، فکر کنید. اگر شما یکی از آن‌ها بودید، آیا هدیه را دوست داشتید یا نه. این باید تصمیم‌گیری را برای شما ساده کند.

اگر احساس می‌کنید که کمبود وقت دارید و چیزی را می‌خرید که کاملاً بیهوده است، قبل از خرید، همان جا صبر کنید! به احتمال بسیار زیاد، کارمندی که برای او کادو می‌خرید نیز به همان شکل به هدیه نگاه می‌کند!

انتخاب از منظر رویداد

اگر هدایایی را در یک رویداد بزرگ اداری اهدا می‌کنید، هدیه رسمی را بر اساس موضوع رویداد انتخاب کنید. با این حال، اگر تنها هدف شما از ارائه هدایای شرکتی گسترش آگاهی از نام تجاری است، می‌توانید هدایایی را انتخاب کنید که با شعار شرکت شما همخوانی داشته باشد. هدایای تبلیغاتی با هدایای جشن متفاوت است.

ایجاد فضای مناسب برای هدایای کارمندی در بودجه شرکت

بهتر است سالانه یک مبلغ مشخص را کنار بگذارید و فقط آن را به خرید هدیه اداری سازمانی، هدیه مدیران، هدیه کارمندی و هدیه بازاریابی برای انواع مناسبت‌ها اختصاص دهید. با این کار می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هرگز در انتخاب هدیه عجله ندارید.

گاهی اوقات، هدیه دادن به کارمند یا مشتری به شکلی ناگهانی، از تأثیرگذاری بیشتری از هدیه دادن در یک رویداد مورد انتظار و سازماندهی شده برخوردار است.

انتخاب هدایایی که می تواند هر روز توسط گیرنده استفاده شود

بهترین هدیه آن هدیه ای است که می‌تواند هر روز توسط گیرنده استفاده شود. چنین هدایایی تضمین می‌کند که شرکت شما همواره در ذهن می‌ماند.

در نظر گرفتن تفاوت های فرهنگی

در بسیاری از مواقع، افراد از یک استان متفاوت در داخل کشور یا یک منطقه جغرافیایی متفاوت است. شما باید اطمینان حاصل کنید که به خوبی از سنت‌ها و آداب و رسوم هدیه دادن در مورد کشور و یا استان کارمندتان آگاه هستید. زیرا گاهی ممکن است به طور تصادفی او را مورد اهانت قرار دهید که بدیهی است چیزی است که شما به دنبال آن نیستید! برای مثال کشور چین را در نظر بگیرید که در آنجا هیچ هدیه‌ای هرگز نباید با کاغذ سفید بسته شود، زیرا طبق سنت و آداب و رسوم این کشور رنگ سفید با مرگ همراه است. پس هدیه فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است.

یکی از موارد مهم این است که از برندهای ناشناخته و کمتر شناخته شده خرید نکنید. خرید از برند مارک گلد یک انتخاب عالی است چرا که در عین محبوبیت و اعتبار بالای نام تجاری، محصولات، زیورآلات و تابلوهای طلاکوب ارزشمند و زیبایی نیز ارائه می‌دهد.

لیست بهترین هدیه ها برای مردان و هدیه رسمی برای خانم ها

لیست بهترین هدیه ها برای مردان و هدیه رسمی برای خانم ها

لیست بهترین هدیه ها برای مردان و هدیه رسمی برای خانم ها

یک شرکت بدون کارکنان خود چیزی نیست. در اینجا لیست بهترین هدیه رسمی برای همکار خانم و کادو رسمی مردانه آورده شده است. بنابراین هدایای خسته کننده را کنار بگذارید و امسال به جای آن، کارکنان خود را با این گزینه های عالی، متفکرانه و مفید غافلگیر کنید.

تابلو ورق طلا

یکی از کادوهای رسمی بسیار مقرون به صرفه و در عین حال ارزشمند و زیبا تابلو ایرانی طلاکوب و تابلو ورق طلا – تابلو ورق طلا سه بعدی است. این تابلوها در کنار اینکه ذوق هنری شما را به نمایش می گذارد، اصالت و تاریخ کهن ایران زمین را نیز به رخ می کشد. برند مارک گلد یک فروشگاه معتبر و شناخته شده است که انواع زیورآلات و تابلو آریایی را ارائه می دهد.

خودکار طلا کوب

خودکار طلا کوب یکی از کادو های خاص برای مدیران و صاحبان کسب و کار هست. برای شروع یه قرارداد جدید برد برد ، خودکار با روکش طلا انتخاب خوب و نفیس برای شماست. کاربردی بودن خودکار باعث می شود که شما بیشتر در یاد مدیر همکار یا صاحب کسب و کار میشوید. خودکار طلا کوب برای شما هم جلسه های لاکچری شما هم بسیار گزینه خوبی هست.

جاکلیدی طلا کوب | جاکلیدی طلا کوب | جاکلیدی روکش طلا

جاکلیدی طلا کوب یا روکش طلا برای هدیه دادن بسیار جذاب است. جا کلیدی روکش طلا هدیه مناسبی برای خانه و هدیه برای ماشین هست. شما می توانید در صفحه تماس با مارک گلد نسبت به خرید با طرح سفارشی خودتان اقدام کنید. جا کلیدی طلا جزو خاص ترین و لاکچری ترین کادو ها برای هر نوع مراسمی هست.

کارت هدیه

کارت های هدیه همیشه انتخابی برتر و مطمئن برای یک کادو کارمندی هستند. کارت هدیه انعطاف پذیرترین هدیه ای است که یک کارفرما می تواند به کارکنان خود بدهد. همچنین بهترین چیز در مورد دادن کارت هدیه این است که کارکنان شما نحوه استفاده از آن ها و اینکه چگونه خرجش کنند را خودشان انتخاب می کنند. بنابراین در اینجا تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعدادی کارت هدیه مناسب تهیه کرده و بین کارکنان خود تقسیم کنید.

یک پک مراقبت شخصی

خرید یک بسته مراقبت شخصی به هر یک از کارکنان شما به خصوص کارمندان خانم، راهی عالی برای تعامل با آن ها و یک هدیه اداری عالی است. خرید این پک سبب می شود که به همکاران خود نشان دهید که همواره به سلامتی آن ها اهمیت می دهید. این بسته مراقبت شخصی باید باتوجه به ویژگی های متفاوت کارکنان تهیه شده و متناسب به ویژگی های خانم ها و آقایان خریده شود.

کتاب

کتاب ها جادویی منحصر به فرد و یک هدیه رسمی فوق العاده هستند. خواندن کتاب می تواند تجربه جدیدی را برای شما به ارمغان آورد. این نه تنها دیدگاه های شما را گسترش می دهد بلکه به شما کمک می کند مهارت های واژگان خود را نیز ارتقا دهید. بنابراین آیا قصد ندارید که به همکاران خود کتاب بدهید و به آن ها کمک کنید تا قفسه کتاب خود را پر کنند؟

تجهیزات ورزشی شخصی

اگر همکاران شما واقعاً به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، می‌توانید تجهیزات ورزشی شخصی را در اختیار آن‌ها قرار دهید. این هدیه اداری می‌تواند شامل یک باند مقاومتی، دستگاه چرخشی قدرت، فرش یوگا، طناب پرش و موارد مشابه باشد که به همکاران شما کمک می‌کند تا به راحتی در خانه خود تمرین کنند.

بازی‌های تخته‌ای و ذهنی خانوادگی

چیزی که فصل تعطیلات را برای هر فردی خاص می‌کند، این است که او می‌تواند لحظاتی با کیفیت را با عزیزان خود بگذراند. بنابراین، برای لذت‌بخش‌تر شدن این لحظات می‌توانید چند بازی روی میز مانند شطرنج، جدول کلمات متقاطع و موارد مشابه را به کارمندان هدیه دهید.

هدفون لغو نویز

سر و صدای ناخواسته می‌تواند تمرکز در کارها را برای همکاران و رئیس شما دشوار کند، به ویژه هنگامی که شما در یک دفتر بدون اتاق شخصی کار می‌کنید. بنابراین، خرید هدفون با کیفیت برای کارکنان یا رئیس، امری بسیار مورد استقبال خواهد بود. شما می‌توانید این مورد را به لیست هدایای رسمی خود اضافه کنید.

جعبه هدیه شکلاتی

زندگی بدون شکلات ناقص است و هدایای رسمی نیز همینطور. اگرچه هدیه دادن شکلات همچنان یکی از محبوب‌ترین اقلام است. بنابراین می‌توانید یک جعبه شکلات دلپذیر را به عنوان یک هدیه خاص از هدایای اداری در نظر بگیرید.

دفترچه‌های یادداشت شخصی

دفترچه یادداشت یکی از لوازم ضروری در محیط کار است. نوت‌بوک‌های شخصی نیز یکی دیگر از کادوهای عالی برای همکاران هستند. بنابراین اگر به دنبال هدیه اداری مفید و مقرون به صرفه هستید، دفترچه‌های شخصی را فراموش نکنید.

بالش‌های راحت

ساعت‌ها مستقیم روی صندلی نشستن و کار کردن کار آسانی نیست. این موضوع اغلب به شکل کمردرد و سایر مشکلات مربوط به عضلات بروز می‌کند. بنابراین برای کمک به همکاران و رئیس خود در کاهش این مشکلات، می‌توانید بالش‌هایی راحت و شیک را هدیه دهید. کارمندان می‌توانند برای راحتی بیشتر هنگام نشستن مداوم از آن‌ها استفاده کنند. و این یک کادوی کارمندی و هدیه مدیران عالی است.

قاب عکس دیجیتال

یک تصویر هزاران حرف می‌زند. آن‌ها احساسات فرد را حفظ می‌کنند و برای یک عمر در کنار شما هستند. بنابراین می‌توانید یک قاب عکس دیجیتال به کارکنان خود بدهید که ایده‌ی خوبی برای کادوهای رسمی و هدایا اداری است.

بالش گردن

اطمینان حاصل کردن از اینکه همکاران شما در حین کار احساس راحتی می‌کنند، یکی از اولویت‌های اصلی است. بنابراین فرض کنید همکاران شما مجبور به سفر منظم برای کار هستند. در این صورت، می‌توانید به آن‌ها بالش گردنی هدیه دهید.

گل برای هدیه رسمی

گل یکی از هدایایی است که بسیار لذت‌بخش و ارزشمند است. در واقع گل بهترین هدیه برای همکار زن، بهترین هدیه فرهنگی، هدیه رسمی برای مدیر، هدیه برای استاد مرد یا بهترین هدیه برای استاد زن است. گل از هدایایی است که مدت‌ها در ذهن می‌ماند.

برای خرید بهترین هدیه ها و اجناس با قیمت مناسب میتوانید به سایت  ترب مراجعه کنید !

 

 

 

 

 

امتیاز

دانستنی ها

هدیه برای کارکنان اداریهدیه برای کارمندانهدیه سنگینهدیه مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *