معرفی بهترین و کاربردی ترین برنامه های گوشی سامسونگ

معرفی بهترین و کاربردی ترین برنامه های گوشی سامسونگمعرفی بهترین و کاربردی ترین برنامه های گوشی سامسونگ

معرفی بهترین و کاربردی ترین برنامه های گوشی سامسونگ


برای نصب برنامه‌های کاربردی بر روی گوشی های سامسونگ، شما دارای گزینه‌های متعددی هستید. برنامه‌های سامسونگ از مختصرین دسته‌بندی‌ها تا برنامه‌های جذاب و متنوعی برای گوشی‌های این شرکت را دربرمی‌گیرند. در اینجا بهترین برنامه‌های کاربردی سامسونگ را معرفی خواهیم کرد.

سامسونگ، همانند بسیاری از سازندگان گوشی‌های اندرویدی دیگر، دسته‌ای از برنامه‌های پیش‌فرض دارد که به طور کلی در تلفن‌های سامسونگ نصب می‌شوند. نصب برنامه‌ها بر روی گوشی‌های سامسونگ به وسیله فروشگاه گوگل پلی یا گلکسی استور انجام می‌شود. این برنامه‌ها معمولاً بخشی از اکوسیستم سامسونگ برای کاربرانی هستند که از دستگاه‌ها و محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.

Samsung Health؛ یکی از بهترین نرم افزارهای سامسونگ برای مدیریت سلامت

Samsung Health؛ یکی از بهترین نرم افزارهای سامسونگ برای مدیریت سلامت

Samsung Health؛ یکی از بهترین نرم افزارهای سامسونگ برای مدیریت سلامت

یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سامسونگ، برنامه مرتبط با مدیریت سلامت بدن است. این برنامه با نام Samsung Health شناخته می‌شود و امکان ردیابی فعالیت‌های ورزشی، نظارت بر ضربان قلب، مدیریت خواب، ورزش‌های داخلی و خارجی و ثبت غذا و مایعات مصرفی را فراهم می‌کند. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور دقیق و مداوم وضعیت سلامت خود را نظارت کنند.

با سامسونگ Health، می‌توانید میزان فعالیت‌های ورزشی خود را ثبت کنید، ضربان قلب خود را نظارت کنید و با استفاده از دستگاه‌های اندازه‌گیری مثل سنسورهای ضربان قلب و ترازوهای هوشمند، اطلاعات دقیق‌تری دریافت کنید. همچنین می‌توانید از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، مثل گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ Active، برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : گلکسی S24 در بازارهای اروپایی با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌شود

Samsung Notes؛ برنامه‌ای برای یادداشت‌برداری و تصویرکشی

Samsung Notes یکی از بهترین برنامه‌های یادداشت‌برداری برای گوشی‌های سامسونگ است. این برنامه به کاربران امکان ذخیره و مدیریت یادداشت‌های متنی، تصاویر، فایل‌های صوتی و نقاشی‌ها را می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از صفحه‌کلید گوشی یا قلم S Pen (در برخی مدل‌ها) یادداشت‌هایتان را ایجاد و ویرایش کنید. این برنامه از ابزارهای نقاشی و رنگ‌آمیزی نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید تصاویر خود را به طور خلاقانه تر ترسیم کنید.

علاوه بر این، Samsung Notes امکانات اشتراک‌گذاری و همگام‌سازی با ابر (Cloud) را نیز داراست، بنابراین می‌توانید یادداشت‌هایتان را بین گوشی و تبلت سامسونگ خود همگام کنید. همچنین می‌توانید به یادداشت‌های خود رمز عبور اضافه کنید تا اطلاعات شخصی‌تان را محافظت کنید.

SmartThings: یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های گوشی سامسونگ

یکی از برنامه‌های بسیار کاربردی برای گوشی‌های سامسونگ، اپلیکیشن SmartThings است. این برنامه توسط سامسونگ برای اتوماسیون خانه کاربران توسعه داده شده است. با استفاده از SmartThings و اتصال به دستگاه‌های مختلفی که از اینترنت اشیا پشتیبانی می‌کنند، شما می‌توانید این دستگاه‌ها را به راحتی از راه دور کنترل کنید. وقتی SmartThings را اجرا می‌کنید، برنامه به صورت خودکار شبکه وایرلس خانه‌تان را اسکن می‌کند تا دستگاه‌های متصل شده به آن را شناسایی کند. البته شما همچنین می‌توانید دستگاه‌ها را به صورت دستی به برنامه اضافه کنید.

Samsung Smart Switch Mobile: برنامه‌ای برای انتقال داده‌ها

Samsung Smart Switch Mobile: برنامه‌ای برای انتقال داده‌ها

Samsung Smart Switch Mobile: برنامه‌ای برای انتقال داده‌ها

برای انتقال داده‌ها از یک گوشی اندرویدی دیگر یا حتی یک آیفون به گوشی سامسونگ خود، می‌توانید از برنامه Samsung Smart Switch Mobile استفاده کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد مخاطبین، موسیقی، تصاویر، تقویم، پیامک‌ها و تنظیمات دستگاه را به سادگی انتقال دهید. برنامه برای انتقال فایل‌ها از گوشی‌های اندرویدی از اتصال Wi-Fi استفاده می‌کند و برای آیفون نیز امکان انتقال داده‌ها از طریق iTunes و iCloud وجود دارد. همچنین می‌توانید گوشی آیفون خود را با کابل به گوشی سامسونگ متصل کرده و اطلاعات را منتقل کنید.

Quick Measure: برنامه‌ای برای اندازه‌گیری دقیق

یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های گوشی‌های سامسونگ، اپلیکیشن Quick Measure است. این برنامه با استفاده از سنسور مدت پرواز و فناوری واقعیت افزوده، قابلیت اندازه‌گیری فواصل و ابعاد را فراهم می‌کند. می‌توانید فواصل بین اشیا را به دقت اندازه‌گیری کنید و حتی مساحت‌های سه‌بعدی مانند اشیا سه‌بعدی را اندازه‌گیری نمایید.

این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد فواصل بین دو نقطه مختلف را اندازه‌گیری کرده و انواع مختلف محاسبات اندازه‌گیری را انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید قد یک شی یا فاصله بین دو نقطه را به دقت بسنجید. این برنامه برای گوشی‌هایی که دارای سنسور مدت پرواز هستند، قابل استفاده است.

One Hand Operation: چگونگی استفاده یک دسته از گوشی‌های بزرگ

با افزایش اندازه‌گیری گوشی‌های هوشمند، استفاده از آنها با یک دسته ممکن است سختی‌هایی را به همراه داشته باشد. در صورتی که با این مشکل مواجه هستید، سامسونگ برنامه + One Hand Operation را برای شما ارائه کرده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد ژست‌های مختلفی را برای کنترل گوشی با یک دست تعیین کنید. به عنوان مثال، وقتی انگشت خود را به بالا بکشید، فهرست اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود.

یا وقتی به سمت پایین می‌کشید، چراغ قوه روشن می‌شود یا نمایشگر گوشی خاموش می‌شود. این برنامه به شما امکان می‌دهد تنظیمات این ژست‌ها را به دلخواه خود تغییر دهید.

بیشتر بخوانید :مقایسه سامسونگ گلکسی A54 و پوکو X5 پرو ، نبردی میان دو میان رده

Annotate PDF: یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های سامسونگ

یکی دیگر از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های سامسونگ، برنامه Annotate PDF است که از طریق آن می‌توان به تمامی فایل‌های PDF موجود در گوشی دسترسی یافت. علاوه بر این، با این برنامه، می‌توانید نوشته‌ها و نکاتی که هنگام مطالعه فایل به ذهنتان می‌رسد را بر روی فایل افزوده و ذخیره کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

PENUP: از بهترین نرم‌افزارهای اصلی سامسونگ

PENUP: از بهترین نرم‌افزارهای اصلی سامسونگ

PENUP: از بهترین نرم‌افزارهای اصلی سامسونگ

PENUP یک نرم‌افزار موبایل سامسونگ است که به عنوان یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر طراحی شده است. در این برنامه، می‌توانید نقاشی‌های خود را که با استفاده از قلم یا انگشت‌های خود ایجاد کرده‌اید، با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین امکان رنگ‌آمیزی نقاشی‌هایتان، بهره‌برداری از ویدیوهای آموزشی و برقراری ارتباط با دیگر کاربران فراهم است.

Samsung Internet: مرورگر محبوب سامسونگ

مرورگر سامسونگ با تفاوت‌های مثبتی نسبت به مرورگرهای دیگر اندرویدی شناخته می‌شود. این مرورگر توانایی مقایسه با Chrome را دارا بوده و ویژگی‌های شخصی‌سازی بیشتری به همراه رابط کاربری بهتری ارائه می‌دهد. از طریق این مرورگر، شما به ویژگی‌هایی مانند قابلیت تغییر مکان نوار آدرس، دسترسی به اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی، ویدیوپلیر داخلی و امکان شخصی‌سازی نوار ابزار با ۳۰ دکمه مختلف دسترسی دارید. این مرورگر به عنوان مرورگر پیش‌فرض در گوشی‌های سامسونگ نصب شده و می‌توانید آن را در دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز استفاده کنید.

Pro RAW Camera: یک برنامه حرفه‌ای برای عکاسان

یکی از برنامه‌های ضروری برای عکاسان حرفه‌ای در گوشی‌های سامسونگ، برنامه Pro RAW Camera است. این برنامه پس از نصب، به عنوان جایگزینی برای برنامه دوربین پیش‌فرض گوشی سامسونگ شما عمل می‌کند و علاوه بر دامنه داینامیک گسترده‌تر، دارای قابلیت‌های متنوعی مانند تنظیم فاکتورهای مختلف از جمله EV، ISO و سرعت شاتر دوربین می‌باشد. این برنامه همچنین تصاویر را به صورت همزمان در دو فرمت RAW و JPEG ذخیره می‌کند. برنامه Expert RAW تنها برای گوشی‌های سامسونگ مخصوص است و فقط از طریق گلکسی استور قابل دانلود است.

سخن پایانی

در این مقاله، به نرم‌افزارهای کاربردی برای گوشی‌های سامسونگ که توسط کاربران بسیار محبوب هستند، نگاهی انداختیم. نظر شما در مورد بهترین نرم‌افزارهای سامسونگ چیست؟ اگر از نرم‌افزارهای اصلی سامسونگ دیگری استفاده می‌کنید که در اینجا ذکر نشده است، حتماً تجربیات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع جالب آموز 

امتیاز

موبایل

اپلیکیشن موبایلاندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *