معرفی انواع ست های بلوار شلوار ترند شده

معرفی انواع ست های بلوار شلوار ترند شده

معرفی انواع ست های بلوار شلوار ترند شده


ترکیب بلوز و شلوار همواره یکی از مشکلات بزرگ خانم‌های مدرن و فشن‌آگاه برای حضور در مراسم‌ها و جشن‌ها بوده و هست. اگر شما هم به دنبال راه‌حل‌های مد و فشن برای این ترکیب هستید، ما اینجا هستیم تا انواع بلوزهای تازه و ترندی را به شما معرفی کنیم و نحوه ست کردن آن‌ها با انواع شلوارهای مختلف را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بلوزهای ترنسپرانت

بلوزهای ترنسپرانت

بلوزهای ترنسپرانت

یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین انواع بلوزهای ترند امسال، بلوزهای ترنسپرانت یا شفاف هستند. این بلوزها با استفاده از پارچه‌های نیمه‌شفاف طراحی شده‌اند و ترکیبی از زیبایی و زنانگی را در خود جای داده‌اند. پرطرفداری این بلوزها از زمانی آغاز شد که کیم کارداشیان از آنها استفاده کرد و سپس به تدریج وارد دسته‌بندی بلوزهای خاص و متفاوت شد. بلوزهای ترنسپرانت به عنوان یکی از جسورانه‌ترین انواع بلوزها در دنیای مد شناخته می‌شوند. طراحی این بلوزها به گونه‌ای است که بخشی از پوست شما از زیر لباس نمایان است و به طور کلی در برخی قسمت‌ها شفافیت دارند. اگرچه اگر تمایلی به نمایان‌شدن بیشتر پوست ندارید، می‌توانید از طرح‌هایی با پارچه‌های تیره‌تر یا مات‌تر استفاده کنید.

نوع شلواری که با این بلوزها ست می‌کنید، بستگی به طرح، الگو و رنگ بلوز دارد. اما به طور کلی مناسب است از شلوارهای پارچه‌ای ساده استفاده کنید؛ به عنوان مثال، اگر بلوز شما مشکی است، می‌توانید از شلوار پارچه‌ای ساده و راسته با رنگ سفید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی ۱۰ مجله برتر مد و فشن دنیا

بلوز چین دار

فریزه، یکی از زیباترین و طرفداران بسیار دارنده تکنیک‌هایی است که خیاطان و طراحان می‌توانند برای زیباسازی مدل لباس خود به کار ببرند. اگر به مراسم‌های معروف و رویداد‌های خاص نگاه کنید، فهمیده خواهید شد که بلوز‌های چین دار در میان سلبریتی‌ها و اشخاص مشهور طرفداران زیادی دارند. ظرافت و زنانگی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که این پوشاک به استایل شما می‌بخشند.

این چین‌ها، با توجه به مدل و اندام لباس می‌توانند در قسمت‌هایی مثل یقه، آستین و قسمت پایین تنه لباس قرار گیرند. برای ترکیب با شلوار، شلوارهای پارچه‌ای بهترین انتخاب هستند. اما انتخاب شلوار، شلوارهای پارچه‌ای برش بوت، برش کش، یا راسته به سلیقه و مدل لباس شما بستگی دارد.

بلوز پپلوم

بلوز پپلوم

بلوز پپلوم

بلوز پپلوم، یکی دیگر از بلوز‌هایی است که امسال بسیار جلب توجه می‌کند. نواری که در این پوشاک در منطقه کمر قرار می‌گیرد، تا حدی تنش کمر را نشان می‌دهد و به شما یک تناسب اندامی خوش‌چهره می‌بخشد. بلوز‌های پپلوم، ریشه در یونان باستان دارند و در قرن نوزدهم میلادی محبوبیت زیادی در بین لباس‌های زنانه پیدا کردند. با پوشیدن این بلوز‌ها می‌توانید زنانگی و سبک خود را تاکید کنید و توجه همه را به خود جلب کنید. شلوارهای مناسب برای این بلوز‌ها، شلوارهای پارچه‌ای راست و یا شلوارهای جین می‌توانند باشند. انتخاب رنگ شلوار هم به تطابق با رنگ بلوزتان بستگی دارد.

بلوز آستین توری

اگر می‌خواهید در مراسم‌ها و جشن‌ها به خوبی برجسته شوید، بلوز‌های آستین توری انتخاب مناسبی خواهند بود. این پوشاک می‌توانند با شلوارهای پارچه‌ای، برش بوت، شلوارهای جین و شلوارهای کتانی ترکیب شوند و ظاهری مدرن و بسیار شیک به شما اهدا کنند. اگر می‌خواهید استایل شخصی خود را خلق کرده و از دیگران متمایز شوید، توصیه ما این است که از تفاوت‌های رنگی و پارچه‌های جذاب استفاده کنید.

بلوز های یقه بلند

اگر به دنبال یک پیراهن زنانه شیک هستید که به راحتی با همه لباس ها ست می‌شود، پیراهن‌های یقه بلند برای شما آماده شده است. این پیراهن‌ها یک استایل محبوب برای لباس‌های رسمی هستند که در موقعیت‌های مختلف هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پیراهن‌ها برای افرادی که گردن کشیده و زیبایی دارند، بسیار مناسب هستند و باعث می‌شوند تا ظاهری زیبا و جذاب به آن‌ها ببخشند.

بلوز یقه کراواتی

با پیراهن‌های یقه کراواتی می‌توانید حس و حال لباس‌های قدیمی و کلاسیک را در استایل خود جلوه دهید. گره زدن کراوات به صورت پاپیون به دور گردن، جلوه‌ای لوکس از زنانگی مدرن را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید یک استایل خلاقانه داشته باشید؛ می‌توانید یک پیراهن یقه کراواتی با الگوی طرح دار انتخاب کنید و از آن برای شرکت در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید. شلوارهای مناسب برای این پیراهن‌ها؛ شلوارهای پارچه‌ای راسته، برش بوت و جین هستند.

بلوز‌های یقه باز

اگر می‌خواهید تمرکز دیگران را بر روی جواهرات و گردنبند‌های خود جلب کنید، بهتر است از پیراهن‌های یقه باز استفاده کنید. این پیراهن‌ها شانه‌ها و گردن شما را زیباتر نشان می‌دهند. شلوارهایی که برای این پیراهن‌ها مناسب هستند؛ شلوارهای برش بوت، جین، بگ و شلوارهای پارچه‌ای راسته هستند.

بلوز‌های گل دار

بلوز‌های گل دار

بلوز‌های گل دار

لباس‌های گل دار و یا به طور کلی استفاده از پارچه‌های گل دار در پیراهن‌های زنانه، یکی از ترندهای محبوب امسال است که ظاهری دخترانه و دوست‌داشتنی به استایل شما می‌بخشد. استفاده از پیراهن زنانه در استایلتان باعث می‌شود تا از سایر بانوان متمایز‌تر و زیباتر به نظر برسید. همچنین این الگوها، لطافت و زنانگی خاصی به استایل شما می‌بخشند. شلوارهایی که می‌توانید با این پیراهن‌ها ست کنید؛ برش بوت و شلوارهای پارچه‌ای راسته هستند.

بلوز یقه پیتر پن

شیکی و سادگی را با پیراهن‌های یقه پیتر پن به دست آورید! همچنین با پوشیدن این لباس‌ها دیگر نگران پیدا کردن گردنبند مناسب برای ترکیب با لباس‌هایتان نخواهید بود. یقه‌های پیتر پن نوعی از یقه باستر براون هستند، تنها کمی کوچک‌تر. این یقه‌ها در سال ۱۹۰۵ میلادی معرفی شدند. بهترین شلوارهایی که با این پیراهن‌ها ست می‌شوند، شلوارهای و بوت کات و بگ هستند.

بیشتر بخوانید : شلوار کارگو؛ از ارتش بریتانیا تا خیابان‌های تهران

پیراهن بدون آستین

پیراهن‌های بدون آستین که از محبوب‌ترین پیراهن‌های زنانه به شمار می‌آیند، امسال هم در فهرست ترندها جای دارند. با پوشیدن این پیراهن‌ها به استایل خود زیبایی و جوانی بیشتری بخشیده و ازتان دخترانه‌تر به نظر آمده است. یکی از مزایای این پیراهن‌ها این است که نیازی به نگرانی برای ترکیب با کدام شلواری ندارید، زیرا این لباس‌ها به راحتی با هر شلواری ست می‌شوند. تنها کافی است به تطابق رنگ آن توجه داشته باشید.

پیراهن یقه هفت

پیراهن یقه هفت

پیراهن یقه هفت

حال شما را با یکی از پرطرفدارترین پیراهن‌های زنانه آشنا می‌کنیم. این پیراهن‌ها با ترکیبی از اصالت مدرن و کلاسیک به شما کمک می‌کنند تا استایلی منحصربه‌فرد و متفاوت داشته باشید. در طراحی این مدل لباس‌ها، از طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی استفاده می‌شود که جذابیت و زیبایی آن‌ها را دو چندان می‌کنند. برای ترکیب با شلوار با این پیراهن‌ها نگران نباشید، زیرا می‌توانید آن‌ها را با هر مدل شلواری که دوست دارید، ست کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله انواع پیراهن‌هایی که به ترند رفته‌اند، را به شما معرفی کردیم و به شما آموختیم که چگونه پیراهن و شلوار خود را ست کنید. حالا نظر شما درباره این پیراهن‌ها چیست؟ شما کدام یک از این پیراهن‌ها را انتخاب می‌کنید؟ و چه ایده‌ای برای ایجاد یک استایل جذاب دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین اخبار مد و استایل در وبسایت دی جی استایل 

امتیاز

فشن

صنعت مد و فشنمد و استایلمد و فشن روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *