راز های زیبایی که باید بدانید!خانم ها بخوانند .

راز های زیبایی که باید بدانید!خانم ها بخوانند .

راز های زیبایی که باید بدانید!خانم ها بخوانند .


فهرست محتوا

هیچ چیزی ناراحت‌کننده‌تر از شنیدن پند و نصیحت از افراد سالخورده نیست، ما هم از این امر آگاهی داریم، اما واقعیت این است که گاهی شنیدن و پذیرفتن توصیه‌هایی که درباره زیبایی می‌آیند، بسیار ارزشمند است. سال‌هاست که ما مجله‌های مد را مطالعه کرده و محصولات زیبایی را تست نموده‌ایم. در این مدت، هزاران نکته درباره زیبایی را یاد گرفته و هزاران محصول را امتحان کرده‌ایم، اما تنها تعداد کمی از آنها واقعاً ارزشمند بوده‌اند. اینجا به اشتراک می‌گذاریم: رازهای زیبایی که در جوانی می‌خواستیم بدانیم.

۱. استفاده از فونداسیون را به حداقل برسانید.

۱. استفاده از فونداسیون را به حداقل برسانید.

۱. استفاده از فونداسیون را به حداقل برسانید.

اگر پوست صورت شما دارای جوش و آکنه است، ممکن است به خطا یک فونداسیون ضخیم و پرپوشش استفاده کنید. این اقدام معمولاً به نفع شما نیست. استفاده از فونداسیون‌های سنگین به خصوص برای خانم‌های بالای ۳۵ سال مناسب است. اما بجای این نوع فونداسیون، از کانسیلر برای پوشاندن نقاط مورد نیاز استفاده کنید، پس از آن می‌توانید از کرم پودر یا مرطوب کننده‌های رنگی استفاده کنید. مرطوب کننده‌های رنگی به طور عمده سبک‌تر از فونداسیون‌های سنگین هستند.

۲. کانسیلر را به آرامی بزنید، نمالید.

یادگیری این تکنیک را از برنامه تلویزیونی تیرا بانک آموخته‌ایم. وقتی از کانسیلر استفاده می‌کنید، کمی از محصول را با انگشت خود بردارید و به آرامی روی پوست بمالید. هرگز از کانسیلر را نمالید یا به قوت ماساژ ندهید.

بیشتر بخوانید : عمل زیبایی چشم، راه حلی دائمی برای داشتن چشمانی جذاب

۳. یا لب‌ها یا چشمان خود را تاکید کنید، نه هر دو با هم.

اگر آرایش چشم‌های سنگینی دارید، بهتر است فقط لب‌های خود را با یک رنگ رژ زنده تر کنید و چشم‌ها را آرایش نکنید. اگر انتخاب کردید لب‌هایتان را با رژ لب جسورانه رنگ زیبا کنید، پس چهره‌تان را با استفاده از رژ گونه‌های نسبتاً روشن تر نورانی کنید و از آرایش سنگین برای چشم‌ها پرهیز کنید. اگر می‌خواهید هم زیبایی چشمان و هم لب‌هایتان را تاکید کنید، سبک آرایش را متعادل نگه دارید.

۴. از اصول “کمتر بیشتره!” پیروی کنید.

مشاهده می‌کنید که برخی از دوستان بدون آرایش نیز به خوبی و زیبایی طبیعی نمایان می‌شوند. سن شما مهم نیست، آرایش زیاد ممکن است ظاهر شما را به جای بهتر بهتر نکند. اگر هر روز با محصولات زیادی مانند پودر، رژ‌لب، سایه و آرایش چشم کار می‌کنید، بهتر است به اصول “کمتر بیشتره!” پایبند باشید. به جای اینکه همه محصولات آرایشی را به صورت یکجا استفاده کنید، از هر محصول به‌طور حساب شده و منطقی استفاده کنید. برای استفاده روزانه بهتر است به ریمل، کانسیلر برای پوشاندن نقاط مورد نظر و یک رژ گونه به تنهایی محدود شوید، و در فصل‌های سرد سال به رژ‌لب نیز اضافه کنید.

۵. موهای طبیعی شما همیشه جذابیت دارند.

۵. موهای طبیعی شما همیشه جذابیت دارند.

۵. موهای طبیعی شما همیشه جذابیت دارند.

اگر موهای شما تیره هستند، با استفاده از سایه‌های تیره‌تر یا هایلایت‌های روشن، تناسب رنگی پوست و مو را تعادل دهید. برخی جوانان موهای خود را به صورت چند درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی‌شان رنگ می‌کنند و نتیجه ظاهری ناپسندتری را تجربه می‌کنند. راهنمایی مناسب برای انتخاب رنگ مویی که با رنگ پوستتان هماهنگ باشد، می‌تواند باعث طراوت و جذابیت شما شود.

۶. وازلین بهترین رفیق شماست.

وازلین یک پاک کننده ارزان قیمت و عالی برای آرایش چشم‌ها است. همچنین برای بهبود خشکی پوست و ترک‌های لب بسیار مؤثر است. مقدار مناسبی از وازلین را روی لبهایتان بمالید و سپس با یک مسواک به آرامی ماساژ دهید. بیشتر از مقدار لازم را با یک پارچه پاک کنید. به این ترتیب، لبهای شما نرم و صاف خواهند شد.

۷. لایه‌های مو را بهترین کمک‌کننده شما هستند.

استفاده از لایه‌های مختلف برای کوتاه کردن مو برای هر نوع مویی موثر است، بگونه‌ای که موهایی فردی، صاف و موهایی با ساختار مواج را شامل می‌شود. این روش باعث می‌شود موهای نازک به‌ظاهر ضخیم‌تر به نظر آیند، موهای فردی به شکل مرتب‌تر و موهای مواج به شکل جذاب‌تری ظاهر شوند. اما توجه داشته باشید که نباید به اندازه زیادی موها را کوتاه کنید و لایه‌ها را بیش از حد بچینید.

۸. در صورت بروز آکنه، به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که افراد دارای مشکلات پوستی مانند آکنه می‌کنند، عدم مراجعه به متخصص پوست است. بگذارید به جای خرید لوازم گران‌قیمت آرایشی، اولویت را برای درمان و بهبود وضعیت پوست خود قائل شوید. در واقع، بهترین راه برای مقابله با آکنه، مشاوره و درمان توسط یک متخصص پوست است.

۹. قبل از خرید، محصولات آرایشی را تست کنید.

۹. قبل از خرید، محصولات آرایشی را تست کنید.

۹. قبل از خرید، محصولات آرایشی را تست کنید.

موقع خرید محصولات آرایشی، بهتر است ابتدا آنها را در فروشگاه‌های مختص محصولات آرایشی تست کنید. این اقدام بخصوص برای محصولاتی همچون کرم پودر، رژ لب، رژ گونه و کرم پودر مناسب است.

اما محصولاتی مثل ریمل، خط چشم، رژ لب و سایه چشم می‌توانند بدون تست قبلی خریداری شوند. اینگونه محصولات را می‌توانید از هر مغازه‌ای خریداری کنید و احتمالاً رنگ مناسب پوستتان را انتخاب خواهید کرد.

۱۰. از استفاده نکردن کرم ضد آفتاب خودداری نکنید.

یکی از بهترین ترفندها این است که هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، حتی اگر آسمان ابری یا بارانی باشد. این عمل عادت‌های خوبی را از جوانی شروع می‌کند و از طریق حفاظت از پوست از اشعه مضر UV خورشید، در آینده به طراوت و جوانی پوستتان کمک می‌کند.

۱۱. پیچیدن موها دور میله اتو مو باعث شکل دهی به آن‌ها می‌شود.

یکی از مدل‌های جذابیت مو، موهای طولانی با لایه‌های مختلف است. برای ایجاد این تأثیر، موهای خود را دور میله یک اتو مو بزرگ پیچیده و هر چند سانتی‌متر، جهت پیچش را تغییر دهید.

۱۲. کرم‌های تن‌کننده همیشه بوی مشخصی دارند.

متأسفانه، حتی بهترین کرم‌های تن‌کننده هم معمولاً بویی دارند. بهترین روش این است که حداقل ۲۴ ساعت قبل از یک تأییدیه مهم از این کرم‌ها استفاده کنید و قبل از آن یک دوش بگیرید (اما لیف بکار نبرید). برای رویدادهای مهم مانند عروسی یا مهمانی‌ها، از اسپری‌های تن‌کننده حرفه‌ای استفاده کنید. این اسپری‌ها هزینه زیادی دارند و معمولاً دوام طولانی ندارند، بنابراین حتماً یک روز قبل از رویداد از آن‌ها استفاده کنید.

۱۳. ناخن‌هایتان را به اندازه‌ای که برایتان مناسب است، رشد ندهید.

آیا مانیکور یا پدیکور نمی‌کنید؟ نگران نباشید. ناخن‌هایتان را تمیز نگه دارید و به اندازه‌ای که لازم است کوتاه کنید. چیزی بدتر از ناخن‌های بلند و ناهموار نیست. هر بار پس از پدیکور، ناخن‌هایتان را کوتاه کنید. مردم بر اساس مراقبت‌هایی که از دست و پاهایتان می‌کنید، نظر خواهند داشت.

بیشتر بخوانید : راهنمای صفر تا صد فیشیال صورت و روش های انجام آن

۱۴. خط چشم را در داخل چشمانتان کشیده نشود.

این کار باعث می‌شود چشمانتان کوچک‌تر به نظر بیایند. به جای آن، خط چشم را روی خط مژه‌هایتان کشیده و تا حد ممکن طبیعی نگه دارید. همچنین، استفاده از خط چشم پررنگ و غیرطبیعی نیز تأثیری مشابه دارد. سعی کنید خط چشم خود را به طور ملایم‌تر ایجاد کنید.

۱۵. اگر موهایتان چرب هستند، از شامپوی خشک استفاده کنید.

اگر موهایتان رنگ روشن دارند، می‌توانید کمی پودر بچه را در ریشه‌های موها بپاشید و آنها را تأمین کنید. این کار باعث کاهش چربی موهای سر می‌شود. اگر موهای سرتان تیره است، بهتر است از شامپوی خشک استفاده کنید.

۱۶. پس از دوش، موهای پایتان را اصلاح کنید.

اصلاح موهای پایتان را پس از حمام و پس از شستشو انجام دهید تا میزان بریدگی‌ها را به حداقل برسانید.

۱۷. بهترین ویژگی‌های خود را شناسایی کنید و به آنها توجه کنید.

بیشتر مردم در مورد کدام ویژگی‌های شما نظر مثبت دارند؟ به این ویژگی‌ها توجه کنید. اگر لب‌هایی با جذابیت مشابه آنجلینا جولی دارید، حتماً از رژ لب و برق لب با رنگ‌های جسورانه استفاده کنید. اگر رنگ چشمانتان مورد توجه است، یک سایه چشم مناسب پیدا کنید و حتماً از ریمل استفاده کنید. همچنین به خوبی بدانید کدام رنگ‌های لباس با شما بهتر همخوانی دارند و از آن‌ها خرید کنید.

۱۸. برای پوست خشک، اسکراب‌ها خیلی مؤثر هستند.

اگر پوستتان در زمستان خشک است، از اسکراب در حمام استفاده کنید و سپس از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست پاهایتان خشک و خشک شده است، یک سنگ پا بخرید و از آن در زیر دوش استفاده کنید. این کار با سایر گزینه‌های موجود در فروشگاه‌ها مؤثرتر خواهد بود.

۱۹. به خاطر داشته باشید: زیبایی درونی نیز مهم است.

به دختری که وزن اضافی دارد و باز هم محبوبیت دارد فکر کنید. چرا؟ چون اعتماد به نفس دارد. اگر آرایشی ندارید و ناخن‌های پاهایتان طی مدت‌ها لاک نزده باشند، اما با خوشحالی و لبخند پاسخ می‌دهید، هنوز هم از لحاظ جذابیت از دختر افسرده‌ای که کنارتان نشسته است، بهتر هستید. به خود اعتماد کنید.

منبع : موتانرو

امتیاز

زیبایی

زیبایی چهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *