بررسی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2

بررسی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2

بررسی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2


یک ساعت هوشمند اقتصادی زیر ۲ میلیون تومان، موضوعی است که قرار است در این پست درباره آن بحث کنیم! می‌خواهیم در مورد میبرو لایت ۲ شیائومی صحبت کنیم و بررسی کنیم. اگر شما مایل به خرید یک ساعت هوشمند زیر ۲ میلیون تومان هستید، قطعاً با این ساعت روبرو خواهید شد. برای بررسی این ساعت هوشمند، همراه مجله آنلاین باشید.

جعبه‌گشایی میبرو لایت ۲

جعبه‌گشایی میبرو لایت 2

جعبه‌گشایی میبرو لایت ۲

ابتدا برویم سراغ تجربه باز کردن جعبه میبرو لایت ۲٫ جعبه از نظر سفتی و محکمی کمی مقاوم است در برابر باز شدن؛ که البته این امر می‌تواند باعث حفاظت از ساعت در مقابل آسیب‌ها و ضربه‌ها شود. پس از باز شدن جعبه، با خود ساعت Mibro Lite 2 روبرو می‌شویم. یک بند از جنس مصنوعی چرم به‌طور پیش‌فرض روی ساعت قرار دارد، اما اگر جعبه را به دقت بچرخانید، یک بند سیلیکونی مشکی نیز موجود است که می‌توانید از آن استفاده کنید. یک شارژر نیز در داخل جعبه قرار دارد که با روش مغناطیسی ساعت را شارژ می‌کند.

بیشتر بخوانید : بررسی گوشی S23 FE سامسونگ

طراحی میبرو لایت ۲

جنس میبرو لایت ۲ از فلز تشکیل شده است. این باعث می‌شود که این ساعت ۵۰ گرم وزن داشته باشد و در دست، کمی سنگین به نظر بیاید. سمت راست ساعت، یک دکمه فشاری و یک دکمه چرخشی و در سمت چپ آن، اسپیکرها قرار گرفته‌اند. عرض بند ۲۲ میلی‌متر است که به عنوان یک سایز استاندارد در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید بندهای مختلفی را برای این ساعت در بازار پیدا کنید. بند چرمی دارای یک سگک فلزی است و برای استایل‌های رسمی مناسب است، اما اگر می‌خواهید به استایل اسپرت‌تری بپردازید، می‌توانید از بند سیلیکونی استفاده کنید و به راحتی استایل خود را تغییر دهید. در قسمت پشتی، سنسورهای ساعت و محل چسباندن شارژ قرار دارند. صفحه نمایش به شکل گرد است و حاشیه‌های نمایشگر نسبتاً بزرگ است. اندازه ساعت Mibro Lite 2 نسبتاً بزرگ است و ممکن است برای برخی خانم‌ها جذابیت زیادی نداشته باشد.

نمایشگر میبرو لایت ۲

نمایشگر میبرو لایت ۲ از نوع امولد و HD است و با رزولوشن ۳۶۰ x 360 دارای کیفیت خوبی است. حتماً یک ساعت هوشمند با نمایشگر امولد را انتخاب کنید. نمایشگر امولد وقتی خاموش است، هیچ تأثیری روی چشم نمی‌گذارد و وقتی روشن است، قسمت‌های تیره آن کاملاً تیره است و حس و حال یک ساعت خوب را به شما القا می‌کند. اندازه نمایشگر ۱٫۳ اینچ است که یک عدد معقول به حساب می‌آید و می‌تواند مناسب باشد. البته این مسئله به اندازه مچ شما نیز بستگی دارد. رابط کاربری آن جذاب است و سرعت عملکرد آن نیز خوب است و ما در بررسی هیچ لغزش یا دچار شدنی ندیدیم. حاشیه‌های نمایشگر، یک خمیدگی جذاب دارد که حس خوبی به کاربر می‌دهد.

رابط کاربری و قابلیت‌های میبرو لایت ۲

رابط کاربری و قابلیت‌های میبرو لایت 2

رابط کاربری و قابلیت‌های میبرو لایت ۲

ساعت میبرو لایت ۲، قابلیت تماس تلفنی دارد اما انتظارهای بسیار زیادی از آن نداشته باشید. برای تماس‌های کوتاه و مواقعی که می‌خواهید سریعاً تماس را قطع کنید، می‌توانید از آن استفاده کنید. میکروفون آن معمولی است و دو اسپیکر آن در واقع یکی است و تنها دو خروجی صدا دارد! برای گوش دادن به موسیقی قطعاً مناسب نیست، اما می‌تواند اعلان‌های مختلفی را به شما اطلاع دهد و وجود آن خالی از لطف نیست.

رابط کاربری میبرو لایت ۲، دارای طراحی ساده و جذاب و روان است و در کنار نمایشگر با کیفیت امولد، حین استفاده، حس خوبی را به شما القا می‌کند. در صورتی که برای شما مهم است، باید بدانید که اثر انگشت روی شیشه نمایشگر باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید : بررسی مشخصات گوشی Z Flip 5 سامسونگ

باتری میبرو لایت ۲

میبرو لایت ۲، دارای یک باتری ۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی است که در استفاده معمولی، یعنی در صورت عدم استفاده زیاد، تا ۱۲ روز شارژ را حفظ می‌کند. در حالت استندبای، یعنی زمانی که از هیچکدام از سنسورهای ساعت استفاده نمی‌کنید، تا ۶۰ روز روشن می‌ماند! این یکی از ویژگی‌های بسیار خوب Mibro Lite 2 به حساب می‌آید.

گواهی‌های میبرو لایت ۲

ساعت میبرو لایت ۲، گواهی ۲ATM دارد که به معنای تحمل آب در عمق ۲۰ متری است. اما به هیچ وجه این معنی را نمی‌دهد! این ساعت در عمق ۲۰ متری زیر آب هم می‌تواند آسیب ببیند که این موضوع بسیار مهم است. پیشنهاد نمی‌شود که این ساعت را در آب استفاده کنید و به‌خصوص به استخر ببرید.

پشتیبانی میبرو لایت ۲ از زبان فارسی

مزیت مهم دیگر میبرو لایت ۲، پشتیبانی از زبان فارسی است. این به این معنی است که وقتی پیامی به زبان فارسی دریافت می‌کنید، حروف به هم نمی‌ریزد و به راحتی می‌توانید از روی ساعت هوشمند خود، اطلاعات مربوط به گوشی خود را بررسی کنید.

حسگرهای سلامتی میبرو لایت ۲

سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون در ساعت میبرو لایت ۲ وجود دارد و همچنین این ساعت دارای قدم شمار است. اما حسگرهای آن بسیار قوی و دقیق نیستند و تنها اطلاعات تقریبی را به شما ارائه می‌دهند. همچنین این ساعت دارای ۶۰ حالت ورزشی است که می‌توانید از آن‌ها برای ردیابی تمرینات خود استفاده کنید.

اتصال میبرو لایت ۲ به گوشی

در داخل جعبه ساعت میبرو لایت ۲، یک کاغذ QR Code قرار دارد که با اسکن آن می‌توانید اپلیکیشن Mibro را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن ویژگی‌های مختلفی دارد. هنگامی که ساعت را روی مچ خود بستید، وزن شما را تخمین می‌زند که البته دقیق نیست. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید و اطلاعات سنسورها را مشاهده کنید. در صورت گم شدن ساعت، می‌توانید با کمک اپلیکیشن آن را پیدا کنید. همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن وضعیت شارژ ساعت را بررسی کنید و در نهایت، ساعت خود را به عنوان شاتر دوربین عکاسی استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این قسمت مزایای ساعت میبرو لایت ۲ را مرور کنیم. این ساعت دارای باتری قوی و عمر باتری طولانی است. با توجه به اینکه عرض بند آن ۲۲ میلی‌متر است، می‌توانید به راحتی بند مناسبی برای آن تهیه کنید و همچنین دو بند چرمی و سیلیکونی دارد که با تعویض آن‌ها می‌توانید استایل خود را تغییر دهید. همچنین نمایشگر آن نیز با کیفیت بوده و قابلیت نمایش خوبی دارد.

نکته ضعفی که می‌توان به آن اشاره کرد، دقت پایین سنسورهای ساعت است. با وجود این موضوع، ساعت از ۶۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و اگر دقت سنسور برای شما اهمیت چندانی ندارد، با توجه به طراحی خوب، بندهای اضافی و تنوع موجود در بازار، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

منبع : تکنو لایف 

امتیاز

موبایل

برسی ساعت هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *