معرفی کتاب در مورد لایف استایل و سبک زندگی

معرفی کتاب در مورد لایف استایل و سبک زندگی

معرفی کتاب در مورد لایف استایل و سبک زندگی


عادات، عناصر کوچک و روزمره‌ای هستند که به نظر ممکن می‌آید اما تاثیرات بزرگی در زندگی ما دارند. آن‌ها ممکن است ما را به سمت پیشرفت و موفقیت یا به سمت عقب بکشانند. به همین دلیل است که شناختن و درک عادات مهمی است. این مفهوم به ما این امکان را می‌دهد که عادات منفی را با عادات مثبت جایگزین کنیم و به تدریج عادات سازنده را در زندگی خود پررنگ کنیم. در این مقاله از مجله ، چهار کتاب برجسته را به شما معرفی می‌کنیم که به شما نحوه تغییر عادات و استفاده از روش‌های مناسب را آموزش می‌دهند. فرصت را از دست ندهید و از این لحظه به تغییرات مثبت در زندگی خود پایان دهید.

۱. عادات کوچک

۱. عادات کوچک

۱. عادات کوچک

یکی از عالی‌ترین کتاب‌هایی که برای تغییر زندگی فردی و عادت‌هایتان می‌توانید مطالعه کنید و از نتایج آن لذت ببرید، کتاب عادات کوچک نوشته استفان گایز است. عادات کوچک اصطلاحی است که به عادت‌های پایه و روزمره اشاره دارد؛ عادت‌هایی که به ظاهر بی‌اهمیت به نظر می‌رسند؛ اما در طول زمان تأثیرات بزرگی را ایجاد می‌کنند.

نویسنده کتاب عادات کوچک، استفان گایز، اعتقاد دارد که عادت‌های کوچک می‌توانند تأثیر گذار باشند؛ چرا که کمتر کسی نسبت به تغییرات جزئی مقاومت می‌کند و واکنش منفی نشان نمی‌دهد. بنابراین اگر کارهایی مثل ورزش کردن، تغذیه سالم، مطالعه، برقراری ارتباط با دوستان و گفتگو با اعضای خانواده به عنوان نمونه‌هایی معمولی به ابعاد کوچک با زمان‌های کوتاه تبدیل شوند، به تدریج به عادت تبدیل می‌شوند. بنابراین پس از مدتی خودتان متوجه می‌شوید که زندگی‌تان به راحتی و بدون مقاومت ناخودآگاه زیاد به سمت آنچه همیشه می‌خواسته‌اید پیش می‌رود. به همین دلیل، خواندن و مطالعه این اثر فوق‌العاده از استفان گایز را به شدت به افرادی که از تغییر می‌ترسند یا نسبت به آن مقاومت دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : کتاب هایی خوب و جذاب  برای جوانان ۱۶ تا ۱۸ ساله

۲. اثر مرکب

۲. اثر مرکب

۲. اثر مرکب

فرد موفق زیادی در دنیا وجود دارند، اما تعداد کمی از آنها قادرند تجربیات خود را به یک شکل ساده و مؤثر به اشتراک بگذارند، و چارلز داهیگ، نویسنده کتاب استثنایی “اثر مرکب” یکی از این اندک افراد است.

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب با استفاده از راهکارها و تمرین‌های بسیار ساده و در عین حال کاربردی، به خوانندگانش آموزش می‌دهد که چگونه عادت‌های کوچک خود را در طول روز می‌توانند به موانع بزرگی در راه دستیابی به موفقیت تبدیل کنند. او به شما نه تنها این موضوع را به خوبی آموزش می‌دهد، بلکه نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید عادت‌های ناپسند را رها کرده و بر روی عادت‌های مثبت تمرکز کنید. نتیجتاً، او در کتاب اثر مرکب به شما سه مرحله اصلی را آموزش می‌دهد: چگونگی تبدیل هدف‌های بزرگ و ترسناکتان به عادت‌های کوچک روزانه، چگونگی تمرکز بر این هدف‌ها و پایبندی به اجرای آنها تا عادت‌های رفتاری بلندمدت شوند، و در نهایت چگونگی ترکیب دو مرحله اول که در طی زمان به تغییرات بزرگ در زندگی‌تان منجر می‌شود. این دقیقاً همان چیزی است که تأثیر ترکیبی باید باشد؛ یک معجزه ساده برای تغییرات بزرگ.

۳. انسان و تلاش برای یافتن مفهوم

۳. انسان و تلاش برای یافتن مفهوم

۳. انسان و تلاش برای یافتن مفهوم

هر انسانی برای تحمل شرایط سخت و دستیابی به اهدافش به چیزی نیاز دارد؛ چیزی که بتواند همواره به آن متمایل باشد و احساس وجودش را تثبیت کند؛ چیزی به نام معنا.

زمانی که دکتر ویکتور فرانکل به عنوان یک یهودی همراه با اعضای خانواده‌اش به اردوگاه کار اجباری نازی‌ها منتقل شد، هنوز نمی‌دانست چه تجربیات تلخی در انتظارش است و قرار است با دنیایی بسیار سخت و از دست دادن عزیزانش از جمله همسر، برادر، پدر و مادرش رو به رو شود؛ اما با راهکارهایی زنده بماند و از پس درد از دست دادن عزیزانش برآید.

او بعد از نجات یافتن از آشویتس به خودش آمد و دید تمام این سختی‌ها را پشت سر گذاشته، تنها به یک دلیل؛ آن هم اینکه برای زندگی‌اش معنایی را متصور بوده است که تمام مدت امید را در دلش زنده نگه داشته است. بعد از این اتفاق بود که او تصمیم گرفت حاصل این تجربه عجیب را به صورت کتابی دربیاورد و در اختیار کسانی بگذارد که به آن نیاز دارند. او نام کتابش را “انسان و تلاش برای یافتن مفهوم” نهاد و در آن از روش‌هایش برای زنده ماندن در آن شرایط وحشتناک نوشت. با این کتاب او به کمک کسانی شتافت که برای تغییر زندگی‌شان به دنبال یک نیروی محرکه جدی می‌گشتند. نتیجه این شد که این کتاب در سراسر جهان مورد استقبالی بی‌نظیر قرار گرفت و به زبان‌های زنده دنیا از جمله فارسی ترجمه شد. مطالعه “انسان و تلاش برای یافتن مفهوم” را به ویژه در این ایام توصیه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : تغییر سبک زندگی به شیوه ثروتمندان جهان

۴. ۱۲ پایه موفقیت

۴. ۱۲ پایه موفقیت

۴. ۱۲ پایه موفقیت

برای اینکه بتوان مسیر سخت را به درستی طی کرد، باید اصول اساسی را دانست و در مسیر موفقیت و تغییر عادت‌ها این مسیر شامل ۱۲ پایه اصلی است که جیم ران به عنوان یکی از موفق‌ترین افراد جهان آن‌ها را برای خوانندگانش به کتاب نگاشته است.

کتاب “۱۲ پایه موفقیت” یکی از برجسته‌ترین آثاری است که به شما فهمی کامل از آنچه برای دستیابی به هدف‌هایتان باید انجام دهید، خواهد داد و از اولین گام به عنوان یک راهنمای مفید در کنارتان خواهد بود. زمانی که این کتاب را تهیه کنید، متوجه خواهید شد که برای دستیابی به موفقیت به چه چیزهایی نیاز دارید. پیشنهاد ما این است که کتاب صوتی “۱۲ پایه موفقیت” را تهیه کنید و هر روز بخشی از آن را بشنوید تا بعد از مدتی در ذهن شما جا بیفتد و در ناخودآگاهتان تاثیر بگذارد. بعد از گوش دادن به این کتاب، خواهید فهمید که چگونه می‌توانید روابط را به درستی مدیریت کنید؛ اهمیت افرادی که دوستی با آن‌ها برایتان مفید خواهد بود را کشف خواهید کرد، یاد خواهید گرفت که چطور از سلامت روحی و جسمی‌تان مراقبت کنید و چگونه نوشتن اهداف و تعیین آن‌ها ذهن ناخودآگاه شما را به سمت دستیابی به آن‌ها هدایت خواهد کرد. این موارد تنها چند نمونه از ۱۲ پایه اصلی هستند که در این شاهکار انگیزشی خواهید یافت و بعد از مدتی تغییرات مثبت را تجربه خواهید کرد.

منبع :همشهری انلاین 

امتیاز

سبک زندگیداستان

لایف استایل سالممعرفی کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *